Przetargi.pl
Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 13 w Lesznie

Miasto Leszno ogłasza przetarg

  • Adres: 64-100 Leszno, Kazimierza Karasia 15
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2023-08-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Leszno
    Kazimierza Karasia 15
    64-100 Leszno, woj. wielkopolskie
    REGON: 411050445
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zamawiający publiczny - jednostka sektora finansów publicznych - jednostka samorządu terytorialnego

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 13 w Lesznie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 13 w Lesznie przy ul. T. Rejtana 1, działka nr 26/36 obręb 0005.AR_124 Zaborowo, jedn.ewid.306301_1, zgodnie z zakresem i zapisami wynikającymi z niniejszej SWZ wraz załącznikami.Na realizację projektu „Modernizacja Szkoły Podstawowej Nr 13 w Lesznie” Miasto Leszno uzyskało dofinansowanie ze środków Rządowego Funduszu Polski Ład, Programu Inwestycji Strategicznych Nr Edycja 2/2021/3990/PolskiLad.2. Zakres prac modernizacyjnych szkoły obejmuje m.in.:- modernizację dachu hali sportowej,- wymianę pokrycia dachowego części budynku szkoły,- modernizację instalacji oświetlenia wewnętrznego znajdującego się na hali -sportowej poprzez wymianę opraw i źródeł światła na energooszczędne (typu LED),- montaż odnawialnych źródeł energii tj. montaż baterii paneli fotowoltaicznych,- modernizację sanitariatów, szatni, sali do zajęć korekcyjnych,wymianę stolarki drzwiowej3. Całość robót będzie prowadzona na czynnym obiekcie szkolnym. Wykonawca zobowiązany jest do prowadzenia robót budowlanych w sposób umożliwiający funkcjonowanie szkoły. Prowadzenie robót popołudniu, w dni wolne od zajęć, a także w weekendy winno zostać uzgodnione z Dyrekcją Szkoły. Wykonawca jest zobowiązany do utrzymywania w stałym porządku udostępnionych na czas budowy pomieszczeń wspólnych szkoły (np. korytarze) w sposób zapewniający prawidłowe funkcjonowanie placówki, ze szczególnym uwzględnieniem charakteru obiektu (szkoła) i bezpieczeństwa uczęszczających tam uczniów. UWAGA! Zamawiający wymaga przeprowadzenia przez Wykonawcę wizji lokalnej miejsca prac. W tym celu Wykonawca winien skontaktować się z Zamawiającym za pośrednictwem strony: https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno. Zamawiający w porozumieniu z Wykonawcą wyznaczy terminy i godziny oględzin. UWAGA! Zamawiający informuje, iż na podstawie art. 226 ust. 1 pkt 18) ustawy Pzp, odrzuci ofertę Wykonawcy, jeżeli została złożona bez odbycia wizji lokalnej, w przypadku gdy Zamawiający tego wymagał w dokumentach zamówienia. Koszty wizji lokalnej miejsca robót poniesie Wykonawca.4. Szczegółowy zakres robót i sposób ich wykonania jest opisany w projekcie zagospodarowania terenu (projekcie architektoniczno-budowlanym) oraz projektach technicznych, specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych oraz przedmiarze robót. Wymienione dokumentacje stanowią Załącznik nr 8 do SWZ.5. Projekt na wykonanie galerii inspekcyjnej w postaci pomostu roboczego z barierką na dachu Sali zostanie opracowany przez projektanta i dostarczony Wykonawcy po rozbiórce dachu i wizji konstrukcji dachu.6. Wykonawca sam dokona oceny ostatecznego zakresu robót w oparciu o projekty, przedmiary robót, STWiORB. Dokumenty dotyczące przedmiotu zamówienia można pobrać ze strony https://platformazakupowa.pl/pn/um_leszno.7. Przy wykonawstwie oraz odbiorze robót objętych zamówieniem obowiązywać będą zasady i wymagania określone w następujących dokumentach (kolejność ważności dokumentów):1) Umowa wraz z załącznikami, SWZ oraz Oferty Wykonawcy,2) Projekt zagospodarowania terenu (projekt architektoniczno-budowlany), projekty techniczne3) STWiORB,4) Obowiązujące przepisy techniczne, wiedza techniczna i normy obowiązujące w danym zakresie.5) Przedmiar robót, z uwzględnieniem poniższych warunków do w/w dokumentów:a) wszystkie użyte materiały oraz technologie robót muszą odpowiadać wymaganiom stawianym w Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, obowiązujących normach oraz w Rozporządzeniu Ministra Infrastruktury w sprawie warunków technicznych, jakim powinny odpowiadać budynki i ich usytuowanie (poz.1065)b) przed wbudowaniem jakichkolwiek materiałów Wykonawca okaże Inspektorom Nadzoru świadectwo dopuszczenia tego materiału do stosowania w budownictwie i spełnienia wymogów określonych w Specyfikacjach Technicznych i Polskich Normach, w celu uzyskania zgody na jego stosowanie. Wykonawca do wykonania zamówienia będzie stosował wyroby budowlane wprowadzone do obrotu na zasadach określonych w ustawie z dnia 16 kwietnia 2004 r. o wyrobach budowlanych (t.j. Dz. U. z 2021 r., poz. 1213),c) ewentualne materiały porozbiórkowe, należy zagospodarować we własnym zakresie. Powyższe należy ująć w cenie ofertowej włącznie z opłatą za wysypisko. Utylizację należy przeprowadzić zgodnie z przepisami ustawy z dnia 14 grudnia 2012 r. o odpadach (t. j. Dz. U. z 2022 r., poz. 699 ze zmianami) i jej koszt uwzględnić w cenie ofertowej.Zgodnie z art. 95 ustawy Pzp, Zamawiający wymaga zatrudnienia przez Wykonawcę lub Podwykonawcę na podstawie umowy o pracę w rozumieniu przepisów art. 22 §1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (t.j. Dz. U. z 2022 r. poz. 1510 ze zm.), osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia:− roboty budowlane,− roboty elektryczne,− roboty sanitarne.Zamawiający wymaga, aby osoby, którymi Wykonawca lub Podwykonawca będzie się posługiwał przy wykonywaniu czynności wskazanych powyżej, były zatrudnione na podstawie umowy o pracę w całym okresie obowiązywania umowy.Wykonawca w terminie do 10 dni kalendarzowych od dnia podpisania umowy zobowiązany jest przedłożyć Zamawiającemu oświadczenie odnośnie liczby zatrudnionych osób wykonujących wskazane w ust. 10 powyżej czynności na rzecz Zamawiającego, których świadczenie polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy, według wzoru stanowiącego Załącznik nr 9 do SWZ. Niniejsze oświadczenie stanowić będzie załącznik do umowy.Zamawiający zastrzega sobie możliwość kontroli zatrudnienia osób wykonujących wskazane powyżej czynności przez cały okres realizacji wykonywanych przez nie zadań, w szczególności poprzez wezwanie do okazania, w terminie wskazanym przez Zamawiającego, nie dłuższym niż 21 dni roboczych, poświadczonych za zgodność z oryginałem kopii umów o pracę, zawartych przez Wykonawcę lub Podwykonawcę z pracownikami wykonującymi ww. prace, zawierające informacje, w tym dane osobowe, niezbędne do weryfikacji zatrudnienia na podstawie umowy o pracę, w szczególności imię i nazwisko zatrudnionego pracownika, datę zawarcia umowy o pracę, rodzaj umowy o pracę oraz zakres obowiązków pracownika. Kopia umowy/umów powinna zostać zanonimizowana w sposób zapewniający ochronę danych osobowych pracowników, zgodnie z przepisami ustawy z dnia 29 sierpnia 1997 r. o ochronie danych osobowych (tj. w szczególności bez adresów, nr PESEL pracowników).Nieprzedłożenie przez Wykonawcę oświadczeń i dokumentów, o których mowa w ust. 11 i ust. 12 powyżej, będzie traktowane jako niewypełnienie obowiązku zatrudnienia pracowników świadczących pracę na podstawie umowy o pracę i skutkować będzie powiadomieniem przez Zamawiającego Państwowej Inspekcji Pracy, celem podjęcia przez nią stosownego postępowania wyjaśniającego w tej sprawie.Szczegółowe warunki rozliczania i odbioru robót zostały opisane we wzorze umowy - Załącznik nr 7 do SWZ.Stosownie do przepisu art. 68 ust. 3 ustawy z dnia 11 stycznia 2018 r. o elektromobilności i paliwach alternatywnych (t.j. Dz. U. 2023 poz. 875) Zamawiający wymaga, aby – w razie realizacji przedmiotu zamówienia z wykorzystaniem pojazdów samochodowych w rozumieniu przepisu art. art. 2 pkt 33 ustawy z dnia 20 czerwca 1997 r. Prawo o ruchu drogowym (t.j. Dz. U. 2021 poz. 450 ze zm.) - łączny udział pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania wynosił co najmniej 10%.Do oferty Wykonawca zobowiązany jest dołączyć oświadczenie dotyczące wykorzystania pojazdów elektrycznych lub pojazdów napędzanych gazem ziemnym we flocie pojazdów samochodowych, używanych przy wykonywaniu tego zadania (Załącznik nr 10 do SWZ).Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w Rozdziale 3 SWZ oraz dokumentacji technicznej (Załącznik nr 8 do SWZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach