Przetargi.pl
Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Suraż

Urząd Miejski w Surażu ogłasza przetarg

  • Adres: 18105 Suraż, ul. 11 Listopada
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 856 503 184 , fax. 856 503 184
  • Data zamieszczenia: 2018-06-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Urząd Miejski w Surażu
    ul. 11 Listopada 16
    18105 Suraż, woj. podlaskie
    tel. 856 503 184, fax. 856 503 184
    REGON: 52884700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.suraz.wrotapodlasia.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Suraż
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z zaprojektowaniem i montażem na prywatnych gospodarstwach domowych znajdujących się na terenie gminy Suraż 1.Przedmiotem części nr 1 zamówienia jest: dostawa wraz z montażem 47 instalacji kolektorów słonecznych, obejmująca w szczególności opracowanie koncepcji technicznych, dokumentacji wykonawczych, dostawa, montaż wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych robót budowlanych kolektorów słonecznych, opracowanie dokumentacji powykonawczej, uruchomienie instalacji, przeszkolenie użytkowników oraz przeprowadzenie wszelkich badań i pomiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami technicznymi na prywatnych gospodarstwach domowych znajdujących się na terenie Gminy Suraż zgodnie z poniższym zestawieniem: a)Zestaw 1 — do 4 mieszkańców — 20 zestawów b)Zestaw 2 — od 5 do 6 mieszkańców — 22 zestawów c)Zestaw 3 — powyżej 6 mieszkańców — 5 zestawów 1)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany adresów nieruchomości, na których będą montowane zestawy, lub w przypadku braku możliwości zamiany - zmniejszenie zakresu dostaw i montażu. 2)Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany posadowienia montowanych urządzeń, w przypadku jeżeli z przyczyn technicznych nie będzie możliwe ich posadowienie na dachu, dotyczy to również sytuacji odwrotnej. 2.Przedmiotem części nr 2 zamówienia jest: dostawa wraz z montażem 13 instalacji fotowoltaicznych, obejmująca w szczególności opracowanie koncepcji technicznych, dokumentacji wykonawczych, dostawa, montaż wraz z wykonaniem wszelkich niezbędnych robót budowlanych mikro instalacji fotowoltaicznych, opracowanie dokumentacji powykonawczej, uruchomienie instalacji, przeszkolenie użytkowników oraz przeprowadzenie wszelkich badań i pomiarów zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa i normami technicznymi na prywatnych gospodarstwach domowych znajdujących się na terenie Gminy Suraż: a)Zestaw 2kWp — 3 zestawy b)Zestaw 3kWp — 3 zestawy c)Zestaw 4kWp — 3 zestawy d)Zestaw 5kWp — 4 zestawy 1)Zamawiający zastrzega możliwość zmiany adresów nieruchomości, na których będą montowane zestawy, lub w przypadku braku możliwości zamiany - zmniejszenie zakresu dostaw i montażu. 2)Zamawiający zastrzega również możliwość zmiany posadowienia montowanych urządzeń, w przypadku jeżeli z przyczyn technicznych nie będzie możliwe ich posadowienie na dachu, dotyczy to również sytuacji odwrotnej. UWAGA: Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia opisany został w TOM III Opis przedmiotu zamówienia (Uproszczona dokumentacja techniczna).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09300000-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania o udzielenie zamówienia publicznego Wykonawca jest zobowiązany zabezpieczyć składaną ofertę wadium w wysokości odpowiedniej dla Części (zadań): Część 1 - 8.000,00 zł (słownie złotych: osiem tysięcy złotych 00/100); Część 2 - 6.000,00 zł (słownie złotych: sześć tysięcy złotych 00/100); 1. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach (zgodnie z art. 45 ust. 6 ustawy Pzp.): a)pieniądzu, b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c)gwarancjach bankowych, d)gwarancjach ubezpieczeniowych, e)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r., poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 2.Wadium wnoszone w pieniądzu powinno zostać wpłacone w terminie (dnia i godziny) składania ofert, określonego w Rozdziale 11 pkt 11.1 niniejszej SIWZ. UWAGA: Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem bankowym na rachunek Zamawiającego na konto prowadzone przez: Bank Spółdzielczy w Łapach nr 70 8081 0009 0000 1108 2000 0060 z adnotacją: „Wadium - Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Suraż – część __*” Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego. * Należy dokładnie zaznaczyć na którą część zamówienia wnoszone jest wadium 3.Wadium wnoszone w innych formach niż pieniężna, należy złożyć w zamkniętej kopercie oznaczonej „Wadium - Montaż instalacji ogniw fotowoltaicznych i kolektorów słonecznych na budynkach mieszkalnych na terenie Gminy Suraż” w siedzibie Zamawiającego w Urzędzie Miejskim ul. 11 listopada 16 18-105 Suraż do terminu (dnia i godziny) składania ofert, określonego w Rozdziale 11 pkt. 11.1 niniejszej SIWZ, natomiast kserokopię dołączyć do oferty. W treści dokumentu należy dokładnie zaznaczyć na którą część zamówienia wnoszone jest wadium. 4. Wadium wnoszone w formie poręczeń bankowych, poręczeń kasy oszczędnościowo – kredytowej, gwarancji bankowych, gwarancji ubezpieczeniowych, poręczeń udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości winno zawierać: a)wskazanie gwaranta lub poręczyciela (nazwa podmiotu udzielającego gwarancji lub poręczenia), b)wskazanie beneficjenta (Gminę Suraż ul. 11 listopada 1618-105 Suraż), c)określenie terminu obowiązywania gwarancji lub poręczenia (musi obejmować okres związania ofertą), d)określenie kwoty poręczenia lub gwarancji (musi być równa kwocie wadium), e)„gwarantować wypłatę należności w sposób nieodwołalny, bezwarunkowy i na pierwsze żądanie”. 5. W zakresie wadium obowiązują uregulowania ustawy Pzp zawarte w art. 45 i 46. 6. Zamawiający odrzuci ofertę, jeżeli wadium nie zostanie wniesione lub zostanie wniesione w sposób nieprawidłowy. 7. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: a)odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; b)nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; c)zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku. Wykonawca potwierdza spełnienie warunku poprzez przedłożenie oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu (Wzór stanowi Załącznik nr 2 do IDW) oraz oświadczenia o braku podstaw do wykluczenia (Wzór oświadczenia stanowi Załącznik nr 3 do IDW);

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach