Przetargi.pl
Modernizacja wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej - ZP/PN-2/17

Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku ogłasza przetarg

  • Adres: 15950 Białystok, ul. M. Skłodowskiej-Curie
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 085 74 47 002 , fax. 857 447 133
  • Data zamieszczenia: 2017-04-03
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Regionalne Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku
    ul. M. Skłodowskiej-Curie 23
    15950 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 085 74 47 002, fax. 857 447 133
    REGON: 29382900000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej - ZP/PN-2/17
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej w budynku Regionalnego Centrum Krwiodawstwa i Krwiolecznictwa w Białymstoku przy ul. M. Skłodowskiej-Curie 23. 2. Przedmiot zamówienia obejmuje: 2.1 modernizację istniejącej wewnętrznej instalacji przeciwpożarowej do hydrantów wewnętrznych, 2.2 montaż dodatkowych hydrantów w szafkach podtynkowych, 2.3 modernizację układu wodomierzowego i dostosowanie go do aktualnych przepisów, 2.4 dostawa i montaż układu hydroforowego, 2.5 rozdzielenie instalacji wody bytowej od instalacji wody p.poż., 2.6 przebudowa głównego zasilania – rozdzielnie instalacji elektrycznej od instalacji p.poż., 2.7 wykonanie instalacji elektrycznej zasilającej urządzenia p.poż. oraz instalacji oświetleniowej pomieszczenia hydroforni, 2.8 wygrodzenie dodatkowego pomieszczenia na hydrofor, 2.9 doprowadzenie modernizowanego otoczenia pod względem estetycznym do standardu sprzed rozpoczęcia robót. 3. Ponadto w ramach przedmiotu zamówienia Wykonawca zobowiązany jest: 3.1 dokonywać nieodpłatnych przeglądów technicznych oraz napraw w okresie gwarancji i rękojmi, 3.2 przekazać Zamawiającemu dokumentację powykonawczą, obejmującą wykonane prace, w tym odpowiednie opisy, schematy, rysunki, inwentaryzację wykonanych robót. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określony został w: 4.1 Dokumentacji projektowej, stanowiącej Załącznik nr 1 do SIWZ, 4.2 Opisie wykonania robót, stanowiącym Załącznik nr 2 do SIWZ.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Warunkiem udziału w postępowaniu jest zabezpieczenie oferty wadium w wysokości 2 000,00 zł (słownie: dwa tysiące 00/100 zł). 2. Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 3.1 pieniądzu, 3.2 poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3.3 gwarancjach bankowych, 3.4 gwarancjach ubezpieczeniowych, 3.5 poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2016 r., poz. 359, z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na depozytowy rachunek bankowy Zamawiającego: 27 1130 1059 0017 3408 0720 0001 z dopiskiem „Wadium w procedurze Nr ZP/PN-2/17.”. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. W przypadku wadium wnoszonego w formie/formach określonych w pkt 3.2 – 3.5, oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć wraz z ofertą, przy czym dokument ten nie może stanowić całości z ofertą. Ze względu na ryzyko związane z czasem trwania okresu rozliczeń międzybankowych, Zamawiający zaleca dokonanie przelewu ze stosownym wyprzedzeniem. 6. Wykonawca, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, zobowiązany będzie do wniesienia zabezpieczenia należytego wykonania umowy w wysokości 10% ceny całkowitej podanej w ofercie, w celu pokrycia roszczeń z tytułu niewykonania lub nienależytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach