Przetargi.pl
MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA STACJI UZDATNIANIA WODY W CHRÓŚCICACH

Prowod Sp. z o.o. ogłasza przetarg

  • Adres: 46-082 Kup, Rynek
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 691 181 , fax. 774 691 184
  • Data zamieszczenia: 2018-06-06
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Prowod Sp. z o.o.
    Rynek 4
    46-082 Kup, woj. opolskie
    tel. 774 691 181, fax. 774 691 184
    REGON: 530944564
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.prowod.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MONTAŻ INSTALACJI FOTOWOLTAICZNEJ NA STACJI UZDATNIANIA WODY W CHRÓŚCICACH
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. PRZEDMIOT ZAMÓWIENIA. Przedmiotem zamówienia jest dostawa i montaż wraz z uruchomieniem kompletnej naziemnej instalacji fotowoltaicznej o mocy nominalnej nie mniejszej niż 39,50 kWp i nie większej niż 39,80 kWp na terenie Stacji Uzdatniania Wody przy ul. Ligonia, 46-080 Chrościce (woj. opolskie). 2. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W UJĘCIU OGÓLNYM 2.1. Dostawa i montaż wszelkich elementów i urządzeń niezbędnych do stworzenia kompletnej instalacji fotowoltaicznej, m. in. konstrukcji nośnej, paneli fotowoltaicznych polikrystalicznych, inwertera/zespołu inwerterów, okablowania AC i DC. 2.2. Miejsce usytuowania instalacji fotowoltaicznej na Stacji Uzdatniania Wody w Chróścicach ilustruje w sposób poglądowy schemat stanowiący Załącznik Nr 10 do SIWZ. 2.3. Instalacja fotowoltaiczna musi umożliwiać automatyczną oraz płynną regulację mocy wytwarzanej w zależności od chwilowego zapotrzebowania Stacji Uzdatniania Wody na energię elektryczną poprzez zastosowanie układu pomiarowego zsynchronizowanego z inwerterem/zespołem inwerterów. 2.4. Instalacja musi być wykonana w sposób zapewniający maksymalizację wykorzystania wyprodukowanej dzięki niej energii elektrycznej w procesie technologicznym Stacji Uzdatniania Wody. 2.5. Instalacja fotowoltaiczna stanowiąca przedmiot zamówienia ma za zadanie wytwarzać energię elektryczną wyłącznie na potrzeby własne Stacji Uzdatniania Wody w Chróścicach. Wykluczona jest możliwość odsprzedaży nadwyżek energii elektrycznej i wprowadzanie wyprodukowanej energii elektrycznej do sieci OSD. Wykonawca musi uwzględnić rozwiązania techniczne umożliwiające spełnienie ww. wymogu. 2.6. Instalacja fotowoltaiczna musi być wyposażona w niezbędne zabezpieczenia: ochrona przeciwporażeniowa, odgromowa, przeciwprzepięciowa, uziemiająca. 2.7. Wymagane jest świadczenie bezpłatnego serwisu instalacji fotowoltaicznej w okresie obowiązywania gwarancji. 2.8. Wymagane jest opracowanie i przekazanie Zamawiającemu kompletnej dokumentacji powykonawczej instalacji fotowoltaicznej. 2.9. Zalecane jest, aby Wykonawca przed złożeniem oferty w niniejszym postępowaniu dokonał wizji lokalnej w miejscu, w którym instalowane będą elementy stanowiące przedmiot zamówienia. 2.10. Termin realizacji przedmiotu zamówienia: do 45 dnia od dnia podpisania umowy. 3. ZAKRES PRZEDMIOTU ZAMÓWIENIA W UJĘCIU SZCZEGÓŁOWYM - określony został w pkt. 3.3 SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 09331200-0
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga od Wykonawców wniesienia wadium w niniejszym postępowaniu w wysokości 3 500,00 zł (słownie: trzy tysiące pięćset złotych 00/100). 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu do składania ofert, na cały okres związania ofertą. 3. Wadium może być wniesione w następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy oszczędnościowo-kredytowej jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 roku o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. 2014r. poz. 1804 oraz z 2015r. poz. 978 i 1240). 4. Gdy wadium wnoszone będzie w pieniądzu, wpłaca się je na rachunek bankowy Zamawiającego w banku BGŻ o/Opole o numerze: 65 2030 0045 1110 0000 0043 3010, z podaniem tytułu: Wadium dla postępowania: „Montaż instalacji fotowoltaicznej na Stacji Uzdatniania Wody w Chróścicach", nr sprawy ZP/PROW/7/2018. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej, Wykonawca z zachowaniem właściwej staranności winien dokonać przelewu pieniężnego z odpowiednim wyprzedzeniem, gdyż za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjmuje się termin uznania kwoty wadium na podanym wyżej rachunku bankowym.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych (art. 22a ust. 1 ustawy Pzp). Wykonawca, który polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów (wg Załącznika Nr 7 do SIWZ) do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia (art. 22a ust. 2 ustawy Pzp). b) Wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenie zamówienia na zasadach określonych w art. 23 ustawy Pzp. W takim przypadku: - zobowiązani są ustanowić Pełnomocnika do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia, - pełnomocnictwo musi wynikać z umowy lub z innej czynności prawnej, mieć formę pisemną a fakt ustanowienia Pełnomocnika musi wynikać z załączonych do oferty dokumentów, - pełnomocnictwo składa się w oryginale lub kopii poświadczonej notarialnie, - pełnomocnictwo winno być podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z wykonawców występujących wspólnie i udzielających pełnomocnictwa, natomiast w przypadku spółki cywilnej przez każdego z jej wspólników, - wszelka korespondencja prowadzona będzie wyłącznie z Pełnomocnikiem, - jeżeli oferta Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie zostanie wybrana, jako najkorzystniejsza, Zamawiający wymaga przed zawarciem umowy w sprawie zamówienia publicznego przedstawienia w określonym terminie umowy regulującej współpracę tych Wykonawców, - w przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez wykonawców, oświadczenie, o którym mowa w pkt. 7.2 ppkt. 1) składa każdy z Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie. Dokumenty te potwierdzają spełnianie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia w zakresie, w którym każdy z Wykonawców wykazuje spełnienie warunków udziału w postępowaniu oraz brak podstaw wykluczenia. c) Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie Zamawiającego https://prowod.pl informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, zobowiązany jest przekazać Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, podpisane przez osoby upoważnione do reprezentacji Wykonawcy. W sytuacji przynależności do tej samej grupy kapitałowej, Wykonawca wraz z oświadczeniem, może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą, który złożył ofertę w tym postępowaniu, nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o zamówienie, oświadczenie takie składa oddzielnie każdy z tych wykonawców. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ. d) Zamawiający żąda od Wykonawcy, który polega na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt. 7.3 ppkt. 1) lit. a, b, c SIWZ (§ 9 ust. 2 Rozporządzenia Ministra Rozwoju w sprawie rodzajów dokumentów, jakich może żądać Zamawiający od Wykonawcy w postępowaniu o udzielenie zamówienia).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach