Przetargi.pl
MONITORING WIZYJNY GMINY SIERAKÓW - ETAP I

Gmina Sieraków ogłasza przetarg

  • Adres: 64410 Sieraków, ul. 8 Stycznia
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 612 953 011 , fax. 612 955 898
  • Data zamieszczenia: 2017-12-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieraków
    ul. 8 Stycznia 38
    64410 Sieraków, woj. wielkopolskie
    tel. 612 953 011, fax. 612 955 898
    REGON: 63125892200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakow.pl; bip.wokiss.pl/sierakow/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MONITORING WIZYJNY GMINY SIERAKÓW - ETAP I
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje realizację etapu I inwestycji polegającej na dostawie urządzeń oraz budowie monitoringu wizyjnego gminy Sieraków zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Zakres rzeczowy etapu I obejmuje: a) Instalację kamer 6 szt. b) Budowę rurociągów kablowych RHDPEp 40/3,7 290 m c) Instalację słupów do kamer 4 szt. d) Budowę linii kablowej światłowodowej 4 włóknowej 75 m e) Budowę linii zasilającej YKY 6 m f) Budowę kabli instalacyjnych PoE 510 m g) Wyposażenie centrum monitorowania/montaż i uruchomienie systemu 1 kpl Serwer Zarządzania i Archiwizacji Systemu Monitoringu należy zainstalować w szafie Rack w serwerowni w Urzędzie Gminy Sieraków (UG) i podłączyć do istniejącego Przełącznika Szkieletowego. W celu uruchomienia Systemu Monitoringu w istniejącej sieci transmisyjnej UG Sieraków (zarówno przewodowej jak i radiowej) należy skonfigurować wydzieloną do tych celów podsieć. Podsieć ta musi być niezależna od pozostałych usług pracujących w sieci. W podsieci Systemu Monitoringu należy skonfigurować transmisję multicast IGMP Snooping i PIM-SM. Wszystkie elementy Systemu Monitoringu skonfigurować do wspólnej pracy zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego podanymi na etapie realizacji.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty zgodny z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary (kosztorys ofertowy) Zamawiającego, stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną lub szczegółową. W kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu ofertowego załączonego do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych kosztorysach ofertowych (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 3. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach