Przetargi.pl
"Modernizacja ul. Kopernika"

Gmina Miasto Złotów ogłasza przetarg

  • Adres: 77-400 Złotów, al. Piasta
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 67 263 21 49 wew. 31 , fax. 67 265 00 25
  • Data zamieszczenia: 2019-02-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasto Złotów
    al. Piasta 1
    77-400 Złotów, woj. wielkopolskie
    tel. 67 263 21 49 wew. 31, fax. 67 265 00 25
    REGON: 52544100000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.bip.zlotow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    "Modernizacja ul. Kopernika"
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1.1. A – Zakres robót drogowych: Przedmiotem inwestycji jest przebudowa „ślepego” odcinka drogi gminnej - ulicy Mikołaja Kopernika w Złotowie na długości 67,55 m. W ramach inwestycji przewiduje się wykonanie następujących prac: • Rozebranie istniejącej nawierzchni jezdni z płyt ażurowych; • Korytowanie pod nową konstrukcję jezdni, zjazdów indywidualnych oraz chodnika; • Wbudowanie warstwy mrozoochronnej z piasku; • Ustawienie krawężników; • Wbudowanie warstwy podbudowy z kruszywa łamanego; • Ułożenie kostki betonowej na podsypce cementowo-piaskowej na zjazdach, chodniku i ścieku wydzielonego szerokości 30 cm; • Wbudowanie warstwy wiążącej z betonu asfaltowego; • Wbudowanie warstwy ścieralnej z betonu asfaltowego; Ponadto przewiduje się wykonanie elementów odwodnienia w postaci kanalizacji deszczowej – wg odrębnego opracowania branży sanitarnej. Zakres robót obejmuje działkę ewidencyjną nr 156/55 położoną w obrębie ewidencyjnym nr 88 w Złotowie. 1.2. Opis stanu istniejącego Przedmiotowy odcinek drogi ul. Mikołaja Kopernika o długości ok. 78 m stanowi odnogę zasadniczej ulicy Mikołaja Kopernika i krzyżuje się z nią pod kątem ok. 70o. Wlot ślepego odcinka drogi na skrzyżowanie z zasadniczą częścią drogi posiada nawierzchnię bitumiczną na długości ok. 11 m (licząc od krawędzi jezdni). Nie przewiduje się przebudowy jezdni na długości wlotu. Szerokość jezdni na wlocie wynosi 5 m (4,6 m nawierzchnia bitumiczna oraz obustronny ściek z kostki betonowej o szerokości 0,2 m). Na dalszej części jezdnię stanowią ułożone w dwóch rzędach betonowe płyty ażurowe w układzie przekroju poprzecznego: - Utwardzenie na szer. 0,6 m; - Nawierzchnia z kruszywa na szer. 0,8 m; - Utwardzenie na szer. 0,6 m. Całkowita szerokość jezdni w stanie istniejącym wynosi 2 m. Końcowy fragment przedmiotowego odcinka (ostatnie 6 m) posiada nawierzchnię z płyt ażurowych ułożonych na całej szerokości jezdni. Pas drogowy ma szerokość ok. 8 m. Pas drogowy graniczy po lewej stronie z działkami budowlanymi, na których stoją budynki mieszkalne w zabudowie jednorodzinnej (5 szt.). Po stronie prawej znajdują się dwa budynki wielorodzinne odsunięte od granicy pasa drogowego na odległość ok. 5,7 m oraz ok. 8,2 m. W km 0+028 przebudowywanej jezdni w odległości ok. 0,5 m od granicy pasa drogowego znajduje się murowana wiata przeznaczona do gromadzenia odpadów stałych. Bezpośrednio za wiatę znajduje się parking przyległy do pasa drogowego. Dostęp do parkingu realizowany jest przez jezdnię przedmiotowego odcinka przebudowywanej drogi. Na całym obszarze inwestycji występują studnie kanalizacyjne, skrzynki zaworów wodociągowych, studnie telekomunikacyjne. Większość z tych obiektów jest wysokościowo dopasowana do otaczającego terenu. Wszystkie urządzenia uzbrojenie podziemnego należy poddać regulacji wysokościowej w celu dopasowania ich do wysokości projektowanych nawierzchni. 1.3. Opis stanu projektowanego. Ogólne parametry techniczne: • Klasa techniczna: D (droga dojazdowa); • Kategoria drogi: droga gminna; • Kategoria ruchu: KR1; • Długość odcinka jezdni: 67,55 m; • Długość chodnika: 67,55 + 6,10 = 73,65 m; • Szerokość projektowanej jezdni: 5,0 m, w tym ściek z kostki betonowej szerokości 0,3 m (od km 0+029,28 do km 0+064,60 dodatkowo poszerzenie po str. prawej do granicy pasa drogowego o szerokości od 0,2 do 0,7 m); • Szerokość chodnika: 2,6 m (z jednym miejscowym zwężeniem do 1,5 m); Spadki poprzeczne jezdni: jednostronnie w stronę lewą 2,5%; (na początku dopasowane do stanu istniejącego – szczegóły w części rysunkowej); 2. B – Zakres robót kanalizacji deszczowej: 2.1. Przedmiot inwestycji. Przedmiotem inwestycji jest budowa rurociągu sieci kanalizacji deszczowej w ramach przedsięwzięcia pn. „Przebudowa drogi gminnej – odcinka ulicy Mikołaja Kopernika w Złotowie”. Załączone opracowanie zawiera przedstawienie sposobu odbioru ścieków deszczowych spływających w sposób niekontrolowany z nawierzchni utwardzonej przebudowywanego odcinka ulicy Mikołaja Kopernika. Odbiornikiem ścieków opadowych z projektowanego układu będzie istniejący system kanalizacji kd315, przebiegający w działce drogowej gminnej oznaczonej numerem ewidencyjnym 152 w ulicy Nieznanego Żołnierza w miejscowości Złotów.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233220-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium w wysokości ogółem: 5.000,00 PLN (słownie złotych: pięć tysięcy 00/100), przed terminem składania ofert. 2. Wadium może być wniesione w formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Jeżeli z uzasadnionej przyczyny Wykonawca nie może przedstawić dokumentów dotyczących sytuacji finansowej lub ekonomicznej wymaganych przez Zamawiającego, może przedstawić inny dokument, który w wystarczający sposób potwierdza spełnianie opisanych przez Zamawiającego warunków udziału w postępowaniu.2. Wykonawca może w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu, w stosownych sytuacjach oraz w odniesieniu do konkretnego zamówienia, lub jego części, polegać na zdolnościach technicznych lub zawodowych lub sytuacji finansowej lub ekonomicznej innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nim stosunków prawnych. 2.1. Zamawiający żąda od wykonawcy, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, przedstawienia w odniesieniu do tych podmiotów dokumentów wymienionych w pkt 9.1.4. 2.2. Wykonawca, który polega na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów, musi udowodnić Zamawiającemu, że realizując zamówienie, będzie dysponował niezbędnymi zasobami tych podmiotów, w szczególności przedstawiając zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia.2.3. W celu oceny, czy Wykonawca polegając na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, będzie dysponował niezbędnymi zasobami w stopniu umożliwiającym należyte wykonanie zamówienia publicznego oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, Zamawiający żąda dokumentów określających w szczególności: 2.3.1. zakres dostępnych Wykonawcy zasobów innego podmiotu,2.3.2. sposób wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez Wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,2.3.3. zakres i okres udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia, 2.3.4. czy podmiot, na zdolnościach którego wykonawca polega w odniesieniu do warunków udziału w postępowaniu dotyczących wykształcenia, kwalifikacji zawodowych lub doświadczenia, zrealizuje roboty budowlane lub usługi, których wskazane zdolności dotyczą. 5. Jeżeli zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuacja ekonomiczna lub finansowa, podmiotu, o którym mowa w pkt 2, nie potwierdzają spełnienia przez wykonawcę warunków udziału w postępowaniu lub zachodzą wobec tych podmiotów podstawy wykluczenia, zamawiający żąda, aby wykonawca w terminie określonym przez zamawiającego: 1) zastąpił ten podmiot innym podmiotem lub podmiotami lub 2) zobowiązał się do osobistego wykonania odpowiedniej części zamówienia, jeżeli wykaże zdolności techniczne lub zawodowe lub sytuację finansową lub ekonomiczną, o których mowa w pkt 2.3.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach