Przetargi.pl
Montaż spójnego systemu monitoringu na obszarach rewitalizacji

Burmistrz Miasta i Gminy ogłasza przetarg

  • Adres: 28-100 Busko-Zdrój, ul. Adama Mickiewicza
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 413 705 200 , fax. 413 705 290
  • Data zamieszczenia: 2019-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Burmistrz Miasta i Gminy
    ul. Adama Mickiewicza 10
    28-100 Busko-Zdrój, woj. świętokrzyskie
    tel. 413 705 200, fax. 413 705 290
    REGON: 52369500000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.busko.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż spójnego systemu monitoringu na obszarach rewitalizacji
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest montaż systemu monitoringu wizyjnego, na podstawie posiadanej przez Inwestora dokumentacji projektowej. Zakres niniejszego zamówienia obejmuje część zakresu objętego kompleksową dokumentacją projektową. W celu zachowania przejrzystości, w załączeniu do specyfikacji, Zamawiający udostępnia wyodrębniony fragment projektu, niezbędny do realizacji przez Wykonawcę robót. Z uwagi na różne źródła finansowania, zakres zamówienia podzielono na 3 etapy realizacyjne, które powinny zostać wykonane w podanej kolejności. Zakres zamówienia obejmuje: 1. Budowę 16 punktów kamerowych, zawierających łącznie 23 kamery. Etap 1. Budowa 13 punktów kamerowych (PK09,10,12,13,16,24,25,28,31,32,33,34,36) zlokalizowanych w obszarze rewitalizacji miasta Busko-Zdrój. Etap 2. Budowa 2 punktów kamerowych (PK02,PK04). Etap 3. Budowa 1 punktu kamerowego (PK55). Zestawienie punktów kamerowych L.p. PK Status Lokalizacja Liczba kamer Zapewnienie transmisji co CMW Obrotowa (PTZ,PTZ-IR) Multisensor (M3) Multisensor (M4) Stałopozycyjna (bullet) ETAP II 1 PK02 Projektowany Pl. Zwycięstwa/Pocztowa 1 – – – Wykonawca (budowa sieci) 2 PK04 Projektowany Pl. Zwycięstwa/Partyzantów Wschód 1 – – – Wykonawca (budowa sieci) ETAP I 3 PK09 Projektowany al. Mickiewicza/ul. Kościuszki obr 10 dz. nr 213 1 1 – – Wykonawca (budowa sieci) 4 PK10 Projektowany al. Mickiewicza na wysokości LO obr 10 dz. nr 213 – – 1 – Wykonawca (budowa sieci) 5 PK12 Projektowany al. Mickiewicza/ul. Uchnasta obr 10 dz nr 213 1 – 1 – Wykonawca (budowa sieci) 6 PK13 Projektowany al. Mickiewicza na wys. BSCK obr 10 dz nr 213, 192/12 1 – – – Wykonawca (budowa sieci) 7 PK16 Projektowany ul. Boczna obr 10 dz nr 207/5, 207/1 1 – – 2 Wykonawca (budowa sieci) 8 PK24 Projektowany Starkiewicza/Rehabilitacyjna ul. obr 13 dz nr 209 1 – – – Zamawiający 9 PK25 Projektowany ul. Starkiewicza/ul. Topolowa obr 13 dz nr 209 1 – – 2 Zamawiający 10 PK28 Projektowany 1-go Maja na wys. UBZ obr 9 dz nr 566 – 1 – – Zamawiający 11 PK31 Projektowany Park Zdrojowy/ul. Kopernika obr 13 dz nr 197, 93/3, 104, 91/3 – 1 – – Wykonawca (budowa sieci) 12 PK32 Projektowany Park Zdrojowy/ul. Kusocińskiego obr 13 dz nr 197, 93/3, 104, 91/3 1 – – 1 Wykonawca (budowa sieci) 13 PK33 Projektowany Park Zdrojowy/Staw wschodni obr 13 dz nr 91/3 1 – – – Zamawiający 14 PK34 Projektowany Park Zdrojowy/Staw zachodni obr 13 dz nr 91/3 1 – – – Zamawiający 15 PK36 Projektowany Dworzec MDA obr 10 dz nr 213 1 – – – Zamawiający ETAP III 16 PK55 Projektowany Punkt kamerowy PK55 – 1 – – Wykonawca (budowa sieci) RAZEM 12 4 2 5 23 2. Budowę systemu transmisji i zasilania dla w/w punktów kamerowych, w oparciu o istniejącą i nowo wykonaną kanalizację kablową na podstawie części budowlanej projektu. W 10 punktach kamerowych wybudowana sieć zapewni bezpośrednią transmisję sygnału do Centrum Monitoringu Wizyjnego (budynek UMiG w Busku-Zdroju). W pozostałych lokalizacjach, transmisję do szafki PK zapewni Zamawiający na własny koszt, przed zakończeniem realizacji zadania. 3. Aktualizację oprogramowania układowego (firmware) istniejącej macierzy dyskowej QSAN V100-P10-C316 do najnowszej dostępnej wersji oraz dostawę 12 dysków twardych SAS klasy serwerowej o pojemności 8 TB każdy. 4. Aktualizację istniejącego systemu zarządzania obrazem Avigilon Control Center Core v. 6 do wersji Control Center Standard v. 7 (istniejące 24 licencje dla kamer) i rozbudowę systemu VMS o nowe licencje w wersji Standard v. 7 dla 24 kamer (1 licencja dla kamery wspiera dowolną liczbę sensorów w kamerze multisensorowej). 5. Doposażenie serwerowni UMiG w przełącznik sieciowy, zapewniający agregację transmisji z punktów kamerowych. Istotne informacje związane z realizacją zadania Zamawiający posiada wszelkie decyzje i uzgodnienia formalnoprawne, niezbędne do realizacji niniejszego zadania, poza zgodami wymaganymi przepisami prawa na etapie realizacji, jak np. zgłoszenia robót w pasach dróg, plany organizacji ruchu itp. Wynagrodzenie Wykonawcy ma charakter ryczałtowy a udostępniony przedmiar robót stanowi jedynie element pomocniczy. Wykonawca powinien w złożonej ofercie zawrzeć wszelkie niezbędne urządzenia, materiały i ryzyka umożliwiające budowę kompletnego i w pełni sprawnego systemu. Wykonawca zobowiązany jest do przedłożenia do odbioru końcowego powykonawczej inwentaryzacji geodezyjnej dla wszystkich instalacji podziemnych (rurociągów, kanalizacji). Za kompletną inwentaryzację Zamawiający uzna operat złożony przez uprawnionego geodetę do Powiatowego Ośrodka Dokumentacji Geodezyjnej i Kartograficznej w Busku-Zdroju (decyduje data złożenia operatu). Informacja dotycząca stosowania rozwiązań równoważnych Dokumentacja projektowa, w celu przedstawienia rzeczywistego poziomu technicznego i funkcjonalnego systemu, została sporządzona w oparciu o wzorcowe materiały, urządzenia i oprogramowanie wskazane z nazwy, producenta i modelu oraz opisane wymaganymi parametrami minimalnymi dla stosowanych rozwiązań równoważnych. Wykonawca składający ofertę w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego może zaoferować rozwiązania zamienne, pod warunkiem udokumentowania zgodności technicznej i funkcjonalnej z wymaganiami dokumentacji projektowej, w tym podanymi parametrami urządzeń. Ocena spełnienia wymagań oferowanych rozwiązań dokonana zostanie na etapie składania ofert, tj. w złożonej ofercie Wykonawca ustanowi jej przedmiot w postaci zaoferowania konkretnego produktu. Wraz z ofertą wykonawca zobowiązany jest złożyć zestawienie oferowanych urządzeń aktywnych (w szczególności kamer, przełączników) i oprogramowania oraz dokumenty umożliwiające potwierdzenie ich zgodności z wymaganiami. Podczas oceny ofert Zamawiający dokona sprawdzenia zgodności oferowanych urządzeń z wymaganymi parametrami, wskazanymi w dokumentacji projektowej. Stosowanie zamiennych elementów pasywnych, dla wskazanych w projekcie, Zamawiający każdorazowo będzie dopuszczał podczas realizacji zadania, na podstawie kart materiałowych składanych do zatwierdzenia. W celu zapewnienia unifikacji przyjętych rozwiązań i spójności systemu, wymagane jest aby zaoferowane grupy urządzeń pochodziły od tego samego producenta, z autoryzowanego kanału dystrybucji na terenie RP oraz były objęte tym samym programem gwarancyjnym. Grupa 1: Kamery Grupa 2: Przemysłowe przełączniki sieciowe instalowane w szafach, injectory przemysłowe Z uwagi m.in. na konieczność natywnej obsługi wbudowanych funkcji analitycznych w istniejących kamerach systemu monitoringu, Zamawiający nie dopuszcza wymiany istniejącego systemu VMS. Wymagania dotyczące okresu gwarancji Zamawiający wymaga udzielenia na kompletny system 3-letniej gwarancji Wykonawcy. Niezależnie od powyższego, co najmniej dostarczone kamery i przełączniki sieciowe powinny być objęte 5-letnią gwarancją producenta. Gwarancja producenta musi zostać potwierdzona certyfikatem wystawionym przez producenta lub autoryzowanego dystrybutora na terenie RP lub jednoznacznie wynikać z publicznie dostępnego regulaminu świadczenia usług gwarancyjnych dla każdego produktu. Wymagania dotyczące realizacji napraw gwarancyjnych Zamawiający wymaga, w okresie gwarancji, zapewnienia czasu reakcji na zgłoszenie w czasie nie dłuższym niż 12 godzin od daty zgłoszenia awarii. Poprzez reakcję należy rozumieć ustalenie przyczyny awarii i przystąpienie do wykonania czynności naprawczych w miejscu uszkodzenia. Zamawiający wymaga wykonania naprawy systemu w czasie nie dłuższym niż 48 godzin od daty zgłoszenia awarii do Wykonawcy. Zamawiający dopuszcza stosowanie rozwiązań zamiennych w okresie naprawy serwisowej elementów systemu, z wymogiem zachowania analogicznej funkcjonalności jaką posiada urządzenie naprawiane. Zadanie pod nazwą: „Montaż spójnego systemu monitoringu na obszarach rewitalizacji” Realizowane w ramach projektu pn.: „Rozwój społeczno-gospodarczy, fizyczny i przestrzenny miasta Busko-Zdrój poprzez działania rewitalizacyjne” ETAP I – Współfinasowany ze środków Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Świętokrzyskiego na lata 2014-2020. Przedmiot zamówienia opisano szczegółowo w: a) dokumentacji projektowej (dalej zwana również dokumentacją), która stanowi załącznik nr 10 SIWZ zawierającej: - projekt budowlany, - specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych. b) Przedmiar robót - załącznik nr 9 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32323500-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wadium w wysokości: 8 000,00 PLN (słownie: osiem tysięcy złotych 00/100) należy wnieść przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający w tym zakresie nie stawia żadnych wymagań wystarczającym jest złożone wraz z ofertą oświadczenie zgodnie z założeniami w pkt. 9.3.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) W celu potwierdzenia braku podstaw do wykluczenia wykonawcy z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy, wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej której udostępniono SIWZ informacji o ofertach złożonych w postępowaniu zgodnie z art. 86 ust. 5 ustawy, składa stosownie do treści art. 24 ust. 11 ustawy, oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej oraz, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, dowody potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów składa wraz z ofertą oświadczenie podmiotu o udostępnieniu zasobów wskazujące na okoliczności opisane w SIWZ „Uwaga 1 pkt a) do d)”.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach