Przetargi.pl
MODERNIZACJA ZESPOŁU BOISK REKREACYJNYCH W JONKOWIE

Gmina Jonkowo ogłasza przetarg

  • Adres: 11042 Jonkowo, ul. Klonowa
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 0-89 512 92 32 , fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
  • Data zamieszczenia: 2018-11-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Jonkowo
    ul. Klonowa 2
    11042 Jonkowo, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 0-89 512 92 32, fax. 0-89 512 92 37, 512 92 32
    REGON: 51074316600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.jonkowo.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    MODERNIZACJA ZESPOŁU BOISK REKREACYJNYCH W JONKOWIE
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie robót budowlanych polegających na modernizacji zespołu boisk rekreacyjnych w Jonkowie obejmujących rozbiórkę istniejącego zaplecza sanitarnego, budowę nowego zaplecza sanitarnego, budowę chodników i parkingu dla czternastu samochodów i jednego autobusu, budowę przyłącza wodociągowego oraz budowę przyłącza kanalizacji sanitarnej. 2. Zamówienie obejmuje roboty konstrukcyjne, budowlane, sanitarne i elektryczne. 3. Miejsce realizacji zamówienia: teren Gminy Jonkowo – obręb geodezyjny Jonkowo działki nr 5, 4/6, 31/20, 32/1, 31/6, 31/44 , powiat olsztyński, województwo warmińsko-mazurskie. 4. Zakres zamówienia: a) rozbiórka istniejącego zaplecza sanitarnego – konstrukcja i dane techniczne budynku przeznaczonego do rozbiórki: ­ - budynek posadowiony na fundamentach betonowych, jednokondygnacyjny, niepodpiwniczony, ściany z pustaka na zaprawie cementowo-wapiennej, wyposażony w instalację elektryczną i wodnokanalizacyjną; ­ - powierzchnia zabudowy – 62,01 m2; ­ - powierzchnia użytkowa: 52,80 m2; ­ - kubatura: 161,20 m3; b) budowa nowego budynku zaplecza sanitarnego z uwzględnieniem potrzeb osób niepełnosprawnych - z instalacjami wewnętrznymi: wodną z instalacją solarną, kanalizacyjną, elektryczną, wentylacyjną oraz ogrzewaniem (konwektory). Konstrukcja i dane techniczne nowego budynku: a) budynek posadowiony na ławach fundamentach, parterowy, niepodpiwniczony, z poddaszem nieużytkowym, ściany z pustaków z betonu komórkowego na zaprawie cementowo-wapiennej, ocieplony styropianem; b) powierzchnia zabudowy – 187,02 m2, c) powierzchnia użytkowa: 151,70 m2, d) kubatura: 424, 80 m3. c) budowa chodników (i dojazdów) z kostki betonowej gr. 8 cm – 449 m2 i parkingu z płyt meba 40 x 60 cm i gr. 10 cm wypełnionych kruszywem łamanym o frakcji 2-8 mm – 208 m2, d) budowa przyłącza wodociągowego PEHD Ø 40 ze studnią wodomierzową – 8 m, e) budowa przyłącza kanalizacji sanitarnej PCV Ø 160 – 24,5 mb oraz PCV Ø 200 – 112,5 mb, f) Realizując zamówienie należy zastosować nowoczesne rozwiązania chroniące środowisko poprzez zmniejszenie zużycia wody i energii jak: ­ - czujniki ruchu sterujące włączaniem i wyłączaniem światła na terenie obiektu (komunikacja wewnątrz budynku, pomieszczenia sanitarne, oświetlenie zewnętrzne), ­ - fotokomórki przy urządzeniach sanitarnych pozwalające na obsługę bezdotykową, ­ - obramowania ciągów pieszych z domieszką fluorescencyjnego pigmentu. 5. W zakres zamówienia wchodzi również: ­ - wykonanie robót przygotowawczych w postaci urządzenia i zabezpieczenia terenu robót, ­ - wykonanie robót tymczasowych, ­ - pełna obsługa geodezyjna robót w trakcie realizacji wraz z geodezyjną inwentaryzacją powykonawczą. Pomiar powykonawczy Wykonawca zobowiązany będzie sporządzić w formie dokumentu w wersji papierowej – 2 egz. oraz na nośniku elektronicznym w plikach: pdf oraz dxf, ­ - inne prace pomocnicze związane z obowiązującymi badaniami, próbami, odbiorami, pozostałymi badaniami kontrolnymi związanymi z wykonaniem zamówienia, ­ - sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia, ­ - demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45212000-6
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do przetargu, zobowiązany jest przed upływem terminu składania ofert tj. do godziny 10:00 dnia 17.12.2018 r., wnieść wadium w wysokości 16.000,00 zł (słownie: szesnaście tysięcy złotych); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, 3. poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 z późn. zm.),. 4. Wadium w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek Gminy Jonkowo Nr 51 8857 0002 3001 0000 0101 0014 w Warmińskim Banku Spółdzielczym w Jonkowie. 5. Wniesienie wadium w formie pieniężnej za pomocą przelewu bankowego Zamawiający będzie uważał za skuteczne tylko wówczas, gdy pieniądze wpłyną na podane konto przed upływem terminu określonego w ust. 1. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż w pieniądzu można załączyć do oferty jako odrębny dokument lub złożyć poza ofertą u Skarbnika Gminy Jonkowo - Urząd Gminy Jonkowo ul. Klonowa 2, 11-042 Jonkowo (pok. 20 I piętro), a w przypadku nieobecności Skarbnika - w sekretariacie Urzędu (pok. 16, I piętro). 7. Wadium w formie poręczenia lub gwarancji powinno obejmować cały okres związania ofertą oraz zawierać w treści dokumentu: a) dokładne określenie nazwy zamówienia, którego wadium dotyczy, b) kwotę zabezpieczenia, c) termin ważności - obejmujący co najmniej okres związania ofertą, d) nieodwołalne i bezwarunkowe zobowiązanie się do zapłaty kwoty wadium na wypadek gdyby Wykonawca:  w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i ust. 3a ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych (jedn. tekst Dz. U. z 2018 r. poz. 1986 z późn. zm.), z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co powodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej;  odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie;  nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy;  zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. W przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. W przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia ww. oświadczenie składa każdy z Wykonawców we własnym imieniu. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej http://bip.jonkowo.pl zakładka: zamówienia publiczne informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach]. W sytuacji, gdy w postępowaniu wpłynie tylko jedna oferta złożenie ww. oświadczenia nie jest wymagane. 2) Informacja o zamiarze powierzenia części (zakresu) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. 3) Pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców, o którym mowa w art. 23 ust. 2 ustawy Pzp - w przypadku gdy Wykonawcy wspólnie ubiegają się o udzielenie zamówienia.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach