Przetargi.pl
Modernizację pomieszczeń na salę konferencyjną w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie.

Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście ogłasza przetarg

  • Adres: 01-445 Warszawa, ul. E. Ciołka 11
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 8360191 , fax. 22 8378127
  • Data zamieszczenia: 2016-07-15
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Publiczny Zakład Opieki Zdrowotnej Warszawa Wola-Śródmieście
    ul. E. Ciołka 11 11
    01-445 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 8360191, fax. 22 8378127
    REGON: 00101839600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.zozwola.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny publiczny zakład opieki zdrowotnej

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizację pomieszczeń na salę konferencyjną w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest Modernizacja pomieszczeń na salę konferencyjną w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie zgodnie z przedmiarem robót zawartym w Załączniku nr 8, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót stanowiącą Załącznik nr 9, oraz projektem stanowiącym Załącznik nr 10 do SIWZ. Przedmiot zamówienia obejmuje realizację wszystkich robót budowlanych wynikających z dokumentacji projektowej opracowanej przez firmę: Pracownia Projektowa Blanko Sp. z o.o. z siedzibą w Pruszkowie ul. Powstańców 23/19, 05-080 Pruszków pn.: Wielobranżowa dokumentacja projektowa modernizacji pomieszczeń na salę konferencyjną w Przychodni Lekarskiej przy ul. Leszno 17 w Warszawie wraz z pełnieniem nadzoru autorskiego. W ramach zamówienia Wykonawca zobowiązany jest wykonać następujące opracowania wraz z dokonaniem koniecznych uzgodnień: 1. Plan Bezpieczeństwa i Ochrony Zdrowia. 2. Programy Zapewnienia Jakości (PZJ) dla wszystkich asortymentów robót, opisujące m.in. przyjętą przez Wykonawcę technologię wykonawstwa, używane narzędzia, opis badań i kontroli jakości. PZJ powinien zapewnić Zamawiającemu możliwość kontroli realizacji przedmiotu zamówienia między innymi poprzez bezzwłoczne przekazywanie Zamawiającemu lub osobie przez nią upoważnioną wszystkich bieżących dokumentów związanych z funkcjonowaniem PZJ oraz gwarantować prawo do akceptacji decyzji naprawy wad i skutków błędów popełnionych przez Wykonawcę. Przed rozpoczęciem robót PZJ winien uzyskać pozytywną opinię osoby upoważnionej przez Zamawiającego oraz zatwierdzenie Zamawiającego. 3. Rysunki powykonawcze - sporządzane na bieżąco w miarę postępu robót. 4. Dokumentację Powykonawczą (DP) w wersji papierowej, zawierającą m.in.: 1) DP - architektura i konstrukcja - 2 egz. 2) DP - branża elektryczna - 2 egz. 3) DP - branża sanitarna - 2 egz. Dokumentację Powykonawczą, jak w punktach wyżej, sporządzoną w wersji elektronicznej na płytach DVD - 2 egz. Dokumentacja powinna być zapisana w formatach obsługiwanych odpowiednio przez programy Microsoft Office, Acrobat Reader, AutoCAD, PRO-NORMA przy zachowaniu zasady zapisu dokumentacji powykonawczej w programach jak przy wykonaniu projektu wykonawczego tj. pliki tekstowe doc, rtf, txt, pdf, ath; rysunki techniczne dwg, dxf; obrazy bmp, jpg (w rozdzielczości 400-600 dpi). Pliki nie powinny mieć zabezpieczenia przed kopiowaniem. 5. Zamówienie obejmuje także pozyskanie wszelkich opinii, uzgodnień, zgód, zezwoleń i pozwoleń których obowiązek uzyskania wynika z przepisów prawa powszechnie obowiązującego. 6. Z uwagi na fakt, iż Zamawiający musi zapewnić ciągłość udzielania świadczeń zdrowotnych w budynku Przychodni przy ul. Leszno 17 w Warszawie, Zamawiający zastrzega, iż wszystkie prace hałaśliwe i uciążliwe muszą być prowadzone w taki sposób, aby nie zakłócały pracy Przychodni. 7. Zamawiający dopuszcza prace od poniedziałku do piątku w godzinach od godz. 07.00 do 19.00. Prace Wykonawcy w dni ustawowo wolne od pracy oraz pozostałe, poza godzinami wymienionymi wyżej wymagają pisemnej zgody Zamawiającego. 8. Miejsce ustawienia zaplecza oraz punkt poboru energii elektrycznej i wody wskaże Wykonawcy upoważniony przedstawiciel Zamawiającego w terminie 3 dni od podpisania umowy. 9. Prace odbywać się będą w czynnej Przychodni. 10. Wykonawca wykona również wszelkie roboty towarzyszące, tymczasowe, porządkowe i zabezpieczające - niezbędne do prawidłowej realizacji przedmiotu zamówienia i funkcjonowania zakładu, w tym zaplecza budowy. 11. Roboty należy prowadzić zgodnie z obowiązującymi przepisami bezpieczeństwa i higieny pracy przy wykonywaniu robót budowlanych. Wykonawca musi zapewnić kierownictwo budowy, siłę roboczą, materiały, sprzęt i inne urządzenia oraz wszelkie przedmioty niezbędne do wykonania robót oraz usunięcia wad w takim zakresie, w jakim jest to wymienione w dokumentach kontraktowych lub może być logicznie wywnioskowane. 12. Wykonawca, jako wytwarzający odpady zobowiązany jest do przestrzegania przepisów prawnych wynikających z następujących ustaw: a) ustawy z dnia 27.04.2001r. Prawo ochrony środowiska (t.j. Dz. U. z 2013 poz. 1232 ze zm.), b) ustawy z dnia 14.12.2012r. o odpadach (Dz. U. z 2013 poz. 21 ze zm.). Wszystkie materiały pochodzące z prowadzonych w ramach inwestycji robót, wymagające wywozu, będą stanowiły własność Wykonawcy. Wykonawca jest wytwórcą odpadów w rozumieniu przepisów ustawy o odpadach z dnia 14.12.2012r. 13. Wykonawca w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia ma obowiązek udokumentować Zamawiającemu sposób gospodarowania odpadami, jako warunek dokonania odbioru przedmiotu zamówienia. 14. Wykonawca zobowiązany jest do ścisłej współpracy i koordynacji robót z Zamawiającym lub osobą przez niego upoważnioną w zakresie organizacji robót, koordynacji i bezpieczeństwa wykonywania robót. 15. Wykonawca w terminie 7 dni od daty podpisania umowy ma obowiązek opracować Program Zapewnienia Jakości (PZJ) i uzyskać jego akceptację przez Zamawiającego lub osobę przez niego upoważnioną. Wykonawca bez akceptacji PZJ przez Zamawiającego nie zostanie dopuszczony do wykonywania prac zgodnie z Umową, a ewentualne opóźnienie w zakończeniu przedmiotu Umowy z tego wynikające będzie traktowane jako powstałe z winy Wykonawcy i nie będzie podstawą do przedłużenia umownego terminu zakończenia przedmiotu Umowy. 16. Wykonawca zobowiązany jest stosować odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót - zgodnie z obowiązującymi przepisami bhp i p. ppoż. 17. W szczególności do obowiązków Wykonawcy należy ponadto: - uzgodnienie z Zamawiającym w terminie wskazanym we wzorze umowy, ostatecznego Harmonogramu rzeczowego robót. Zamawiający przewiduje rozliczenie z Wykonawcą jedną fakturą końcową. Do oferty należy załączyć wstępny Harmonogram rzeczowy. Wykonawca bez akceptacji harmonogramu przez Zamawiającego nie zostanie dopuszczony do wykonywania prac zgodnie z Umową, a ewentualne opóźnienie w zakończeniu przedmiotu Umowy z tego wynikające będzie traktowane jako powstałe z winy Wykonawcy i nie będzie podstawą do przedłużenia umownego terminu zakończenia przedmiotu Umowy, - odpowiednie oznakowanie i zabezpieczenie miejsc prowadzenia robót, wygrodzenie stref niebezpiecznych - zgodnie z obowiązującymi przepisami, - należyte zabezpieczenie remontowanego obiektu przed zniszczeniem i uszkodzeniem, - utrzymanie porządku na terenie budowy w czasie realizacji inwestycji tj. po zakończeniu robót w danym dniu gruntowne sprzątanie terenu budowy oraz zabezpieczenie w trakcie realizacji przedmiotu zamówienia przed kurzem i brudem ze względu na przebywających tam pacjentów jak i personel; - wskazane w punkcie wyżej prace porządkowe winny uwzględniać wykonanie koniecznego zabezpieczenia środkami czyszcząco - konserwującymi powierzchni podłóg, posadzek, stolarki itp. po zakończeniu robót, - zgłoszenie inspektorowi nadzoru danej branży robót ulegających zakryciu lub robót zanikających, - uzyskanie zatwierdzenia materiałów budowlanych przed wbudowaniem - udzielonego przez inspektora nadzoru danej branży, a w przypadku materiałów wykończeniowych, np.: wykładziny podłogowe, płytki ścienne, podłogowe, kolorystyka farb itp. również przez przedstawiciela Zamawiającego - oraz przekazywanie na bieżąco: certyfikatów na znak bezpieczeństwa, deklaracji zgodności wyrobów z polską lub europejska normą, aprobat technicznych - dla tych materiałów, przeprowadzenie prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów po zakończeniu danego etapu oraz przekazanie wszystkich niezbędnych dokumentów niezbędnych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, - wykonanie na własny koszt odkrywki elementów robót budzących wątpliwość w celu sprawdzenia jakości ich wykonania, jeżeli wykonanie tych robót nie zostało zgłoszone do sprawdzenia przed ich zakryciem, - przeprowadzenie prób, pomiarów, sprawdzeń i odbiorów przewidzianych warunkami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, na własny koszt. Wykonawca obowiązany jest do wykonywania i ponoszenia kosztów badań, prób, testów i sprawdzeń wymaganych przepisami, a dotyczących wykonywanych robót budowlanych celem potwierdzenia prawidłowości wykonania, osiągnięcia zakładanych parametrów, czy też oceny bezpieczeństwa eksploatacji i użytkowania, - dostarczenie wszelkiego rodzaju sprzętu, narzędzi i urządzeń koniecznych do użycia w celu wykonania przedmiotu zamówienia, - usunięcie poza teren budowy wszelkich urządzeń technicznych po zakończeniu robót, - przygotowanie wszelkich wniosków i dokumentów związanych z realizacją robót i odbiorem końcowym, - przekazanie Zamawiającemu gwarancji producentów na zamontowane urządzenia i sprzęt, - przekazanie Zamawiającemu, za pośrednictwem osoby upoważnionej, po zakończeniu robót, a przed odbiorem końcowym następujących dokumentów: a) dziennika budowy, b) protokołów badań i sprawdzeń - oryginały; c) protokołów odbiorów technicznych (oryginały); d) atestów, deklaracji zgodności z obowiązującą normą - dla materiałów wbudowanych, zatwierdzonych przez osobę upoważnioną wg. opisu powyżej; e) dokumentację powykonawczą w wersji papierowej w 2 egz. oraz w wersji elektronicznej na nośniku elektronicznym w wersji edytowalnej- 2 egz. 18. Zamawiający dopuszcza możliwość powierzenia przez Wykonawcę wykonania części zamówienia podwykonawcom. W takim przypadku Wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie części zamówienia (zakresu), której wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom. 19. Do wykonania przedmiotu zamówienia muszą być zastosowane wyroby, które nadają się do stosowania przy wykonywaniu robót budowlanych w rozumieniu ustawy z dnia 16.04.2004r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. nr 92 poz. 881 z późn. zm). 20. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Wykonawca powinien zapoznać się z załączoną do SIWZ dokumentacją, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót budowlanych i przedmiarami robót, dokonać wizji terenu robót i jego otoczenia oraz uzyskać wszelkie informacje niezbędne do oceny ryzyka, trudności i wszelkich innych okoliczności, jakie mogą wystąpić w trakcie realizacji zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 450000007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 90 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości 10 900,00 pln.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Gwarancja jakości robót
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.zozwola.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach