Przetargi.pl
Modernizacja świetlicy wiejskiej w m. Szyszyńskie Holendry w ramach działania: „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 operacja typu: ”Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”

Gmina Ślesin ogłasza przetarg

  • Adres: 62561 Ślesin, ul. Kleczewska
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 632 704 011 , fax. 632 704 198
  • Data zamieszczenia: 2019-02-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ślesin
    ul. Kleczewska 15
    62561 Ślesin, woj. wielkopolskie
    tel. 632 704 011, fax. 632 704 198
    REGON: 53110500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.umig.slesin.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja świetlicy wiejskiej w m. Szyszyńskie Holendry w ramach działania: „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 operacja typu: ”Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1) Przedmiotem inwestycji jest rozbudowa i przebudowa wraz ze zmianą konstrukcji dachu budynku świetlicy wiejskiej w miejscowości Szyszyńskie Holendry. Budynek zlokalizowany jest na działce nr 140/7 usytuowanej w obrębie Szyszyńskie Holendry, gm. Ślesin. Istniejący budynek świetlicy wybudowano jako obiekt niepodpiwniczony, parterowy z poddaszem nieużytkowym. Budynek wykonano w technologii tradycyjnej - ściany murowane z pustaków ceramicznych i cegły pełnej, więźba dachowa stalowa oraz drewniana, dach dwuspadowy, pokryty płytami eternitowymi. Dach budynku ze względu na nieszczelności i ugięcie konstrukcji zakwalifikowano do wymiany. Budynek wymaga także przebudowy wnętrza celem dostosowania pomieszczeń do obowiązujących przepisów, w tym dostosowania dla osób niepełnosprawnych oraz do bezpiecznego jego użytkowania. 2) Rozbudowę i przebudowę budynku wraz ze zmianą konstrukcji dachu należy wykonać w technologii tradycyjnej – ściany murowane z bloczków z betonu komórkowego, wieńce żelbetowe, więźba dachowa drewniana, dach pokryty blachodachówką. 3) Obiekt należy wyposażyć w nową instalację wod-kan, c.o. wentylację mechaniczną i grawitacyjną oraz w części nową instalację elektryczną. 4) Ze względu na wysokość zaprojektowano instalację ochrony odgromowej całego obiektu. 5) W wyniku realizacji zaprojektowanych robót świetlica będzie obiektem całorocznym, przystosowanym dla 24 stałych użytkowników. W budynku zaprojektowano salę zebrań, zaplecze socjalne, zaplecze sanitarne w tym toaletę przystosowaną dla osób niepełnosprawnych, pomieszczenie porządkowe oraz kotłownię ze składem opału i magazyn. 6) W ramach niniejszej inwestycji należy wykonać m. in.: - rozbiórkę istniejącej kotłowni, - rozbudowę obiektu o nową kotłownię ze składem opału oraz magazynem wyposażenia świetlicy, - rozbiórkę istniejącego dachu i wykonanie nowego o konstrukcji drewnianej z pokryciem z blacho- dachówki, wraz z wykonaniem nowych murowanych kominów, - montaż nowych obróbek blacharskich, stalowych rynien i rur spustowych, - montaż nowych daszków szklanych nad wejściami w el. frontowej, - przebudowę wnętrza budynku świetlicy w celu dostosowania dla osób niepełnosprawnych, - nowe instalacje wod-kan. oraz c.o. (z wykorzystaniem istniejącego. kotła), przebudowa istn. przyłączy wodociągowego i kanalizacyjnego, - nową instalację elektryczną (w części budynku), - nową wentylację mechaniczną i grawitacyjna, - roboty termoizolacyjne podłóg, ścian i stropów, - wymiany części istniejących i montaż nowej stolarki okiennej i drzwiowej (wg. zestawienia), - roboty wykończeniowe, - nową inst. ochrony odgromowej, - przebudowę istniejącego masztu syreny alarmowej, - utwardzenie terenu działki, w tym pochylni dla niepełnosprawnych wg. projektu zagospodarowania. 7) Szczegółowy zakres robót wskazany został w projekcie budowlanym i STWiOR.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający żąda wniesienia wadium. 2. Wykonawca zobowiązany jest wnieść wadium: w wysokości: 12 000,00 zł (słownie: dwanaście tysięcy zł) przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wniesione w: a) pieniądzu; b)poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6 b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r., o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2018 r., poz. 110,650,1000 i 1669). 4. Wadium w formie pieniądza należy wpłacić przelewem na oprocentowane konto w Banku: Bank Spółdzielczy w Ślesinie - Nr 46 8534 0006 0000 0101 0009 3463 z adnotacją Modernizacja świetlicy wiejskiej w m. Szyszyńskie Holendry w ramach działania: „Podstawowe usługi i odnowa wsi na obszarach wiejskich” objętego Programem Rozwoju Obszarów Wiejskich na lata 2014-2020 operacja typu: ”Inwestycje w obiekty pełniące funkcje kulturalne” 5. Zamawiający nie dopuszcza złożenia wadium w walucie innej niż złoty polski i dotyczy to wadium składanego w każdej z możliwych form. 6. Skuteczne wniesienie wadium w pieniądzu następuje z chwilą uznania środków pieniężnych na rachunku bankowym Zamawiającego, o którym mowa powyżej, przed upływem terminu składania ofert ( tj. przed upływem dnia i godziny wyznaczonej jako ostateczny termin składania ofert). 7. W przypadku wniesienia wadium w formie innej niż pieniądz- oryginał dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium należy złożyć przed upływem terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego w sekretariacie lub zamieścić w osobnej kopercie- opisanej „wadium” dołączonej do oferty. 8. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji lub poręczeń, powinny być one bezwarunkowe, nieodwołalne i płatne na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego, sporządzone zgodnie z obowiązującym prawem i winny zawierać następujące elementy: 1) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta/poręczyciela (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib. 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją (poręczeniem), 3) kwotę gwarancji (poręczenia), 4) termin ważności gwarancji (poręczenia), 5) zobowiązanie gwaranta do: zapłacenia kwoty gwarancji (poręczenia) na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż: a) Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust.3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust.1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej, lub b) Wykonawca, którego ofertę wybrano: • odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; • nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; • zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy Dopuszcza się zamiennie zapis odwołujący się do przypadków wskazanych w ustawie Pzp ( art.46 ust. 4a i art. 46 ust. 5 ustawy Pzp) 9. Oferta Wykonawcy, który nie wniesie wadium lub wniesie w sposób nieprawidłowy zostanie odrzucona.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa wymagań w zakresie spełniania tego warunku.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) wypełniony formularz oferty- wg załącznika nr 1 do SIWZ b) wypełnione zestawienie elementów rozliczeniowych- wg załącznika nr 2 do SIWZ c) pełnomocnictwo ( o ile ofertę składa pełnomocnik) do reprezentowania Wykonawcy, określające zakres umocowania, podpisane przez osoby uprawnione do reprezentowania Wykonawcy d) zobowiązanie innego podmiotu do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, jeżeli Wykonawca polega na zdolnościach innego podmiotu e) kopię dokumentu potwierdzającego wniesienie wadium f) oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp, wg zał. nr 4 do SIWZ. Wykonawca składa je w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia na stronie internetowej: www.umig.slesin. pl informacji "z otwarcia ofert".

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach