Przetargi.pl
Modernizacja ujęcia wody w Kręgu

Gmina Starogard Gdański ogłasza przetarg

  • Adres: 83200 Starogard Gdański, ul. Sikorskiego
  • Województwo: pomorskie
  • Telefon/fax: tel. (058) 562 50 67 , fax. (058) 562 46 41
  • Data zamieszczenia: 2019-01-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Starogard Gdański
    ul. Sikorskiego 9
    83200 Starogard Gdański, woj. pomorskie
    tel. (058) 562 50 67, fax. (058) 562 46 41
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugstarogard.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ujęcia wody w Kręgu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stacji uzdatniania wody w Kręgu na dz. nr 98/1 obejmująca: a) Remont studni nr 1A i nr 2 ujęcia wód podziemnych obejmujący; wymianę agregatów pompowych w obydwu studniach (z wymianą rur wznośnych/tłocznych w studni nr 2 ) i wymianę przewodów elektrycznych zasilających i sterującymi agregatami w studniach oraz między budynkiem SUW a studniami. Wymianę rurociągów tłocznych wody surowej między głowicami studni, a obiektem SUW, b) Wykonanie remontu budynku stacji uzdatniania wody z przebudową wnętrza budynku obejmującego, wymianę drzwi zewnętrznych, wrót do budynku remont, wymianę posadzek oraz glazurowanie części ścian, oraz wymianę schodów wejściowych do hali SUW. - wykonanie pomieszczenia chlorowni w istniejącym budynku SUW z wykonaniem zewnętrznego wejścia do pomieszczenia, wymianę części tynków wewnętrznych i zewnętrznych - wykonanie fundamentów pod urządzenia w budynku. c) Całkowitą wymianę wszystkich rurociągów, armatury, urządzeń technologicznych oraz przebudowę i rozbudowę urządzeń technologicznych uzdatniania wody SUW w budynku (z wyjątkiem zachowania 4 szt. istniejących filtrów „Fe” oznaczonych w projekcie na rzucie nr 2 ( w/w filtry wymieniono w 2017r.), d) Budowę na terenie stacji wodociągowej, prefabrykowanych naziemnych stalowych zbiorników wyrównawczych o poj. 75 m3 każdy wraz z armaturą i instalacjami towarzyszącymi, e) Rozbudowę zbiorników wód popłucznych, f) Przebudowę ciągów komunikacyjnych dróg manewrowych i chodników, g) Budowę rurociągów wewnętrznych i zewnętrznych wodno-kanalizacyjnych na terenie SUW, h) Wykonanie instalacji pneumatycznej sterującej armaturą, i) Roboty elektryczne związane z wymianą i rozbudową zasilenia i AKP związanej ze sterowaniem urządzeń oraz oświetleniem na stacji uzdatniania wody, zasilania studni oraz wymianę głównej rozdzielni zasilania energetycznego obiektu, j) Wykonanie odtworzenia istniejących nawierzchni drogowych i zieleni po robotach, k) Wykonanie wymiany ogrodzenia. 2.2. Ponadto przedmiot zamówienia obejmuje: a) Koszty cięcia obiektów stalowych z demontażu na mniejsze frakcje do wielkości, które są akceptowalne w punktach skupu surowców wtórnych i transport złomu z demontażu do punktu skupu w Starogardzie Gd. Dochód ze sprzedaży dostarczonego do skupu złomu, stanowić będzie dochód zamawiającego tj. Gminy Starogard Gd., b) koszty utrzymania zaplecza budowy, w zakresie prowadzenia robót, wykonania tymczasowych przyłączy lub liczników dla mediów niezbędnych do realizacji prac budowlanych, opłat za pobór wody i energii na czas prowadzenia robót, c) zapewnienie własnym pracownikom lub osobom, przy pomocy których Wykonawca wykonuje umowę, odpowiednich warunków bezpieczeństwa i higieny pracy, d) utrzymanie ciągów komunikacyjnych zajętych na potrzeby inwestycji w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco gruzu i zbędnych materiałów, odpadów i śmieci, e) zabezpieczenie dróg prowadzących do placu budowy przed ich zniszczeniem spowodowanym środkami transportu Wykonawcy lub jego podwykonawców, f) umożliwienie wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i pracownikom jednostek sprawujących funkcje kontrolne, a także uprawnionym przedstawicielom Zamawiającego, g) po zakończeniu robót demontaż obiektów tymczasowych oraz uporządkowanie terenu w przypadku uszkodzenia trawników ich odtworzenie, h) kompleksową inwentaryzację geodezyjną powykonawczą wykonanych robót, i) zorganizowanie i przeprowadzenie niezbędnych prób, rozruchu urządzeń, badań i odbiorów ze sporządzeniem stosownej dokumentacji odbiorczej dla zakresu robót objętych przedmiotem zamówienia, wykonanie (operatu kolaudacyjnego) zawierającego zestaw badań, atestów certyfikatów i deklaracji zgodności dotyczących użytych materiałów do wykonania robót, protokołów odbioru robót zanikowych oraz protokołów i wyników z badań jakości wody, w zakresie niezbędnym do dopuszczenia obiektu do użytku po zakończeniu robót w tym zgłoszenie urządzeń do odbioru przez UDT, j) obsługę geodezyjną i geotechniczną budowy; w przypadku uszkodzenia geodezyjnych punktów granicznych ich wznowienie, k) wykonanie tymczasowych rozwiązań tj. zastosowanie rurociągów ze stosowną armaturą w celu zapewnienia nieprzerwanej dostawy wody w ilości dotychczasowej wydajności ujęcia wody. Dopuszcza się przerwy w dostawie wody do sieci tylko w godzinach nocnych tj. między godz. 23,00 a 5,00 w celu dokonania stosownych przełączeń. Wykonawca zobowiązany jest uzgadniać z Gminnym Zakładem Usług Komunalnych w Jabłowie planowane przerwy w dostawie wody, l) inwentaryzację geodezyjną wykonanych robót tj. rurociągów i innych instalacji oraz robót ziemnych związanych ze zmianą ukształtowania i zagospodarowania terenu, m) uzyskanie wszystkich zgód (w tym na czasowe zajęcie nieruchomości sąsiednich jeśli wystąpi taka konieczność związana z prowadzeniem niezbędnych robót budowlanych,
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45232430-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga złożenia wadium w wysokości 30.000 zł. Wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w sposób stosowny do jego formy. 2. Wadium może być wniesione w: pieniądzu, poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, gwarancjach bankowych, gwarancjach ubezpieczeniowych, poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. Nr 109, poz. 1158 ze zm.). 3. W przypadku wnoszenia wadium w pieniądzu należy dokonać wpłaty przelewem na rachunek banku Bank Spółdzielczy Starogard Gdański konto nr 35834000010004684820000005, z tytułem przelewu „wadium - przetarg: „Modernizacja ujęcia wody w Kręgu”. Wadium w formie poręczeń lub gwarancji należy składać w oryginale. Zaleca się złożenie oryginału dokumentu wadialnego w kasie w siedzibie Zamawiającego w Starogardzie Gd. ul. Sikorskiego 9 (kasa - otwarta w godzinach pn,wt,czw.7.15-14.00, śr. 7.15-15.30, pt. od 7.15 -13.00) i wpięcie kopii z potwierdzeniem złożenia do oferty. Nie jest wskazane trwałe wpinanie oryginału dokumentu wadialnego do oferty w przypadku woli jego zwrócenia w sytuacjach określonych Ustawą. Wadium w zakresie zabezpieczenia zawarcia umowy musi uwzględniać wszystkie okoliczności jego zatrzymania przez zamawiającego, wymienione w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Ustawy i zabezpieczać ofertę przez cały okres związania nią tj. 30 dni. Bieg terminu związania ofertą rozpoczyna się od upływu terminu składania ofert. Oferty wykonawców, którzy nie wnieśli wadium odpowiadającego powyższym wymaganiom odrzuca się.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach