Przetargi.pl
Modernizacja ul. Słowackiego

Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77400 Złotów, al. Piasta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 263 21 49 wew. 31 , fax. 67 265 00 25
  • Data zamieszczenia: 2018-04-16
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
    al. Piasta 1
    77400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 67 263 21 49 wew. 31, fax. 67 265 00 25
    REGON: 52544100000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ul. Słowackiego
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest „Modernizacja ul. Słowackiego”. 2. Opis stanu istniejącego. 1). Opis terenu Teren inwestycji jest zlokalizowany na działkach nr 199; 200/8; 200/18; 200/24 oraz działkach nr 200/34 i 200/35, Teren przyległy do zamierzenia inwestycyjnego, zagospodarowany budownictwem mieszkalnym wielorodzinnym. Występuje następująca infrastruktura techniczna: a/ sieć wodociągowa, b/ sieć ciepłownicza, c/ oświetlenie drogowe, d/ kanalizacja sanitarna, e/ kanalizacja deszczowa. 2). Zadrzewienie. Brak zadrzewienia kolidującego z planowaną inwestycją. 3). Warunki gruntowo-wodne. Na obszarze objętym inwestycją nie występują grunty mineralne, słabonośne i organiczne. Nie występują nasypy niekontrolowane oraz niekorzystne zjawiska geologiczne. W związku z tym występują tu warunki gruntowe proste. Projektowany obiekt zalicza się do I kategorii geotechnicznej. 3 Stan projektowany. 1). Podstawowe parametry projektowanej przebudowy drogi gminnej: a) szerokość jezdni: 5,00 m; b) spadek poprzeczny jezdni: dwustronny 2,00%; c) spadek podłużny jezdni: 0,30% - 0,55%; d) parkingi: szerokości 4,90 m – 5,50 m; e) spadek poprzeczny parkingów: jednostronny 2%. 2). Konstrukcja nawierzchni a/ Konstrukcja nawierzchni jezdni: Dz. U. Nr 43/99 poz. 430 /załącznik nr 5 rozdz. II pkt. 5.6a - warstwa ścieralna z kostki betonowej grub. 8 cm, - podsypka piaskowa grub. 3 cm, - podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 mm grub. 20 cm. b/ Konstrukcja nawierzchni parkingów: Dz. U. Nr 43/99 poz. 430 /załącznik nr 5 rozdz. II pkt. 5.6a - warstwa ścieralna z kostki betonowej grub. 8 cm; - podsypka piaskowa grub. 3 cm; - podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 mm grub. 20 cm. c/ Konstrukcja nawierzchni placu utwardzonego: Dz. U. Nr 43/99 poz. 430 /załącznik nr 5 rozdz. II pkt. 5.6a - warstwa ścieralna z kostki betonowej grub. 6 cm; - podsypka piaskowa grub. 3 cm; - podbudowa z kruszywa naturalnego łamanego 0/31,5 mm grub. 10 cm. 3). Odwodnienie. Odwodnienie drogi gminnej do istniejących i projektowanych wpustów ulicznych. Wymagana jest regulacja wysokościowa wpustów do projektowanej niwelety – kolektor i przyłącza wg opracowania branżowego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 30.000,00 PLN (słownie złotych: trzydzieści tysięcy 00/100). 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1.4. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach