Przetargi.pl
Modernizację ewidencji gruntów i budynków dla obrębu: nr 180306_4.0001 PILZNO POWIAT DĘBICKI

Powiat Dębicki ogłasza przetarg

  • Adres: 39-200 Dębica, Parkowa
  • Województwo: podkarpackie
  • Telefon/fax: tel. 146803123 , fax. 146803136
  • Data zamieszczenia: 2023-07-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Dębicki
    Parkowa
    39-200 Dębica, woj. podkarpackie
    tel. 146803123, fax. 146803136
    REGON: 851660536
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatdebicki.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizację ewidencji gruntów i budynków dla obrębu: nr 180306_4.0001 PILZNO POWIAT DĘBICKI
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: usługi
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ewidencji gruntów i budynków dla obrębu: nr 180306_4.0001 PILZNO POWIAT DĘBICKI2. Zakres rzeczowy zamówienia to wykonanie między innymi prace związane z pozyskaniem danych dotyczących przebiegu granic działek ewidencyjnych wraz z danymi dotyczącymi punktów granicznych spełniających wymogi dokładnościowe określone w rozporządzeniu w sprawie ewidencji gruntów i budynków (zwanego dalej rozporządzeniem w sprawie EGiB), aktualizację użytków gruntowych na terenach zabudowanych i zurbanizowanych oraz ponowną gleboznawczą klasyfikację gruntów zmienionych użytków gruntowych na terenach rolnych i leśnych, harmonizację baz danych BDOT500 i GESUT ze zmodernizowaną bazą danych EGiB.Szczegółowy opis i zakres przedmiotu zamówienia został określony w załączniku nr 10 – Opis Przedmiotu Zamówienia
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71354000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości: 9.500,00 zł (słownie: dziewięć tysięcy pięćset złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert i utrzymuje nieprzerwanie do dnia upływu terminu związania ofertą, z wyjątkiem przypadków, o których mowa w art. 98 ust. 1 pkt 2 i 3 oraz ust. 2.Opis wymagań SWZ XVI. WYMAGANIA DOTYCZĄCE WADIUM
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się Wykonawcy, którzy spełniają warunki dotyczące:1) zdolności do występowania w obrocie gospodarczym:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.2) uprawnień do prowadzenia określonej działalności gospodarczej lub zawodowej,o ile wynika to z odrębnych przepisów:Warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się dysponowaniem kadrą na czas realizacji zamówienia, posiadającą odpowiednią kadrą obejmującą osoby zdolne do wykonania zamówienia, tj.:a) co najmniej 1 osobą, która posiada uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 i 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne, w tym co najmniej jedna w ciągu ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert pełniła funkcję kierownika przy realizacji jednej usługi zrealizowanej i zakończonej przy jej udziale, polegającej na wykonaniu modernizacji EGiBb) co najmniej jedną osobą, która posiada uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 1 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne i jedną osobą, która posiada uprawnienia zawodowe, o których mowa w art. 43 pkt 2 ustawy z dnia 17 maja 1989r. - Prawo geodezyjne i kartograficzne. Warunek ten może być spełniony przez jedną osobę.3) sytuacji ekonomicznej lub finansowej:Zamawiający nie stawia warunku w powyższym zakresie.4) zdolności technicznej lub zawodowej:a) warunek ten zostanie spełniony jeżeli Wykonawca wykaże się doświadczeniem min. 1 wykonanej równoważnej pracy polegającej na modernizacji EgiB, przeprowadzonej w trybie art. 24a ustawy z dnia 17 maja 1989r. – Prawo geodezyjne i kartograficzne o wartości dokumentacji nie mniejszej niż 400.000,00 zł brutto, wykonanej w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których usługi zostały wykonane oraz załączeniem dowodów czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 2 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2023-08-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach