Gmina Grodziec ogłasza przetarg
- Adres: 62-580 Grodziec, Główna
- Województwo: wielkopolskie
- Telefon/fax: tel. 63 2485500 w. 25 , fax. 63 2485500 wew. 22
- Data zamieszczenia: 2018-04-20
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Gmina Grodziec
Główna 17
62-580 Grodziec, woj. wielkopolskie
tel. 63 2485500 w. 25, fax. 63 2485500 wew. 22
REGON: 31101908800000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.grodziec.pl
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Mój Rynek – przebudowa placu targowego w Grodźcu - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest realizacja zadania w formule „zaprojektuj i wybuduj” pn.: „Mój Rynek – przebudowa placu targowego w Grodźcu”. Przedmiotem zamówienia jest zaprojektowanie, a następnie wybudowanie przedsięwzięcia pn. „Mój Rynek- przebudowa placu targowego w Grodźcu”, przy ulicy Targowej w Grodźcu, obejmującego przebudowę targowiska wraz z infrastrukturą, budowę wiaty handlowej ze stanowiskami handlowymi, małą architekturą związaną z funkcjonowaniem terenu. Zakres robót obejmuje opracowanie pełnej dokumentacji projektowej wraz z infrastrukturą techniczną i przyłączami (energetycznymi, kanalizacyjnymi, wodociągowymi) oraz wykonanie robót budowlano - montażowych zgodnie z dokumentacją projektową, obowiązującymi przepisami i sztuką budowlaną pod nadzorem osoby posiadającej odpowiednie kwalifikacje zawodowe (uprawnienia budowlane). Teren planowanej inwestycji to ok. 0,5000 ha. Powierzchnia handlowa targowiska- 0,2000 ha, wiata handlowa- 1000 m² konstrukcja i zadaszenie, powierzchnia parkingu i przejście na całej szerokości od parkingu do części handlowej- 0,3000 ha. Podane wartości powierzchni są powierzchniami przybliżonymi ich wielkość może ulec modyfikacji w przedziale 10%. Utwardzenie terenu o powierzchni 0,5000 ha. Oświetlenie- lampy uliczne 5 sztuk. We wskazanej lokalizacji należy zaprojektować i wybudować zadaszone targowisko w południowej części działki oraz parking w części północnej. Targowisko powinno zakładać dwa rzędy powierzchni sprzedaży oraz ciąg pieszy pomiędzy nimi. Zadaszenie- wiata o konstrukcji stalowej, wysokość zadaszenia w najniższym miejscu 3 m, a w najwyższym ok. 5 m. Cała powierzchnia targowiska (części handlowa, część parkingowa i przejście) jest gładka- wolna od krawężników. Inwestycja zakłada wybudowanie sanitariatów ogólnodostępnych (w tym dostosowanych dla osób niepełnosprawnych). Śmietnik należy wykonać z w konstrukcji stalowej wiaty z osłoniętymi ścianami. Na terenie nieutwardzonym zakłada się założenie trawnika uzupełnionego o krzewy i drzewa. Odwodnienie terenu targowiska należy zaprojektować z uwzględnieniem przepisów prawnych. Oświetlenie targowiska należy wykonać w technologii LED z podziemną linią kablową. Napowietrzna linia energetyczna znajduje się wzdłuż ulicy Targowej. Inwestycja musi uwzględnić wyposażenie targowiska w instalacje odnawialnego źródła energii w rozumieniu ustawy z dnia 20 lutego 2015 roku o odnawialnych źródłach energii, które będą zapewniały pokrycie co najmniej w 30% zapotrzebowania na energię elektryczną. Szacunkowe miesięczne zużycie energii elektrycznej to około 700 kWh. W ramach realizacji inwestycji zakłada się budowę instalacji fotowoltaicznej minimum 5 kW. Instalacja fotowoltaiczna 5kW zakłada pokrycie około 50 % zapotrzebowania na energię elektryczną. W sytuacji, gdzie Gmina Grodziec będzie mogła otrzymać dofinansowanie na budowę instalacji fotowoltaicznej dla obiektów użyteczności publicznej należy wziąć pod uwagę budowę instalacji o mocy 10 kW. Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia, wraz z wytycznymi oraz z opisem stanu istniejącego zawarte są w Programie funkcjonalno-użytkowym – załączniku nr 5 do niniejszej SIWZ. Rozwiązania projektowe muszą być ściśle związane z rozwiązaniami założonymi i opisanymi w programie funkcjonalno-użytkowym. Zakres zamówienia obejmuje: - sporządzenie aktualnej mapy do celów projektowych obejmującej swym zakresem obszar planowanego przedsięwzięcia, - wykonanie projektu wstępnego i uzyskanie dla niego akceptacji Zamawiającego, - wykonanie kompletnej dokumentacji projektowej wielobranżowej (architektonicznej, konstrukcyjnej, elektrycznej, sanitarnej, deszczowej i innej jeżeli będzie konieczna) i uzyskanie wynikających z przepisów: opinii, decyzji, uzgodnień i pozwoleń wraz z pozwoleniem na budowę, - wykonanie kosztorysów inwestorskich i przedmiarów robót oraz STWiOR, - wykonanie zgodnie z dokumentacją projektową (po uzyskaniu pozwolenia na budowę) wszystkich robót budowlanych, - pełną obsługę geodezyjną na etapie wykonawstwa robót i inwentaryzacji powykonawczej, - opracowanie dokumentacji powykonawczej dla zrealizowanej inwestycji. Realizacja zadania jakim jest „Mój Rynek – przebudowa placu targowego w Grodźcu” winna być wykonana z należytą starannością i zgodna z obowiązującymi w danym czasie przepisami prawa. Dokumentacja musi być kompletna, musi posiadać niezbędne opracowania, operaty oraz decyzje wynikające z przepisów prawa obowiązujących na dzień realizacji zadania. - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.1. Warunki dotyczące zamówienia
- Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium. Ustala się wadium dla całości przedmiotu zamówienia w wysokości: 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100).
- III.2. Warunki udziału
- Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia szczególnych wymagań w zakresie spełnienia tego warunku.
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Formularz cenowy 2) Wykonawca, który polega na zasobach innych podmiotów w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, składa wraz z ofertą zobowiązanie podmiotu trzeciego, służący wykazaniu udostępnienia Wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci; 3) Pełnomocnictwo/pełnomocnictwa dla osoby/osób podpisujących ofertę, jeżeli upoważnienie takie nie wynika z przepisów prawa lub innych dokumentów, złożone w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 4) Pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia (o ile dotyczy), a pełnomocnictwo/upoważnienie do pełnienia takiej funkcji wystawione zgodnie z wymogami ustawowymi, podpisane przez prawnie upoważnionych przedstawicieli każdego z Wykonawców, winno być dołączone do oferty w formie oryginału lub kopii poświadczonej notarialnie za zgodność z oryginałem; 5) Oświadczenie o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust.1 pkt 23 ustawy Pzp, w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej Wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu; 6) Potwierdzenie wniesienia wadium.
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- Przebudowa części budynku Przedszkola Gminnego w Orchowie na potrzeby Klubu Maluszka w Orchowie
Dodano: 2024-05-17 - Budowa rurociągu wody surowej S1 od ujęcia wody do SUW w Piotrowie.
Dodano: 2024-05-15 - Wykonanie zabezpieczeń przeciwpożarowych w Zespole Szkół Ogólnokształcących i Technicznych w Kleczewie
Dodano: 2024-05-15 - ROZBUDOWA BUDYNKU SZKOŁY ZESPOŁU SZKÓŁ IM. MIKOŁAJA KOPERNIKA W KONINIE O KLATKĘ SCHODOWĄ
Dodano: 2024-05-14 - Modernizacja budynku przy ul. 3 Maja 18 w Nowych Skalmierzycach z przeznaczeniem na działalność z zakresu profilaktyki i rozwiązywania problemów uzależnień- etap II.
Dodano: 2024-05-13 - Budowa dojazdu pożarowego nr 34 w Nadleśnictwie Zdrojowa Góra, Leśnictwo Koszyce, na odcinku od km 0+000,00 do km 1+480,00
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ośrodka dydaktyczno - szkoleniowego Kampusu Kąkolewo Politechniki Poznańskiej w formule zaprojektuj i wybuduj
Dodano: 2024-05-10 - Budowa ulicy Grzybobranie w miejscowości Borówiec
Dodano: 2024-05-09 - Rozwój infrastruktury edukacyjnej na terenie powiatu międzychodzkiego poprzez modernizację budynku Liceum Ogólnokształcącego.
Dodano: 2024-05-06 - Przebudowa drogi powiatowej nr 3811P w Adamowie.
Dodano: 2024-05-01