Przetargi.pl
NA DOSTAWĘ AMBULANSU TYPU C WRAZ Z ZABUDOWĄ SPECJALISTYCZNĄ I SPRZĘTEM MEDYCZNYM

Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku ogłasza przetarg

  • Adres: 27300 Lipsko, ul. Śniadeckiego
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 483 783 500 , fax. 483 783 663
  • Data zamieszczenia: 2018-10-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Zakładów Opieki Zdrowotnej w Lipsku
    ul. Śniadeckiego 2
    27300 Lipsko, woj. mazowieckie
    tel. 483 783 500, fax. 483 783 663
    REGON: 67099777300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitallipsko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    NA DOSTAWĘ AMBULANSU TYPU C WRAZ Z ZABUDOWĄ SPECJALISTYCZNĄ I SPRZĘTEM MEDYCZNYM
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa fabrycznie nowego ( rok produkcji 2018 ) ambulansu sanitarnego typu C z wyposażeniem medycznym wymienionym w SIWZ. Oferowany ambulans musi spełniać wymagania określone w aktualnej polskiej normie PN-EN 1789+A1: 2011 typ ambulansu C i PN-EN 1865 dla sprzętu medycznego (lub norm równoważnych) w zakresie odpowiednim do przedmiotu prowadzonego postępowania. Dostarczony ambulans musi spełniać wymagania wynikające z przepisów prawa powszechnie obowiązującego, a w szczególności: - rozporządzenia Ministra Transportu, Budownictwa i gospodarki morskiej z dnia 25 marca 2013 r. (Dz. U. z 2015. poz 1475 z późn. zm.) w sprawie homologacji typu pojazdów samochodowych i przyczep oraz ich przedmiotów wyposażenia lub części, - ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (Dz. U. z 2017 r. poz. 1260), - rozporządzenia Ministra infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2016 r. poz. 2022), - ustawy z dnia 8 września 2006 r. o Państwowym Ratownictwie Medycznym (Dz. U. z 2017 r. poz. 2195 z późn. zm.); - Rozporządzenia Ministra Zdrowia z dnia 24 września 2013 r. w sprawie świadczeń gwarantowanych z zakresu ratownictwa medycznego (Dz. U. z 2013 r. poz. 1176), - jak również zarządzenia Nr 64/2016/DSM Prezesa NFZ z dnia 30 czerwca 2016 r., - ustawy z dnia 20 maja 2010 r. o wyrobach medycznych (Dz. U. z 2017r. poz. 211 z późn. zm.). 2. Opis przedmiotu zamówienia został szczegółowo określony w „Formularzu minimalnych parametrów technicznych ” (wymagane minimalne parametry techniczne oraz parametry użytkowe, wyposażenie przedmiotu zamówienia) zał. nr 2 do SIWZ. 3. Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny uprawniony do napraw gwarancyjnych i pogwarancyjnych pojazdu i wyposażenia na terenie Polski położony najbliżej siedziby Zamawiającego. Odległość do najbliższego punktu serwisowego stanowi kryterium oceny ofert. 4. Wykonawca musi wskazać autoryzowany serwis gwarancyjny i pogwarancyjny sprzętu medycznego na terenie Polski. 5. Minimalny okres gwarancji na pojazd bazowy od daty podpisania protokołu odbioru, bez ograniczenia przebiegu, wynosi 24 miesiące 6. Minimalny okres gwarancji na zabudowę specjalistyczną ambulansu, sprzęt medyczny oraz pozostałe wyposażenie zamontowane w ambulansie, wynosi 24 miesiące. 7. Minimalny okres gwarancji na perforację nadwozia 120 miesięcy. 8. Minimalny okres gwarancji na powłokę lakierniczą 36 miesięcy. 9. Ambulans ma być dostosowany do jego prowadzenia przez kierowcę posiadającego uprawnienia prawa jazdy w zakresie kategorii B 9. Termin wszystkich gwarancji rozpoczyna się od daty protokolarnego przekazania kompletnego ambulansu. 10. Wykonawca zobowiązany jest do udzielenia instruktażu dla personelu medycznego w zakresie działania, obsługi i konserwacji ambulansu i sprzętu w nim zamontowanego przy przekazywaniu ambulansu oraz udzielenia instruktażu wskazanym pracownikom Zamawiającego w zakresie obsług technicznych, eksploatacji, napraw w terminach uzgodnionych z Zamawiającym. 11. Zamawiający zastrzega sobie prawo montażu w ambulansie urządzeń systemu wspomagania dowodzenia /SWD/ składającego się m. in. Z modułu GPS, drukarki wraz z podstawą, przenośnego tabletu wraz z podstawą /stacją dokującą/ i przegubowym uchwytem, bez utraty gwarancji producenta pojazdu. 12. Oferowany przedmiot zamówienia musi posiadać świadectwo homologacji wydane na podstawie przepisów rozporządzenia Ministra Infrastruktury z dn. 24 października 2005 r. w sprawie homologacji pojazdów samochodowych i przyczep (Dz. U. z 2005 r. nr 238 poz. 2010 z późn. zmianami), na ambulans sanitarny. Ambulans musi odpowiadać przepisom zawartym w rozporządzeniu Ministra Infrastruktury z dnia 31 grudnia 2002 r. w sprawie warunków technicznych pojazdów oraz zakresu ich niezbędnego wyposażenia (Dz. U. z 2003 r. Nr 32 poz. 262 z późn. zm.). 13. Po dostarczeniu ambulansu wraz z wyposażeniem oraz wszelkimi wymaganymi dokumentami Wykonawca zobowiązany jest do współpracy z Zamawiającym w trakcie procesu rejestracji ambulansu. W szczególności zobowiązany jest do uzupełnienia wszelkich dokumentów wymaganych przez instytucje państwowe, np. Wydział Komunikacji, Ewidencji Pojazdów i Kierowców, Państwowej Inspekcji Sanitarnej, NFZ. 14. Wymagania stawiane Wykonawcy: - Wykonawca jest odpowiedzialny, za jakość, zgodność z warunkami technicznymi i jakościowymi opisanymi dla przedmiotu zamówienia. - Wymagana jest należyta staranność przy realizacji zobowiązań umowy. - Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia uzgadniane będą przez zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem wykonawcy. - Określenie przez Wykonawcę telefonów kontaktowych i numerów fax. oraz innych ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. 15. Zamawiający nie ponosi odpowiedzialności za szkody wyrządzone przez Wykonawcę podczas wykonywania przedmiotu zamówienia. 16. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia znajdują się jakiekolwiek znaki towarowe, patent czy pochodzenie – należy przyjąć, że Zamawiający podał taki opis ze wskazaniem na typ i dopuszcza składanie ofert równoważnych o parametrach techniczno /eksploatacyjno /użytkowych nie gorszych niż te, podane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 34114121-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 12. Ponadto jako część oferty należy dołączyć: a. druk oferty – zgodnie z załącznikiem nr 1 do SIWZ, b. wypełniony formularz minimalnych parametrów technicznych– zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ, c. upoważnienie (pełnomocnictwo) do podpisania oferty powinno być dołączone do oferty, o ile nie wynika ono z dokumentów dołączonych do oferty. Upoważnienie (pełnomocnictwo) powinno być złożone w formie oryginału albo notarialnie poświadczonej kopii.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach