Gmina Sieraków ogłasza przetarg
- Adres: 64410 Sieraków, ul. 8 Stycznia
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 612 953 011 , fax. 612 955 898
- Data zamieszczenia: 2017-12-04
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Sieraków
ul. 8 Stycznia 38
64410 Sieraków, woj. wielkopolskie
tel. 612 953 011, fax. 612 955 898
REGON: 63125892200000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.sierakow.pl; bip.wokiss.pl/sierakow/
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
MONITORING WIZYJNY GMINY SIERAKÓW - ETAP I - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiot zamówienia obejmuje realizację etapu I inwestycji polegającej na dostawie urządzeń oraz budowie monitoringu wizyjnego gminy Sieraków zgodnie z załączoną dokumentacją projektową. Zakres rzeczowy etapu I obejmuje: a) Instalację kamer 6 szt. b) Budowę rurociągów kablowych RHDPEp 40/3,7 290 m c) Instalację słupów do kamer 4 szt. d) Budowę linii kablowej światłowodowej 4 włóknowej 75 m e) Budowę linii zasilającej YKY 6 m f) Budowę kabli instalacyjnych PoE 510 m g) Wyposażenie centrum monitorowania/montaż i uruchomienie systemu 1 kpl Serwer Zarządzania i Archiwizacji Systemu Monitoringu należy zainstalować w szafie Rack w serwerowni w Urzędzie Gminy Sieraków (UG) i podłączyć do istniejącego Przełącznika Szkieletowego. W celu uruchomienia Systemu Monitoringu w istniejącej sieci transmisyjnej UG Sieraków (zarówno przewodowej jak i radiowej) należy skonfigurować wydzieloną do tych celów podsieć. Podsieć ta musi być niezależna od pozostałych usług pracujących w sieci. W podsieci Systemu Monitoringu należy skonfigurować transmisję multicast IGMP Snooping i PIM-SM. Wszystkie elementy Systemu Monitoringu skonfigurować do wspólnej pracy zgodnie ze wskazaniami Zamawiającego podanymi na etapie realizacji. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 32000000-3
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku udziału w postępowaniu
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Formularz oferty zgodny z Załącznikiem Nr 1 do SIWZ, 2. Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiary (kosztorys ofertowy) Zamawiającego, stanowiące Załącznik nr 6 do SIWZ. Kosztorys ofertowy należy sporządzić metodą uproszczoną lub szczegółową. W kosztorysie ofertowym Wykonawca zobowiązany jest do wyceny wszystkich elementów (pozycji) z kosztorysu ofertowego załączonego do SIWZ. Zamawiający w zakresie zmian obmiaru dopuszcza jedynie takie zmiany, które nie wpływają na całościowy obmiar wycenianej pozycji, np. szt. 1 - kpl. 1. Wykonawca nie ma prawa bez zgody Zamawiającego do dokonywania zmian w pozycjach zawartych w przekazanych kosztorysach ofertowych (np. dopisywania pozycji, zmiany ilości robót, itp.). Jeżeli w wyniku dokonanej przez siebie analizy i obliczenia ilości robót uzna je za niewłaściwe, to zmiany ilości robót Wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. W kosztorysie ofertowym należy podać wartość robót w zł netto, wartość podatku VAT w zł i wartość robót w zł brutto, po zaokrągleniu do dwóch miejsc po przecinku oraz podpisać. 3. Pełnomocnictwo - w przypadku, gdy reprezentant Wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa lub w przypadku składania oferty wspólnej (wówczas pełnomocnictwo musi zostać udzielone do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego).
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa: systemu monitoringu wizyjnego, systemu monitoringu bazującego na GPS i systemu RFID identyfikacji kontenerów wraz z kartami SIM w pojazdach Zamawiającego
Dodano: 2024-05-06 - Dostawa, montaż, uruchomienie i obsługa: systemu monitoringu wizyjnego, systemu monitoringu bazującego na GPS i systemu RFID identyfikacji kontenerów wraz z kartami SIM w pojazdach Zamawiającego
Dodano: 2024-02-16 - Dostawa systemów nagrywania, oświetlenia i nagłośnienia
Dodano: 2023-09-18 - Dostawa nagród w ramach projektu: „Wielkopolska Superliga Liceów”
Dodano: 2023-04-30 - Dostawa sprzętu multimedialnego, mebli oraz wyposażenia różnego do Sali Doświadczeń Sensorycznych w Dziennym Domu Pomocy w Krobskim Centrum Usług Społecznych
Dodano: 2021-01-22 - Dostawa urządzeń dla Akademii Muzycznej im. I. J. Paderewskiego w Poznaniu.
Dodano: 2020-12-07 - „Dostawa sprzętu multimedialnego, mebli oraz wyposażenia różnego do Sali Doświad-czeń Sensorycznych w Dziennym Domu Pomocy w Krobskim Centrum Usług Społecznych.”
Dodano: 2020-11-16 - Dostawa sprzętu multimedialnego, mebli oraz wyposażenia różnego do Sali Doświad-czeń Sensorycznych W dziennym Domu Pomocy w Krobskim Centrum Usług Społecznych
Dodano: 2020-10-27 - Zakup wyposażenia technicznego dla Wrzesińskiego Ośrodka Kultury
Dodano: 2020-07-03 - Dostawa urządzeń do systemu sygnalizacji przyzywowo - radiowęzłowej
Dodano: 2020-06-19