Przetargi.pl
Montaż 4 okien dachowych i przebudowa pomieszczeń poddasza

Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych ogłasza przetarg

  • Adres: 60-959 Poznań, Gajowa
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 616 684 441 , fax. 616 684 410
  • Data zamieszczenia: 2018-08-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych
    Gajowa 10
    60-959 Poznań, woj. wielkopolskie
    tel. 616 684 441, fax. 616 684 410
    REGON: 63001133200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.poznan.lasy.gov.pl/
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowa jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Montaż 4 okien dachowych i przebudowa pomieszczeń poddasza
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na montażu 4 okien dachowych i przebudowie pomieszczenia na poddaszu budynku administracyjnego RDLP zlokalizowanego przy ulicy Gajowej 10 60-959 Poznań obręb ewidencyjny Jeżyce nr działki 90 ark. 13: Prace wykonywane będą w pomieszczeniu zlokalizowanym na 6 kondygnacji w/w budynku o powierzchni użytkowej 45,45m² i zróżnicowanej wysokości w przedziale od 2,13 m do 2,60 m oraz kubaturze wewnętrznej 107,489 m³: Roboty wewnątrz pomieszczenia po byłym archiwum obejmują: 1. roboty rozbiórkowe: Roboty w zakresie burzenia, • wykucie otworu drzwiowego na drzwi w ścianie pomieszczenia objętego opracowaniem, • demontaż istniejących okładzin podłogowych, • demontaż istniejącej natynkowej instalacji elektrycznej, • usunięcie z budynku materiałów z rozbiórki poprzez zastosowanie zsypu do gruzu, • utylizacja materiałów z rozbiórki, 2. roboty technologiczne: a) roboty ogólnobudowlane: Roboty wykończeniowe w zakresie obiektów budowlanych • montaż drzwi w wykutym otworze, • uzupełnienie tynków w miejscach wykonanych przebić, • wykonanie gładzi gipsowych na ścianach i sufitach, • wykonanie robót malarskich w pomieszczeniu objętym opracowaniem, • wykonanie warstw technologicznych podłogi z paneli, • wykonanie i montaż zabudów grzejników, • wykonanie i montaż parapetów okiennych, b) roboty instalacyjne elektryczne: • wykonanie nowej instalacji elektrycznej podtynkowej, • montaż osprzętu instalacji elektrycznej (gniazdka, wyłączniki, oprawy oświetleniowe), • wykonanie nowej instalacji elektrycznej niskoprądowej, Roboty zewnętrzne w zakresie stropodachu obejmują: 1. roboty rozbiórkowe: Roboty w zakresie burzenia, • wykucie otworów w stropodachu na okna dachowe, • usunięcie z budynku materiałów z rozbiórki poprzez zastosowanie zsypu do gruzu, • utylizacja materiałów z rozbiórki, 2. roboty technologiczne: Roboty w zakresie wykonywania pokryć i konstrukcji dachowych i inne podobne roboty specjalistyczne • montaż 4 okien dachowych do dachów płaskich, w pomieszczeniu archiwum znajdującym się na poddaszu budynku, • wykonanie konstrukcji wsporczej rozciętego stropu z powodu wykonania otworów na montaż okien dachowych, • wykonanie docieplenia stropodachu w obrębie konstrukcji stalowej ułożonej na dachu, • wykonanie pokrycia dachowego papą termozgrzewalną, • wykonanie niezbędnych obróbek blacharskich. Prace mogą być wykonywane w godzinach pracy biura tj. od poniedziałku do piątku w godzinach od 6.00 do 19.00. Wykonywanie prac w innych godzinach będzie możliwe w wyjątkowych sytuacjach, po uzgodnieniu z Zamawiającym. W pomieszczeniach nieobjętych remontem będą odbywały się równolegle prace biurowe. Przedmiot zamówienia należy realizować zgodnie z: 1. Projektem budowlanym, stanowiącym załącznik nr 7 do SIWZ; 2. Przedmiarem robót, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ; 3. Szczegółowymi specyfikacjami technicznymi, stanowiącymi załącznik nr 9 do SIWZ; 4. Warunkami określonymi w projekcie umowy – załącznik nr 5 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 3 000,00 zł (słownie złotych: trzy tysiące złotych 00/100) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jedn.: Dz. U. z 2018 r. poz. 110 z późn. zm.). Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu w banku BZ WBK I O/Poznań nr rachunku: 71 1090 1463 0000 0001 0801 2812 z dopiskiem: wadium na zabezpieczenie oferty w postępowaniu na „Montaż 4 okien dachowych i przebudowa pomieszczeń poddasza”. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie zostanie zaliczone na rachunku bankowym Regionalnej Dyrekcji Lasów Państwowych w Poznaniu. 8Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Wadia wnoszone w formach niepieniężnych jako beneficjenta gwarancji powinny wskazywać Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalną Dyrekcję Lasów Państwowych w Poznaniu. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz może być załączone w oryginale do oferty lub złożone w oryginale przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego (pokój nr 8). Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie odrzucona z postępowania na podstawie art. 89 ust. 1 pkt 7b PZP. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Skarb Państwa Państwowe Gospodarstwo Leśne Lasy Państwowe Regionalna Dyrekcja Lasów Państwowych w Poznaniu), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a PZP oraz art. 46 ust. 5 PZP. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zastrzeżeniem poniżej. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a PZP, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 PZP, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 PZP, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 PZP, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełniania tego warunku udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosowanych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych (warunek opisany w pkt 5.2. ppkt 3) SIWZ) innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji musi udowodnić zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia. Dokument, z którego będzie wynikać zobowiązanie podmiotu trzeciego powinien wyrażać w sposób jednoznaczny wolę udostępnienia Wykonawcy ubiegającemu się o zamówienie, odpowiedniego zasobu, czyli wskazywać jakiego zasobu dotyczy, określać jego rodzaj, zakres, czas udostępnienia oraz inne okoliczności wynikające ze specyfiki danego zasobu. Z treści przedstawionego dokumentu musi jednoznacznie wynikać: (1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; (2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; (4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane, których wskazane zdolności dotyczą. Jeżeli Wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP (pkt 5.2 ppkt 3) SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw do wykluczenia oraz spełnienia, w zakresie, jakim powołuje się na ich zasoby, warunków udziału w postępowaniu zobowiązany jest do: 1) zamieszczenia informacji o tych podmiotach w oświadczeniach, o których mowa w pkt. 6.1. ppkt a) i b) SIWZ; 2) złożenia wraz z ofertą zobowiązania podmiotu trzeciego albo innego dokumentu służącego wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 6.5. SIWZ. Wykonawca, który wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1b PZP (pkt 5.2. ppkt 3) SIWZ), polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ust. 1 PZP zobowiązany będzie do przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 6.3. a). Dokumenty wymienione w pkt 6.3. lit. a) Wykonawca będzie obowiązany złożyć na wezwanie Zamawiającego w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie krótszym niż 5 dni, określonym w wezwaniu wystosowanym przez Zamawiającego do Wykonawcy w trybie art. 26 ust. 2 ustawy PZP po otwarciu ofert. 2.Oferta musi zawierać: 1) formularz oferty (załącznik nr 1 do SIWZ); k 2) kosztorys ofertowy sporządzony przez Wykonawcę na podstawie projektu budowlanego, specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, przedmiaru robót, niniejszej SIWZ i wzoru umowy. Należy załączyć kosztorys ofertowy uproszczony z Tabelą Elementów Scalonych oraz nośniki cen kosztorysowych, tj. stawka roboczogodziny, ceny materiałów i sprzętu w ujęciu ilościowo-wartościowym, wskaźnik narzutu kosztów pośrednich w %, wskaźnik kosztów zakupu w %, wskaźnik narzutu zysku w %) – wg przedmiaru (zał. nr 8 do SIWZ). W przypadku załączenia kosztorysu nie spełniającego wymagań określonych powyżej oferta zostanie odrzucona. 3) pełnomocnictwo do podpisania oferty, o ile prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów złożonych wraz z ofertą, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 4) pełnomocnictwo dla pełnomocnika ustanowionego przez Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielnie zamówienia, pełnomocnictwo powinno być załączone w oryginale lub kopii notarialnie potwierdzonej; 5) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ; 6) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Prawo zamówień publicznych dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ; 7) oświadczenia, o których mowa w pkt 5 i 6 dla każdego z wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 i 3 do SIWZ, o ile wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia; 8) zobowiązanie podmiotu trzeciego albo inny dokument służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci zgodnie z pkt 6.5. SIWZ, jeżeli Wykonawca wykazując spełnienie warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów; 9) dowód wniesienia wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach