Przetargi.pl
Modernizacja wodociągu-tranzyt Kromolin-Brzeg Głogowski

Gmina Żukowice ogłasza przetarg

  • Adres: 67231 Żukowice, Żukowice
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 76 831 42 41 , fax. 76 831 41 49
  • Data zamieszczenia: 2019-01-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Żukowice
    Żukowice 148
    67231 Żukowice, woj. dolnośląskie
    tel. 76 831 42 41, fax. 76 831 41 49
    REGON: 39064738600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.zukowice.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wodociągu-tranzyt Kromolin-Brzeg Głogowski
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest: Modernizacja wodociągu - tranzyt Kromolin – Brzeg Głogowski polegająca na jego wymianie na dwóch odcinkach: 1) 696 m w działkach o nr geodezyjnych 392/1, 391, 389/2, 388, 468, 457/16, 420/1, 467, 415/1, 466/1 obręb Kromolin, gm. Żukowice; 2) 183 m w działkach o nr geodezyjnych 442/2 i 441/3 obręb Brzeg Głogowski, gm. Żukowice; oraz wymiana zasuw w czterech węzłach sieci wodociągowej: 3) 2 szt. w dz. nr 214/1 obręb Nielubia, gm. Żukowice; 4) 2 szt. w dz. nr 343/1 obręb Nielubia, gm. Żukowice; 5) 2 szt. w dz. nr 368/1 obręb Czerna, gm. Żukowice; 6) 2 szt. w dz. nr 368/2 obręb Czerna, gm. Żukowice; Zakres inwestycji obejmuje: - poz. 1 – 2: • demontaż istniejącego wodociągu PE Ø 160 – 879 m, • wykonanie rurociągu z rur polietylenowych PE100 SDR 17 PN10 Ø 160 – 879 m, • oznakowanie trasy rurociągu za pomocą taśmy ostrzegawczej, • próba szczelności odcinka sieci wodociągowej, • płukanie i dezynfekcja wymienianego odcinka sieci wodociągowej, • badanie bakteriologiczne wody – 1 szt.; - poz. 3 – 6: • montaż zasuw DN100mm wraz z obudową teleskopową i skrzynką do zasuw – 8 szt.; • badanie bakteriologiczne wody – 4 szt. (w m. Czerna 42, 39, 18 i w m. Nielubia 47). Wykonawca dokona zgłoszenia i pokryje koszty zajęcia pasa drogowego drogi powiatowej (w tym projektu organizacji ruchu), pokryje koszty obsługi geodezyjnej inwestycji oraz wykona na swój koszt badania jakości wody po zakończeniu robót na sieci. Po zakończeniu inwestycji Wykonawca doprowadzi teren do stanu pierwotnego nawierzchni dróg (pełna odbudowa nawierzchni), placów, chodników, posesji mieszkańców oraz przedłoży do odbioru oświadczenia właścicieli nieruchomości o akceptacji sposobu uporządkowania terenu. Przepięcie zasilania należy uzgodnić z Gminą Żukowice, celem zapewnienia ciągłości dostaw wody. Przed przystąpieniem do robót Wykonawca zobowiązany jest uzgodnić z użytkownikami uzbrojenia podziemnego i nadziemnego sposób ich zabezpieczenia. Wykonawca będzie zobowiązany przed wbudowaniem do okazania zastosowanych materiałów Zamawiającemu. Szczegóły zakresu robót opisane są w załączonym przedmiarze robót. Mapa z przebiegiem sieci istniejącej do wglądu w UG Żukowice. UWAGA: w przedmiarze robót nie została uwzględniona konieczność wykonania badań wody. Wykonawca przed złożeniem oferty zobowiązany jest do zapoznania się z zakresem robót na miejscu ich wykonania. Wykonawca jest zobowiązany w cenie ofertowej uwzględnić wszystkie koszty niezbędne do prawidłowej realizacji zamówienia. Przedmiar robót stanowi wyłącznie materiał pomocniczy ułatwiający Wykonawcy wyliczenie ceny ofertowej przedmiotu zamówienia. Zamawiający informuje, że ilekroć przedmiot zamówienia jest opisany przez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia wskazaniu takiemu towarzyszą wyrazy „lub równoważny” lub za pomocą norm, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów odniesienia, o których mowa w art. 30 ust. 1-4 ustawy, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Oferta równoważna to taka, która przedstawia przedmiot zamówienia o właściwościach funkcjonalnych i jakościowych takich samych lub zbliżonych, lecz oznaczonych innym znakiem towarowym, patentem lub pochodzeniem, gwarantująca wykonanie robót oraz zapewniająca uzyskanie nie gorszych parametrów technicznych. Wykonawca, który powołuje się na rozwiązania równoważne opisywanym przez Zamawiającego, jest obowiązany wykazać, że oferowane przez niego roboty budowlane spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Wykonawca zobowiązuje się do udzielenia gwarancji i rękojmi na przedmiot zamówienia na okres 36 miesięcy od daty odbioru końcowego. Jeżeli na poszczególne materiały lub urządzenia udzielona jest gwarancja producenta na okres dłuższy niż 36 miesiące, okres gwarancji udzielonej przez Wykonawcę odpowiada okresowi gwarancji udzielonej przez producenta.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232150-8
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każda oferta musi być zabezpieczona wadium w wysokości: 7 500,00 PLN (słownie: siedem tysięcy pięćset złotych 00/100). 2. Formy wadium Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz.U. z 2018r. poz. 110 ze zm.). 3. Sposób i miejsce składania wadium Wadium w formie pieniężnej należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Legnicy, Nr rachunku: 85864910442001000022220002 z adnotacją: "Wadium – nr sprawy: ROŚ.271.1.2019 – „Modernizacja wodociągu-tranzyt Kromolin-Brzeg Głogowski”. Kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium można dołączyć do oferty. 1) Wadium wnoszone w formie innej niż pieniężna, należy złożyć w formie oryginału do depozytu w KASIE znajdującej się w siedzibie Zamawiającego tj. Żukowice 148, 67-231 Żukowice lub złożyć wraz z ofertą (w jednej kopercie). Nie należy trwale dołączać (spinać) oryginału dokumentu wadialnego do oferty – w takim przypadku do oferty należy załączyć także potwierdzoną za zgodność z oryginałem kserokopię. 2) Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać: a) jaki jest sposób reprezentacji gwaranta. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający jego identyfikację np. złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny (z podaniem imienia i nazwiska); b) bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Prawo zamówień publicznych. 4. Termin wniesienia wadium 1) Wadium musi być wniesione przed upływem terminu składania ofert. 2) Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie znajdzie się na rachunku bankowym zamawiającego. 5. Zwrot/zatrzymanie wadium 1) Zamawiający zwróci wadium wszystkim wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt. 2. 2) Wadium zostanie zatrzymane wraz z odsetkami na podstawie art. 46 ust. 4a lub art. 46 ust. 5. 3) Jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania, oferta wykonawcy, któremu zwrócono wadium, zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, będzie on wezwany do ponownego wniesienia wadium w terminie określonym przez zamawiającego pod rygorem wykluczenia go z postępowania z mocy art.24 ust.2. pkt.2. 4) Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zamawiający zwróci wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 5) Zamawiający niezwłocznie dokona zwrotu wadium na wniosek wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna, że wykonawca spełnia warunek dotyczący posiadania kompetencji i uprawnień niezbędnych do wykonania przedmiotowego zamówienia wówczas, gdy wykażą się doświadczeniem polegającym na wykonaniu w okresie ostatnich pięciu lat, a jeżeli okres działalności jest krótszy - w tym okresie robót budowlanych odpowiadających przedmiotowi zamówienia, tj co najmniej 2 zamówień polegających na wykonaniu robót budowlanych polegające na budowie, przebudowie, remoncie lub modernizacji sieci wod-kan o wartości co najmniej 150 000,00 zł każda. Aby spełnić ten wymóg, prace, na które Oferent powołuje się, muszą być ukończone w całości.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach