Przetargi.pl
Modernizacja zabytkowej Baszty Czarownic – obiektu Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku

Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku ogłasza przetarg

  • Adres: 76200 Słupsk, ul. Partyzantów
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 598 425 674 , fax. 598 425 674
  • Data zamieszczenia: 2018-08-20
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Bałtycka Galeria Sztuki Współczesnej w Słupsku
    ul. Partyzantów
    76200 Słupsk, woj. pomorskie
    tel. 598 425 674, fax. 598 425 674
    REGON: 67823900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bgsw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: wojewódzka samorządowa jednostka organizacyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja zabytkowej Baszty Czarownic – obiektu Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlano-remontowe związane z realizacją zadania inwestycyjnego pn. „Modernizacja zabytkowej Baszty Czarownic – obiektu Bałtyckiej Galerii Sztuki Współczesnej w Słupsku”. 2. Przedmiot zamówienia został podzielony na trzy części – zadania: ZADANIE 1 - Remont pokrycia dachu Baszty Czarownic; ZADANIE 2 - Wymiana instalacji elektrycznej i oświetlenia w budynku Baszty Czarownic; ZADANIE 3 - Wymiana podłóg w budynku Baszty Czarownic – zakres przedmiotu zadania obejmuje wymianę podłóg drewnianych wewnętrznych na poszczególnych kondygnacjach w budynku (na parterze, I piętrze, II piętrze). 3. Wymagany, minimalny okres gwarancji jakości na wykonany przedmiot zamówienia w ramach każdego zadania wynosi 60 miesięcy i zostanie określony zgodnie z ofertą wykonawcy (kryterium oceny ofert). Gwarancja obejmuje odpowiedzialność za wady całego przedmiotu umowy. 4. Wymagany okres rękojmi na wykonany przedmiot zamówienia w ramach każdego wynosi 60 miesięcy, przy czym w przypadku zaoferowania okresu gwarancji dłuższego niż 60 m-cy okres rękojmi ulega przedłużeniu do upływu okresu gwarancji jakości. 5. Zamawiający wymaga od Wykonawcy i podwykonawców zatrudnienia na umowę o pracę osób wykonujących następujące czynności w ramach realizacji przedmiotu zamówienia: 5.1. roboty dachowe, 5.2. roboty konstrukcyjne i elewacyjne, 5.3. roboty instalacyjne, 5.4. remont, wymianę i renowację podłóg, stopnic, spoczników, schodów, poręczy i stolarki drzwiowej, 5.5. wymianę instalacji elektrycznej i oświetlenia. Mieszczą się one w zakresie art. 22 § 1 Kodeksu Pracy, który brzmi: „Przez nawiązanie stosunku pracy pracownik zobowiązuje się do wykonywania pracy określonego rodzaju na rzecz pracodawcy i pod jego kierownictwem oraz w miejscu i czasie wyznaczonym przez pracodawcę, a pracodawca – do zatrudniania pracownika za wynagrodzeniem”. 6. Sposób dokumentowania zatrudnienia osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełnienia przez Wykonawcę ww. wymagań oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w załączniku nr 4.1, 4.2. lub 4.3. do SIWZ – wzorze umowy, stosownie do numeru i zakresu zadania.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45262690-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia warunków
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Na ofertę składają się następujące dokumenty: 1.1. Formularz oferty przygotowany zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; 1.2. oświadczenie dotyczące spełnienia warunków udziału w postępowaniu, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 2 do SIWZ; 1.3. oświadczenie dotyczące przesłanek wykluczenia z postępowania, sporządzone zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ; 1.4. w przypadku działania Wykonawcy przez pełnomocnika, należy dołączyć do oferty pełnomocnictwo w oryginale lub jego kopię poświadczoną notarialnie; 1.5. pełnomocnictwo do reprezentowania Wykonawców wspólnie ubiegających się o realizację zamówienia, zgodnie z pkt. 12.2. SIWZ; 1.6. zobowiązanie podmiotu trzeciego, o którym mowa w pkt. 11.3. SIWZ, jeżeli dotyczy. 2. Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji dotyczących kwoty, jaką zamierza przeznaczyć na sfinansowanie zamówienia, firm oraz adresów Wykonawców, którzy złożyli oferty w terminie, ceny, terminu wykonania zamówienia, okresu gwarancji i warunków płatności zawartych w ofertach, przekazuje Zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt. 23 ustawy PZP stanowi załącznik nr 7 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach