Przetargi.pl
„Monitorowanie obiektów położonych w Białymstoku przy ul. H. Sienkiewicza 86, T. Czackiego 8 i M. Skłodowskiej-Curie 14”

Województwo Podlaskie ogłasza przetarg

  • Adres: 15-888 Białystok, Kardynała Stefana Wyszyńskiego
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 665 45 51 , fax. 85 665 46 42
  • Data zamieszczenia: 2018-04-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Województwo Podlaskie
    Kardynała Stefana Wyszyńskiego 1
    15-888 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 665 45 51, fax. 85 665 46 42
    REGON: 050658404
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.przetargi.wrotapodlasia.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Monitorowanie obiektów położonych w Białymstoku przy ul. H. Sienkiewicza 86, T. Czackiego 8 i M. Skłodowskiej-Curie 14”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest monitorowanie obiektów i mienia Województwa Podlaskiego, sprawowany w okresie 24 miesięcy, położonych na terenie miasta Białegostoku: 1) przy ul. H. Sienkiewicza 86, 2) przy ul. T. Czackiego 8 3) przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14 2. Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 1 pkt 1) jest monitorowanie obiektu, przez wszystkie dni miesiąca całodobowo. Obiekt jest wyposażony w system monitorowania i obecnie jest zawarta umowa na świadczenie usług w tym zakresie. Wykonawca zobowiązany będzie do przeinstalowania systemu i zamontowania swoich urządzeń niezbędnych do przekazywania sygnału monitoringu. 3. Przedmiotem zamówienia, o którym mowa w ust. 1 pkt 2) i 3) jest instalacja systemu alarmowego i monitorowanie obiektów, przez wszystkie dni miesiąca całodobowo. 1) System alarmowy w obiekcie przy ul. T. Czackiego 8 należy wyposażyć w minimum 10 czujek ruchu, 2) System alarmowy w obiekcie przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14 należy wyposażyć w minimum w 20 czujek ruchu. 3) Zamontowane systemy alarmowe winne być wyposażone ponadto w minimum: a) jedną klawiaturę, b) dwie syreny alarmowe, c) jedną centralę alarmową. 4) Wykonawca w terminie od dnia podpisania umowy lecz nie później niż do dnia 7 czerwca 2018 dokona montażu systemów alarmowych, oraz jest zobowiązany oznakować obiekt emblematami Wykonawcy. 5) Wykonawca będzie miał możliwość zamontowania dodatkowych urządzeń służących prawidłowemu wykonywaniu umowy. 6) Umowa na monitorowanie obiektów zostanie zawarta na okres 24 miesięcy, natomiast obiekt przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 14 zostanie przekazany do monitorowania na okres 23 miesięcy t.j. od dnia 1 lipca 2018 r. Termin obowiązywania zawartej umowy ustala się do dnia 31 maja 2020 r. 4. W ramach świadczonych usług Wykonawca zapewnia: 1) Monitorowanie sygnałów z systemu alarmowego z powiadomieniem, 2) Powiadomienie o braku uzbrojenia systemu w godzinach od 16.00 do 8.00. 3) Powiadamianie o zakłóceniu pracy systemu, 4) Gotowość patrolu interwencyjnego, 5) Interwencję patrolu 3 razy w miesiącu w przypadku zakłócenia sygnału monitorowania, 6) Przegląd i konserwację systemu w okresie trwania umowy. 5. Ubiór załogi patrolowo-interwencyjnej winien być zgodny z zasadami obowiązującymi w danej firmie. Załoga winna poruszać się samochodem patrolowo - interwencyjnym oznakowanym emblematami Wykonawcy. Samochód powinien być identyfikowalny, rozpoznawalny i jednoznacznie wskazujący na Wykonawcę, a załoga powinna posiadać widoczne identyfikatory. 6. Instalacja monitorująca zamontowana w obiektach przez wykonawcę staje się własnością Zamawiającego po upływie terminu obowiązywania umowy. 7. Zamawiający i Wykonawca zachowają w tajemnicy wszystkie informacje, które mają wpływ na stan bezpieczeństwa w czasie obowiązywania umowy oraz po jej rozwiązaniu. 8. Do obowiązków Wykonawcy należy w szczególności podejmowanie przez pracowników w granicach monitorowanego obiektu, działań polegających w szczególności na: 1) wezwaniu osób do opuszczenia obiektu - w przypadku stwierdzenia braku uprawnień do przebywania na tym terenie albo stwierdzenia zakłócania porządku; 2) ujęciu osób w celu przekazania Policji– w przypadku stwarzania przez te osoby bezpośredniego zagrożenia dla życia lub zdrowia ludzkiego; 3) składanie upoważnionemu przez Zamawiającego pracownikowi pisemnych raportów dotyczących zdarzeń i incydentów zaistniałych podczas monitorowania i interwencji – niezwłocznie po zdarzeniu; 4) prowadzenie rejestru zdarzeń z przebiegu monitorowania; 5) przekazanie Zamawiającemu na jego pisemny wniosek informacji o zdarzeniach. 9. Wykonawca przed złożeniem oferty ma możliwość dokonania oględzin poszczególnych obiektów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 79710000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Warunek ten zostanie spełniony jeżeli wykonawca wykaże, że posiada koncesję na prowadzenie działalności w zakresie usług ochrony osób i mienia realizowanych w formie bezpośredniej ochrony fizycznej, zgodnie z art. 15 ust. 1 ustawy o ochronie osób i mienia z dnia 22 sierpnia 1997 r. (tj. Dz. U. z 2017 poz. 2213 z późn. zm.).
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Formularz ofertowy; Dokumenty, z których wynika prawo do podpisania oferty (oryginał lub kopia potwierdzona za zgodność z oryginałem przez notariusza) względnie do podpisania innych dokumentów składanych wraz z ofertą, chyba, że: zamawiający może je uzyskać w szczególności z pomocą bezpłatnych i ogólnodostępnych baz danych, w szczególności rejestrów publicznych w rozumieniu ustawy z dnia 17 lutego 2005 roku o informatyzacji działalności podmiotów realizujących zadania publiczne;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach