Przetargi.pl
Na dostawę sprzętu medycznego dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4

Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie ogłasza przetarg

  • Adres: 35-026 Rzeszów, ul. Poniatowskiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 526 253, , fax. 178 525 190
  • Data zamieszczenia: 2019-02-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Wojewódzka Stacja Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie
    ul. Poniatowskiego 4
    35-026 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 526 253, , fax. 178 525 190
    REGON: 69027123300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wspr.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: SP ZOZ

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Na dostawę sprzętu medycznego dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa sprzętu medycznego na potrzeby Zespołów Państwowego Ratownictwa Medycznego dla Wojewódzkiej Stacji Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie. 2. Postępowanie podzielone jest na 5 części ( pakietów): a) Pakiet I – dostawa defibrylatorów transportowych – 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3 do SIWZ. b) Pakiet II – dostawa pulsoksymetrów z kaponografem- 10 szt. i respiratorów transportowych- 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3a do SIWZ. c) Pakiet III – dostawa krzeseł z systemem płozowym – 8 szt., desek ortopedycznych – 8 szt., Płacht transportowych – 10 szt., Nosidełek transportowych – 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3b do SIWZ. d) Pakiet IV – dostawa plecaków reanimacyjnych – 8 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3c do SIWZ. e) Pakiet V – dostawa przenośnych ssaków elektrycznych – 10 szt. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera załącznik nr 3d do SIWZ. 3. Oferowany w ramach poszczególnej części sprzęt medyczny ma być : fabrycznie nowy, nie powystawowy, nie demonstracyjny, nie regenerowany, rok produkcji min. 2018.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 33100000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. W postępowaniu tym wymagane jest wniesienie wadium. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. Kwota wadium wynosi: 1. Pakiet I 7000 zł 2.Pakiet II 3500 zł 3. Pakiet III 1000 zł 4. Pakiet IV 200 zł 5. Pakiet V 400 zł Wadium należy wnieść do dnia 07.03.2019r. do godz. 10.00 Wadium wnoszone w pieniądzu należy wnieść przelewem na konto: BZWBK nr 91 1500 1100 1216 5001 0970 0000 Z dopiskiem w przelewie : „ na dostawę sprzętu medycznego pakiet ….” 2. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa wyżej, przed upływem terminu składania ofert tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo- kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt. 2 Ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2014r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240). 4. Za termin wniesienia wadium uważa się dzień i godzinę wpływu środków na konto Zamawiającego lub złożenie oryginału gwarancji czy poręczenia do Zamawiającego. 5. Wadium wnoszone w formie gwarancji i poręczeń musi spełniać następujące wymogi: a) być wystawione na Wojewódzką Stację Pogotowia Ratunkowego w Rzeszowie, ul. Poniatowskiego 4, 35-026 Rzeszów, b) zawierać w swojej treści oświadczenie gwaranta/ poręczyciela, w którym zobowiązuje się on do nieodwołalnej i bezwarunkowej wypłaty kwoty wadium na pierwsze żądanie zamawiającego zawierające oświadczenie, iż zaszła jedna z przesłanek wymienionych w art. 46 ust. 4a lub 5 Ustawy z dnia 29 stycznia 2004r. Prawo zamówień publicznych, c) okres ważności wadium nie może być krótszy niż okres związania ofertą, przy czym pierwszym dniem ważności zobowiązania jest dzień składania ofert. 6. Wykonawca, którego oferta nie będzie w całości zabezpieczona akceptowaną formą wadium na warunkach określonych w Ustawie Pzp tj. nie wniesie wadium do upływu terminu składania ofert, na przedłużony okres związania ofertą lub w terminie, o którym mowa w art. 46 ust. 3, albo nie zgodzi się na przedłużenie terminu okresu związania ofertą, zostanie wykluczony z postępowania. 7. Wadium w całości winno znajdować się w posiadaniu Zamawiającego wraz z upłynięciem terminu do składania ofert. 8. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie wadium w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: a) pieniężnej- dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty, b) innej niż pieniądz- oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. UWAGA!!! 9. Zwrot wadium nastąpi niezwłocznie : 1) po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt.10; 2) na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert; 3) po podpisaniu umowy z Wykonawcą, którego oferta została wybrana; 4) jeżeli upłynął termin związania ofertą; 10.Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust.1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 12.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy,
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: W zakresie warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności zawodowej, o ile wynika to z odrębnych przepisów: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez złożenie oświadczenia o spełnieniu warunków.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 3 WYMAGANE DOKUMENTY, które należy dołączyć do oferty: Oprócz wypełnionego oświadczenia wg Załącznika nr 2 1. Wypełnione i podpisane przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy: a) Formularz oferty wg wzoru dołączonego na załączniku nr 1 do SIWZ (oryginał) b) Wypełniony i podpisany przez osoby upoważnione do reprezentowania wykonawcy szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wg wzoru załączonego do SIWZ – załącznik nr 3 (oryginał) 2. Jeżeli osoba reprezentująca wykonawcę w postępowaniu o udzielenie zamówienia nie jest wskazana jako upoważniona do jego reprezentacji we właściwym rejestrze lub ewidencji działalności gospodarczej, wymagane jest przedstawienie pełnomocnictwa. Pełnomocnictwo to należy dołączyć do oferty. W swojej treści winno wskazywać uprawnienie do reprezentacji podmiotu/wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego, a także musi być złożone w oryginale lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem (kopia pełnomocnictwa powinna być poświadczona notarialnie). 3. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie z dokumentów dostarczonych do oferty powinno wynikać umocowanie osób podpisujących ofertę do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie przedmiotowego zamówienia publicznego albo ogólne umocowanie do reprezentowania ich w postępowaniach, w tym zawierania umów w zakresie zamówień publicznych ( dotyczy jedynie podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie, tj. spółki cywilnej, konsorcjum)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach