Przetargi.pl
Modernizacja ulicy Boćkowskiej, Ogrodowej, Konopnickiej, Łąkowej oraz drogi do Zbiornika Małej Retencji w Brańsku

MIASTO BRAŃSK ogłasza przetarg

  • Adres: 17-120 Brańsk, ul. Rynek 8
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel. 85 7375005 , fax. 85 7375363
  • Data zamieszczenia: 2022-11-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: MIASTO BRAŃSK
    ul. Rynek 8
    17-120 Brańsk, woj. podlaskie
    tel. 85 7375005, fax. 85 7375363
    REGON: 050658947
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ulicy Boćkowskiej, Ogrodowej, Konopnickiej, Łąkowej oraz drogi do Zbiornika Małej Retencji w Brańsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest wykonanie w formule „zaprojektuj i wybuduj” zadania inwestycyjnego pn.: „Modernizacja ulicy Boćkowskiej, Ogrodowej, Konopnickiej, Łąkowej oraz drogi do Zbiornika Małej Retencji w Brańsku”. Zadanie realizowane w ramach Programu Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych w oparciu o Uchwałę Rady Ministrów nr 84/2021 z dnia 1 lipca 2021 r. i objęte wstępną Promesą Banku Gospodarstwa Krajowego w Warszawie dotycząca dofinansowania inwestycji Nr 01/2021/6643/PolskiLad.2. Zakres rzeczowy zadania obejmuje wykonanie wszystkich niezbędnych prac do prawidłowego funkcjonowania dróg gminnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami prawa, w tym następujące elementy:2.1. Należy wykonać wszystkie niezbędne opracowania projektowe, uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego konieczne opinie i warunki techniczne, wszelkie uzgodnienia, pozwolenia, zezwolenia, decyzje i zgody niezbędne dla wykonania Zamówienia zgodnie z Wymaganiami Zamawiającego i Warunkami Umowy, wykonać roboty budowlane i uzyskać w imieniu i na rzecz Zamawiającego decyzje o pozwoleniu na użytkowanie dla całego zakresu inwestycji jeśli będzie wymagane obowiązującymi przepisami prawa w momencie zakończenia robót budowlanych i ich odbioru.2.2. Inwestycja obejmuje modernizację następujących dróg:a) Rozbudowa i przebudowa drogi gminnej Nr 108161B tj. ul. Boćkowskiej w Brańsku o długości ok 0,81171 km,b) Przebudowa drogi gminnej Nr 108177 tj. ul. Ogrodowej w Brańsku o długości ok 0,362 km,c) Przebudowa drogi gminnej Nr 108162 tj. ul. Marii Konopnickiej w Brańsku o długości ok 0,374 km,d) Rozbudowa drogi wewnętrznej ul. Łąkowej na drogę publiczną w Brańsku o długości ok 0,300 km,e) Budowa drogi do Zbiornika Małej Retencji w Brańsku o długości ok 0,45416 km.Kolejność wykonania poszczególnych dróg zostanie uzgodniona z wyłonionym w postępowaniu Wykonawcą zgodnie ze sporządzonym harmonogramem.2.3. Pełnienie nadzoru autorskiego.3. Wykonawca zobowiązany jest do ustawienia na własny koszt tablic informujących o finansowaniu z Programu: Rządowy Fundusz Polski Ład: Program Inwestycji Strategicznych na każdej drodze o treści zgodnej z projektem tablicy informacyjnej dostępnym na stronie: https://www.bgk.pl/polski-lad/edycja-pierwsza/#c21674, przed rozpoczęciem robót, w lokalizacji uzgodnionej z Zamawiającym. 4. Szczegółowy zakres rzeczowy robót i opis przedmiotu zamówienia oraz sposób jego realizacji został określony w: 1) Programach Funkcjonalno-Użytkowych (PFU) (dla poszczególnych zadań) stanowiących załącznik nr 1 do SWZ,2) wzorze umowy stanowiącej załącznik nr 2 do SWZ, 5. Wykonawca zrealizuje przedmiot zamówienia w następujących etapach: 1) I etap – obejmujący do 50 % zaawansowania finansowego robót,2) II etap - pozostałe czynności, niezrealizowane w etapie I. 7. Szczegółowe wymagania Zamawiającego: 1) Przedmiot zamówienia musi być wykonany zgodnie z obowiązującymi w tym zakresie wymogami ustawy z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo budowlane (Dz.U. z 2022 r. poz. 2351 z póź. zm.), z zasadami sztuki budowlanej i wiedzy technicznej oraz obowiązującymi normami, jak również z zapewnieniem dostępności osobom ze szczególnymi potrzebami, pod nadzorem osób posiadających odpowiednie uprawnienia. 2) Wykonawca zobowiązany będzie do zachowania najwyższej staranności przy wykonywaniu zadania, usterki i szkody powstałe w trakcie realizacji zadania będą usuwane natychmiast po ich powstaniu przez Wykonawcę na jego koszt.3) Wykonawca zobowiązuje się do zapewnienia sprawnego, stałego i ciągłego nadzoru robót przez kierownika budowy.4) Wykonawca udzieli pisemnej gwarancji na roboty budowlane na okres wskazany w ofercie, nie krótszy niż 3 lata. 8. Uwagi: 1) W przypadku kolizji z istniejącymi urządzeniami i obiektami infrastruktury technicznej, Wykonawca w ramach wynagrodzenia umownego dokona przełożenia lub zabezpieczenia ww. instalacji lub urządzeń.2) Jakiekolwiek szkody powstałe podczas prowadzenia robót budowlanych usuwa Wykonawca na własny koszt.9. Wymagania w zakresie zatrudnienia na podstawie stosunku pracy określono w § 6 projektu umowy.10. Zgodnie z art. 101 ust 4 ustawy Pzp, Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. 11. Zamawiający informuje, że ilekroć w PFU użyte są znaki towarowe, patenty lub pochodzenie, źródło lub szczególny proces, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego wykonawcę – Zamawiający dopuszcza składanie ofert z rozwiązaniami równoważnymi, o ile zapewniają one zgodność realizacji przedmiotu zamówienia z dokumentacją. Wykonawca obowiązany jest zaoferować produkt o właściwościach zbliżonych, nadający się funkcjonalnie do zapotrzebowanego zastosowania, posiadający parametry nie gorsze od parametrów produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia. W przypadku wątpliwości parametry produktu wskazanego w opisie przedmiotu zamówienia uznaje się za minimalne.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 71322000-1
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach