Przetargi.pl
Modernizacja zatoki parkingowej przy ul. Zachodniej 1 w Starachowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie miejsc postojowych przy ul. Zachodniej 1”

Gmina Starachowice ogłasza przetarg

  • Adres: 27-200 Starachowice, ul. Radomska
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. +48412738275 , fax. +48412738275
  • Data zamieszczenia: 2018-09-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starachowice
    ul. Radomska 45
    27-200 Starachowice, woj. świętokrzyskie
    tel. +48412738275, fax. +48412738275
    REGON: 291009892
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://starachowice.eu/

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja zatoki parkingowej przy ul. Zachodniej 1 w Starachowicach w ramach zadania inwestycyjnego pn.: „Wykonanie miejsc postojowych przy ul. Zachodniej 1”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja istniejącej zatoki parkingowej przy drodze gminnej wraz z fragmentem chodnika. Roboty budowlane polegają na wymianie krawężników i obrzeży na nowe, usunięciu starej nawierzchni zatoki z betonowych płyt ażurowych oraz chodnika z płytek betonowych i ułożeniu nowej z betonowej kostki brukowej. Obszar robót obejmuje powierzchnię: zatoka parkingowa - 165 m2 (10 miejsc parkingowych + 2 miejsca dla osób niepełnosprawnych), chodnik - 15,2 m2. Zakres robót obejmuje: 1) roboty pomiarowe przy robotach drogowych – 190 m2 2) roboty rozbiórkowe z wywozem gruzu do miejsca wykorzystania lub unieszkodliwienia a) krawężniki betonowe - 49,0 mb, b) betonowe płytki chodnikowe 50x50 cm – 18,0 m2, c) betonowe płyty ażurowe 75 x 100 cm – 157,5 m2, 3) roboty ziemne – korytowanie z wywozem urobku do miejsca wykorzystania lub unieszkodliwienia – 72,3 m3, 4) profilowanie i zagęszczenie podłoża pod warstwy konstrukcji nawierzchni – 180,2 m2, 5) ułożenie obrzeży betonowych (6 x 20 cm), na podsypce cementowo-piaskowej 1 : 2, z wypełnieniem spoin zaprawą cementową – 12,1 mb, 6) wykonanie podbudowy pod chodnik (warstwa odcinająca z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa gr. 5 cm; warstwa z kruszywa łamanego fr. 0/31,5 gr. 10 cm do stabilizacji mechanicznej) – 15,2 m2 7) ułożenie nawierzchni chodnika z kostki brukowej betonowej (czerwonej) grubości 6 cm na podsypce cementowo-piaskowej z wypełnieniem spoin piaskiem – 15,2 m2, 8) wbudowanie krawężnika betonowego (15 x 30 cm) na ławie betonowej z oporem (5,47 m3), na podsypce cementowo-piaskowej 1 : 4 – 81,0 mb ( w tym leżący 33,0 mb) , 9) wykonanie podbudowy drogowej (warstwa odcinająca z piasku stabilizowanego cementem o Rm=2,5MPa gr. 5 cm; warstwa z tłucznia dolna – 15 cm; warstwa z tłucznia górna – 8 cm) – 165,0 m2, 10) ułożenie nawierzchni z kostki betonowej gr. 8 cm Behaton, (kolor: szary i czerwony) na podsypce cementowo-piaskowej gr. 3 cm, z wypełnieniem spoin piaskiem – 165 m2 (w tym 7,6 m2 kostki czerwonej do oznaczenia stanowisk) 11) oznakowanie dwóch stanowisk parkingowych dla osób niepełnosprawnych: znak D-18a z tabliczką T-29 9 (dwa stanowiska) i oznaczenie poziome niebieską farbą drogową ze znakiem P-24 (dwa stanowiska) – 1 kpl., 12) uzupełnienie gruntu, plantowanie, humusowanie wraz z wysianiem nasion trawy – 25 m2, 13) wykonanie innych prac w celu realizacji przedmiotu zamówienia. 14) roboty porządkowe w obrębie i sąsiedztwie realizowanego przedsięwzięcia, w tym naprawa uszkodzonej w trakcie robót nawierzchni bitumicznej jezdni (12m2) oraz nawierzchni przyległego chodnika a także humusowanie i posianie trawy w miejscach zdewastowanych przeprowadzonymi robotami. Zamawiający umożliwi Wykonawcy, w celu przygotowania się do złożenia i prawidłowego sporządzenia oferty, przeprowadzenie wizji lokalnej dla zapoznania się z terenem, na którym realizowany będzie przedmiot zamówienia. Obiekt powstały w wyniku realizacji niniejszego zamówienia, przeznaczony jest dla wszystkich użytkowników, w szczególności ułatwi poruszanie się osobom z niepełnosprawnością ruchową. Wykonawca w ramach ceny ofertowej m.in. winien zapewnić: 1) obsługę geodezyjną robót obejmującą: geodezyjne wytyczenie obiektu w terenie, czynności geodezyjne w toku budowy, 2) organizację i zabezpieczenie placu budowy, opracowania projektu organizacji ruchu, utrzymanie zaplecza budowy, wszelkie roboty przygotowawcze i porządkowe, a także wykonanie innych możliwych do przewidzenia, wynikających z przepisów, czynności mogących wystąpić w związku z prowadzonymi robotami, 3) uporządkowanie terenu po zakończeniu robót w tym humusowanie i posianie trawy na terenach zniszczonej zieleni a także ewentualną wypłatę odszkodowań z tytułu zniszczeń powstałych w wyniku prowadzenia robót lub w związku z nimi, 4) uwzględnienie kosztów innych czynności, niezbędnych do wykonania przedmiotu zamówienia, 5) oferowany okres rękojmi na wykonane roboty (minimum 60 miesięcy). Wydłużenie tego okresu o kolejne miesiące (maksymalnie do 84) będzie powodować odpowiednią ocenę oferty w kryteriach oceny ofert – pkt 16 SIWZ. Wykonawca ponosi pełną odpowiedzialność wypadkową, a także za zniszczenia własności prywatnej i osób prawnych spowodowane swoim działaniem lub niedopatrzeniem związanym z realizacją niniejszego zamówienia. UWAGA! Jeżeli opis przedmiotu zamówienia wskazywałby w odniesieniu do niektórych produktów lub usług dostarczanych przez konkretnego Wykonawcę znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces - Zamawiający, zgodnie z art. 29 ust. 3 ustawy Pzp, dopuszcza oferowanie rozwiązań równoważnych. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów określają minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe, jakim muszą odpowiadać produkty lub usługi oferowane przez Wykonawcę, aby zostały spełnione wymagania stawiane przez Zamawiającego. Produkty lub usługi pochodzące od konkretnych producentów stanowią wyłącznie wzorzec jakościowy przedmiotu zamówienia. Pod pojęciem „minimalne parametry jakościowe i cechy użytkowe” Zamawiający rozumie wymagania dotyczące produktów lub usług zawartych w ogólnie dostępnych źródłach, katalogach, stronach internetowych producentów. Operowanie przykładowymi nazwami producenta ma jedynie na celu doprecyzowanie poziomu oczekiwań Zamawiającego w stosunku do określonego rozwiązania. Posługiwanie się nazwami producentów/produktów ma wyłącznie charakter przykładowy, a wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny”. Zamawiający, wskazując oznaczenie konkretnego producenta (dostawcy) lub konkretny produkt lub usługę przy opisie przedmiotu zamówienia, dopuszcza jednocześnie rozwiązania równoważne o parametrach jakościowych i cechach użytkowych co najmniej na poziomie parametrów wskazanego produktu lub usługi, uznając tym samym każdy produkt lub usługę o wskazanych lub lepszych parametrach. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę, w rozumieniu art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. Kodeks pracy, osób wykonujących wskazane czynności związane z realizacją zamówienia tj. z: wykonywaniem robót brukarskich oraz czynności związanych z użyciem maszyn i urządzeń przy robotach drogowych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: nie dotyczy
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Oferta winna zawierać co najmniej: wypełniony formularz OFERTA, wypełnione formularze oświadczeń – załączniki nr 2 i 3, pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawcy o ile ofertę składa pełnomocnik (oryginał lub kopia poświadczona notarialnie), dokument ustanawiający pełnomocnika (zgodnie z pkt 12 ppkt 11 SIWZ), pisemne zobowiązanie podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia (tylko, jeśli dotyczy).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach