Przetargi.pl
„Modernizacja wentylacji mechanicznej wraz z wymianą central wentylacyjnych w obiekcie Pływalni Kameralnej Białostockiego Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Mazowieckiej 39C”

Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji ogłasza przetarg

  • Adres: 15465 Białystok, ul. Włókiennicza
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 665 28 78 , fax. 85 665 28 71
  • Data zamieszczenia: 2017-02-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Białostocki Ośrodek Sportu i Rekreacji
    ul. Włókiennicza 4
    15465 Białystok, woj. podlaskie
    tel. 85 665 28 78, fax. 85 665 28 71
    REGON: 20074317200000
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: inny:

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja wentylacji mechanicznej wraz z wymianą central wentylacyjnych w obiekcie Pływalni Kameralnej Białostockiego Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Mazowieckiej 39C”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji instalacji wentylacji mechanicznej wraz z wymianą central wentylacyjnych w obiekcie Pływalni Kameralnej Białostockiego Ośrodek Sportu i Rekreacji przy ul. Mazowieckiej 39C, w trybie „zaprojektuj i wybuduj”, wykonane zgodnie z ofertą Wykonawcy, opisem przedmiotu zamówienia, Programem funkcjonalno-użytkowym i SIWZ. 2.Zakres zamówienia obejmuje wykonanie robót budowlanych w podziale na dwa etapy: 1)ETAP I, którego zakres obejmuje: a)wykonanie wszystkich koniecznych prac projektowych, b)uzyskanie niezbędnych decyzji i opinii; 2)ETAP II, którego zakres obejmuje wykonanie prac obejmujących roboty branży budowlanej, instalacji sanitarnych i elektrycznych, instalacji siłowych i niskoprądowych w pełnym zakresie wraz z przeprowadzeniem wszystkich niezbędnych odbiorów i dopuszczeń do użytkowania obiektu po modernizacji, według ogólnego podziału zadania, tj.: a)wykonanie prac w obiegu I – wentylacja hali basenowej, tj.: •demontażu czerpni powietrza, systemu kanałów wentylacyjnych wentylacji nawiewno-wywiewnej wraz z kratkami i urządzeniami towarzyszącymi na poziomie hali basenowej, •demontażu kanałów wentylacyjnych nawiewnych zlokalizowanych w podbaseniu, •demontażu centrali wentylacyjnej wewnętrznej zlokalizowanej w pomieszczeniu wentylatorni, •montażu kompletnej instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej umożliwiającej uzyskanie właściwych parametrów powietrza, •wykonanie prac budowlano-remontowych niezbędnych do wykonania zadania (rozkucia umożliwiające demontaże, uzupełnienie tynków po montażu), •fragmentu instalacji wody basenowej umożliwiającej wykorzystanie ciepła ze sprężarki osuszającej powietrze do podgrzewu wody basenowej, b)wykonanie prac w obiegu II – wentylacja szatni i natrysków, tj.: •demontażu czerpni powietrza, systemu kanałów wentylacyjnych wentylacji nawiewnej w obrębie wentylatorni – do miejsca połączenia z instalacją w pomieszczeniach szatniowo-natryskowych, •demontażu wentylatora dachowego wywiewnego wraz z podstawą i kanałami wywiewnymi do miejsca połączenia z wyremontowana odrębnym zadaniem instalacją wentylacji wywiewnej w pomieszczeniach szatniowo-natryskowych, •wykonanie fragmentu wentylacji wywiewnej umożliwiającej połączenie istniejącej wentylacji z projektowaną centralą obiegu II, •wykonanie wyrzutu powietrza zużytego, •montażu centrali wentylacyjnej nawiewno-wywiewnej obiegu II, •prac budowlanych i remontowych – m.in. zasklepienia i zabezpieczenia otworu w dachu po demontowanym wentylatorze, rozkuć umożliwiających wykonanie instalacji wentylacji obiegu II, zamurowania, zatynkowania i pomalowania otworów powstałych w trakcie prac demontażowych i montaży i innych), •montażu kompletnej instalacji wentylacji nawiewno-wywiewnej umożliwiającej uzyskanie właściwych parametrów powietrza, c)wykonanie prac w obiegu III – wentylacja jacuzzi, tj.: •montażu nagrzewnicy wodnej kanałowej pomiędzy czerpnią a centralą wentylacyjną, •montażu przewodów zasilających nagrzewnice z istniejącej instalacji centralnego ogrzewania w bezpośrednim sąsiedztwie nagrzewnicy, d)wykonanie prac w obiegu IV – wentylacja pomieszczenia kierownika, tj.: •wykonanie wentylacji nawiewnej do pokoju kierownika poprzez montaż kratki nawiewnej ściennej i włączenie do wentylacji nawiewnej hali basenowej, •wykonanie otworu w stropie pomieszczenia, •montażu wywiewu z pomieszczenia z dachową nasadą wentylacyjną wspomaganą elektrycznie (typu turbowent hybrydowy), •prac budowlanych i naprawczych w obrębie rozkuć, tynkowania i uszczelniania otworów. 3.Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawarty został w Programie funkcjonalno- użytkowym, stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ. 4.Zamawiający wymaga udzielenia min. 36 – miesięcznej gwarancji na wykonane roboty budowlane i wbudowane urządzenia. 5.Do obowiązków Wykonawcy będzie należało w szczególności: 1)przeszkolenie pracowników Zamawiającego z instrukcji użytkowania poszczególnych urządzeń, w tym warunków technicznych obsługi urządzeń, zasad eksploatacji i instrukcji postępowania w razie awarii; 2)zagospodarowanie wszelkich odpadów powstałych w trakcie realizacji umowy na koszt wykonawcy; 3)dopuszczenie na teren budowy do wykonywania robót budowlanych innych wykonawców wskazanych przez Zamawiającego przy jednoczesnym koordynowaniu prac przez Wykonawcę; 4)umożliwienie wstępu na teren budowy upoważnionym pracownikom Zamawiającego oraz innym upoważnionym przez Zamawiającego podmiotom; 5)przygotowanie jako element dokumentacji powykonawczej „Zbiorczego zestawienia wymaganych w okresie gwarancji – przeglądów i serwisów zastosowanych urządzeń” z szczegółowym określeniem zakresu poszczególnych przeglądów i terminów ich wykonania; 6)zorganizowanie placu budowy własnym staraniem i zapewnienie ochrony mienia; 7)ponoszenie kosztów zużytej podczas wykonywania robót energii elektrycznej (rozliczenie za zużycie prądu przez Wykonawcę nastąpi za pomocą założonego przez niego podlicznika prądu). 6.Zamawiający - stosownie do art. 29 ust. 3a w związku z art. 36 ust. 2 pkt 8a ustawy – wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na postawie umowy o pracę osób wykonujących wskazane przez Zamawiającego czynności w zakresie realizacji zamówienia, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666 z późn. zm.): 1)rodzaj czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na umowę o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia: a)wykonywanie robót branży budowlanej, b)wykonywanie robót branży sanitarnej, c)wykonywanie robót branży elektrycznej; 2)sposób dokumentowania zatrudnienia osób - w dniu przekazania placu budowy Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany jest złożyć Zamawiającemu wykaz osób wykonujących czynności, wskazane w pkt 1, zawierający imię i nazwisko tych osób oraz rodzaj wykonywanych czynności (na lub według załącznika nr 9 do SIWZ); w przypadku zmiany osób zatrudnionych w trakcie realizacji umowy, Wykonawca lub podwykonawca zobowiązany będzie przedstawić aktualny wykaz w terminie 3 dni od dnia dokonania zmiany osób (na lub według załącznika nr 9 do SIWZ); niezłożenie wykazu lub niedotrzymanie terminu rozumiane będzie jako niedopełnienie przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymogu zatrudnienia na umowę o pracę; 3)uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę lub podwykonawcę wymagań, wskazanych w art. 29 ust. 3a ustawy - Zamawiający zastrzega sobie prawo do: a)przeprowadzenia kontroli na miejscu wykonywania zamówienia poprzez weryfikację, czy osoby wykonujące czynności przy realizacji zamówienia są osobami wskazanymi przez Wykonawcę lub podwykonawcę, b)żądania wyjaśnień w przypadku wątpliwości w zakresie potwierdzenia ww. wymogów; 4)sankcje z tytułu niespełnienia wymagań, wskazanych w art. 29 ust. 3a ustawy - Zamawiający zastrzega sobie prawo naliczenia Wykonawcy kar umownych, w wysokości określonej w umowie. 7.W przypadku uzasadnionych wątpliwości co do przestrzegania prawa pracy przez Wykonawcę lub podwykonawcę, Zamawiający może zwrócić się o przeprowadzenie kontroli przez Państwową Inspekcję Pracy. 8.Szczegółowe obowiązki Wykonawcy w zakresie realizacji umowy oraz sposób realizacji zamówienia został określony w projekcie umowy, stanowiącym załącznik nr 8 do SIWZ. 9.Zamawiający wyłącza z wykonania objęte Programem Funkcjonalno Użytkowym roboty budowlane, polegające na wymianie terakoty wokół basenu. 10.Zamawiający informuje o możliwości dokonania wizji lokalnej po wcześniejszym uzgodnieniu terminu z zastępcą kierownika ds. Pływalni Kameralnej – Panem Andrzejem Kowalskim, tel. nr (85) 742 17 08.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45331200-8

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1.Oferta musi być zabezpieczona wadium o wartości: 10 000 PLN W przypadku podmiotów ubiegających się wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) wadium wnoszone w formach wskazanych w pkt 2 ppkt 2 – 5 winno w swojej treści wymieniać wszystkie podmioty wspólnie ubiegające się o zamówienie. 2.Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1)pieniądzu; 2)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenia kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3)gwarancjach bankowych; 4)gwarancjach ubezpieczeniowych; 5)poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 3.Wadium wnoszone w formie pieniężnej należy wpłacić na rachunek bankowy w Banku Pekao S.A. nr 66 1240 1154 1111 0010 4861 9083, a dowód wpłaty wadium należy dołączyć do oferty. W tytule wpłaty należy wpisać: Wadium – Modernizacja wentylacji mechanicznej wraz z wymianą central wentylacyjnych w obiekcie Pływalni Kameralnej BOSiR. Jeśli w imieniu Wykonawcy wpłaty wadium dokonuje inny podmiot z tytułu przelewu musi jednoznacznie wynikać w czyim imieniu zostało ono wpłacone. 4.Wadium wnoszone w pozostałych formach należy złożyć w sekretariacie Białostockiego Ośrodka Sportu i Rekreacji, ul. Włókiennicza 4 (oryginał) do upływu terminu składania ofert, a potwierdzenie wraz z kopią złożonego dokumentu należy załączyć do oferty. 5.Wadium musi być wniesione najpóźniej w terminie składania ofert. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu Zamawiający uzna wadium, które do upływu oznaczonego terminu składania ofert znajdzie się na koncie Zamawiającego. 6.Wykonawca, który nie wniesie wadium zostanie wykluczony z postępowania. 7.Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem pkt 11. 8.Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 9.Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10.Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie pkt 8, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 11.Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1)odmówił podpisania umowy na warunkach określonych w ofercie; 2)zawarcie umowy stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; 3)nie wniósł zabezpieczenia należytego wykonania umowy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach