Przetargi.pl
„Modernizacja ulic Śródmieścia: Szewska, Strzelecka, Paderewskiego, Św. Jana” – Zadanie 1 - przebudowa ulicy Szewskiej ( odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Bł. Juty) i ulicy Strzeleckiej oraz „ Wykonanie projektu budowlanego i rozpoczęcie przebudowy ulicy Frelichowskiego” – zadanie 2 przebudowa ulicy Frelichowskiego „przy garażach”.

Gmina Miasto Chełmża ogłasza przetarg

  • Adres: 87140 Chełmża, ul. Gen. Hallera
  • Województwo: kujawsko-pomorskie
  • Telefon/fax: tel. 056 675-22-91 , fax. 056 675-21-22
  • Data zamieszczenia: 2018-07-02
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Chełmża
    ul. Gen. Hallera 2
    87140 Chełmża, woj. kujawsko-pomorskie
    tel. 056 675-22-91, fax. 056 675-21-22
    REGON: 87111869000000

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    „Modernizacja ulic Śródmieścia: Szewska, Strzelecka, Paderewskiego, Św. Jana” – Zadanie 1 - przebudowa ulicy Szewskiej ( odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Bł. Juty) i ulicy Strzeleckiej oraz „ Wykonanie projektu budowlanego i rozpoczęcie przebudowy ulicy Frelichowskiego” – zadanie 2 przebudowa ulicy Frelichowskiego „przy garażach”.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiot zamówienia obejmuje: Zadanie 1: - przebudowa ulicy Szewskiej (odcinek od ul. Sikorskiego do ul. Bł. Juty) o długości 386 mb polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej na jezdni, wymianie nawierzchni chodników oraz utwardzeniu nawierzchni parkingów i dróg w obrębie parkingów. Powierzchnia zagospodarowania drogowego jest następująca: powierzchnia jezdni ( nakładka) – 1.954,00 m2, powierzchnia chodników ( kostka bezfazowa)- 1.028,00 m2, powierzchnia zjazdów ( kostka bezfazowa) – 212,00 m2, powierzchnia parkingów ( kostka bezfazowa) – 138,00 m2, powierzchnia jezdni przy parkinach- 140,00 m2, powierzchnia terenów zielonych – 79,00 m2, krawężnik wystający – 684 mb, krawężnik wtopinony – 153,00 mb, obrzeża betonowe- 93,00 mb; - przebudowa ulicy Strzeleckiej ( dwie części – od ul. Szewskiej do ul. Sikorskiego i od ul. Sikorskiego do ul. Kopernika) o długości 117 mb, polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej na jezdni oraz wymianie nawierzchni chodników. Powierzchnia zagospodarowania drogowego jest następująca: powierzchnia jezdni ( nakładka) – 499,00 m2, powierzchnia chodników( kostka bezfazowa)- 267,00 m2, powierzchnia zjazdów ( kostka bezfazowa) – 22,00 m2, , krawężnik wystający – 213 mb, krawężnik wtopinony – 20,00 mb, obrzeża betonowe- 12,00 mb. W koszcie oferty należy uwzględnić regulację pionową naświetli piwnicznych murowanych w ilości 45 sztuk, wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz jej zatwierdzenie przez Starostę Toruńskiego – zarządzającego ruchem na drogach gminnych. Nieuszkodzoną kostkę pol- bruk z rozbiórki należy złożyć na paletach oraz przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Palety zostają własnością zamawiającego. Frezowiny należy przewieźć w miejsce wskazane przez Zamawiającego. Zadanie 2: - przebudowa ulicy Frelichowskiego „przy garażach” o długości 194 mb, polegająca na wykonaniu nakładki bitumicznej na jezdni, wymianie nawierzchni chodników i parkingów, budowie chodnika. Powierzchnia zagospodarowania drogowego jest nastepująca: powierzchnia jezdni ( nakładka) – 1.169,00 m2, powierzchnia chodników ( kostka bezfazowa) – 360,00 m2, powierzchnia parkingów ( kostka bezfazowa) - - 430,00 m2, krawężnik wystający – 239,00 mb, krawężnik wtopiony – 303,00 mb, obrzeża betonowe – 145,00 mb, powierzchnia nawierzchni betonowej do rozbiórki ( parkingi i chodnik) – 655,00 mb. W koszcie oferty należy uwzględnić wykonanie projektu czasowej zmiany organizacji ruchu na czas prowadzenia robót oraz jej zatwierdzenia przez Starostę Toruńskiego – zarządzającego ruchem na drogach gminnych.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Przystępując do niniejszego postępowania każdy Wykonawca zobowiazany jest wnieść wadium w wysokości : 10.000,00z1 (słownie: dziesięć tysięcy zlotych 0/00)- dla zadania 1 oraz 6.000,00 zł ( słownie : sześć tysięcy złotych 00/100) – dla zadania 2. Wadium musi posiadać okres ważnosci nie krótszy niż okres związania ofertą, pod rygorem odrzucenia oferty. 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach określonych w art. 45 ust. 6 ustawy pzp. 3. Wadium musi być wniesione przed upływem teminu składania ofert. W przypadku wnoszenia wadium w formie pieniężnej za termin wniesienia wadium przyjmuje się datę i godzinę wpływu środków na rachunek bankowy Zamawiającego. 4. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na konto : SGB Bank Spółdzielczy w Toruniu Nr 50 9486 0005 0000 2828 2000 0022 5. Oryginał wadium wniesionego w innej formie niż pieniężna w odrębnej kopercie należy dołączyć do oferty. 6. Wadium powinno spełniać następujące wymagania: wadium winno być bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze żądanie, wadium wniesione w innej formię niż pieniężna, winno zabczpieczać roszczenia Zamawiającego w sytuacjach opisanych w punkcie 10. 7. Wadium będzie zwrócone zgodnie z art. 46 ustawy pzp. W przypadku wadium wniesionego w pieniądzu zwrot nastapi przelewem na rachunek bankowy wskazany w ofercie przez Wykonawcę, 8. Wadium wniesione w formie pieniężnej zostanie zwrócone wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowcgo, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. 9. Zamawiający żada ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust.1, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca: 1) w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 321, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, 2) którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówięnia publicznęgo na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wyrnaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie opisuje żadnych wymagań, których spełnienie Wykonawca zobowiązany jest wykazać w sposób szczególny.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zobowiązanie innych podmiotów do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia lub inny dokument potwierdzający ten fakt - (jeżeli Wykonawca polega na zasobach innych podmiotów).W celu oceny, czy wykonawca polegając na zdolnościach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów zobowiązanie lub inny dokument, które należy dołączyć do oferty, ponadto winno wskazywać: 1) zakres dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu; 2) sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 3) zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia publicznego; 4) czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postepowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą, - pełnomocnictwo( jeśli dotyczy), - oświadczenie wykonawcy dotyczące obowiązku podatkowego

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach