Przetargi.pl
Montaż, modernizacja i rozbudowa systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Katowicach, Sosnowcu oraz Cieszynie - znak sprawy DZP.381.92.2014.DW

Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 40-007 Katowice, ul. Bankowa 12
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32 3592048 , fax. 32 3592048
  • Data zamieszczenia: 2014-10-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Uniwersytet Śląski w Katowicach Dział Zamówień Publicznych
    ul. Bankowa 12 12
    40-007 Katowice, woj. śląskie
    tel. 32 3592048, fax. 32 3592048
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.us.edu.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Uczelnia publiczna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż, modernizacja i rozbudowa systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Katowicach, Sosnowcu oraz Cieszynie - znak sprawy DZP.381.92.2014.DW
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:

    1. Przedmiotem zamówienia jest: montaż, modernizacja i rozbudowa systemów SWiN, CCTV oraz KD w obiektach Uniwersytetu Śląskiego, zlokalizowanych na terenie miast:
    Katowice - 4 obiekty;
    Sosnowiec - 1 obiekt;
    Cieszyn - 2 obiekty.
    2. Zakres zamówienia obejmuje także przeprowadzenie przez Wykonawcę szkoleń w zakresie obsługi nowo zainstalowanych urządzeń, w pierwszej kolejności dla Kierowników poszczególnych obiektów Zamawiającego, a następnie dla pracowników ochrony fizycznej świadczących usługi ochrony mienia na terenie obiektów Zamawiającego. Z przeprowadzonego szkolenia zostanie sporządzona notatka oraz zostanie obowiązkowo podpisana przez jego uczestników lista obecności. Dokumentację szkolenia należy przekazać Kierownikowi danego obiektu Zamawiającego w terminie do 14 dni od daty zakończenia realizacji zamówienia.
    3. Wykonawca zobowiązany będzie w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy a przed rozpoczęciem prac dostarczyć Zamawiającemu projekt techniczny instalowanego systemu, zawierający wykaz urządzeń, które zostaną zamontowane, wykaz lokalizacji nowo montowanych urządzeń, schemat blokowy systemu, plan instalacji systemu zabezpieczenia technicznego wraz z informacją o planowanym przebiegu tras kablowych, bilans poboru prądu - zasilanie awaryjne.
    4. Wykonawca w terminie do 10 dni od daty zawarcia umowy przedstawi Zamawiającemu harmonogram wykonywanych prac.
    5. Zamawiający dopuszcza przeprowadzenie wizji lokalnej obiektów przed przygotowaniem oferty.
    6. Materiały i urządzenia niezbędne do wykonania czynności objętych przedmiotem zamówienia dostarczy Wykonawca. Materiały i urządzenia powinny być fabrycznie nowe (wyprodukowane nie wcześniej niż sierpień 2013 r.), nieużywane i nie regenerowane, powinny posiadać stosowne certyfikaty oraz dopuszczenia do używania zgodnie z prawem.
    7. Wymagany minimalny okres gwarancji:
    - na wykonane prace: minimum 12 miesięcy,
    - na zamontowane materiały, urządzenia, itp.: minimum 12 miesięcy.
    Bieg terminu gwarancji rozpoczyna się w dacie podpisania Protokołu Odbioru. Obowiązkiem Wykonawcy w okresie gwarancji oraz rękojmi, będzie usuwanie awarii oraz prowadzenie okresowych - raz na kwartał - konserwacji nowo zainstalowanych systemów zabezpieczenia technicznego.
    Wykonawca przeprowadzi cztery konserwacje w okresie gwarancji oraz jedną konserwację w okresie rękojmi. Wykonawca przeprowadzi czynności konserwacyjne zgodnie z normą PN-93/E-08930/14 (Systemy Alarmowe. Zasady Stosowania - punkt nr 9 Konserwacja) i każdorazowo dokona:
    a) sprawdzenia poprawności działania wszystkich czujek, łącznie z urządzeniami uruchamianymi ręcznie,
    b) sprawdzenia stanu technicznego wszystkich połączeń giętkich,
    c) sprawdzenia, czy zasilacze główne i rezerwowe pracują i czy są sprawne oraz sprawdzenia pomiaru prądu ładowania akumulatorów,
    d) sprawdzenia centrali i jej obsługi zgodnie z procedurą zakładu instalacji alarmowych,
    e) sprawdzenia poprawności działania każdego urządzenia transmisji alarmu, przy współpracy z odpowiedzialną władzą lub zainteresowanym centrum odbiorczym,
    f) sprawdzenia poprawności działania każdego akustycznego sygnalizatora alarmowego,
    g) sprawdzenia, czy system alarmowy jest całkowicie w stanie gotowości do pracy,
    h) pomiaru napięcia każdego akumulatora w trakcie pracy awaryjnej (w przypadku dużych, gwałtownych spadków napięcia świadczących o złym stanie technicznym akumulatora wnioskować o jego wymianę),
    i) wymiany baterii w każdym pilocie radiolinii napadowej,
    j) czyszczenia klawiatur strefowych, soczewek czujek, czytników kart zbliżeniowych, sygnalizatorów alarmowych,
    k) czyszczenia kloszy, halogenów i soczewek czujek zewnętrznych, obiektywów kamer CCTV i przednich szyb obudów zewnętrznych, czyszczenie zewnętrznych sygnalizatorów optyczno-akustycznych,
    l) sprawdzenia poprawności ustawienia pól obserwacji kamer i jakości przekazywanych obrazów, korekta tras kamer zgodnie z ustaleniami Zamawiającego,
    m) czyszczenia obudów central, zasilaczy, kamer, urządzeń rejestrujących,
    n) sprawdzenia poziomów napięć zasilających poszczególne kamery,
    o) sprawdzenia działania grzałek w obudowach kamer zewnętrznych,
    p) wykonania testów nagrywania i odtwarzania obrazów z każdej kamery,
    q) aktualizacji oprogramowania w centralach alarmowych, kontroli dostępu oraz rejestratorach CCTV.
    8. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawierają załączniki nr 2A i 2B do Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia oraz wzór umowy (załącznik nr 3 do SIWZ).
    9. Wymagany termin realizacji zamówienia: do 30 dni od daty zawarcia umowy, jednak nie później niż do dnia 31.12.2014 r
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 317000003
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium:
    1. Oferta winna być zabezpieczona wadium w wysokości: 4 400,00 PLN (słownie: cztery tysiące czterysta złotych, 00/100),
    2. Wadium może być wniesione w jednej lub w kilku następujących formach:
    1) w pieniądzu, na rachunek Zamawiającego:
    ING Bank Śląski Spółka Akcyjna o/Katowice,
    nr rachunku: 29 1050 1214 1000 0022 0331 4816 lub
    2) w poręczeniach bankowych lub w poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy oszczędnościowo - kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym lub
    3) w gwarancjach bankowych lub
    4) w gwarancjach ubezpieczeniowych lub
    5) w poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2) ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.).
    3. Za datę wniesienia wadium przelewem uważa się datę uznania rachunku bankowego Zamawiającego -Wadium powinno wpłynąć na rachunek bankowy Zamawiającego do upływu terminu wyznaczonego na składanie ofert.
    4. Wymagania dotyczące wadium wnoszonego w formie gwarancji i poręczeń:
    1) nie budzące wątpliwości, zobowiązanie gwaranta lub poręczyciela do zapłaty beneficjentowi/wierzycielowi (Zamawiającemu) należności, w przypadku, gdy:
    a) zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie;
    b) oferta zleceniodawcy / dłużnika (Wykonawcy) została wybrana, a zleceniodawca/dłużnik (Wykonawca) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    c) dłużnik (Wykonawca) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie zleceniodawcy/dłużnika (Wykonawcy).
    2) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela winno być nieodwołalne, bezwarunkowe i płatne na pierwsze żądanie beneficjenta/wierzyciela (Zamawiającego),
    3) gwarancja/poręczenie winny spełniać wymogi określone we właściwych przepisach. Powyższe warunki muszą wynikać z gwarancji lub poręczenia.
    5. Wadium, bez względu na sposób jego wniesienia, musi obejmować cały okres związania ofertą, o którym mowa w rozdziale VI ust. 1 SIWZ.
    6. W przypadkach, o których mowa w rozdziale VI ust. 3 Specyfikacji, Wykonawca zobowiązany będzie do przedłużenia okresu ważności wadium albo, jeżeli nie jest to możliwe, do wniesienia nowego wadium na przedłużony okres związania ofertą. Wykonawca dokonuje przedłużenia okresu ważności wadium samodzielnie lub na wniosek Zamawiającego zgodnie z przepisem art. 85 ust. 2 ustawy - Prawo zamówień publicznych albo na wezwanie Zamawiającego, zgodnie z przepisem art. 184 ustawy - Prawo zamówień publicznych (w trakcie toczącego się postępowania odwoławczego).
    7. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu na rachunek Zamawiającego zaleca się, aby Wykonawca dołączył do oferty kserokopię dokonania przelewu.
    8. W przypadku wniesienia wadium w formie niepieniężnej oryginał wadium wniesionego w formie innej niż pieniądz należy złożyć wraz z ofertą w miejscu składania ofert w osobnej kopercie natomiast kopię tego dokumentu, poświadczoną za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę, należy dołączyć do oferty.
    9. Kopertę z wadium wniesionym w formie niepieniężnej należy opisać w następujący sposób:
    Nazwa i adres Wykonawcy
    Przetarg nieograniczony - DZP.381.92.2014.DW
    Montaż, modernizacja i rozbudowa systemów zabezpieczenia technicznego w obiektach Uniwersytetu Śląskiego zlokalizowanych w Katowicach, Sosnowcu oraz Cieszynie
    Wadium w formie niepieniężnej
    9. Zamawiający dokona zwrotu wadium Wykonawcom zgodnie z postanowieniami art. 46 ust. 1 - 4 ustawy - Prawo zamówień publicznych.
    10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca:
    1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy - Prawo zamówień publicznych, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy - Prawo zamówień publicznych, lub pełnomocnictw, chyba że udowodni, że wynika to z przyczyn nieleżących po jego stronie,
    2) którego oferta została wybrana:
    a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;
    b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;
    c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://dzp.us.edu.pl/zamowienia/dostawy
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach