Przetargi.pl
Modernizacja węzła cieplnego w budynku „A” CIOP-PIB w Warszawie

Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy ogłasza przetarg

  • Adres: 00701 Warszawa, ul. Czerniakowska
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 613 46 19, 623 36 98 , fax. 22 623 36 93
  • Data zamieszczenia: 2018-08-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Centralny Instytut Ochrony Pracy - Państwowy Instytut Badawczy
    ul. Czerniakowska 16
    00701 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 613 46 19, 623 36 98, fax. 22 623 36 93
    REGON: 1804600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ciop.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Państwowy Instytut Badawczy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja węzła cieplnego w budynku „A” CIOP-PIB w Warszawie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest wykonanie dokumentacji projektowej oraz wykonanie robót budowlanych i montażowych w zakresie modernizacji istniejącego węzła cieplnego, w tym: 1) opracowanie projektów technologii i automatyki, instalacji elektrycznych, oraz adaptacji budowlanej pomieszczenia węzła cieplnego, 2) wykonanie prac budowlanych i montażowych wg projektów wykonanych przez Wykonawcę, a zaakceptowanych przez Zamawiającego, uzyskanie przez Wykonawcę pozwolenia na użytkowanie oraz dokonanie wymaganych odbiorów technicznych, w tym nadzorów i odbiorów instalacji przez dostawcę ciepła Veolia Energia Warszawa S.A. i Urząd Dozoru Technicznego; 3) wykonania zakresu rzeczowego przedmiotu umowy przedmiaru robót, kosztorysu inwestorskiego, zgodnie z wymaganiami ustawy Prawo budowlane, specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, z zachowaniem należytej staranności i zasadami wiedzy technicznej oraz z zaleceniami Zamawiającego. Załączniki do SIWZ: 1) Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi - Załącznik nr 1 do SIWZ; 2) Dokumentacja projektu sanitarnego - Załącznik nr 8 do SIWZ; 3) Dokumentacja projekt powykonawczy sanitarny (2006 r.) – Załącznik nr 9 do SIWZ; 4) Dokumentacja projekt wykonawczy elektryczny (2006 r.) – Załącznik nr 10 do SIWZ; 5) Rzut niskiego parteru – pomieszczenie węzła cieplnego (inwentaryzacja) – Załącznik nr 11 do SIWZ; 6) Zestawienie wskaźników do monitorowania postępu rzeczowego projektu – Załącznik nr 12 do SIWZ. Wykonawca uzyska wszelkie uzgodnienia, opinie i decyzje administracyjne, wymagane zgodnie z powszechnie obowiązującym prawem polskim, niezbędne dla zaprojektowania, wybudowania, uruchomienia i przekazania obiektu do użytkowania, jeżeli te będą wymagane w rozumieniu obowiązującego prawa. Jeżeli przepisy prawa lub względy praktyczne wymagają, aby niektóre dokumenty Wykonawcy były poddane weryfikacji przez osoby uprawnione lub uzgodnieniu przez odpowiednie władze, to przeprowadzenie weryfikacji lub uzyskanie uzgodnień będzie przeprowadzone przez Wykonawcę na jego koszt przed przedłożeniem tej dokumentacji do zatwierdzenia przez Zamawiającego. Zatwierdzenie jakiegokolwiek dokumentu przez Zamawiającego nie ogranicza odpowiedzialności Wykonawcy wynikającej z przedmiotu zamówienia. Wykonawca zobowiązany będzie do zrealizowania robót modernizacyjnych, których jakość wykonania, będzie potwierdzona przez Zamawiającego dokumentem z przeprowadzonego audytu wykazującego uzyskanie wymaganych wskaźników energetycznych (wskaźników rezultatów), określonych w Załączniku nr 12 do SIWZ. Zamawiający oświadcza, że powyższy audyt wykonany będzie przez zewnętrzną niezależną jednostkę wskazaną przez Zamawiającego. W przypadku nieuzyskania wymaganych wskaźników Wykonawca będzie zobowiązany do pokrycia kosztów audytu oraz kosztów związanych z utratą dofinasowania przez Zamawiającego. Zamawiający informuje, że z tego tytułu w pierwszej kolejności potrąci kwoty utraconych korzyści z należności Wykonawcy w tym z zabezpieczenia należytego wykonania oraz usunięcia wad i usterek na co Wykonawca wyraża zgodę. Wykonawca zobowiązany jest sporządzić i przekazać do zatwierdzenia Zamawiającemu Harmonogram rzeczowo-finansowy najpóźniej do 3 dni przed podpisaniem umowy. Zamawiający może odmówić podpisania umowy, jeżeli Harmonogram nie będzie uwzględniał sugestii Zamawiającego odnośnie terminów wykonania poszczególnych robót modernizacyjnych. Zamawiający rekomenduje dokonanie wizji lokalnej przed przystąpieniem do przygotowania oferty (nie jest to warunek uczestnictwa w tym postępowaniu). W przypadku jakichkolwiek rozbieżności pomiędzy opisem przedmiotu zamówienia w SIWZ a stanem faktycznym, Wykonawca winien zgłosić ten fakt Zamawiającemu przed terminem składania ofert. Wykonawcy mogą dokonać wizji lokalnej budynku Zamawiającego, w uzgodnionym terminie z Panem Markiem Słodkowskim - Z-cą Kierownika Działu Zaopatrzeniowo-Gospodarczego, tel. (22) 623 46 18 lub 601 954 107. Zamawiający wymaga udzielenia przez Wykonawcę gwarancji na okres minimum 60 miesięcy na wykonanie prac budowlanych i montażowych wykonanych w ramach modernizacji. Wykonawca zobowiązany jest stosować wyłącznie materiały nowe, dopuszczone do obrotu w Polsce, zgodnie z odpowiednimi przepisami i normami. W szczególności materiały te powinny spełniać wymogi wynikające z przepisów ustawy - Prawo budowlane. Dla każdego z materiałów użytych przy realizacji robót Wykonawca jest zobowiązany posiadać odpowiednie certyfikaty, atesty, aprobaty, zaświadczenia, oświadczenia o zgodności produktu z Polskimi Normami, karty gwarancyjne i inne dokumenty potwierdzające ich jakość. Przekazanie Zamawiającemu tych dokumentów nastąpi w trakcie procedury końcowego odbioru wykonania zamówienia. Uwaga: Zamawiający informuje, że wszędzie tam, gdzie Wykonawca w projekcie pomocniczo wskaże pochodzenie (marka, znak towarowy, producent, dostawca) wyrobów budowlanych i urządzeń lub wskaże normy, aprobaty, specyfikacje techniczne lub inne dokumenty, Zamawiający dopuszcza oferowanie na etapie realizacji wyrobów budowlanych, urządzeń lub rozwiązań „równoważnych” pod względem parametrów technicznych, użytkowych oraz eksploatacyjnych do opisanych. Powyższe ma miejsce pod warunkiem, że te wyroby budowlane, urządzenia i rozwiązania „równoważne” zagwarantują realizację robót zgodnie ze specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót budowlanych, projektami budowlanymi i przedmiarami, jak również zapewnią uzyskanie parametrów technicznych nie gorszych od założonych w niniejszej SIWZ. W przypadku zaoferowania rozwiązania równoważnego, opisywanego przez Zamawiającego, Wykonawca zobowiązany jest wykazać, że spełnia ono wymagania określone przez Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium w wysokości 9.000,00 zł przed upływem terminu składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych, lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz. 275 z późn. zm.). 3. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku PEKAO S.A., Oddział w Warszawie, ul. Jasna 1, nr rachunku 95 1240 6247 1111 0000 4975 9963, z dopiskiem na przelewie: „Wadium w postępowaniu EZ/ZP-13/2018 na modernizację węzła cieplnego w budynku „A” CIOP-PIB w Warszawie”. 4. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa w ust. 3, przed upływem terminu składania ofert (tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 5. Zamawiający zaleca, aby w przypadku wniesienia wadium w formie: 1) pieniężnej – dokument potwierdzający dokonanie przelewu wadium został załączony do oferty; 2) innej niż pieniądz – oryginał dokumentu został złożony w oddzielnej kopercie, a jego kopia w ofercie. 6. Z treści gwarancji/poręczenia winno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona. 8. Okoliczności i zasady zwrotu wadium, jego przepadku oraz zasady jego zaliczenia na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy określa ustawa Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeżeli Wykonawca: a) jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż 500.000 zł;

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach