Przetargi.pl
Modernizacja z przebudową pomieszczeń i nadbudową przybudówki w budynku Internatu w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach przy ul. Głównej 2, w systemie zaprojektuj i wybuduj

Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego ogłasza przetarg

  • Adres: 50440 Wrocław, ul. Kościuszki
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. +48 71 72 21 700 , fax. +48 71 72 21 706
  • Data zamieszczenia: 2018-04-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Powiat Wrocławski reprezentowany przez Zarząd Powiatu Wrocławskiego
    ul. Kościuszki 131
    50440 Wrocław, woj. dolnośląskie
    tel. +48 71 72 21 700, fax. +48 71 72 21 706
    REGON: 93193481600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.powiatwroclawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja z przebudową pomieszczeń i nadbudową przybudówki w budynku Internatu w Powiatowym Zespole Szkół Nr 1 w Krzyżowicach przy ul. Głównej 2, w systemie zaprojektuj i wybuduj
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja z przebudową pomieszczeń i nadbudową przybudówki w budynku internatu w Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach przy ul. Głównej 2, dz. Nr 82/35. Zamówienie realizowane będzie w systemie zaprojektuj i wybuduj. W zakres prac w budynku Internatu wchodzi: Przebudowa 1/3 powierzchni I piętra, części pomieszczeń parteru, dostosowanie klatek schodowych do obowiązujących wymogów p.poż., wykonanie nadbudowy przybudówki Internatu, wykonanie przyłącza do budynku internatu wraz z wykonaniem hydrantu zewnętrznego. Miejsce i lokalizacja: Pomieszczenia objęte przedmiotem zamówienia znajdują się na terenie Powiatowego Zespołu Szkół Nr 1 w Krzyżowicach przy ul. Głównej 2, gm. Kobierzyce, dz. Nr 82/35 obręb Krzyżowice- Wierzbica Gm. Kobierzyce. W ramach realizacji umowy należy wykonać: W zakresie dokumentacji projektowej: 1) Uzyskanie wszelkich warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień, badań w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej zgodnie z wytycznymi Zamawiającego 2) Uzyskanie wszelkich warunków, opinii, pozwoleń i uzgodnień, badań w zakresie niezbędnym do opracowania pełnej dokumentacji projektowej zgodnie wymaganiami Wojewódzkiego Konserwatora Zabytków. 3) Wykonanie w niezbędnym zakresie inwentaryzacji architektonicznej i instalacyjnej piętra, parteru budynku i przybudówki. 4) Wykonanie oceny stanu technicznego istniejącej konstrukcji budynku i konstrukcji drewnianej. 5) Opracowanie koncepcji architektonicznej przebudowy pomieszczeń oraz nadbudowy i uzyskanie zatwierdzenia przez Zamawiającego. 6) Na podstawie zatwierdzonej dokumentacji przez Zamawiającego opracowanie projektu budowlanego i zatwierdzenie go przez Zamawiającego oraz uzyskanie pozwolenia na budowę. 7) Opracowanie i uzgodnienie z inwestorem projektów wykonawczych 8) Wykonanie na podstawie opracowanej dokumentacji robót budowlanych i instalacyjnych. 9) Wykonanie dokumentacji powykonawczej. 10) Wykonanie dokumentacji projektowej przyłącza wodnego wraz z hydrantem Hp 80 do budynku zgodnie z wydanymi warunkami przez Kobierzyckie Przedsiębiorstwo Wodociągów i Kanalizacji. 11) Uzyskanie niezbędnych odstępstw od warunków technicznych jakim powinien odpowiadać budynek, jeżeli zajdzie taka konieczność. 12) wykonania przedmiarów robót budowlanych i kosztorysów. 13) dokumentacja powinna zostać sporządzona w 5 egz. + wersja elektroniczna CD. 14) Zadanie inwestycyjne musi obejmować cały zakres prac niezbędnych do przygotowania inwestycji, projektowania i jej wykonania oraz obioru robót: instalacyjnych, montażowych wraz z uruchomieniem instalacji. Wykonawca zobowiązuje się do wykonania całego zakresu zamówienia i poniesienia wszelkich kosztów z tym związanych. W cenie ryczałtowej Wykonawca będzie zobowiązany do wykonania i utrzymania w stanie nadającym się do użytku oraz likwidacji wszystkich robót tymczasowych niezbędnych do realizacji przedmiotu zamówienia. Jako roboty tymczasowe zamawiający traktuje zabezpieczenie terenu, szalunki, rusztowania, dźwigi, pomosty itp., również koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy należą w całości do wykonawcy. W zakresie robót budowlanych przede wszystkim: A. PARTER 1) Przebudowa istniejącej łazienki 2) Wykonanie pomieszczenia gospodarczego. 3) Modernizacja pomieszczenia dla sprzątaczki. 4) Wykonanie wiatrołapu w głównym wejściu do budynku. 5) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej ze wspomaganiem dla dwóch pomieszczeń magazynowych parteru. 6) Wykonanie wentylacji grawitacyjnej ze wspomaganiem dla dwóch pomieszczeń gospodarczych i pomieszczenia sprzątaczki. 7) Wykonanie instalacji nawiewnej mechanicznej wraz z nagrzewnicą dla potrzeb kuchni B. I PIĘTRO 1) Przebudowa pokoi mieszkalnych. Jeden pokój maksymalnie dla 3 uczniów. Powierzchnia jednego pokoju minimum18 m2. 2) Adaptacja pomieszczenia przy klatce schodowej na pokój nauczyciela (opiekuna). 3) Wykonanie nowej łazienki 4) Wykonanie pomieszczenia kuchni wyposażonej w gniazda elektryczne dla podłączenia lodówki , czajnika bezprzewodowego i kuchenki elektrycznej oraz dwa gniazda dodatkowe. C. KLATKI SCHODOWE 1) Modernizacja dwóch klatek schodowych z dostosowaniem ich do wymogów przeciwpożarowych. Wykonanie instalacji p.poż. hydrantowej w całym budynku. 2) Wykonanie pionów instalacji hydrantowej wewnętrznej z rur stalowych wraz z montażem skrzynek hydrantowych wewnętrznych. D. WYKONANIE NADBUDOWY PRZYBUDÓWKI. Pomieszczenia w nadbudówce będą przeznaczone do czasowego przebywania osób do 4 godzin. W nadbudówce należy przewidzieć wykonanie między innymi następujące pomieszczenia: 1) Pomieszczenie magazynu na pościel poduszki, kołdry i koce o pow. około 20 m2. 2) Pomieszczenia takie jak pracownia artystyczna, czytelnia itp. Rodzaj pomieszczeń zostanie ustalony z Zamawiającym na etapie opracowywania koncepcji architektonicznej. E. INSTALACJA ZEWNĘTRZNA 1) Wykonanie przyłącza wodociągowego wraz z hydrantem zewnętrzny Hp 80 do budynku Internatu dla potrzeb wewnętrznej instalacji hydrantowej w budynku o długości około 50 mb. 2) Wykonanie nowego odprowadzenia kanalizacji sanitarnej DE 160 do studni przepływowej z pionów kanalizacji sanitarnej przebiegających przez łazienkę na parterze o długości około 17 mb. W/w zakres przedsięwzięcia winien być zgodny z wymaganiami szczegółowymi zawartymi w programie funkcjonalno-użytkowego oraz wydanymi decyzjami i opiniami właściwych organów. Ustalenia organizacyjne związane z wykonaniem zamówienia: 1) Ustalenia i decyzje dotyczące wykonywania zamówienia, uzgadniane będą przez Zamawiającego z ustanowionym przedstawicielem Wykonawcy. 2) Wykonawca po podpisaniu umowy przekaże Zamawiającemu numery telefonów kontaktowych i faksów oraz dokonywać będzie na bieżąco ustaleń niezbędnych dla sprawnego i terminowego wykonania zamówienia. Wykonawca zobowiązany jest do: 1) Wykonania zakresu przedmiotu zamówienia zgodnie z programem funkcjonalno-użytkowym Zał. 5.1 do SIWZ), zasadami współczesnej wiedzy technicznej i sztuki budowlanej, obowiązującymi normami, przepisami, warunkami technicznymi i zaleceniami Inwestora oraz zgodnie z warunkami zawartej umowy. 2) Zastosowania przy realizacji zamówienia materiałów, które posiadają ważne atesty jakościowe, gwarancje i certyfikaty uznane przez prawo polskie, które będą dołączone do protokołu odbioru. 3) Przekazania Zamawiającemu po zakończeniu robót w dniu podpisania protokołu końcowego 1 egz. dokumentacji powykonawczej oraz kompletu dokumentów wymienionych w pkt. 2. 4) Pokrycia kosztów odkrycia robót lub wykonania otworów niezbędnych do zbadania robót, a następnie przywrócenia robót do stanu poprzedniego, jeżeli przed ich zakryciem nie poinformował Inspektora Nadzoru poprzez wpis do dziennika budowy, o terminie dokonania odbioru. 5) Prowadzenia pełnej dokumentacji budowy, w tym między innymi dziennika budowy celem umożliwienia każdorazowo odtworzenia chronologii zdarzeń zachodzących w czasie trwania prac budowlanych. 6) Wykonania na własny koszt obiektów tymczasowego zaplecza budowy, zasilania wodociągowego i elektrycznego. 7) Informowania Zamawiającego i Inspektora Nadzoru o konieczności wykonania robót dodatkowych i zamiennych niezwłocznie od daty stwierdzenia konieczności ich wykonania. 8) Zgłoszenia gotowości do odbioru robót częściowych i odbioru końcowego wpisem do dziennika budowy oraz powiadomienia w formie pisemnej Zamawiającego. Wykonawca przyjmuje pełną odpowiedzialność za: 1) Przyjęty plac budowy, od daty protokolarnego przekazania, do odbioru końcowego robót i przejęcia obiektu przez Zamawiającego. 2) Zaistniałe wszelkie szkody spowodowane jego działaniem lub niedopatrzeniem w tym także za szkody na osobie: a) osób upoważnionych do przebywania na placu budowy, b) osób trzecich, które nie są upoważnione do przebywania na placu budowy. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia oraz zakres robót objęty zamówieniem określony został w programie funkcjonalno-użytkowym, stanowiącym załącznik nr 5.1 do SIWZ. 3.10 Szczegółowe wymagania stawiane Wykonawcy przy realizacji zamówienia zostały określone w projekcie umowy stanowiącym załącznik nr 4.1 do SIWZ. Wymagania Zamawiającego dotyczące zatrudniania osób na umowę o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę: 1) Zamawiający określa obowiązek zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w okresie realizacji zamówienia: a) Organizacyjne przy realizacji robót budowlanych – dotyczące pracowników niższego szczebla technicznego. b) Bezpośrednio wykonujących roboty budowlane w rozumieniu Prawa budowlanego (Dz. U. 2017, poz.1332 z zm.) – dotyczące pracowników fizycznych, tj. w szczególności osób wykonujących niżej wymienione czynności związanych z robotami: b.1) budowlanymi; przygotowaniem terenu pod roboty budowlane, wykonaniem zabezpieczenia p.poż. oraz przeciwgrzybicznego konstrukcji drewnianej, wykonaniem; rozbiórki ścian, demontażem okładzin ściennych oraz posadzkowych, posadzki betonowej, izolacji powłokowych na ścianach i posadzkach, , wymianą drzwi, wykonaniem gładzi, malowaniem pomieszczeń, demontażem i wykonaniem nowych instalacji, skuciem tynków, wykonaniem gładzi gipsowych balustrady i pochwyty, malowaniem ścian i sufitów, ułożeniem wykładzin oraz płytkami ceramicznymi, wymianą stolarki drzwiowej, murowaniem ścian z trzpieniami żelbetowymi, wykonaniem ocieplenie przybudówki, wykonaniem konstrukcji dachu drewnianego , pokryciem dachu dachówką, wykonaniem izolacji cieplnej, wiatrowej i paraizolacji zabudową płytami g-k, wykonaniem rynien, rur spustowych, obróbek dekarskich, wykonaniem ścianek działowych z płyt GK, montażem stolarka okienna PCV, wykładzin podłogowych, b.2) instalacyjnymi; demontażem instalacji wod-kan, wykonaniem centralnego ogrzewania, wykonaniem kompletnej instalacji wod-kan, zwu, zw, co dla łazienki i kuchni, wykonaniem instalacji hydrantowej w budynku, wykonaniem przyłącza wodnego, hydrantem, wykonaniem instalacji elektrycznej w pomieszczeniach dobudówki wraz z wykonaniem zasilania, wykonaniem wentylacji mechanicznej i grawitacyjnej w budynku, wykonaniem wentylacji nawiewnej mechanicznej wraz z nagrzewnicą dla potrzeb kuchni. W/w obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie obowiązuje osób, które prowadzą działalność gospodarczą lub osób wchodzących w skład spółki osobowej, w której wspólnicy będą samodzielnie świadczyć pracę w zakresie czynności określonych przez Zamawiającego. 2) Wykonawca zobowiązuje się, że pracownicy wykonujący czynności w zakresie jak wyżej, będą zatrudnieni na umowę o pracę w rozumieniu przepisów ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2018 r. poz. 108 z późn. zm.) . 3) Obowiązek określony w ust. 1 i 2 dotyczy także podwykonawców. Wykonawca jest zobowiązany zawrzeć w każdej umowie o podwykonawstwo stosowne zapisy zobowiązujące Podwykonawców do zatrudnienia na umowę o pracę wszystkich osób wykonujących czynności, o których mowa w ust. 1.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca jest zobowiązany do wniesienia wadium w wysokości 10 000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy złotych 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach