Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ogłasza przetarg
- Adres: 27300 Lipsko, ul. Śniadeckiego
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 483 783 500 , fax. 483 783 663
- Data zamieszczenia: 2017-12-07
- Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
ul. Śniadeckiego 2
27300 Lipsko, woj. mazowieckie
tel. 483 783 500, fax. 483 783 663
REGON: 67099777300000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzzoz-lipsko.mazowsze.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
NA DOSTAWY MAGAZYNKÓW DO STAPLERÓW I TAŚM DO NIETRZYMANIA MOCZU” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
1. Przedmiotem zamówienia są dostawy MAGAZYNKÓW DO STAPLERÓW I TAŚM DO LECZENIA NIETRZYMANIA MOCZU dla potrzeb bloku operacyjnego Samodzielnego Publicznego Zespołu Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku, w podziale na 2 pakiety: 2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres dostaw określono w formularzu asortymentowo-cenowym (załącznik numer 2 do SIWZ). 3. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia. 4. Określone ilości są szacunkowe i mogą ulec zmianie w zależności od aktualnych potrzeb Zamawiającego. 5. Dostawy sukcesywne, średni 1 raz w miesiącu na koszt i ryzyko Wykonawcy, według składanych zamówień telefonicznych (lub faksem) do magazynu gospodarczego. 6. Ilość dostarczonych artykułów powinna być zgodna z ilością na fakturze i potwierdzona przez pracownika magazynu gospodarczego. 7. Dostawa niezgodna z zamówieniem będzie zwrócona dostawcy z koniecznością wymiany na właściwą. 8. Zamawiający wymaga zachowania stałości cen przez cały okres trwania umowy. 9. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Zamówienie zostało podzielone na 2 zadania. Każdy z wykonawców może złożyć ofertę na dowolną ilość części. 10. Zamawiający nie dopuszcza możliwości składania ofert wariantowych. 11. Zamawiający nie przewiduje możliwości udzielenie zamówień, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt 6 / 7. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33141122-1
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a. formularz ofertowy – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b. wypełniony formularz asortymentowo - cenowy – zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c. Oświadczenie o zarejestrowaniu oczekiwanego przedmiotu zamówienia jako wyrób medyczny, dopuszczeniu do obrotu na terytorium RP oraz oznakowaniu opakowania zgodnie z ustawą o wyrobach medycznych ( tekst jednolity Dz.U. Nr 107 z 2010 roku ) - wzór załącznik nr 5 do SIWZ. d. zaświadczenia podmiotu uprawnionego do kontroli jakości potwierdzającego, że dostarczane produkty odpowiadają określonym normom lub specyfikacjom technicznym: - deklaracja zgodności CE wystawiona przez producenta lub - certyfikat jednostki notyfikowanej uczestniczącej w procesie notyfikacji zgodnie z ustawą z dnia 20 kwietnia 2004 r. o wyrobach medycznych (tekst jednolity Dz.U. z 2004 r. Nr 93 poz. 896) lub - zaświadczenie o wpisie do Rejestru Produktów Leczniczych, Wyrobów Medycznych i Produktów Biobójczych, e. dokładne opisy wraz z parametrami oferowanych towarów (prospekty, fotografie, ulotki lub katalogi producenta) - w języku polskim lub tłumaczone na język polski. f. W przypadku wątpliwości, czy oferowany towar spełnia wymagania określone przez zamawiającego - zamawiający zastrzega sobie prawo do przedstawienia próbek przez wykonawcę - przed wyborem oferty. g. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii. h. odpis z właściwego rejestru lub z centralnej ewidencji i informacji o działalności gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu wykazania braku podstaw do wykluczenia w oparciu o art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy,
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa ładunków do staplerów wraz ze staplerami.
Dodano: 2021-02-26 - Dostawa ładunków do staplerów wraz ze staplerami.
Dodano: 2020-12-29 - Dostawa ładunków do staplerów wraz ze staplerami.
Dodano: 2020-03-18 - Dostawa jednorazowych nożyczek do cięcia i koagulacji tkanek.
Dodano: 2020-01-31 - Dostawa ładunków do staplerów wraz ze staplerami.
Dodano: 2019-09-23 - Dostawa ładunków do staplerów wraz ze staplerami.
Dodano: 2019-08-22 - Dostawa ładunków do staplerów wraz ze staplerami.
Dodano: 2018-12-07 - DOSTAWA ZACISKÓW DWUCZĘŚCIOWYCH DO KRANIOTOMII ORAZ PROTEZ KOŚCI CZASZKI
Dodano: 2018-10-08 - Dostawa ładunków do staplerów oraz nożyczek do cięcia i koagulacji tkanek określonych w 2 pakietach.
Dodano: 2018-06-21 - Dostawa ładunków do staplerów wraz ze staplerami.
Dodano: 2018-02-01