Przetargi.pl
Mycie zewnętrzne karoserii pojazdów służbowych jednostek Policji na terenie garnizonu śląskiego

Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach ogłasza przetarg

  • Adres: 40-038 Katowice, ul. J. Lompy 19
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 032 2002050 , fax. 032 2002060
  • Data zamieszczenia: 2015-10-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Komenda Wojewódzka Policji w Katowicach
    ul. J. Lompy 19 19
    40-038 Katowice, woj. śląskie
    tel. 032 2002050, fax. 032 2002060
    REGON: 27020829200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Mycie zewnętrzne karoserii pojazdów służbowych jednostek Policji na terenie garnizonu śląskiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest usługa zewnętrznego mycia karoserii i odkurzania wnętrza pojazdów służbowych jednostek Policji garnizonu śląskiego według ilości wskazanych w Załączniku nr 1 do SIWZ - formularz ofertowy. Usługa dotyczyć będzie pojazdów osobowych, osobowo - terenowych oraz furgonów. Pojazdy te są pojazdami zarówno oznakowanymi jak też nieoznakowanymi. Szczegółowy opis warunków zamówienia został określony w projekcie umowy (załącznik nr 2 do SIWZ). 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na 16 zadań: 2.1. Zadanie nr 1 Mycie pojazdów ze stanu KMP Bielsko - Biała oraz Referatu w Bielsku - Białej Wydziału Konwojowego i Policji Sądowej KWP w Katowicach 2.2. Zadanie nr 2 Mycie pojazdów ze stanu KPP Bieruń 2.3. Zadanie nr 3 Mycie pojazdów ze stanu KMP Bytom 2,4. Zadanie nr 4 Mycie pojazdów ze stanu KMP Gliwice, Komisariatu Autostradowego oraz Referatu w Gliwicach Wydziału Konwojowego i Policji Sądowej KWP w Katowicach 2,5. Zadanie nr 5 Mycie pojazdów ze stanu KMP Jaworzno 2.6. Zadanie nr 6 Mycie pojazdów ze stanu KMP Mysłowice 2.7. Zadanie nr 7 Mycie pojazdów ze stanu KPP Myszków 2.8. Zadanie nr 8 Mycie pojazdów ze stanu - KMP Piekary Śląskie 2.9. Zadanie nr 9 Mycie pojazdów ze stanu KMP Ruda Śląska 2.10. Zadanie nr 10 Mycie pojazdów ze stanu KMP Rybnik 2.11. Zadanie nr 11 Mycie pojazdów ze stanu KMP Świętochłowice 2.12. Zadanie nr 12 Mycie pojazdów ze stanu KPP Tarnowskie Góry oraz Referatu w Tarnowskich Górach Wydziału Konwojowego i Policji Sądowej KWP w Katowicach 2.13. Zadanie nr 13 Mycie pojazdów ze stanu KMP Zabrze 2.14. Zadanie nr 14 Mycie pojazdów ze stanu KMP Żory 2.15. Zadanie nr 15 Mycie pojazdów ze stanu SPPP Bielsko Biała 2.16. Zadanie nr 16 Mycie pojazdów ze stanu SPPP Częstochowa 3. Zamawiający przewiduje dla każdego pojazdu wykonanie usługi mycia maksymalnie 2 razy w miesiącu oraz usługi odkurzania 1 raz w miesiącu. Wykaz ilościowy pojazdów uprawnionych do mycia odpowiednio dla danej jednostki będzie załącznikiem do umowy. 4. Zamawiający wymaga, aby całoroczna myjnia była otwarta co najmniej 5 dni w tygodniu i co najmniej 7 godzin dziennie z wyłączeniem dni ustawowo wolnych od pracy. 5. Mycie pojazdów będzie polegało na zewnętrznym myciu karoserii obejmującym m.in. następujące czynności: 5.1. mycie wstępne, 5.2. mycie zasadnicze z użyciem środka myjącego, 5.3. płukanie. 6. Odkurzanie będzie polegało na: 6.1. odkurzanie wszystkich foteli, 6.2. wytrzepanie/odkurzanie dywaników 6.3. odkurzanie całej podłogi pojazdu ( również pod dywanikami) 6.4. odkurzanie powierzchni bagażnika 7. Wykonawca zobowiązany jest do mycia pojazdów służbowych poza kolejnością bezpośrednio po jego podstawieniu bez wcześniejszego uzgadniania terminu przyjazdu na myjnie. 8. Zamawiający wymaga, aby Wykonawca dysponował min. 1 stanowiskiem dla danego zadania do mycia pojazdów o wysokości minimalnej 3,0 m i szerokości minimalnej 2,4 m, umożliwiającej mycie wszystkich typów pojazdów (pojazdy osobowe, osobowo-terenowe, furgony) ze stanu poszczególnych jednostek Policji wskazanych powyżej (na dzień podpisania umowy). Myjnia Wykonawcy musi umożliwić bezusterkowe mycie pojazdów wyposażonych w lampy zespolone i w oznakowaniu policyjnym. 9. Zamawiający wymaga aby miejsce wykonywania usługi znajdowało się w odległości do 10 km po trasie od siedziby KMP/KPP, dla danego zadania. Adresy Komend właściwych dla danego zadania: 9.1. Zadanie nr 1 - KMP Bielsko-Biała - 42-300 Bielsko-Biała, ul. Rychlińskiego 17 9.2. Zadanie nr 2 - KPP Bieruń - 43-155 Bieruń, ul. Turystyczna 1A 9.3. Zadanie nr 3 - KMP Bytom - 41-902 Bytom, ul. Powstańców Warszawskich 74 9.4. Zadanie nr 4 - KMP Gliwice - 44-100 Gliwice, ul. Powstańców Warszawy 10-12 9.5. Zadanie nr 5 - KMP Jaworzno - 43-600 Jaworzno, ul. Narutowicza 1 9.6. Zadanie nr 6 - KMP Mysłowice - 41-400 Mysłowice, ul. Starokościelna 2 9.7. Zadanie nr 7 - KPP Myszków - 42-300 Myszków, ul. Kościuszki 105 9.8. Zadanie nr 8 - KMP Piekary Śląskie - 41-940 Piekary Śląskie, ul. Kalwaryjska 62 9.9. Zadanie nr 9 - KMP Ruda Śląska - 41-709 Ruda Śląska, ul. Hallera 9 9.10. Zadanie nr 10 - KMP Rybnik - 44-200 Rybnik Plac Armii Krajowej 5 9.11. Zadanie nr 11 - KMP Świętochłowice - 41-600 Świętochłowice, ul. Woj. Polskiego 16 C 9.12. Zadanie nr 12 - KPP Tarnowskie Góry - 42-600 Tarnowskie Góry, ul. Bytomska 6 9.13. Zadanie nr 13 - KMP Zabrze - 41-800 Zabrze, ul. 1-go Maja 10 9.14. Zadanie nr 14 - KMP Żory - 44-240 Żory ul. Wodzisławska 3 9.15. Zadanie nr 15 - SPPP Bielsko Biała - 43-382 Bielsko-Biała, ul. Zwierzyniecka 9 9.16. Zadanie nr 16 - SPPP Częstochowa - 42-213 Częstochowa, ul. Legionów 26 UWAGA !!!! a) Wykonawca winien wskazać w formularzu ofertowym jeden adres myjni dla danego zadania, na które składa ofertę. W przypadku podania więcej niż jednego adresu myjni dla danego zadania, na które Wykonawca składa ofertę, Zamawiający odrzuci ofertę Wykonawcy jako niezgodną z SIWZ na podstawie art. 89 ust 1 pkt. 2 ustawy PZP. b) Odległość od myjni do siedziby należy wyliczyć za pomocą programu www.zumi.pl tj. po załadowaniu się strony www.zumi.pl nacisnąć zakładkę trasa następnie nacisnąć zakładkę własna trasa i zaznaczyć opcję jadę autem po czym w pozycji 1 wpisać adres miejsca świadczenia usługi a w pozycji 2 wpisać adres siedziby KMP/KPP/SPPP, dla danego zadania. W przypadku podania odmiennej liczby kilometrów niż wskazane w programie zumi.pl Zamawiający uzna to za inną omyłkę polegającą na niezgodności z SIWZ i na podstawie art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp wpisze właściwą wartość do formularza ofertowego zgodną z ww sposobem obliczenia odległości. 10. Wykonawca po zakończeniu każdego miesiąca w oparciu o zestawienie załączone do faktury zawierające numer rejestracyjny pojazdu, datę wykonania usługi, rodzaj usługi (mycie / odkurzanie), rodzaju pojazdu (osobowy/ osobowo-terenowy lub furgon) czytelny podpis kierującego pojazdem, wystawi fakturę Zamawiającemu wymienionego w umowie i przekaże odbiorcy usługi (KMP/KPP i SPPP). Wzór zestawienia będzie załącznikiem nr 2 do umowy. 11. Zamawiający zastrzega, iż kierowca pojazdu służbowego przeznaczonego do mycia nie wykonuje żadnych czynności związanych z usługą poza prowadzeniem pojazdu służbowego na terenie myjni. 12. Zamawiający dopuszcza podwykonawców. W przypadku gdy Wykonawca będzie korzystał z podwykonawców Zamawiający żąda wskazania części zamówienia, które zostanie im powierzone (załącznik nr 1 do SIWZ). 13. Wspólny Słownik Zamówień CPV: 50.11.23.00-6 - mycie samochodów i podobne usługi
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 501123006
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Odległość myjni od siedziby Zamawiającego
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://bip.katowice.kwp.policja.gov.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach