Przetargi.pl
Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieciorki, gm. Zambrów.

Gmina Zambrów ogłasza przetarg

  • Adres: 18300 Zambrów, ul. Fabryczna
  • Województwo: podlaskie
  • Telefon/fax: tel.
  • Data zamieszczenia: 2018-01-18
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Zambrów
    ul. Fabryczna 3
    18300 Zambrów, woj. podlaskie
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugzambrow.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieciorki, gm. Zambrów.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Roboty rozbiórkowe polegające na: • rozbiórce kuchni i pomieszczenia technicznego, • rozbiórce ścian działowych na parterze, • rozbiórce ścian, konstrukcji dachu, stropów i pieców na poddaszu. 2) Roboty budowlane części objętej rozbudową polegają na wykonaniu: • ław fundamentowych ścian konstrukcyjnych z ewentualną wymianą gruntu na grunt niewysadzinowy, • stóp fundamentowych pod słupami zadaszonego wejścia wraz ze słupami, • ścian fundamentowych z bloczków betonowych, • izolacji przeciwwilgociowych poziomych i pionowych, • posadzki, • ścian zewnętrznych z bloczków gazobetonowych wraz z ociepleniem, • ścianek działowych, • wieńców, • podciągów, • stropu, • konstrukcji dachu wraz z pokryciem. 3) Roboty remontowo-budowlane ( roboty zewnętrzne) polegają na wykonaniu: • robót rozbiórkowych, • termo – i hydro – izolacji ścian fundamentowych (ścian przy gruncie), • odwodnieniu fundamentów, • ociepleniu przegród zewnętrznych, • instalacji odgromowej, • parapetów zewnętrznych, obróbek blacharskich, podbitek, daszków, • rynien i rur spustowych, • stolarki okiennej i drzwiowej, • schodów zewnętrznych, • ociepleniu stropu nad parterem. 4) Roboty remontowo-budowlane ( roboty wewnętrzne) polegają na wykonaniu: • zasypaniu piwnic, • rozbudowie, przebudowie i remoncie parteru, (remoncie sali głównej, wydzieleniu wiatrołapu z wejścia głównego, remoncie klatki schodowej, wykończeniu pomieszczenia socjalnego, wykończeniu komunikacji i łazienek wraz z dostosowaniem dla osób niepełnosprawnych oraz wykończeniu kotłowni), • Rozbudowy, przebudowy i remoncie poddasza wraz z wentylacją i klimatyzacją. 5) Wykonanie instalacji: • elektrycznej, • ogrzewania podłogowego, • wodno kanalizacyjnej i przeciwpożarowej. 6) Wykonanie dojść, dojazdów, miejsc postojowych dla samochodów osobowych wraz z utwardzeniem placu. UWAGA: 1) Przedmiot zamówienia nie obejmuje wykonania ogrodzenia oraz montażu i stawiania słupów oświetleniowych LED z fotowoltaiką. 2) Dokumentacja na podstawie której udzielono pozwolenia na budowę uległa zmianie (wprowadzono zmiany nie wymagające zmiany pozwolenia na budowę). Realizacja zamówienia będzie przebiegała w oparciu o zatwierdzony projekt budowlany z uwzględnieniem wprowadzonych zmian. 3) Wykonawca pokryje wszystkie koszty związane z korzystaniem z mediów w szczególności z wody i energii elektrycznej. 2. Szczegółowy zakres robót budowlanych i opis przedmiotu zamówienia został określony w dokumentacji technicznej, przedmiarach robót i STWiOR. UWAGA: Przedmiary robót są załącznikami do opisu przedmiotu zamówienia i stanowią dokument pomocniczy, dopełniający projekt i specyfikacje wykonania i odbioru robót, służącym wyłącznie celom informacyjnym. Zawarte w przedmiarze robót zestawienia mają zobrazować skalę i technologię roboty budowlanej i służyć pomocą Wykonawcom w oszacowaniu kosztów realizacji inwestycji. W przypadku stwierdzenia przez Wykonawcę ewentualnych rozbieżności, w ilości robót pomiędzy przedmiarami, a dokumentacją projektową należy je uwzględnić w cenie oferty. Przy wynagrodzeniu ryczałtowym, wiążący jest zakres zamówienia, rodzaj i ilość robót wynikający z dokumentacji projektowej i SIWZ. Ilość przedmiarowa zawarta w przedmiarze lub w nim pominięta, a występująca w dokumentacji projektowej i specyfikacjach technicznych będzie uznana, że jest ujęta w cenie ryczałtowej oferty i tym samym w wynagrodzeniu umownym. Za ustalenie ilości robót i innych świadczeń oraz sposób przeprowadzenia na tej podstawie kalkulacji ofertowego wynagrodzenia ryczałtowego, odpowiada wyłącznie Wykonawca, na nim spoczywa obowiązek rzetelnego sprawdzenia, rzeczywistego zakresu zamówienia. 3. Pozostałe warunki na jakich Wykonawca będzie realizował zamówienie określa Projekt umowy stanowiący załącznik nr 11 do SIWZ. 4. Wykonawca zobowiązany jest do wykonania robót budowlanych zgodnie z dokumentacją projektową, specyfikacją techniczną wykonania i odbioru robót, przepisami prawa budowlanego oraz sztuką budowlaną.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45453000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca winien wnieść wadium w wysokości 25.000,00 zł (słownie: dwadzieścia pięć tysięcy złotych) przed upływem terminu składania ofert. 2. Dopuszczalne formy wniesienia wadium: a) w pieniądzu, przelewem na rachunek bankowy zamawiającego: Bank Spółdzielczy w Zambrowie nr rachunku: 94 8775 0009 0010 0100 0097 0002 z dopiskiem „Wadium na zadanie pn. Modernizacja świetlicy wiejskiej w miejscowości Cieciorki, gm. Zambrów” b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo -kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancja bankowa, d) gwarancja ubezpieczeniowa, e) poręczenie udzielane przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 3. Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej przyjęty zostanie termin wpływu środków finansowych na rachunek Zamawiającego. 4. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą, wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 5. Wadium wnoszone w gwarancjach i poręczeniach nie może zawierać żadnych warunków do spełnienia przez Zamawiającego, oprócz przewidzianych ustawą Pzp. Zamawiający będzie uprawniony do żądania dokonania wpłaty wadium na jego konto w terminie 30 dni od daty dostarczenia pierwszego pisemnego żądania zapłaty. 6. Wadium wniesione przez jednego ze wspólników konsorcjum uważa się za wniesione prawidłowo. 7. Wykonawcy biorący udział w przetargu otrzymują zwrot wadium na warunkach określonych w art. 46 ustawy Pzp. 8. Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami zgodnie z zapisami art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w w/w zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Wypełniony formularz ofertowy zgodny ze wzorem stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ, podpisany przez osobę umocowaną, 2) aktualne na dzień składania ofert oświadczenie, o którym mowa w art. 25 a ust.1 ustawy Pzp w zakresie wskazanym przez zamawiającego potwierdzające, że wykonawca nie podlega wykluczeniu - wg wzoru załącznik nr 2 do SIWZ oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu - wg wzoru załącznik nr 3 do SIWZ. Informacje zawarte w oświadczeniach stanowią wstępne potwierdzenie, że wykonawca nie podlega wykluczeniu oraz spełnia warunki udziału w postępowaniu. Wykonawca, który zamierza powierzyć wykonanie części zamówienia podwykonawcom, w celu wykazania braku istnienia wobec nich podstaw wykluczenia z udziału w postępowaniu zamieszcza informacje o podwykonawcach w oświadczeniach, o którym mowa powyżej. 3) zobowiązanie podmiotu trzeciego do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby wykonania zamówienia - jeżeli wykonawca dla wykazania spełniania warunków udziału w postępowaniu powołuje się na zasoby innych podmiotów – wg wzoru załącznik nr 4 do SIWZ, 4) pełnomocnictwo dla osoby/osób podpisującej/cych ofertę do podejmowania zobowiązań w imieniu wykonawcy składającego ofertę, gdy prawo do podpisania oferty nie wynika z innych dokumentów do niej załączonych (w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność przez notariusza), 5) pełnomocnictwo ustanawiające Pełnomocnika - gdy ofertę składają wykonawcy wspólnie ubiegający się o udzielenie zamówienia publicznego - w formie oryginału albo kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez notariusza, ustanawiające pełnomocnika do reprezentowania Wykonawców w postępowaniu o udzielenie niniejszego zamówienia albo reprezentowania i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. Treść pełnomocnictwa powinna wskazywać rodzaj uprawnień, do których upoważniony jest Pełnomocnik, tj. np. podpisanie oferty, potwierdzenie za zgodność z oryginałem kopii dokumentów, składanie oświadczeń woli i wiedzy itp. 6) oświadczenie o zatrudnieniu osób na podstawie umowy o pracę, 7) dokument potwierdzający wniesienie wadium: a) dokument stwierdzający dokonanie wpłaty wadium przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego, w formie kserokopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez osobę/y upoważnioną/e do reprezentowania wykonawcy. b) potwierdzenie wniesienia wadium w pozostałych formach określonych w art.45 ust.6 w postaci oryginału dokumentu dołączonego do oferty w osobnej kopercie, oznaczonej tak jak oferta z dopiskiem „wadium”, natomiast kopię dokumentu wadium, poświadczoną za zgodność z oryginałem załączyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach