Przetargi.pl
Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 5 w Namysłowie

Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa ogłasza przetarg

  • Adres: 46100 Namysłów, ul. Stanisława Dubois
  • Województwo: opolskie
  • Telefon/fax: tel. 774 190 359 , fax. 774 104 841
  • Data zamieszczenia: 2018-02-09
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Namysłów, reprezentowana przez Burmistrza Namysłowa
    ul. Stanisława Dubois 3
    46100 Namysłów, woj. opolskie
    tel. 774 190 359, fax. 774 104 841
    REGON: 52451300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.namyslow.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 5 w Namysłowie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    3.1 Nazwa i kod wg Wspólnego Słownika Zamówień: 45214210-5 Roboty budowlane w zakresie szkół podstawowych. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 5 w Namysłowie. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 3 do siwz. 3.2 Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę (art. 29 ust. 3a ustawy Pzp), osób realizujących czynności w ramach przedmiotu umowy, tj.: wykonanie robót w branży budowlanej, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2014 r. poz. 1502, z późn. zm.). Wymagania określające w szczególności sposób dokumentowania zatrudnienia osób, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez Wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, oraz sankcje z tytułu niespełnienia tych wymagań określa wzór umowy stanowiący załącznik nr 2 do siwz. 3.3 Zamawiający wymaga przeniesienia praw własności intelektualnej lub udzielenia licencji. 3.4 Wykonawca zobowiązany jest zrealizować zamówienie na zasadach i warunkach opisanych w siwz i ofercie.Zakres zadania przewiduje wykonanie robot termomodernizacyjnych, remontowo-budowlanych oraz instalacyjnych i obejmuje w szczególności: 1. Dach: a) rozbiórka istniejącego pokrycia dachowego z blachodachówki oraz z papy bitumicznej na zadaszeniach nad wejściami i lukarnami wraz z rozbiórką obróbek blacharskich; b) rozbiórka deskowania dachu nad lukarnami; c) uzupełnienie przewodów kominowych z wyprowadzeniem ponad dach wraz z wykonaniem tynków na kominie, czapki kominowej żelbetowej z kapinosem zabezpieczonej przeciwwilgociowo środkiem bitumicznym poprzez 2-krotne posmarowanie; wymiana tynków cementowo-wapiennych na kominach w części strychowej i ponad dachem, pomalowanie 2-krotne kominów farbą emulsyjną elewacyjną; d) wykonanie impregnacji ogniochronnej i grzybobójczej poprzez 3-krotne posmarowanie konstrukcji więźby dachowej i stropów drewnianych środkiem typu FOBOS M4 lub o równoważnych parametrach; e) montaż kontrłat drewnianych 6/2 cm z drewna impregnowanego; f) wymiana łacenia połaci dachowych 6/4 cm oraz deskowania nad lukarnami z drewna impregnowanego z założeniem folii dachowej paroprzepuszczalnej o paroprzepuszczalności min. 1200 g/m2; g) wymiana desek okapowych i wiatrowych z desek impregnowanych o grubości 32 mm zabezpieczonych lakierobejcą; h) montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki; i) wykonanie pokrycia dachu z blachy dachówkopodobnej w kolorze ceglastym (po akceptacji Zamawiającego) spełniającej parametry: kolor ceglasty, grubość powłoki min. 35 µm, odporność na zarysowania ≥ 1500, odporność na korozję – C3, odporność na UV – RUV3; j) pokrycie 2-warstwowe zadaszeń nad wejściami oraz lukarn papą termozgrzewalną modyfikowaną SBS; papa wierzchniego krycia o grubości min. 5 mm z wkładką zbrojącą o gramaturze min. 1200 g/m2; k) montaż rynien dachowych i rur spustowych z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki lub zbliżonym (po akceptacji Zamawiającego); l) wykonanie konstrukcji do montażu okien dachowych i montaż okien połaciowych wraz z obróbkami blacharskimi i wykończeniowymi; m) montaż wyłazów dachowych fabrycznie wykończonych; n) montaż płotków śniegowych i ław kominiarskich prefabrykowanych i kominków wentylacyjnych fabrycznie wykończonych. 2. Podpiwniczenie: a) wykucie z muru drzwi wewnętrznych; b) rozebranie ścianek działowych kabin ustępowych; c) skucie istniejącej okładziny ściennej z płytek ceramicznych i posadzkowej z płytek ceramicznych; d) zerwanie istniejącej wykładziny rulonowej PCV; e) skucie tynków wewnętrznych cementowo-wapiennych z sufitów i ścian; f) rozbiórka istniejących posadzek i podłoży betonowych; g) usunięcie z budynku podłoża gruntowego (piaskowego) w celu obniżenia poziomu posadzki w części podpiwniczenia dla uzyskania wysokości kondygnacji netto 2,54 m; h) wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej murów podpiwniczenia w poziomie projektowanej izolacji przeciwwilgociowej podposadzkowej metodą iniekcji grawitacyjnej; i) wykonanie dodatkowych otworów drzwiowych z wykonaniem projektowanych przesklepień i rozebranie istniejących ścianek z cegły pełnej; j) wykonanie nowych ścianek oraz zamurowanie zbędnych otworów z bloczków gazobetonowych; k) wykonanie nowych tynków cementowo-wapiennych na sufitach i ścianach; l) wykonanie warstw posadzkowych – podsypka piaskowa zagęszczona o grubości 5 cm, podłoże betonowe z betonu B-10 o grubości 8 cm, izolacja przeciwwilgociowa z folii izolacyjnej o grubości min. 0,2 mm, izolacja termiczna ze styropianu EPS 100 o grubości 10 cm, warstwa wyrównawcza posadzkowa z zaprawy cementowej o grubości 7 cm; ł) licowanie ścian pomieszczeń sanitarnych do wysokości 2,05 m z zastosowaniem listew narożnikowych – kolorystyka i kształt płytek do uzgodnienia z Zamawiającym; m) wykonanie posadzek z wykładziny rulonowej 2-barwnej w pomieszczeniu lekcyjnym i w szatniach z wywinięciem cokolików na ściany na wysokość 10 cm: w pozostałych pomieszczeniach oraz na klatce schodowej okładzina z płytek gresowych lakierowanych antypoślizgowych z wykonaniem cokolików do wysokości 10 cm – wzory i kolorystyka posadzek do uzgodnienia z Zamawiającym; n) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej fabrycznie wykończonej: drzwi oddzielające poszczególne pomieszczenia od komunikacji ogólnej (korytarza) o odporności ogniowej EI30, do pomieszczenia węzła ciepłowniczego – EI60, pozostałe fabrycznie wykończone z wypełnieniem na tzw. plaster miodu; w drzwiach zamontowane zamki patentowe – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; przy drzwiach odbojniki zabezpieczające ściany przed obiciem; o) malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; p) montaż systemowych ścianek ustępowych z laminatu z drzwiami; r) montaż wewnętrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubości 3 cm wystających ok. 5 cm poza lico ściany; s) montaż kratek wentylacyjnych bez żaluzji o wymiarach 14x21 cm. 3. Parter: a) wykucie z muru drzwi wewnętrznych; b) rozbiórka ścianek drewnianych w pomieszczeniu sekretariatu; c) rozbiórka wykładzin podłogowych rulonowych oraz okładzin ściennych i posadzkowych z płytek ceramicznych wraz z warstwami podposadzkowymi (płyty wiórowe, płyty pilśniowe, podłogi z desek oraz zasypki podłogowe); d) przestawienie ścianek działowych w wc z uzupełnieniem tynków; e) wykonanie warstwy wyrównawczej podposadzkowej z zaprawy cementowej o grubości 7 cm zbrojonej matami zbrojeniowymi z drutu o grubości 3 mm o oczkach 15/15 cm; f) wykonanie warstwy wyrównującej z zaprawy samopoziomującej o grubości 5 mm pod wykładziny rulonowe; g) wykonanie posadzek z płytek gresowych lakierowanych antypoślizgowych oraz okładzin ściennych z płytek w pomieszczeniach sanitarnych – wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; h) wykonane posadzek rulonowych obiektowych 2-barwnych wraz z cokolikami wywiniętymi na ściany na wysokość 10 cm (sale lekcyjne z zapleczem, sekretariat, pokój dyrektora) – wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; i) zeskrobanie starej farby i zmycie tynków wewnętrznych, zagruntowanie oraz wykonanie gładzi gipsowych 2-warstwowych (bez sufitów i lamperii); j) wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej mocowanej do spodu belek stropowych; k) wykonanie okładziny z płyt GKF o grubości 15 mm 2-warstwowo w systemie danej firmy w celu uzyskania odporności ogniowej REI60 wraz z obudową kanałów wentylacji nawiewno-wywiewnej; l) montaż wewnętrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubości 3 cm wystających ok. 5 cm poza lico ściany; ł) montaż kratek wentylacyjnych bez żaluzji o wymiarach 14x21 cm; m) malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; n) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej fabrycznie wykończonej: drzwi oddzielające poszczególne pomieszczenia od komunikacji ogólnej (klatki schodowej) w klasie odporności ogniowej EI30, pozostałe fabrycznie wykończone z wypełnieniem na tzw. plaster miodu; w drzwiach zamontowane zamki patentowe; w drzwiach do pomieszczeń sanitarnych – zamki łazienkowe oraz otwory nawiewne o łącznym przekroju min. 200 cm2 – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; przy drzwiach odbojniki zabezpieczające ściany przed obiciem; 4. I piętro: a) wykucie z muru drzwi wewnętrznych; b) rozbiórka wykładzin podłogowych rulonowych wraz z warstwami podposadzkowymi (płyty wiórowe, płyty pilśniowe, podłogi z desek oraz zasypki podłogowe); c) wykonanie izolacji z wełny mineralnej o grubości 20 cm pomiędzy belkami stropowymi; d) montaż płyt OSB 2x12,5 mm na pióro i wpust mijankowo o 1/3 szerokości płyty; e) wykonanie ścianki działowej dla wydzielenia pomieszczenia dla personelu w systemie EI30; f) wykonane posadzek rulonowych obiektowych 2-barwnych wraz z cokolikami wywiniętymi na ściany na wysokość 10 cm (sale lekcyjne, pomieszczenie personelu) – wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; g) wykonanie okładziny ściennej z płytek ceramicznych w pomieszczeniu personelu (fartuch przy umywalce 1,20x1,50 m – wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym); h) zeskrobanie starej farby i zmycie tynków wewnętrznych, zagruntowanie oraz wykonanie gładzi gipsowych 2-warstwowych (bez sufitów i lamperii); i) wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej mocowanej do spodu belek stropowych; j) wykonanie okładziny z płyt GKF o grubości 15 mm 2-warstwowo w systemie danej firmy w celu uzyskania odporności ogniowej REI60 wraz z obudową kanałów wentylacji nawiewno-wywiewnej; k) montaż wewnętrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubości 3 cm wystających ok. 5 cm poza lico ściany; l) montaż kratek wentylacyjnych bez żaluzji o wymiarach 14x21 cm; ł) malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; m) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej fabrycznie wykończonej: drzwi oddzielające poszczególne pomieszczenia od komunikacji ogólnej (klatki schodowej) w klasie odporności ogniowej EI30; w drzwiach zamontowane zamki patentowe – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; przy drzwiach odbojniki zabezpieczające ściany przed obiciem; 5. Poddasze: a) wykucie z muru drzwi wewnętrznych; b) rozbiórka podsufitki z desek tynkowanych; c) rozbiórka wykładzin podłogowych rulonowych wraz z warstwami podposadzkowymi (płyty wiórowe, płyty pilśniowe, podłogi z desek oraz zasypki podłogowe); d) wymurowanie w części rozebranego komina z wyprowadzeniem ponad dach wraz z uzupełnieniem tynków i wykonaniem czapki kominowej betonowej zbrojonej; e) wykonanie izolacji z wełny mineralnej o grubości 20 cm pomiędzy belkami stropowymi; f) uzupełnienie konstrukcji stropu nad nowoprojektowanym pokojem nauczycielskim z drewna impregnowanego; g) montaż płyt OSB 2x12,5 mm na pióro i wpust mijankowo na 1/3 szerokości płyty; h) wykonanie ścianek działowych dla wydzielenia pokoju nauczycielskiego i w-c z izolacją akustyczną z wełny mineralnej; i) wykonane posadzek rulonowych obiektowych 2-barwnych wraz z cokolikami wywiniętymi na ściany na wysokość 10 cm (sale lekcyjne, pomieszczenie komputerowe, biblioteka, pokój nauczycielski i pomieszczenie pomocnicze) – wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; j) wykonanie posadzki i okładziny ściennej (do wysokości 2,05 m) z płytek ceramicznych w pomieszczeniu wc – wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; k) zeskrobanie starej farby i zmycie tynków wewnętrznych, zagruntowanie oraz wykonanie gładzi gipsowych 2-warstwowych (bez sufitów i lamperii); l) wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej mocowanej do spodu belek stropowych; ł) wykonanie zabudowy sufitów z płyt GKF o grubości 15 mm 2-warstwowo w systemie danej firmy w celu uzyskania odporności ogniowej REI60 wraz z obudową kanałów wentylacji nawiewno-wywiewnej; m) montaż wewnętrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubości 3 cm wystających ok. 5 cm poza lico ściany; n) malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi oraz lamperii farbą olejną z 2-krotnym szpachlowaniem (pomieszczenie biblioteki, nr 6, 7 oraz nr 3) – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; o) wykonanie lamperii z tynku mozaikowego na bazie żywicy – pomieszczenie nr 4; p) montaż stolarki drzwiowej wewnętrznej fabrycznie wykończonej: drzwi oddzielające poszczególne pomieszczenia od komunikacji ogólnej (klatki schodowej) w klasie odporności ogniowej EI30; w drzwiach zamontowane zamki patentowe – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; przy drzwiach odbojniki zabezpieczające ściany przed obiciem; r) montaż ścianki szklonej o odporności ogniowej EI60; s) montaż schodków opuszczanych o wymiarach 60x80 cm w klasie odporności ogniowej EI30; 6. Klatka schodowa: a) skucie cokolików na podestach i biegach schodowych; b) demontaż balustrad schodowych i pochwytów; c) usunięcie lamperii z farby olejnej; d) zeskrobanie starej farby i zmycie tynków wewnętrznych, zagruntowanie oraz wykonanie gładzi gipsowych 2-warstwowych (bez lamperii), rozbiórka podsufitki z desek tynkowanych; e) wyszpałdowanie podstopnic schodów wewnętrznych; f) wykonanie posadzek oraz okładzin stopni schodowych wraz z wykonaniem cokolików wys. 10 cm z płytek gresowych lakierowanych antypoślizgowych – wzory i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; g) wykonanie izolacji z folii paroizolacyjnej mocowanej do spodu belek stropowych; h) wykonanie okładziny z płyt GKF o grubości 15 mm 2-warstwowo w systemie danej firmy w celu uzyskania odporności ogniowej REI60 wraz z obudową kanałów wentylacji nawiewno-wywiewnej; i) montaż wewnętrznych parapetów z granitu szlifowanego o grubości 3 cm wystających ok. 5 cm poza lico ściany; j) malowanie tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi zmywalnymi – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; k) wykonanie lamperii do wysokości 150 cm (mierząc od poziomu posadek i stopni schodowych) z tynku mozaikowego na bazie żywicy (całość klatki schodowej) – kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; l) wykonanie otworu w stropie i montaż klapy dymowej jednoskrzydłowej o podstawie prostej wysokości 0,70 m o wymiarach 100x230 cm z owiewkami i dyszą; ł) montaż balustrad schodowych z rur ze stali nierdzewnej o wysokości 110 cm z zamontowanymi zabezpieczeniami uniemożliwiającymi zjeżdżanie po balustradzie (kulki o średnicy 25 mm mocowane do pochwytu co ok. 150 cm – wg załączników Nr 1 i Nr 2); montaż pochwytów z rury nierdzewnej – schody wewnętrzne wejściowe oraz zejście do części podpiwniczenia; m) wywiezienie gruzu z rozbieranych elementów na składowisko odpadów innych niż niebezpieczne i obojętne wraz z kosztami składowania materiałów rozbiórkowych; n) montaż gaśnic typu ABC o ładunku 4 kg na każde 50 m2 powierzchni pożarowej budynku zakwalifikowanej do kategorii zagrożenia ludzi Zl oraz 4 kg na każde 300 m2 powierzchni zakwalifikowanej do kategorii PM; o) montaż oznakowania urządzeń p.pożarowych oraz dróg ewakuacyjnych. 7. Roboty dociepleniowe ścian, przegród zewnętrznych i posadzki na gruncie: a) docieplenie ścian zewnętrznych przy gruncie z zastosowaniem styropianu wodoodpornego XPS grubości 10 cm o współczynniku λ=0,031 W/mK wraz z robotami towarzyszącymi: rozbiórka istniejącego utwardzenia z płyt chodnikowych betonowych i kostki betonowej, wykonanie wykopów wąskoprzestrzennych przy budynku do poziomu fundamentów, oczyszczenie istniejącego podłoża ścian, wykonanie izolacji pionowej przeciwwilgociowej poprzez 3-krotne posmarowanie roztworem bitumicznym na zimno, założenie folii kubełkowej, wykonanie zasypki piaskowej zagęszczanej warstwowo do stopnia Is=0,95, odtworzenie rozebranych nawierzchni utwardzonych; b) docieplenie ścian zewnętrznych nadziemia budynku tzw. metodą lekką z przygotowaniem podłoża z zastosowaniem styropianu EPS 70 o grubości 14 cm (w ościeżach okiennych grubości 3 cm) o współczynniku λ=0,031 W/mK z zastosowaniem narożników ochronnych – kolorystyka elewacji (kolory niestandardowe wielobarwne w kolorach intensywnych do zaakceptowania przez Zamawiającego); wyprawa elewacyjna typu kornik o granulacji 2 mm z gotowej masy akrylowej; do wysokości 2,0 m od poziomu terenu należy zastosować dodatkową warstwę siatki zbrojącej; obowiązkowo należy zastosować listwę startową na cokole budynku: montaż i demontaż rusztowań oraz ogrodzenie tymczasowe terenu, na którym będą prowadzone roboty i składowane materiały: uporządkowanie przyległego terenu po zakończeniu robót – wyrównanie i obsianie trawą parkową; c) docieplenie posadzek na gruncie w podpiwniczeniu z zastosowaniem styropianu podposadzkowego XPS 100 o grubości 5 cm wraz z robotami towarzyszącymi: wykonanie izolacji poziomej przeciwwilgociowej z folii izolacyjnej o grubości min. 0,2 mm oraz wykonanie warstwy wyrównawczej cementowej o grubości 70 mm z zastosowaniem zbrojenia rozproszonego; d) docieplenie stropu tarasu metodą BSO z zastosowaniem styropianu EPS 70 o grubości 18 cm z wykonaniem tynku cienkowarstwowego z gotowej masy akrylowej; e) docieplenie stropu nad poddaszem, a w tym rozbiórka istniejącej podłogi drewnianej, usunięcie zasypki-polepy, demontaż podsufitki z desek otynkowanych, uzupełnienie drewnianej konstrukcji stropu na zaprojektowanymi pomieszczeniami poddasza, wykonanie ocieplenia z wełny mineralnej o grubości 25 cm (15+10), założenie folii paroizolacyjnej od spodu stropu, wykonanie sufitu z płyt GKF 2x15 mm na ruszcie metalowym w systemie danej firmy o odporności ogniowej REI60, wykonanie podłogi na poddaszu z płyty OSB o grubości 25 mm; f) docieplenie dachu istniejących i projektowanych pomieszczeń poddasza – rozbiórka istniejącej podsufitki z desek tynkowanych, wykonanie docieplenia dachu nad pomieszczeniami poddasza wełną mineralną o grubości 30 cm, zabudowa skosów poddasza 2 płytą GKF o grubości 15 mm w systemie REI60; g) docieplenie stropodachu lukarn – rozbiórka deskowania dachu lukarn, rozbiórka podsufitki z desek tynkowanych, montaż folii paroizolacyjnej oraz zabudowa sufitów 2 płytą GKF o grubości 15 mm w systemie REI60, wykonanie docieplenia z wełny mineralnej o grubości 26 cm, wykonanie deskowania dachów z płyt OSB o grubości 22 mm, montaż obróbek blacharskich z blachy powlekanej w kolorze blachodachówki, wykonanie pokrycia 1 x papa bitumiczna oraz 2 x papa termozgrzewalna (papa wierzchniego krycia o grubości min. 5 mm modyfikowana SBS z wkładką zbrojącą min. 1200g/m2). 8. Wymiana stolarki okiennej: a) wymiana istniejącej stolarki okiennej PCV na nowe okna z profili PCV w kolorze białym; okna uchylno-rozwieralne o współczynniku U≤0,9 w/m2K z wbudowanymi nawiewnikami higrosterowanymi; mechanizmy uchyłu skrzydeł okiennych dostępne z poziomu podłogi; b) montaż podokienników wewnętrznych z konglomeratu pełnego o grubości 2 cm, szerokości ok. 30 cm wystające 3 cm poza lico ścian – wzór i kolorystyka do uzgodnienia z Zamawiającym; c) montaż okien połaciowych o wymiarach 78x148 cm o współczynniku U≤0,9 w/m2K. 9. Wymiana stolarki drzwiowej zewnętrznej: a) wymiana drzwi zewnętrznych wejściowych z profili PVC wzmocnionych o współczynniku U≤1,3 w/m2K z samozamykaczami; w każdych drzwiach zamontowane 2 zamki patentowe, zamiast klamek uchwyty trójkątne; b) wymiana drzwi tarasowych z profili PVC o współczynniku U≤0,9 w/m2K; uchylno-rozwieralnych. 10. Wymiana instalacji centralnego ogrzewania: a) demontaż istniejącej instalacji centralnego ogrzewania z rur stalowych wraz z grzejnikami żeliwnymi członowymi oraz płytowymi wraz z wywiezieniem zdemontowanych materiałów do punktu złomowania; b) montaż instalacji centralnego ogrzewania natynkowo z rur stalowych ocynkowanych łączonych na zaprasowane łączniki; c) montaż grzejników stalowych płytowych z zaworami termostatycznymi (wbudowanymi zaworami lub domontowanymi do grzejników wraz z głowicami termostaycznymi); d) montaż w pomieszczeniach piwnicznych otulin termoizolacyjnych z okładziną aluminiowa oraz samoprzylepną zakładką; e) dokonanie prób, sprawdzeń z dokonaniem regulacji potwierdzonych stosownymi protokołami; Całość instalacji należy wykonać zgodnie z projektem instalacji centralnego ogrzewania. 11. Wymiana instalacji wodno-kanalizacyjnej: a) demontaż istniejącej instalacji wodociągowej z rur stalowych wraz z demontażem osprzętu sanitarnego oraz wywiezieniem zdemontowanych materiałów do punktu złomowania; b) demontaż istniejącej instalacji kanalizacyjnej z rur żeliwnych i PVC wraz z demontażem osprzętu sanitarnego oraz wywiezieniem zdemontowanych materiałów do punktu utylizacji; c) montaż instalacji wodociągowej z rur miedzianych łączonych przez lutowanie w bruzdach instalacyjnych i otulinach termoizolacyjnych odpowiedniej grubości; d) montaż instalacji kanalizacyjnej z rur PVC łączonych na uszczelki pod posadzką piwnicy i w bruzdach ściennych z wyprowadzeniem ponad dach zakończonej kominkami wentylacyjnymi; e) montaż osprzętu i wyposażenia sanitarnego wodno-kanalizacyjnego, w tym zawór antyskażeniowy I gatunku; f) sprawdzenie, usprawnienie i spięcie istniejącej instalacji solarnej i zasobnika ciepłej wody użytkowej z nowo wykonaną instalacją wodociągową; g) dokonanie prób, sprawdzeń potwierdzonych stosownymi protokołami, w tym próba szczelności, ciśnieniowa, płukanie i dezynfekcja instalacji oraz badanie wody. Całość instalacji należy wykonać zgodnie z projektem instalacji wodno-kanalizacyjnej. 12. Wykonanie wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej: a) wykonanie przekuć przez stropy i ściany; b) montaż centrali nawiewno-wywiewnej przedstawionej w projekcie budowlanym lub o parametrach równoważnych; c) montaż przewodów kanałowych instalacji typu SPIRO instalacji z wraz z osprzętem; d) wykonanie izolacji z wełny szklanej z płaszczem z folii aluminiowej; e) montaż wentylatorów łazienkowych sprzężonych z wyłącznikiem oświetlenia; f) montaż wentylatora dachowego o wydajności 500 m3/h; g) zabudowa kanałów wentylacyjnych 2-warstwowa z płyt GKF o grubości 2x15 mm w systemie EI60; h) montaż odcinającej klapy p.pożarowej z topikiem na przejściu instalacji nawiewno-wywiewnej przez przegrody oddzielenia pożarowego pomieszczeń o różnej klasyfikacji pożarowej; i) na poziomie stropów co 2 kondygnacje szachty instalacyjne należy zabezpieczyć poprzez przegrody poziome odpowiadające klasyfikacji pożarowej danego stropu; przepusty o średnicy powyżej 0,04 m w ścianach i stropach nie będących elementami oddzielenia pożarowego pomieszczeń, dla których jest wymagana odpowiednia klasa odporności pożarowej REI lub EI powinny mieć odpowiednią dla danej przegrody klasę odporności ogniowej tych przegród: wykonanie zabezpieczeń należy potwierdzić wpisem kierownika budowy w dzienniku budowy, bądź pisemnym stosownym oświadczeniem kierownika budowy; j) uruchomienie, wyregulowanie działania całego systemu instalacji nawiewno-wywiewnej potwierdzone stosownym protokołem. Całość instalacji należy wykonać zgodnie z projektem budowlanym instalacji nawiewno- wywiewnej. 13. Wymiana instalacji elektrycznej i odgromowej: a) demontaż istniejącej instalacji elektrycznej i odgromowej wraz z osprzętem; b) wykonanie instalacji elektrycznej i odgromowej w obiekcie wraz z montażem osprzętu, która obejmuje: instalację zasilenia gniazd i odbiorników elektrycznych, instalację oświetlenia podstawowego, oświetlenia awaryjnego i ewakuacyjnego, instalację oddymiania klatki schodowej, instalację odgromową wraz z wykonaniem uziomu otokowego. Instalacja odgromowa winna być wykonana z pręta ocynkowanego Ø8 mm oraz bednarki ocynkowanej; na zwodach pionowych złącza kontrolne; Po wykonaniu instalacji należy sporządzić dokumentację powykonawczą (pomiary instalacji elektrycznej i odgromowej oraz badanie natężenia oświetlenia w poszczególnych pomieszczeniach i przy urządzeniach p.poż. – protokoły z pomiarów, sprawdzeń działania urządzeń i osprzętu p. pożarowego). 14. Roboty towarzyszące: a) obsadzenie ściany zachodniej budynku pnączami samoczepnymi (bluszcz pospolity „Białystok”) w pojemnikach C-3 o wysokości roślin 100-120 cm, rozstaw roślin – co 50 cm; b) modernizacja instalacji c.w.u. poprzez zamontowanie dodatkowego zestawu solarnego w oparciu o odpowiedni podgrzewacz biwalentny oraz pozostałe niezbędne elementy instalacji wraz z wykonaniem koniecznych rozprowadzeń c.w.u. i włączeniem do istniejącej instalacji solarnej z dokonaniem próby działania całego zestawu solarnego; b) wyposażenie obiektu w sprzęt gaśniczy i oznakowanie dróg ewakuacyjnych, zgodnie z obowiązującymi przepisami, gaśnice w ilości min. 2 kg na 50 m2, piktogramy oznaczenia dróg i wyjść ewakuacyjnych, lokalizacji gaśnic oraz kierunków otwierania drzwi itp. Wszystkie materiały zastosowane do realizacji zadania muszą posiadać atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne dopuszczające do stosowania w budownictwie (atesty, certyfikaty i aprobaty techniczne należy dostarczyć Zamawiającemu). Roboty objęte umową należy wykonać zgodnie m.in. z:  projektami budowlanymi,  szczegółowymi specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót,  ekspertyzą techniczną przeciwpożarową,  opisem przedmiotu zamówienia, określonym w tej specyfikacji, oraz  ustawą z dnia 7 lipca 1994 r. Prawo Budowlane (Dz. U. z 2017 r. poz. 1332 z późn. zm.),  ustawą z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (Dz. U. z 2016 r. poz. 1570, z późn. zm.),  rozporządzeniem Ministra Infrastruktury i Budownictwa z dnia 14 listopada 2017 r. zmieniające rozporządzenie w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (Dz. U. z 2017 r. poz. 2285) oraz zgodnie ze sztuką budowlaną i zasadami współczesnej wiedzy technicznej,  wszelkimi innymi obowiązującymi przepisami prawa. Zamawiający udostępnia przedmiary robót budowlanych i instalacyjnych jako element pomocniczy. Uwagi: Przed złożeniem oferty można zapoznać się z obiektem objętym przedmiotem zamówienia w celu sporządzenia należnej wyceny. Wszystkie nazwy własne podane zarówno w opisach rysunków jak i na rysunkach projektów oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, a także przedmiarach należy traktować jako określenie standardu urządzeń, materiałów i rozwiązań technicznych. Parametry techniczno-eksploatacyjne zastosowanych urządzeń powinny być co najmniej takie, jak pokazanych na rysunkach oraz specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych. Wymiary urządzeń i ich połączeń muszą być zgodne z podanymi na rysunkach, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarach.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45214210-5
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 19.500,00 zł (słownie złotych: dziewiętnaście tysięcy pięćset 00/100).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach