Przetargi.pl
Modernizacja systemu komputerowego Suszarni osadów (ob. 44) na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie.

Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A. ogłasza przetarg

  • Adres: 42-202 Częstochowa, Srebrna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. +48343618986 , fax. +48343619070
  • Data zamieszczenia: 2020-11-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Oczyszczalnia Ścieków "WARTA" S.A.
    Srebrna 172/188
    42-202 Częstochowa, woj. śląskie
    tel. +48343618986, fax. +48343619070
    REGON: 15208264900000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wartasa.eu
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Spółka Akcyjna

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemu komputerowego Suszarni osadów (ob. 44) na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia. Modernizacja systemu komputerowego Suszarni osadów (ob. 44) na terenie Oczyszczalni Ścieków „WARTA” S.A. w Częstochowie. 2. Szczegółowy zakres przedmiotu zamówienia znajduje się w załączniku nr 1 do SIWZ. 1) Zakres przedmiotu zamówienia obejmuje: a) Dostawę, montaż i uruchomienie dwóch kompletnych serwerów wraz z systemem operacyjnym, niezbędnym oprogramowaniem narzędziowym oraz antywirusowym, licencjami oraz okablowaniem. b) Dostawę, montaż i uruchomienie dwóch kompletnych komputerów (stacji operatorskich) wraz z systemem operacyjnym, niezbędnym oprogramowaniem narzędziowym, licencjami oraz okablowaniem. c) Przeniesienie do nowych serwerów oraz aktualizację do najnowszej wersji obecnego oprogramowania PRO-2000 wraz z kompletną aplikacją z zachowaniem dotychczasowej funkcjonalności i danych historycznych. d) Dostawa, montaż i uruchomienie trzech zarządzalnych gigabitowych switch-y. e) Dostawa przełącznika wizji, portów USB. f) Implementację procedury automatycznego tworzenia kopii zapasowych poszczególnych serwerów i zapisywania ich na dyskach w stacji inżynierskiej. g) Integrację nowych serwerów z istniejącym Systemem Komputerowym Centralnej Dyspozytorni. 2) Minimalne parametry techniczne, które musi spełniać każde z poszczególnych dostarczonych urządzeń: a) Minimalne parametry techniczne, które musi spełniać każdy z serwerów: • Obudowa – typu Rack o wysokości max 1U z możliwością instalacji do 4 dysków 3.5" HotPlug wraz z kompletem wysuwanych szyn umożliwiających montaż w szafie typu rack i wysuwanie serwera do celów serwisowych, posiadająca dodatkowy przedni panel zamykany na klucz, chroniący dyski twarde przed nieuprawnionym wyjęciem z serwera, • Procesor - Jeden procesor sześcio-rdzeniowy klasy x86 dedykowany do pracy z zaoferowanym serwerem umożliwiający osiągnięcie wyniku min. 9.93 punktów w teście SPECspeed2017_int_base dostępnym na stronie www.spec.org , • Płyta główna - płyta główna z możliwością zainstalowania minimum jednego procesora. Płyta główna musi być zaprojektowana przez producenta serwera i oznaczona jego znakiem firmowym. Płyta główna powinna obsługiwać do min. 64GB RAM, z minimum 4 slotami przeznaczone dla pamięci RAM, • Chipset - dedykowany przez producenta procesora do pracy w serwerach jednoprocesorowych, • Pamięć RAM - 16 GB pamięci RAM UDIMM o częstotliwości pracy 2666MT/s, • Sloty PCI Express - - minimum jeden slot x8 generacji 3 pełnej wysokości oraz minimum jeden slot x4 generacji 3 w połowie wysokości, • Karta graficzna – zintegrowana karta graficzna umożliwiająca rozdzielczość minimum 1280x1024, • Wbudowane porty - minimum 4 porty USB w tym jeden wewnętrzny USB 3.0 , 2 porty RJ45, 1 port VGA minimum 1 port RS232, • Interfejsy sieciowe/FC/SAS - wbudowana w płytę główną dwuportowa karta Gigabit Ethernet o prędkości 1Gb/s. oraz dodatkowo zainstalowana dwuportowa karta Gigabit Ethernet o prędkości 1Gb/s, • Wewnętrzny moduł SD – możliwość zainstalowania modułu dedykowanego dla hypervisora wirtualizacyjnego, wyposażonego w dwa nośniki typu flash o pojemności minimum 16GB. Rozwiązanie to nie może powodować zmniejszenia ilości wnęk na dyski twarde, • Kontroler dysków – zainstalowany kontroler dyskowy, umożliwiający konfiguracje poziomów RAID: 0,1,5,10,50, • Napęd optyczny – możliwość zainstalowania wbudowanego napędu DVD+/-RW, SATA, • Dyski twarde – możliwość instalacji dysków twardych SATA, SAS, NearLine SAS i SSD. Zainstalowane 2 dyski 10K SAS 12Gbps o pojemności minimum. 1.2TB każdy(skonfigurowane w RAID 1), • Zasilacz – 2 redundantne zasilacze o mocy maks. 550W każdy, • Wentylatory – minimum 4 wentylatory, • Bezpieczeństwo – zintegrowany z płytą główną moduł TPM 1.2. oraz wbudowany czujnik otwarcia obudowy współpracujący z BIOS i kartą zarządzającą, • System operacyjny – Windows Server 2019 Essentials, • Diagnostyka - możliwość wyposażenia w obudowę wyposażoną w panel LCD umieszczony na froncie obudowy, umożliwiający wyświetlenie informacji o stanie procesora, pamięci, dysków, BIOS’u, zasilaniu oraz temperaturze, • Karta zarządzająca – niezależna od zainstalowanego na serwerze systemu operacyjnego posiadająca dedykowane port RJ-45 Gigabit Ethernet umożliwiająca: - zdalny dostęp do graficznego interfejsu Web karty zarządzającej, - szyfrowane połączenie (TLS) oraz autentykacje i autoryzację użytkownika, - możliwość podmontowania zdalnych wirtualnych napędów, - wirtualną konsolę z dostępem do myszy, klawiatury, - wsparcie dla IPv6, - wsparcie dla SNMP; IPMI2.0, VLAN tagging, SSH, - możliwość zdalnego monitorowania w czasie rzeczywistym poboru prądu przez serwer, dane historyczne powinny być dostępne przez minimum 7 dni wstecz, - możliwość zdalnego ustawienia limitu poboru prądu przez konkretny serwer, - integracja z Active Directory, - możliwość obsługi przez ośmiu administratorów jednocześnie, - posiadać szczegółowy status urządzenia/elementu/komponentu, - generowanie alertów przy zmianie stanu urządzenia, - filtry raportów umożliwiające podgląd najważniejszych zdarzeń, - integracja z service desk producenta dostarczonej platformy sprzętowej, - możliwość przejęcia zdalnego pulpitu, - możliwość definiowania ról administratorów, - możliwość zdalnej aktualizacji oprogramowania wewnętrznego serwerów, - aktualizacja oparta o wybranie źródła bibliotek (lokalna, on-line producenta oferowanego rozwiązania), - możliwość instalacji oprogramowania wewnętrznego bez potrzeby instalacji agenta, - możliwość automatycznego generowania i zgłaszania incydentów awarii bezpośrednio do centrum serwisowego producenta serwerów, - moduł raportujący pozwalający na wygenerowanie następujących informacji: nr seryjne sprzętu, konfiguracja poszczególnych urządzeń, wersje oprogramowania wewnętrznego, obsadzenie slotów PCI i gniazd pamięci, informację o maszynach wirtualnych, aktualne informacje o stanie i poziomie gwarancji, adresy IP kart sieciowych, występujących aletrów, MAC adresów kart sieciowych, stanie poszczególnych komponentów serwera, - możliwość tworzenia sprzętowej konfiguracji bazowej i na jej podstawie weryfikacji środowiska w celu wykrycia rozbieżności, - wdrażanie serwerów, rozwiązań modularnych oraz przełączników sieciowych w oparciu o profile, - możliwość migracji ustawień serwera wraz z wirtualnymi adresami sieciowymi (MAC, WWN, IQN) między urządzeniami, - tworzenie gotowych paczek informacji umożliwiających zdiagnozowanie awarii urządzenia przez serwis producenta, - zdalne uruchamianie diagnostyki serwera, • Certyfikaty – serwer musi być wyprodukowany zgodnie z normą ISO-9001:2015 oraz ISO-14001. oraz posiadać deklarację CE. Serwer musi znajdować się na liście Windows Server Catalog i posiadać status „Certified for Windows” dla systemów Microsoft Windows 2012, Microsoft Windows 2012 R2 x64, Microsoft Windows 2016, • Warunki gwarancji – 36 miesięcy gwarancji realizowanej w miejscu instalacji sprzętu, z czasem reakcji do następnego dnia roboczego od przyjęcia zgłoszenia, możliwość zgłaszania awarii w trybie 365x7x24 poprzez ogólnopolską linię telefoniczną producenta. Możliwość rozszerzenia gwarancji przez producenta do siedmiu lat, • Dokumentacja użytkownika – Zamawiający wymaga dokumentacji w języku polskim oraz możliwości telefonicznego sprawdzenia konfiguracji sprzętowej serwera i warunków gwarancji po podaniu numeru seryjnego bezpośrednio u producenta lub jego przedstawiciela. b) Minimalne parametry techniczne, które musi spełniać każda ze stacji operatorskich: • Obudowa – Micro Tower + dedykowany uchwyt VESA 100x100 pozwalający na montaż bezpośrednio z tyłu monitora, • Procesor – minimum Intel Core i5, częstotliwość taktowania 2,2 GHz, 3,7 GHz, pamięć cache [L3] 9MB, • Dysk twardy – minimum 256 GB typu M.2, • Pamięć RAM – minimum 8192 GB typu DDR4, • Karta graficzna – minimum Intel UHD Graphics 630, • Karta dźwiękowa – zintegrowana, • Karta sieciowa – 10/100/1000 Mbit/s, • Dodatkowe sloty PCI na płycie głównej - 1x M.2 (22x30mm), • Interfejsy: - USB 3.1 – 4 szt., - USB 2.0 – 2 szt., - DisplayPort – 1 szt., - RJ-45 (LAN) – 1 szt., - Wyjście słuchawkowe i wejście mikrofonowe (zamiennie) – 1 szt., - Wyjście liniowe – 1 szt., • System operacyjny – MS Windows 10 Pro 64-bit, • Zasilacz – minimum 65 W, • Szerokość - ≤ 40 mm, • Wysokość - ≤ 200 mm, • Głębokość - ≤ 200 mm, • Masa - ≤ 1,5 kg, • Dodatkowe wyposażenie: - Klawiatura bezprzewodowa, - Mysz bezprzewodowa, • Warunki gwarancji – minimum 36 miesięcy, c) Minimalne parametry techniczne, które musi spełniać monitor każdej ze stacji operatorskich: • Format ekranu – panoramiczny, • Przekątna – 25 cali, • Wielkość plamki - ≤ 0,216 mm, • Typ panela LCD – TFT IPS, • Technologia podświetlania – LED, • Rozdzielczość ekranu – minimum 2560 x 1440 pikseli, • Czas odświeżania – minimum 60 Hz, • Czas reakcji matrycy – 5 ms, • Jasność – 350 cd/m2, • Kontrast – 1000:1, • Liczba wyświetlanych kolorów – 16,7 mln, • Wbudowane złącza: - DisplayPort, - Mini DisplayPort, - HDMI, - USB 3.0 – 4 szt., - Wejście audio, • Pobór mocy - ≤ 110 W, • Montaż na ścianie (VESA) – 100 x 100 mm, • Szerokość - ≤ 570 mm, • Wysokość - ≤ 335 mm, • Głębokość - ≤ 50 mm, d) Minimalne parametry techniczne, które musi spełnić zarządzalny switch gigabitowy: • Typ – zarządzalny, • Typ obudowy – rack 19”, • Liczba portów RJ-45 1 Gbit – 24, • Liczba portów SFP Combo – 2, • Ilość slotów modułu SFP – 2, • Obsługiwane protokoły - IEEE 802.1D, IEEE 802.1p, IEEE 802.1Q, IEEE 802.1s, IEEE 802.1w, IEEE 802.1x, IEEE 802.3, IEEE 802.3ab, IEEE 802.3ad, IEEE 802.3af, IEEE 802.3at, IEEE 802.3u, IEEE 802.3x flow control, IEEE 802.3z, • Rozmiar tablicy adresów – 16384, • Prędkość magistrali wewnętrznej – 56Gb/s, • Szybkość przekierowań pakietów 41,66 mpps, • Funkcje wirtualnej sieci LAN - Private VLAN,Tagged VLAN,Port-based VLAN, • Liczba kolejek – 8, • Liczba tras statycznych – 512, • Ilość interfejsów IP – 128, • Protokoły zarządzające - SNMP v1/2c/3, HTTP/HTTPS, MIB, RMON, IPv4/IPv6, • Certyfikaty - UL (UL 60950), CSA (CSA 22.2), CE mark, FCC Part 15 (CFR 47) Class A, • Pojemność pamięci wewnętrznej – 256 MB, • Wielkość pamięci flash – 32 MB • Możliwość aktualizacji oprogramowania firmware, e) Minimalne parametry techniczne, które musi spełniać przełącznik wizji, portów USB: • Klasa produktu – przełącznik KVM, • Liczba portów PC – 8, • Porty lokalnej konsoli – 1x( USB, D-Sub-15), • Typ obudowy – rack 19”, • Rozdzielczość obrazu – 2048 x 1536 pikseli, • Przełączanie sygnału audio, • Automatyczne skanowanie w celu monitorowania podłączonego komputera, • Możliwość aktualizacji oprogramowania firmware, • Dostęp do urządzenia zabezpieczony hasłem, • Kompatybilność ze wszystkimi platformami operacyjnymi PC, Mac, Sun i Linux, • Port USB na panelu czołowym do podłączenia innych urządzeń peryferyjnych, • Możliwość kaskadowego połączenia do 256 komputerów. 4. UWAGI KOŃCOWE 1) Zamawiający zastrzega konieczność utrzymania pracy dotychczasowych serwerów i stacji operatorskich użytkowanych na terenie COŚ równolegle z urządzeniami dostarczonymi przez Wykonawcę do czasu dokonania odbioru potwierdzonego podpisaniem protokołu odbioru niestwierdzającego usterek i wad. 2) Zamawiający zastrzega iż wszelkie prace programistyczne i obiektowe związane z zadaniem nie mogą zakłócać procesu technologicznego oczyszczania ścieków. 3) Zamawiający zastrzega iż wszelkie prace programistyczne i obiektowe związane z zadaniem nie mogą powodować braku dostępu do bieżącego podglądu procesu technologicznego dla obsługi. 4) Czas reakcji Wykonawcy od zgłoszenia awarii przez Zamawiającego do podjęcia jego naprawy nie może być dłuższy niż 24 godziny w dni robocze i 48 godzin w dni ustawowo wolne od pracy oraz w soboty. 5) W zadaniu nie mogą być stosowane prototypy w zakresie zaproponowanych rozwiązań i doboru urządzeń. Wszelkie dostarczone urządzenia muszą pochodzić od producentów zapewniających serwis fabryczny gwarancyjny i pogwarancyjny oraz będą objęte polską gwarancją. 6) Po pozytywnym przeprowadzeniu uruchomienia, sprawdzenia i testów, należy przeszkolić pracowników Zamawiającego w zakresie obsługi nowo zainstalowanych urządzeń oraz oprogramowania. 7) Urządzenia winny spełniać standardy dotychczas używane na obiektach OŚ „WARTA” S.A. Bezwzględnie należy stosować system oznaczania urządzeń i obiektów według nomenklatury obowiązującej w OŚ „WARTA” S.A. (opis systemu oznaczeń w załączniku nr 12 do SIWZ). 8) Zamawiający, zgodnie z art. 36a ust 2 pkt 1) ustawy Pzp zastrzega obowiązek samodzielnego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia, którą jest wymiana, montaż i uruchomienie serwerów suszarni osadów w siedzibie Zamawiającego.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 30310000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Obowiązek wpłaty wadium. Przystępując do przetargu nieograniczonego Wykonawca jest obowiązany wnieść wadium w wysokości: 2 500,00 zł (słownie: dwa tysiące pięćset złotych i zero gorszy). 2. Forma wniesienia wadium: 1) pieniądz, 2) poręczenia bankowe lub poręczenia spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancja ubezpieczeniowa, 4) gwarancja bankowa, 5) poręczenie udzielane przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 3. Wadium w pieniądzu wnosi się przed upływem terminu składania ofert, z tym jednak, że za datę wniesienia wadium uważa się datę wpływu na konto Zamawiającego. 4. Inne dokumenty potwierdzające wniesienie wadium w formach określonych w art. 45 ust. 6 pkt od 2) do 5) ustawy Pzp powinny być dołączone do oferty jednak nie trwale związane z ofertą. 5. Wadium wnoszone w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego na konto: Bank Handlowy w Warszawie S.A., ul. Senatorska 16, 00-923 Warszawa Nr rachunku: 92 1030 1508 0000 0008 1829 7009. 6. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 7. Przedłużenie terminu składania ofert spowoduje, że wszelkie prawa i zobowiązania Zamawiającego i Wykonawcy odnośnie ww. ustaleń będą podlegały odpowiednio nowym terminom. 8. Zamawiający odrzuca ofertę jeżeli wadium nie zostało wniesione lub w tym również na przedłużony okres związania ofertą. 9. Zwrot wadium. 1) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze najkorzystniejszej oferty lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana. Wykonawcy, którego oferta zostanie wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. 2) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. 10. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o których mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 11. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy (jeżeli wniesienie należytego wykonania umowy było wymagane), 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunków udziału w postępowaniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 10. Kompletna oferta powinna zawierać następujące dokumenty: 1) wypełniony i podpisany druk Oferty - załącznik nr 2 do SIWZ 2) oświadczenie o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu i braku podstaw do wykluczenia - załącznik nr 3 do SIWZ 3) aktualny odpis z właściwego rejestru (KRS) lub z Centralnej Ewidencji i Informacji o Działalności Gospodarczej, jeżeli odrębne przepisy wymagają wpisu do rejestru lub ewidencji, w celu potwierdzenia braku podstaw wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 pkt 1 ustawy Pzp, 4) aktualne zaświadczenie z właściwego Urzędu Skarbowego, 5) aktualne zaświadczenie z właściwego Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego, 6) informacja z Krajowego Rejestru Karnego 7) wykaz wykonanych lub wykonywanych usług - załącznik nr 4 do SIWZ, 8) wykaz osób uczestniczących w wykonaniu zamówienia – załącznik nr 5 do SIWZ, 9) oświadczenie o stanie prawnym - załącznik nr 6 do SIWZ, 10) oświadczenie Wykonawcy o braku podstaw do wykluczenia na podstawie art. 24 ust. 5 – załącznik nr 7 do SIWZ, 11) parafowany wzór umowy - załącznik nr 8 do SIWZ, 12) pisemne zobowiązanie podmiotu do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów - załącznik nr 9 do SIWZ 13) oświadczenie dotyczące zastrzeżenia tajemnicy przedsiębiorstwa - załącznik nr 10 do SIWZ, 14) parafowany przedmiot zamówienia – załącznik nr 1 do SIWZ, 15) dokument potwierdzający wpłatę wadium.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą:

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną