Przetargi.pl
Montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku ŚDS przy ul. Mielczarskiego 45

Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25544 Kielce, ul. Studzienna
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 312 524 , fax. 413 685 057
  • Data zamieszczenia: 2018-08-29
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miejski Ośrodek Pomocy Rodzinie w Kielcach
    ul. Studzienna 2
    25544 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 312 524, fax. 413 685 057
    REGON: 367705100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.mopr.kielce.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku ŚDS przy ul. Mielczarskiego 45
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż windy zewnętrznej dla osób niepełnosprawnych w budynku Środowiskowego Domu Samopomocy przy ul. Mielczarskiego 45 w Kielcach 2. Zakres robót do wykonania obejmuje: roboty budowlane w zakresie budynków , roboty rozbiórkowe , roboty izolacyjne , roboty murowe , konstrukcyjne , dachowe , elewacyjne , nawierzchnie , posadzki , stolarka , roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych, roboty instalacyjne w zakresie instalacji elektrycznych – roboty w zakresie okablowania i instalacji elektrycznych , w tym : instalacja windy , instalacja oświetlenia , instalacja siły , instalacja teletechniczna , instalacja odgromowa , pomiary , Przedmiot zamówienia obejmuje roboty konstrukcyjno-budowlane oraz instalacyjne elektryczne. Szczegółowy zakres rzeczowy przedmiotu umowy określa projekt budowlany , specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót i Specyfikacja Istotnych Warunków Zamówienia wraz z załącznikami. UWAGA: wszystkie użyte w treści specyfikacji istotnych warunków zamówienia i załącznikach do siwz nazwy własne , znaki towarowe , normy krajowe lub międzynarodowe , które mogą wskazywać na producentów lub źródło pochodzenia produktów , wskazują wyłącznie na minimalne wymagania Zamawiającego co do jakości produktów , które mają być użyte do wykonania przedmiotu umowy. Wykonawca jest uprawniony do stosowania produktów równoważnych , przez które rozumie się takie , które posiadają parametry techniczne nie gorsze od wskazanych w siwz i załącznikach do siwz ; również dopuszcza się wykazanie się normami równoważnymi w stosunku do tych wskazanych w dokumentacji i STWiOR. Na Wykonawcy spoczywa ciężar wykazania równoważności . Przed złożeniem oferty Wykonawca ma możliwość dokonania wizji lokalnej, celem sprawdzenia miejsca robót oraz warunków związanych z wykonaniem robót, będących przedmiotem zamówienia. Koszt wizji lokalnej ponosi Wykonawca. Termin wizyty należy uzgodnić z minimum 2-dniowym wyprzedzeniem
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45210000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w kwocie 8 000,00 zł.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Na potwierdzenie spełnienia tego warunku należy złożyć oświadczenie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1.Wykonawca składa oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające (dowody), że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu- wg wzoru określonego w załączniku nr 4 do siwz. Wykonawca, w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5, przekazuje Zamawiającemu w/w dokumenty; wykonawcy występujący wspólnie spełniają ten warunek każdy oddzielnie. 2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełnienia warunków udziału w postępowaniu w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków prawnych. Szczegółowy sposób, warunki i zakres udostępnienia zasobów innego podmiotu określa art. 22a ustawy Pzp. Zobowiązanie podmiotu trzeciego należy dołączyć w oryginale do oferty. 3. Wykonawca zobowiązany jest złożyć oświadczenie w zakresie wypełnienia obowiązków informacyjnych przewidzianych w art. 13 lub art. 14 RODO- zał. nr. 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach