Przetargi.pl
Modernizacja strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Żalinie

Gmina Ruda-Huta ogłasza przetarg

  • Adres: 22-110 Ruda-Huta, Niepodległości
  • Województwo: lubelskie
  • Telefon/fax: tel. 825 686 033, , fax. 825 686 033
  • Data zamieszczenia: 2018-11-08
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Ruda-Huta
    Niepodległości 44
    22-110 Ruda-Huta, woj. lubelskie
    tel. 825 686 033, , fax. 825 686 033
    REGON: 11019803700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.ugrudahuta.bip.lubelskie.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Żalinie
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane polegające na modernizacji strażnicy Ochotniczej Straży Pożarnej w Żalinie. 2. Zakres robót obejmuje w szczególności: I. Roboty murowe 1) Podwyższenie ścianki działowej poprzez wymurowanie jednego rzędu pustaków z betonu komórkowego. 2) Wykonanie tynków na ściance działowej. II. Strop drewniany 1) Przymocowanie drewnianych belek stropowych o wym. 7x14x430cm w metalowych wieszakach budowlanych kotwionych w istniejącej ścianie za pomocą kołków rozporowych. 2) Wykonanie podłogi z płyty OSB o gr. min. 22 mm na wcześniej ułożonych stropowych belkach drewnianych. 3) Ułożenie izolacji termicznej z wełny mineralnej o gr. 15 cm i wsp. przenikania ciepła max. 0,035 W/mK. 4) Montaż schodów strychowych wyposażonych w antypoślizgowe stopnie o szer. min. 11 cm, dopuszczalnym obciążeniu min. 160 kg, współczynniku przenikania ciepła min. U=1,1W/m2, poręcz, uszczelkę obwodową, listwy wykończeniowe. 5) Wykonanie okładziny stropu z płyt gipsowo-kartonowych na podwójnym metalowym ruszcie w rozstawie co 40 cm podwieszonym do drewnianych belek stropowych. Ruszt metalowy należy wykonać z kształtowników CD i UD mocowanych do ściany i stropu z belek drewnianych. 6) Wykonanie okładziny stropu z impregnowanych płyt gipsowo-kartonowych (łazienka) na podwójnym metalowym ruszcie w rozstawie co 40 cm podwieszonym do drewnianych belek stropowych. Ruszt metalowy należy wykonać z kształtowników CD i UD mocowanych do ściany i stropu z belek drewnianych. III. Instalacja elektryczna 1) Wykucie bruzd dla przewodów podtynkowych. 2) Montaż rozdzielnicy skrzynkowej wraz z osprzętem tj. wyłączniki nadmiarowoprądowe osobne dla obwodów oświetleniowych i osobne dla obwodów gniazd wtykowych, wyłącznik różnicowo-prądowy. 3) Ułożenie miedzianych przewodów kablowych 3x1,5mm do instalacji oświetleniowej, ułożenie miedzianych przewodów kablowych 3x2,5mm do instalacji gniazd wtykowych. 4) Wykonanie otworów pod puszki instalacyjne. 5) Montaż puszek instalacyjnych. 6) Montaż gniazd wtykowych z uziemieniem w puszkach instalacyjnych. 7) Montaż łączników jednobiegunowych w puszkach instalacyjnych. 8) Montaż ledowych świetlówkowych opraw oświetleniowych o mocy min. 2x18W. IV. Wentylacja 1) Wykucie w istniejącym kominie otworu pod kanał wentylacyjny. 2) Montaż na uchwytach ściennych przewodów wentylacyjnym PCV o średnicy min. 120mm. 3) Montaż wraz z podłączeniem do instalacji wentylacyjnej oraz elektrycznej wentylatora sufitowego z higrometrem oraz wyłącznikiem czasowym. Wentylator powinien załączyć się wraz z oprawą oświetleniową. V. Okładziny ścian i podłóg 1) Licowanie ścian płytkami kamionkowymi 30x30 cm układanymi przy zastosowaniu kleju uelastycznionego na uprzednio oczyszczonym i zagruntowanym podłożu. 2) Wykonanie okładzin posadzki betonowej z płytek gresowych o wym. 30x30cm przy zastosowaniu kleju uelastycznionego na uprzednio oczyszczonym i zagruntowanym podłożu. 3) Wykonanie tynków gipsowych na ścianach na uprzednio oczyszczonym i zagruntowanym podłożu. 4) Dwukrotne malowanie uprzednio zagruntowanych tynków wewnętrznych farbami emulsyjnymi. VI. Instalacja sanitarna 1) Montaż wraz z podłączeniem do instalacji wod-kan umywalki porcelanowej o szer. 60cm z syfonem gruszkowym. 2) Montaż wraz z podłączeniem do instalacji wod-kan ustępu z płuczką typu „kompakt”. 3) Montaż wraz z podłączeniem do instalacji wod-kan kabiny prysznicowej z brodzikiem narożnym o wym. min. 90x90cm o poniższych parametrach: -brodzik narożny półokrągły, akrylowy gł. Min. 25 cm wyposażony w siedzisko wraz z stelażem i obudową, -drzwi rozsuwane z uszczelkami magnetycznymi, -system jezdny oparty o zespół rolek łożyskowych na górze i na dole, -odpinane drzwi ułatwiające czyszczenie, -szkło hartowane min. 5 mm transparentne, -chromowane uchwyty, 4)Montaż wraz z podłączeniem do instalacji wod-kan jednej baterii umywalkowej oraz jednego zaworu czerpalnego. 5)Montaż wraz z podłączeniem do instalacji wod-kan baterii natryskowej z natryskiem przesuwnym. 3. Szczegółowy rodzaj robót oraz ich pełny zakres został określony w dokumentacji stanowiącej (Załącznik Nr 1 do SIWZ), w skład której wchodzą: - Specyfikacje techniczne wykonania i odbioru robót budowlanych (STWiORB), - Przedmiar robót. 4. Rozwiązania równoważne. W przypadku użycia odniesień do norm, europejskich ocen technicznych, aprobat, specyfikacji technicznych i systemów referencji technicznych, o których mowa w art. 30 ust. 1 pkt 2 i ust. 3 pzp zamawiający dopuszcza rozwiązania równoważne opisywanym. W przypadku, gdy w specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót zostały użyte znaki towarowe, oznacza to, że są podane przykładowo i określają jedynie minimalne oczekiwane parametry jakościowe oraz wymagany standard. Wykonawca może zastosować materiały lub urządzenia równoważne, lecz o parametrach technicznych i jakościowych podobnych lub lepszych, których zastosowanie w żaden sposób nie wpłynie negatywnie na prawidłowe funkcjonowanie rozwiązań przyjętych. Wykonawca, który zastosuje urządzenia lub materiały równoważne będzie obowiązany wykazać w trakcie realizacji zamówienia, że zastosowane przez niego urządzenia i materiały spełniają wymagania określone przez zamawiającego. Użycie oznakowania w rozumieniu art. 2 pkt 16 ustawy oznacza, że zamawiający akceptuje także wszystkie inne oznakowania potwierdzające, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania. W przypadku, gdy wykonawca z przyczyn od niego niezależnych nie może uzyskać określonego przez zamawiającego oznakowania lub oznakowania potwierdzającego, że dane roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają równoważne wymagania, zamawiający w terminie przez siebie wyznaczonym akceptuje inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, o ile dany wykonawca udowodni, że roboty budowlane, dostawy lub usługi, które mają zostać przez niego wykonane, spełniają wymagania określonego oznakowania lub określone wymagania wskazane przez zamawiającego. Użycie wymogu posiadania certyfikatu wydanego przez jednostkę oceniającą zgodność lub sprawozdania z badań przeprowadzonych przez tę jednostkę jako środka dowodowego potwierdzającego zgodność z wymaganiami lub cechami określonymi w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia oznacza, że zamawiający akceptuje również certyfikaty wydane przez inne równoważne jednostki oceniające zgodność. Zamawiający akceptuje także inne odpowiednie środki dowodowe, w szczególności dokumentację techniczną producenta, w przypadku gdy dany wykonawca nie ma ani dostępu do certyfikatów lub sprawozdań z badań, ani możliwości ich uzyskania w odpowiednim terminie, o ile ten brak dostępu nie może być przypisany danemu wykonawcy, oraz pod warunkiem że dany wykonawca udowodni, że wykonywane przez niego roboty budowlane, dostawy lub usługi spełniają wymogi lub kryteria określone w opisie przedmiotu zamówienia, kryteriach oceny ofert lub warunkach realizacji zamówienia. 5. Gwarancja. Wykonawca zobowiązany jest udzielić gwarancji na wykonane roboty budowlane oraz materiały na okres wskazany z formularzu oferty. Warunki gwarancji opisuje § 10 Projektu umowy. Długość okresu gwarancji - stanowi również kryterium oceny ofert. Zamawiający określa go na okres w przedziale od 36 miesięcy (termin minimalny) do 60 miesięcy (termin maksymalny) od dnia podpisania protokołu odbioru końcowego. Jeżeli gwarancja producenta materiał jest dłuższa niż proponowany w ofercie wykonawcy ogólny okres gwarancji na całość przedmiotu zamówienia – obowiązuje gwarancja producenta. Zamawiającemu przysługują pełne uprawnienia z tytułu rękojmi za wady fizyczne wynikające z przepisów kodeksu cywilnego w terminach tam określonych – niezależnie od uprawnień z tytułu gwarancji (na zasadach kreślonych w § 10 ust. 15 umowy). 6. Podwykonawcy. Zamawiający dopuszcza korzystanie z podwykonawców. Wykonawca: 1) jest zobowiązany wskazać w formularzu ofertowym (Załącznik nr 2 do SIWZ) części zamówienia, których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podać firmy (oznaczenie przedsiębiorstwa) podwykonawców; 2) w przypadku podpisania umowy wykonawca będzie zobowiązany, aby przed przystąpieniem do wykonania zamówienia podał - o ile będą znane - nazwy albo imiona i nazwiska oraz dane kontaktowe podwykonawców i osób do kontaktu z nimi. Wykonawca będzie zawiadamiał podczas realizacji umowy zamawiającego o wszelkich zmianach danych dotyczących podwykonawców, a także przekazywał informacje na temat nowych podwykonawców, którym w późniejszym okresie zamierza powierzyć realizację przedmiotu zamówienia. 3) jeżeli późniejsza zmiana albo rezygnacja z podwykonawcy dotyczy podmiotu, na którego zasoby Wykonawca powoływał się, na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, w celu wskazania spełnienia warunków udziału w postępowaniu Wykonawca jest zobowiązany wskazać Zamawiającemu, iż proponowany inny Podwykonawca lub Wykonawca samodzielnie spełniają je w stopniu nie mniejszym niż podwykonawca, na którego zasoby wykonawca powoływał się w trakcie postępowania o udzielenie zamówienia. Kary umowne za nieprawidłowe zgłaszanie podwykonawców oraz realizowanie na ich rzecz płatności określone są w projekcie umowy. 7. Klauzula zatrudnienia. Zamawiający stosownie do art. 29 ust. 3a ustawy Pzp, określa obowiązek zatrudnienia na podstawie umowy o pracę osób wykonujących następujące czynności w zakresie realizacji zamówienia prace fizyczne obejmujące roboty ogólnobudowlane objęte zakresem zamówienia, określonym w pkt. 3.2. SIWZ (obowiązek ten nie dotyczy sytuacji, gdy prace te będą wykonywane samodzielnie i osobiście przez osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą w postaci tzw. samozatrudnienia, jako podwykonawcy). Szczegółowy sposób dokumentowania zatrudnienia ww. osób, uprawnienia zamawiającego w zakresie kontroli spełniania przez wykonawcę wymagań, o których mowa w art. 29 ust. 3a, oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań, rodzaju czynności niezbędnych do realizacji zamówienia, których dotyczą wymagania zatrudnienia na podstawie umowy o pracę przez wykonawcę lub podwykonawcę osób wykonujących czynności w trakcie realizacji zamówienia zawarte są w § 11 Projektu umowy stanowiącym (Załącznik Nr 5 do SIWZ). 8. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez wykonawcę kluczowych części zamówienia w zakresie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od precyzowania warunku w przedmiotowym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Wykonawca, w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, przekazuje zamawiającemu oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia, wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia (Załącznik Nr 4 do SIWZ). W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, składa każdy z Wykonawców.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach