Przetargi.pl
Monitoring nośników sprzętu do zimowego utrzymania dróg sieci drogowej w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie w okresie obejmującym lata 2017 – 2021.

Zarząd Dróg Wojewódzkich ogłasza przetarg

  • Adres: 10602 Olsztyn, ul. Pstrowskiego
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 089 5346265 w. 22 , fax. 895 399 876
  • Data zamieszczenia: 2017-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zarząd Dróg Wojewódzkich
    ul. Pstrowskiego
    10602 Olsztyn, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 089 5346265 w. 22, fax. 895 399 876
    REGON: 51075125000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.zdw.olsztyn.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Monitoring nośników sprzętu do zimowego utrzymania dróg sieci drogowej w Zarządzie Dróg Wojewódzkich w Olsztynie w okresie obejmującym lata 2017 – 2021.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem niniejszego zamówienia jest monitorowanie floty pojazdów świadczących usługi na rzecz ZDW przy wykorzystaniu technologii GPS wraz z transmisją danych o lokalizacji i stanie monitorowanych danych obiektów przy wykorzystaniu ogólnodostępnego protokołu komunikacji. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 1) Przez sprzęt do zimowego utrzymania dróg (ZUD) rozumie się posypywarki (solarki lub piaskarki) i pługi odśnieżne zamontowane na pojazdach samochodowych tzw. nośnikach. Zestawy takie nazwano dalej jednostkami sprzętowymi - w skrócie [JS] 2) System winien umożliwiać grupowanie obiektów: wg przynależności – ZDW Olsztyn, rejony: RDW Elbląg, RDW Kętrzyn, RDW Nidzica, RDW Olecko. 3) Zamówienie obejmuje również wdrożenie systemu do pracy czyli przygotowanie uprawnień, wprowadzenie danych o pojazdach, uzupełnienie baz słownikowych, przygotowanie indywidualnych (spersonalizowanych) raportów dla wszystkich rejonów Zamawiającego – wszystkie czynności związane z pierwszym uruchomieniem. System wdrożony to taki, który pracuje w 100% na rzeczywistych danych, nie wymagający żadnych prac administracyjnych i konfiguracyjnych od użytkowników i pracowników Zamawiającego. 4) Usługa obejmuje również szkolenie pracowników wskazanych przez Zamawiającego w taki sposób aby pracownicy potrafili w pełni wykorzystywać wszystkie funkcje i możliwości oprogramowania jak również swobodnie pracować w systemie. Wykonawca w pełni odpowiada za prawidłowość i efektywność przeszkolenia. 5) Wykonawca w ofercie powinien przedstawić harmonogram prac związanych z uruchomieniem systemu oraz strukturę funkcjonalną projektu z podaniem osób odpowiedzialnych za poszczególne jego elementy. 6) System powinien pracować 7 dni w tygodniu 24 godziny na dobę. Jednorazowa przerwa dostępności do systemu spowodowana np. czynnościami konserwacyjnymi nie może być dłuższa niż 5 godz. w jednym okresie zimowym. Maksymalna ilość przerw konserwacyjnych nie może przekroczyć dwóch w jednym okresie zimowym. Wszystkie planowane przerwy dostępności do systemu powinny być uzgadniane z Zamawiającym. 7) Serwer obsługujący system powinien znajdować się u Wykonawcy, w miejscu zapewniającym jego stabilną i bezpieczną pracę. 8) Dane z rejestratorów GPS winny być przekazywane do serwera Wykonawcy w czasie rzeczywistym, poprzez sieć telefonii komórkowej GSM z ogólnodostępnym protokołem komunikacji. 9) Cały systemu musi funkcjonować przez przeglądarkę internetową pracującą zawsze tylko w jednym oknie (Zamawiający nie dopuszcza wywoływania aplikacji zewnętrznych z poziomu przeglądarki i uruchamiania nich w oddzielnych oknach). Połączenie Zamawiającego z serwerem systemu GPS poprzez szyfrowe łącze internetowe. 10) Systemu musi działać w środowisku systemu operacyjnego Windows 7 (oraz wyższymi) a także przeglądarką internetową Internet Explorer w wersji 10 (oraz wyższej). 11) Nie dopuszcza się aby do obsługi systemu wymagana była instalacja dodatkowych wtyczek typu: flash, Java, silverlight itp. lub innego oprogramowania. 12) Rejestracja danych GPS: podczas jazdy – 100 m, podczas postoju – co 2 minuty, gdy kierunek jazdy zmieni się o więcej niż 30 stopni, podczas każdego załączenia/wyłączenia stacyjki. 13) System w sposób automatyczny będzie pozycjonował wszystkie pojazdy pracujące w systemie. Pozycjonowanie pojazdu powinno odświeżać dane lokalizacyjne pojazdu nie rzadziej niż 30 sekund. 14) Prezentacja danych: lokalizacja , prędkość, kilometraż itp. 15) Zarząd Dróg Wojewódzkich w Olsztynie będzie posiadał dostęp do monitorowanych danych i możliwość ich analizy w okresie trwania umowy oraz 12 miesięcy po jej zakończeniu poprzez zalogowanie na konto administratora lub użytkownika. Oprogramowanie musi działać w sposób identyczny, jak podczas trwania umowy, lecz bez rejestrowania nowych zdarzeń. Wymagane konta: - 1 konta administratora – odczyt i konfiguracja ustawień, - 26 kont użytkownika – odczyt danych (6 dla ZDW, po 4 dla każdego rejonu oraz 4 rezerwa). Lista osób uprawnionych do dostępu do systemu będzie uzgodniona na etapie wdrażania. 16) Wymagania dotyczące panelu administratora: - tworzenie i zarządzanie kontami użytkownika, - nadawanie uprawnień użytkownikom kont (przydzielanie dostępu do poszczególnych funkcji), - definiowanie dostępu do danych, - przyporządkowanie obiektu do grupy, - definiowanie czasu ważności konta użytkownika, - definiowanie i edycja obiektów (jednostek sprzętowych) 17) Zamawiający wymaga umożliwienie generowania raportów za dowolne, zadane okresy czasu oraz: - eksport/zapis raportu w wybranym formacie – pdf, xls, txt, - wizualizację na mapie trasy obiektu zgodnie z raportem, - filtrowanie widoku danych z raportu wg zdarzenia (np. tylko postoje, rodzaj pracy, itp). 18) Wymagane są mapy cyfrowe z zaznaczonymi drogami wojewódzkimi i ich numeracją. -stanowiące integralną część aplikacji przeznaczonej dla Zamawiającego, pozwalające na: - realizację funkcji polegającej na automatycznym podążaniu widoku mapy za wybranym do podglądu obiektem/obiektami, wraz z dostosowywaniem skali mapy do widoku na niej wszystkich obserwowanych obiektów, - wydruk widocznego fragmentu mapy wraz z obserwowanymi obiektami, - swobodne skalowanie mapy, - wybór wyświetlanej mapy, - zapis widoku mapy do pliku png lub jpg wraz z widocznymi na mapie obiektami oraz (o ile są wykreślone) śladami tras obiektów, - eksport pozycji dowolnie wskazanego punktu na mapie na internetowe aplikacje mapowe –np. Google Maps, Targeo. 19) Tworzenie, edycję oraz sterowanie wyświetlaniem obszarów poprzez: - grupowanie obszarów w kategorie (na przykład: siedziby RDW, bazy, sektory zimowego utrzymania), - włączenie oraz wyłączenie na cyfrowej mapie widoku obszarów oraz grup obszarów. 20) Oprogramowanie systemu GPS winno umożliwiać wizualizację tras obiektu/obiektów: Wykreślenie na cyfrowej mapie śladu trasy przebytej przez obiekt lub grupę obiektów. Dostosowanie skali mapy do wykreślonego śladu trasy bądź tras. Możliwość włączenia/wyłączenia naniesienia wraz ze śladem trasy znaczników kierunku ruchu oraz znaczników punktów trasy w których miał miejsce zapis danych (przez rejestrator GPS). Możliwość odczytu danych co do: - prędkości, - współrzędnych geograficznych, - czasu obecności w punkcie – rok-miesiąc-dzień-godzina-minuta-sekunda, azymutu. 21) Oprogramowanie systemu GPS musi umożliwiać generowanie raportów również z danych z bieżącego dnia. 22) Minimalny zakres danych jakie musza być dostępne dla Zamawiającego z „Systemu”: - gotowość pracy, - lokalizacja, - przebyta droga, - postój, - średnia prędkość, - czas pracy. 23) Archiwizacja danych zarejestrowanych przez system GPS przez okres trwania umowy ma się odbywać na serwerze Wykonawcy. 24) Instalacja urządzeń i osprzętu na pojazdach Zamawiającego winna być przeprowadzona w sposób powodujący możliwie najmniejszą ingerencję w istniejącą instalację elektryczną obiektu, jednakże w sposób gwarantujący nieprzerwaną pracę rejestratora GPS i współpracującego z nim osprzętu. Montaż urządzeń musi odbyć się w miejscach wskazanych przez Zamawiającego na terenie województwa warmińsko-mazurskiego. Montaż urządzeń w pojeździe nie może być przyczyna utraty bądź ograniczenia gwarancji na pojazd. 25) Dostarczone urządzenia pojazdowe wyposażone będą w wewnętrzne zasilanie awaryjne umożliwiające pracę urządzenia po odłączeniu zasilania głównego pojazdu w taki sposób aby nie eksploatowały akumulatora pojazdu. 26) O nieuprawionym odłączeniu urządzenia lub jego awarii system lub operator systemu – Wykonawca powinien niezwłocznie poinformować Zamawiającego. 27) Wszelkie koszty związane z montażem, serwisem, konserwacją i dostarczeniem urządzeń w pojazdach Zamawiającego Wykonawca zobowiązany jest wkalkulować w cenę oferty. 28) Wymagane jest, aby system umożliwiał tworzenie profilów dostępu do systemu, tak aby poszczególne jego funkcje mogły być dostępne dla wskazanych użytkowników z podziałem na zakres obserwowanych informacji, grup pojazdów, możliwości edycji lub samego odczytu. 29) System powinien umożliwiać prowadzenie ewidencji monitorowanych pojazdów. Zamawiający musi mieć możliwość rozbudowania ewidencji pojazdów o dowolne pola za pomocą prostego kreatora. Kreator powinien umożliwiać co najmniej określanie nazwy dodatkowego pola (zakres przechowywanych informacji) oraz typ pola (tekstowe, data, tak/nie, załącznik, lista opcji, itp.). 30) System powinien mieć możliwość ustawienia cyklicznej wysyłki dowolnego raportu na podane adresy mailowe. 31) System powinien umożliwiać logowanie zmian dokonanych przez poszczególnych użytkowników w systemie, w zakresie informacji wybranych przez Zamawiającego. Logi powinny zawierać informacje o dacie wprowadzenia zmiany, loginie użytkownika dokonującego zmiany, wartości która została zmieniona oraz nowo wprowadzonej wartości. 32) Wykonawca dostarczy Zamawiającemu: - instrukcję użytkowania urządzenia lokalizacyjnego zamontowanego w pojazdach podlegających monitoringowi, - podręcznik użytkownika systemu w wersji dla administratora i użytkownika systemu, 33) Warunki serwisu: - Zamawiający wymaga by Wykonawca swoim staraniem i w koszcie usługi zamontował fabrycznie nowe i nieużywane urządzenia w pojazdach objętych systemem. Urządzenia powinny posiadać wymagane prawem homologacje i testy. Wykonawca zobowiązany jest przedstawić minimum trzy terminy montażu urządzeń w pojazdach do wyboru, - wymagany czas usunięcia awarii nie dłuższy niż 48 godzin od czasu zgłoszenia, - naprawy powinny być wykonywane w miejscu wskazanym przez Zamawiającego, na terenie województwa warmińsko – mazurskiego. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 38112100-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku posiadania kompetencji lub uprawnień do prowadzenia określonej działalności.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w pkt. 7.2.2 SIWZ - musi być złożone przez każdego Wykonawcę, (wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ); 2) formularz ofertowy należy złożyć do oferty - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ (w przypadku składania oferty przez podmioty występujące wspólnie należy podać nazwy (firmy) oraz dokładne adresy wszystkich Wykonawców składających ofertę wspólną); 3) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 12-22 - wg wzoru stanowiącego załącznik nr 2 do SIWZ – należy złożyć do oferty; 4) oświadczenie Wykonawcy składane na podstawie art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, dotyczące spełniania warunków udziału w postępowaniu określonych w art. 22 ust. 1 ustawy Pzp – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 do SIWZ – należy złożyć do oferty; 5) Zamawiający wymaga, w przypadku gdy Wykonawca wykazując spełnienie warunku, o którym mowa w sekcji III.1.3 a) nin. ogłoszenia i pkt. 5.1.3. SIWZ polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych, przedłożenia w szczególności zobowiązania tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia - wzór załącznik Nr 8 do SIWZ - należy złożyć do oferty; 6) zastrzeżenie nieudostępniania informacji stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa zgodnie ze wzorem załącznika nr 7 do SIWZ, jeżeli Wykonawca zastrzega niejawność informacji stanowiących treść oferty, na podstawie art. 8 ust. 3 ustawy Pzp – należy złożyć do oferty; 7) formularz cenowy – należy złożyć do oferty wg wzoru stanowiącego załącznik nr 9 do SIWZ; 8) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy, w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (zgodnie z pkt. 7.5.1 SIWZ) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – należy złożyć do oferty; 9) pełnomocnictwo do występowania w imieniu Wykonawcy, w przypadku gdy dokumenty składające się na ofertę podpisuje osoba nie uprawniona do reprezentowania Wykonawcy (zgodnie z odpisem z Krajowego Rejestru Sądowego lub z zaświadczeniem o wpisie do ewidencji działalności gospodarczej) – w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie – należy złożyć do oferty;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach