Przetargi.pl
Modernizacja ujęć wody w Chlewiskach i Skrobowie-Kolonii wraz z rozbudową sieci wodociągowej

Gmina Lubartów ogłasza przetarg

  • Adres: 21-100 Lubartów, ul. Lubelska
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 818 553 586 , fax. 818 545 901
  • Data zamieszczenia: 2018-11-28
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubartów
    ul. Lubelska 18A
    21-100 Lubartów, woj. lubelskie
    tel. 818 553 586, fax. 818 545 901
    REGON: 54342700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: https://uglubartow.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja ujęć wody w Chlewiskach i Skrobowie-Kolonii wraz z rozbudową sieci wodociągowej
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2.1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja ujęć wody w Chlewiskach i Skrobowie-Kolonii wraz z rozbudową sieci wodociągowej. 2.2. Zamawiający zgodnie z art. 36aa ust. 1 ustawy dopuszcza składanie ofert częściowych z podziałem na 2 części, jak poniżej: 2.2.1. część 1 zamówienia – „Przebudowa ujęcia wody w Chlewiskach”, której zakres robót obejmuje: 1) Branża sanitarna obejmuje w szczególności: a) Demontaż istniejących urządzeń technologicznych, b) Wykonanie przepięcia typu „by-pass” umożliwiającego stałą dostawę wody w czasie prac budowlanych, c) Montaż urządzeń na stacji uzdatniania wody, d) Montaż urządzeń związanych z technologią uzdatniania wody i pompownią II stopnia, e) Montaż urządzeń bhp w pomieszczeniu chlorowni f) Montaż chloratora i instalacji wewnętrznej, g) Montaż urządzeń w węźle sanitarnym, h) Montaż nowego orurowania i armatury w obu szachtach studziennych, i) Zawieszenie nowych pomp w studniach S1 i S2, j) Zabezpieczenie szachtów studziennych przed przesiąkaniem oraz dostawaniem się do nich wód opadowych, k) Czyszczenie powierzchni wewnętrznych w obu zbiornikach wyrównawczych, l) Przepięcie istniejących sieci wodociągowych na terenie ujęcia wody i włączenie do nowego systemu, m) Wymiana rurociągów międzyobiektowych na nowe, n) Częściowa wymiana rurociągów zewnętrznych kanalizacyjnych na nowe, o) Wykonanie kanalizacji sanitarnej wraz ze zbiornikiem bezodpływowym, p) Próby ciśnieniowe i płukanie instalacji, q) Dezynfekcja wodociągu. 2) Branża architektoniczno–budowlana – obejmuje przebudowę budynku ujęcia wody, w szczególności: a) Roboty wewnętrzne: - Wyburzenie istniejących fundamentów pod zbiorniki i wykonanie nowych, - Wykonanie nowych kanałów technologicznych, - Wykonanie okładzin ściennych i posadzek, - Wykonanie ściany działowej wydzielającej WC i chlorownię, - Wykonanie sufitów podwieszanych, - Malowanie ścian i sufitów. b) Roboty zewnętrzne: - Wykucie otworów pod drzwi i bramy wjazdowe, - Zamurowanie części otworów okiennych, - Wykonanie nowej elewacji, - Wykonanie nowego pokrycia dachowego wraz z dociepleniem, - Wykonanie wiaty stalowej, - Wykonanie dróg wewnętrznych i placów manewrowych, - Wykonanie zbiornika żelbetowego na wody popłuczne, - Wymiana ogrodzenia na nowe. 3) Branża elektryczna obejmuje w szczególności: a) wykonanie instalacji zasilającej, b) wykonanie instalacji uziemienia i połączeń wyrównawczych c) wykonanie instalacji elektrycznej siłowej i gniazd zasilających, d) wykonanie instalacji oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej, e) wykonanie instalacji zasilania urządzeń technologicznych, f) dostawa i montaż agregatu prądotwórczego. 4) Branża drogowa obejmuje w szczególności wykonanie dwóch zjazdów publicznych z kostki brukowej gr. 8 cm o szerokości jezdni 5,0 m i dojścia do furtki o szerokości 1,0 m. 2.2.2. część 2 zamówienia – „Rozbudowa ujęcia wody w Kolonii Skrobów wraz z rozbudową sieci wodociągowej”, której zakres robót obejmuje: 1) Branża sanitarna obejmuje w szczególności: a) Montaż urządzeń na stacji uzdatniania wody, b) Montaż urządzeń związanych z technologią uzdatniania wody i pompownią II stopnia, c) Montaż urządzeń bhp w pomieszczeniu chlorowni, d) Montaż chloratora i instalacji wewnętrznej, e) Montaż urządzeń w węźle sanitarnym, f) Zasilanie elektryczne urządzeń technologicznych, g) Montaż nowego orurowania i armatury w obu szachtach studziennych studni S1 i S2, h) Zawieszenie nowych pomp w studniach S1 i S2, i) Zabezpieczenie szachtów studziennych przed przesiąkaniem oraz dostawaniem się do nich wód opadowych, j) Wykonanie instalacji wodociągowej i elektrycznej międzyobiektowej łączącej pompy głębinowe z urządzeniami technologicznymi w budynku SUW, k) Przepięcie istniejących sieci wodociągowych na terenie ujęcia wody i włączenie do nowego systemu, l) Wykonanie fundamentów pod nowe zbiorniki wyrównawcze, m) Montaż stalowych ocieplonych zbiorników wyrównawczych, n) Wykonanie instalacji międzyobiektowej przy zbiornikach wyrównawczych wraz z armaturą i studzienkami rewizyjnymi, o) Wykonanie nowej sieci kanalizacji sanitarnej, z chlorowni, odprowadzenia wód popłucznych wraz z montażem studzienek rewizyjnych, odstojników popłuczyn, p) Wykonanie kolektora tłocznego od odstojników wód popłucznych do studzienki rozprężnej, a następnie do sieci kanalizacyjnej, q) Wykonanie kolektora tłocznego wody uzdatnionej od budynku SUW do włączenia do sieci wodociągowej wraz z montażem hydrantu, r) Wykonanie prób ciśnieniowych i płukanie sieci s) Dezynfekcja wodociągu, t) Uporządkowanie terenu budowy, u) Wykonanie instalacji powiadamiania alarmowego budynku SUW łącznie z wizualizacją i monitoringiem, kompatybilnego z istniejącym systemem, v) Wykonanie spinki wodociągowej z rur ciśnieniowych PE100 trójwarstwowych o średnicy DN160mm, o długości 61,5 m metodą przecisku i przewiertu sterowanego, łączonych w procesie zgrzewania doczołowego lub elektrooporowego wraz z uzbrojeniem, w) Wykonanie nowej sieci wodociągowej z rur ciśnieniowych PE100 trójwarstwowych o średnicy DN160mm, o długości 519 m metodą przecisku i przewiertu sterowanego, łączonych w procesie zgrzewania doczołowego lub elektrooporowego wraz z uzbrojeniem przy budynku SUW, umożliwiającej zasilenie w wodę z nowego rozbudowanego ujęcia wody. 2) Branża budowlana obejmuje w szczególności: a) Budowę budynku stacji uzdatniania wody z płyt warstwowych montowanych na konstrukcji stalowej, o powierzchni użytkowej 96,84 m2 i kubaturze 435,78 m3, b) Budowę ogrodzenia. 3) Branża elektryczna obejmuje w szczególności: a) demontaż istniejących instalacji, b) wykonanie instalacji zasilającej, c) wykonanie uziemienia i połączeń wyrównawczych, d) wykonanie instalacji elektrycznej siłowej i gniazd zasilających, e) wykonanie instalacji oświetleniowej wewnętrznej i zewnętrznej, f) instalacja zasilania urządzeń technologicznych, g) wykonanie oświetlenia zewnętrznego - hybryda (układ solarno-wiatrowy), h) wyniesienie układu pomiarowego na zewnątrz. 4) Branża drogowa obejmuje w szczególności tymczasowe utwardzenie dróg dojazdowych oraz remont nawierzchni drogi z trylinki w granicach istniejącego pasa drogowego. Uwaga: Wszelkie roboty należy prowadzić z sposób umożliwiający ciągłą dostawę wody dla odbiorców. 2.3. Na opis przedmiotu zamówienia, stanowiący załącznik Nr 1a do SIWZ (dla części 1 zamówienia) oraz załącznik 1b do SIWZ (dla części 2 zamówienia), opisujący zakres wykonywanych robot będących przedmiotem zamówienia składają się: - Projekty budowlane, - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiOR), Przedmiary robót załączone do SIWZ mają charakter pomocniczy. Wykonawca zobowiązany jest do dokładnego sprawdzenia ilości robót z dokumentacją projektową. Z uwagi na to, że umowa na roboty będzie umową ryczałtową w przypadku wystąpienia w trakcie prowadzenia robót większej ilości robót w jakiejkolwiek pozycji przedmiarowej nie będą one mogły być uznane za roboty dodatkowe z żądaniem dodatkowego wynagrodzenia. Ewentualny brak w przedmiarze robót lub we wzorze tabeli elementów rozliczeniowych robót koniecznych do wykonania wynikających z dokumentacji projektowej nie zwalnia Wykonawcy od obowiązku ich wykonania na podstawie projektu w cenie umownej. Wykonawca ma prawo skorygować w przedmiarze i wzorze tabeli elementów rozliczeniowych ilości robót do wielkości według własnych obliczeń na podstawie projektu oraz STWiOR. 2.4. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia w dokumentacji projektowej odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp Zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. Wykonawca analizując dokumentację projektową powinien założyć, że każdemu odniesieniu, o którym mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 ustawy Pzp użytemu w dokumentacji projektowej towarzyszy wyraz „lub równoważne". W przypadku, gdy w dokumentacji projektowej lub specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych w dokumentacji projektowej. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy Pzp oznacza, że Zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy Wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez Zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, Zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez Zamawiającego. Użycie w dokumentacji projektowej wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany Wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu Wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany Wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. Jeżeli w opisie przedmiotu zamówienia ujęto zapis wynikający z KNR lub KNNR wskazujący na konieczność wykorzystywania przy realizacji zamówienia konkretnego sprzętu o konkretnych parametrach Zamawiający dopuszcza używanie innego sprzętu o ile zapewni to osiągnięcie zakładanych parametrów projektowych i nie spowoduje ryzyka niezgodności wykonanych prac z dokumentacją techniczną. 2.5. Gwarancja. Długość okresu gwarancji na roboty budowlane oraz zamontowane materiały i urządzenia - stanowi kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny). Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji. Udzielając gwarancji Wykonawca zapewnia bezpłatne czynności przeglądów gwarancyjnych w okresie udzielonej gwarancji na cały przedmiot zamówienia, więc powinien ten koszty uwzględnić w wynagrodzeniu. Przeglądy będą odbywały się minimum raz w roku, chyba, że gwarancja producenta danego materiału wymaga częstszych przeglądów gwarancyjnych. 2.6. Ubezpieczenie. Zamawiający wymaga od Wykonawcy, z którym podpisze umowę posiadania polisy ubezpieczenia indywidualnego kontraktu budowlanego (prac budowlano-montażowych) na sumę gwarancyjną nie mniejszą niż wynagrodzenie wynikające z niniejszej umowy zgodnie z warunkami określonymi przez Zamawiającego w § 11 projektu umowy. 2.7. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 3 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy Wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy Zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu, Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby Wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w § 14 Projektu umowy. 2.8. Klauzula zatrudnienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia: wykonywanie prac fizycznych przy realizacji robót budowlanych, operowanie sprzętu i prace fizyczne instalacyjno-montażowe objęte zakresem zamówienia określonym w pkt. 2.2 SIWZ. (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez Wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są § 13 Projektu umowy stanowiącym (Załącznik Nr 2 do SIWZ). 2.9. Zamawiający informuje, że zamówienie realizowane w ramach projektu pn.: „Modernizacja ujęć wody w Chlewiskach i Skrobowie-Kolonii wraz z rozbudową sieci wodociągowej” współfinansowanego ze środków Europejskiego Funduszu Rozwoju Regionalnego w ramach Osi priorytetowej 6 Ochrona środowiska i efektywne wykorzystanie zasobów, Działania 6.4 Gospodarka wodno-ściekowa Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Lubelskiego na lata 2014-2020. Umowa Nr RPLU.06.04.00-06-0075/15-00.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 6.1. Wykonawca jest zobowiązany wnieść wadium: 6.1.1. w zakresie części 1 zamówienia w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100), 6.1.2. w zakresie części 2 zamówienia w wysokości: 30 000,00 PLN (słownie: trzydzieści tysięcy złotych 00/100). 6.2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) pieniądzu; (wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na następujący rachunek bankowy Zamawiającego: Bank Polska Kasa Opieki S.A. nr rachunku: 95 1240 2409 1111 0010 2025 9043 z adnotacją „Wadium – Znak sprawy: ZP.271.18.2018 - Część nr ………” (należy wskazać nr części, na którą składana jest oferta Wykonawcy). b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym, że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; c) gwarancjach bankowych; d) gwarancjach ubezpieczeniowych; e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości ( Dz. U. z 2018 r. poz. 110, 650, 1000,1669). 6.3. Za skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu, Zamawiający uzna wadium, które znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.4. W przypadku wnoszenia wadium w formie gwarancji bankowej lub ubezpieczeniowej, gwarancja musi być gwarancją nieodwołalną, bezwarunkową i płatną na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzoną zgodnie z obowiązującymi przepisami i powinna zawierać następujące elementy: a) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) kwotę gwarancji, c) termin ważności gwarancji w formule: „od dnia …….– do dnia ………”, d) zobowiązanie gwaranta do zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze żądanie zamawiającego w sytuacjach określonych w art. 46 ust. 4a oraz ust. 5 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 r. Prawo zamówień publicznych. 6.5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna, Zamawiający wymaga oryginału dokumentu wadialnego (gwarancji lub poręczenia). 6.6. Dowód wniesienia wadium w formie gwarancji lub poręczenia należy złożyć w siedzibie Zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 6.7. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą począwszy od dnia, w którym upływa termin składania ofert. 6.8. Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem przypadku określonego w art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 6.9. Zamawiający zwraca wadium Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego. 6.10. Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 6.11. Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 6.12. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 6.13. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: a) odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, b) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, c) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 6.14. Zasady wnoszenia wadium określone w niniejszym Rozdziale dotyczą również przedłużania ważności wadium oraz wnoszenia nowego wadium w przypadkach określonych w ustawie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp, jest zobowiązany do przekazania Zamawiającemu oświadczenia o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp z podmiotami, które złożyły oferty w postępowaniu. Wraz ze złożeniem oświadczenia, Wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym Wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Wzór oświadczenia stanowi Załącznik Nr 6 do SIWZ.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach