Przetargi.pl
Modernizacja systemów grzewczych i termomodernizacji budynków użyteczności publicznej będących własnością Gminy Pietrowice Wielkie: Urzędu Gminy Pietrowice Wielkie oraz Centrum Społeczno-Kulturalnego w Pietrowicach Wielkich

Gmina Pietrowice Wielkie ogłasza przetarg

  • Adres: 47-480 Pietrowice Wielkie, Szkolna
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 32-4198407, , fax. 32-4198407
  • Data zamieszczenia: 2018-05-30
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pietrowice Wielkie
    Szkolna 5
    47-480 Pietrowice Wielkie, woj. śląskie
    tel. 32-4198407, , fax. 32-4198407
    REGON: 54387000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.pietrowicewielkie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja systemów grzewczych i termomodernizacji budynków użyteczności publicznej będących własnością Gminy Pietrowice Wielkie: Urzędu Gminy Pietrowice Wielkie oraz Centrum Społeczno-Kulturalnego w Pietrowicach Wielkich
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest opracowanie kompleksowej dokumentacji projektowej oraz realizacja robót budowlanych w oparciu o opracowaną dokumentację polegające na modernizacji energetycznej, likwidacji „niskiej emisji” poprzez modernizację źródeł ciepła oraz budowie instalacji OZE w 2 obiektach użyteczności publicznej w Gminie Pietrowice Wielkie. Wsparciem objęte zostaną budynki: Urząd Gminy oraz Centrum Społeczno-Kulturalnego w Pietrowicach Wielkich. Zakres prac budowlanych przewiduje: wykonanie projektu budowlanego, działania termomodernizacyjne – ocieplenie ścian zewnętrznych, ocieplenie stropu poddasza, ocieplenie dachu, wymianę drzwi zewnętrznych i od kotłowni oraz montaż pomp ciepła (powietrze/woda) wraz z instalacją fotowoltaiczną dla potrzeb c.w.u i c.o. Realizacja projektu umożliwi zwiększenie efektywności energetycznej o 78 %, czyli 1873,64 GJ/rok, co przełoży się na redukcję emisji CO2 o 170,66 t/rok. Projekt realizowany będzie w formule „zaprojektuj i wybuduj”: a) etap I opracowanie dokumentacji projektowej, w skład której wchodzić będzie: - 4 komplety projektu budowlanego w tym uzyskanie w imieniu zamawiającego wszystkich niezbędnych uzgodnień i dokumentów technicznych potrzebnych do wykonania przedmiotu zamówienia, pozwolenia na budowę (tam gdzie to konieczne) i pozwolenia na użytkowanie obiektu (tam gdzie to konieczne), dokonanie zgłoszenia robót budowlanych (tam gdzie to konieczne), - projekt instalacji elektrycznej oraz instalacji sanitarnej, który będzie częścią składową projektu budowlanego, - specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót, - kosztorysy inwestorskie, - przedmiar robót. b) etap II wykonanie robót budowlanych w oparciu o opracowaną i zatwierdzoną dokumentację projektową.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 8.1. Zamawiający żąda od wykonawców wniesienia wadium w wysokości 30 000,00 zł (słownie: trzydzieści tysięcy złotych). 8.2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 8.3. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity Dz. U. z 2016 r. poz. 359 z późn. zm.). 8.4. Wadium wniesione w pieniądzu wpłaca się przelewem na rachunek bankowy zamawiającego, prowadzony przez Bank Spółdzielczy w Raciborzu, Oddział w Pietrowicach Wielkich – nr rachunku: 08 8475 1045 2005 3500 0215 0009 z dopiskiem „Wadium do przetargu nr IGR.271.5.2018 dot. modernizacja systemów grzewczych i termomodernizacja”. 8.5. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu, kwota określona w pkt 8.1. musi znajdować się na koncie zamawiającego przed upływem terminu składania ofert. 8.6. W przypadku wniesienia wadium w pozostałych dopuszczalnych formach określonych w pkt 8.3., dokument (oryginał) wadium należy złożyć w kasie Urzędu Gminy w Pietrowicach Wielkich przy ul. Szkolnej 5. 8.7. Poręczenie lub gwarancja, o których mowa powyżej, winny być ważne przez okres ważności oferty (okres związania ofertą), winny dotyczyć konkretnego zamówienia i zawierać klauzulę o bezwarunkowej dostępności środków przez zamawiającego w okresie ważności wadium w przypadku zaistnienia okoliczności skutkujących zatrzymaniem wadium. 8.8. Wadium zostanie zwrócone w terminach unormowanych w art. 46 Prawa zamówień publicznych. 8.9. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami, jeżeli wykonawca, którego oferta zostanie wybrana: 1) odmówi podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, 2) nie wniesie wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, 3) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stanie się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy. 8.10. Zamawiający zatrzyma wadium wraz z odsetkami również, jeżeli wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Prawo zamówień publicznych, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 7.1. Wykonawca składa ofertę wypełniając formularz OFERTY zgodnie ze wzorem, stanowiącym załącznik nr 3 do SIWZ, oraz dołącza do formularza OFERTY: 1) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że nie podlega wykluczeniu z postępowania – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 4 do SIWZ, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie stanowiące wstępne potwierdzenie, że spełnia warunki udziału w postępowaniu – wg wzoru stanowiącego załącznik nr 5 do SIWZ, 3) kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium, 4) pełnomocnictwo, o którym mowa w punkcie 10.7. niniejszej SIWZ (opcjonalnie), 5) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia albo inne dokumenty służące wykazaniu udostępnienia wykonawcy potencjału przez podmiot trzeci – opcjonalnie, tylko w przypadku gdy wykonawca w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu polega na zdolnościach technicznych lub zawodowych innych podmiotów, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Prawo zamówień publicznych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach