Przetargi.pl
Moduł I – utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu „Senior +”.

Gmina Oborniki ogłasza przetarg

  • Adres: 64600 Oborniki, Piłsudskiego
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 61 6559100 , fax. 061 6559101
  • Data zamieszczenia: 2018-09-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Oborniki
    Piłsudskiego 76
    64600 Oborniki, woj. wielkopolskie
    tel. 61 6559100, fax. 061 6559101
    REGON: 631258804
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.oborniki.pl/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Moduł I – utworzenie lub wyposażenie Dziennego Domu „Senior +”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót remontowych na potrzeby funkcji użyteczności publicznej związanej z działalnością instytucji społecznych: Domu Pobytu Dziennego Seniora i Punktu Konsultacyjnego Komisji Alkoholowej. Projektowane roboty budowlane dotyczą wyłącznie wnętrza budynku - roboty związane z termomodernizacja budynku, w tym wymiana stolarki, dociepleniem budynku, wykonaniem instalacji grzewczej, wodociągowej i elektrycznej wykonane zostaną odpowiednio wcześniej. Przeznaczenie pomieszczeń: sala ogólnodostępna (terapia zajęciowa), sala ćwiczeń, gabinet zabiegowy (pomoc doraźna), sala klubowa, pomieszczenie rozdziału posiłków dowożonych, biura Punktu Konsultacyjnego Komisji Alkoholowej, pomieszczenia techniczne, gospodarcze, socjalne, sanitarne, komunikacji wewnętrznej. Istniejące ściany nośne grubości co najmniej 25 cm pozostają w stanie niezmienionym. Ściany nośne nie zostają naruszone. Część istniejących ścian działowych wykonana z cegły dziurawki grubości 12 cm w wyniku nowej aranżacji pomieszczeń zostanie pozostawiona i adaptowana. Część z istniejących ścian działowych zostanie rozebrana. Nowa aranżacja powoduje konieczność wzniesienia ścian działowych z cegły dziurawki lub z bloczków betonu komórkowego gr. 12 cm. Tynki wewnętrzne - na ścianach z bloczków betonu komórkowego należy wykonać jako mokre dwuwarstwowe. Gładź wykonywać po wymieszaniu z płynem opóźniającym wiązanie. Dwie warstwy farby lateksowej. Nawierzchnie posadzek (wykładziny z PCV i płytek ceramicznych) układać wg zaprojektowanego rodzaju na rzutach rysunków. Okładziny ścian – w pomieszczeniach mokrych i pomieszczeniu socjalnym (miedzy szafkami dolnymi i górnymi) ściany wyłożyć glazurą ceramiczną do wysokości min. 200 cm od poziomu posadzki. Parapety zewnętrzne oraz wewnętrzne nie są przedmiotem opracowania. Malowanie – ściany wewnętrzne i sufity należy malować farbami lateksowymi lub emulsyjnymi. Elementy stalowe przed malowaniem farbami zewnętrznymi pokryć powłokami antykorozyjnymi i ogniochronnymi oraz obudować dwoma warstwami płyty gipsowo – kartonowej ogniochronnej. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został zawarty w dokumentacji projektowej i specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót budowlanych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Wykaz innych dokumentów składanych przez wykonawcę do oferty: 1) Formularz ofertowy (sporządzony według wzoru stanowiącego załącznik nr 1 IDW). 2) Kosztorys ofertowy sporządzony w oparciu o przedmiar robót zamawiającego, który stanowi załącznik Opisu Przedmiotu Zamówienia (Część II SIWZ) - zgodny w zakresie przedmiotu robót oraz obmiarów podanych w przedmiarze robót. Tabela kosztorysu ofertowego winna odpowiadać tabeli przedmiaru robót tj. powinna zawierać wszystkie pozycje przedmiarowe (bez możliwości ich pomijania). Dla każdej pozycji kosztorysu należy podać m.in. nazwę/opis pozycji, jednostkę miary, ilość jednostek miary, cenę jednostkową, wartość pozycji. Jeżeli w wyniku dokonanej przez wykonawcę analizy dokumentacji projektowej uzna ilość robót określoną w przedmiarze robót za niewłaściwą, to zmiany ilości robót wykonawca może dochodzić w ramach procedury pytań, zgodnie z art. 38 ustawy Pzp. 3) (jeżeli dotyczy) Pełnomocnictwo do reprezentowania wykonawcy w postępowaniu o zamówienie publiczne albo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego (w przypadku składania oferty wspólnej lub gdy reprezentant wykonawcy działa na podstawie pełnomocnictwa). 2. Oświadczenie przekazywane przez wykonawcę w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp (informacji z otwarcia ofert): 1) Oświadczenie wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; w przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu (sporządzone wg wzoru stanowiącego załącznik nr 3 IDW).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach