Przetargi.pl
Modernizację Traktu porodowego Klinicznego Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w ramach projektu „Poprawa jakości obsługi pacjentów i dostępności do usług medycznych w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Rzeszowie”

Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1 ogłasza przetarg

  • Adres: 35051 Rzeszów, ul. Czackiego
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 178 532 360 , fax. 178 629 020
  • Data zamieszczenia: 2018-01-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej nr 1
    ul. Czackiego 2
    35051 Rzeszów, woj. podkarpackie
    tel. 178 532 360, fax. 178 629 020
    REGON: 31419300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.spzoz1.rzeszow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizację Traktu porodowego Klinicznego Oddziału Ginekologiczno-Położniczego w ramach projektu „Poprawa jakości obsługi pacjentów i dostępności do usług medycznych w Szpitalu Miejskim im. Jana Pawła II w Rzeszowie”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    - przebudowę pomieszczenia intensywnego nadzoru przedporodowego oraz sali poporodowej w celu uzyskania dodatkowych pomieszczeń wraz z węzłami sanitarnymi - utworzenie węzła sanitarnego w obrębie sali chorych nr 4 - przeniesienie pokoju lekarzy - podział sal przedporodowych z utworzeniem łazienek wewnętrznych - przebudowa istniejącej sali operacyjnej - utworzenie nowych węzłów sanitarnych w każdej sali przedporodowej - utworzenie pokoju przyjęć - remont pomieszczeń istniejących sanitariatów - remont pomieszczeń intensywnego nadzoru przedporodowego i sali porodowej - przebicie dodatkowych otworów drzwiowych do nowopowstałych w/w pomieszczeń. - przebudowa wykładzin ściennych i posadzkowych całej kondygnacji obiektu, łącznie z ciągami komunikacyjnymi, oraz pomieszczeniami podanymi j/w - wymiana kompleksowej stolarki drzwiowej wewnętrznej. Dla otworów drzwiowych mniejszych niż 110 cm dla sal chorych poruszających się na łóżkach i 130 cm dla sal operacyjnych w świetle należy przewidzieć poszerzenie otworów wraz z wymianą nadproży z uwagi obowiązujące przepisy z zakresu BHP,pozostałe o szerokości 0,9 m pozostawia się bez zmian. - zmiana wystroju wnętrza sal pacjentów polegającego na odnowie wykładzin ściennych, posadzkowych oraz odnowie tzw. fartuchów ochronnych przy zamontowanych umywalkach. Zmiana wystroju obejmować będzie w tym przypadku dokonanie wymiany płytek ściennych tzw. białego montażu instalacyjnego tj. umywalek i baterii wodnych. - kompletny demontaż istniejących wykładzin ściennych i posadzkowych wystroju wnętrza pozostałych pomieszczeń - wymiana pozostałej stolarki drzwiowej w tym wewnętrznych drzwi wejściowych do sal chorych poruszających się o własnych siłach jeżeli ich szerokość w świetle jest mniejsza niż 90 cm, / nie dotyczy to wejść do pomieszczeń pomocniczych /. W traktach komunikacyjnych o wzmożonym ruchu przeszklonych, aluminiowych o wzmocnionych skrzydłach, pochwytach i zawiasach, - odnowa powłok malarskich ścian i sufitów pozostałych i w /w pomieszczeń poprzez pokrycie nawierzchni nowymi powłokami farb stosowanych w obiektach służby zdrowia po odpowiednim przygotowaniu podłoża, - montaż nowego ochronnego olistwowania ścian i narożników, - montaż nowych parapetów z tworzywa sztucznego na elementach istniejących. - wyłożenie na przygotowanym po zerwaniu istniejących elementów wykładzin posadzkowych powierzchni gabinetów lekarskich, sal chorych, zabiegowych – wykładzin przewodzących oraz ciągów komunikacyjnych wykładzinami homogenicznymi, - wymiana białego montażu instalacyjnego instalacji elektrycznej wewnętrznej wraz z orurowaniem nowymi złączami i tablicami, rozdzielnicami oraz białego montażu instalacyjnego oświetlenia i gniazd wtykowych wyposażonych w odpowiedni specjalistyczny dla służby zdrowia osprzęt i oprzyrządowanie odpowiadające obecnym przepisom - w pomieszczeniach zabiegowych i gabinetach lekarskich skucie istniejących płytek ściennych i posadzkowych z wymianą białego montażu instalacyjnego / baterii umywalkowych z umywalkami z wyłożeniem ściany w obrębie elementów instalacyjnych płytkami ceramicznymi na powierzchni o normowych wymiarach 1,0 x 1,65m – uzyskanie tzw. fartuchów ochronnych /, malowaniu ścian oraz ułożeniu wykładzin j/w / homogenicznych na odpowiednio przygotowanym podłożu /, - przebudowa poziomów instalacyjnych wod.- kan., pozostałych instalacji wewnętrznej wod.- kan. w kubaturze przyszłych sanitariatów - wykonanie robót instalacyjnych elektrycznych obejmujących wymianę istniejącej instalacji elektrycznej przebudowywanej kondygnacji / instalacji oświetleniowej - zasilania, białego montażu gniazd wtykowych i przełączeniowych, złączy i tablic rozdzielczych, wewnętrznych złączy zamykających poszczególne obwody elektryczne, białego montażu elementów oświetlenia , wymiany osprzętu, tj. dokonanie tzw białego montażu instalacji elektrycznej wewnętrznej / oświetleniowej, przyzewowej, alarmowej, oświetlenia alarmowego i technologicznego w tym sal zabiegowych i przyjęć chorych, pomieszczeń technicznych i pomocniczych oraz komunikacji - przebudowie instalacji gazów medycznych polegającej na wymianie punktów poboru gazów, skrzynek zaworowych oraz zaworów odcinających
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45400000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Składając ofertę Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości: 13 000,00 zł płatne do dnia 30.01.2018r. do godziny 900 na konto Samodzielny Publiczny Zespół Opieki Zdrowotnej Nr 1 w Rzeszowie BOŚ 73 1540 1131 2001 6219 2109 0001 Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 1. Wadium można wnieść w : - pieniądzu, - poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, - gwarancjach bankowych, - gwarancjach ubezpieczeniowych, - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.). 2. Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek Zamawiającego : BOŚ 73 1540 1131 2001 6219 2109 0001 – potwierdzenie wpłaty należy dołączyć do oferty. 3. Wadium wnoszone w innej formie niż pieniężna należy dołączyć do oferty w formie oryginału. 4. Wniesione wadium musi zabezpieczać cały okres związania z ofertą. 5. Zamawiający zwraca wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwraca wadium po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 6. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu do składania ofert. 7. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy PZP, jeżeli w wyniku ostatecznego rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez zamawiającego. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach