Przetargi.pl
Modernizacja stacji uzdatniania wody w Borowie.

Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Borowie ogłasza przetarg

  • Adres: 57-160 Borów, ul. Konstytucji 3 Maja
  • Województwo: dolnośląskie
  • Telefon/fax: tel. 71 3927639, 3933450 , fax. 713 933 035
  • Data zamieszczenia: 2018-09-27
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gminny Zakład Gospodarki Komunalnej w Borowie
    ul. Konstytucji 3 Maja 22
    57-160 Borów, woj. dolnośląskie
    tel. 71 3927639, 3933450, fax. 713 933 035
    REGON: 93296296700000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: bip.gzgk.gwborow.finn.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Zakład budżetowy

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja stacji uzdatniania wody w Borowie.
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest modernizacja stacji uzdatniania wody w miejscowości Borów. Zakres rzeczowy przedmiotu zamówienia stanowi załącznik nr 1a do SIWZ – opis przedmiotu zamówienia oraz przedmiar robót. Przedmiotem obecnego zadania jest automatyzacja pracy filtrów wraz z urządzeniami towarzyszącymi. 1. Układ filtrów Na stacji pracuje obecnie 8 stalowych filtrów pionowych z przepustnicami ręcznymi. Płukanie obecnie odbywa się wyłącznie wodą uzdatnioną z udziałem pracownika stacji. Orurowanie ciągu filtrów wykonano dwutorowo- część przednia z zabudowanymi przepustnicami oraz część tylna- odcinki proste biegnące wzdłuż jednego i drugiego rzędu filtrów. Przedmiotem zadania jest demontaż części z zabudowanymi przepustnicami ręcznymi oraz montaż nowego orurowania wyposażonego w przepustnice pneumatyczne, jednocewkowe, sterowane elektrycznie napięciem stałym 24Vbez potwierdzeń położenia. Należy zastosować nowe odpowietrzniki na filtrach. Należy uwzględnić dodatkowe przepustnice pneumatyczne do współpracy z dmuchawą, które muszą być tego samego producenta , co pozostałe. Należy wykonać odcinki rurociągu zapewniające dostarczenie powietrza z dmuchawy do każdego z filtrów. Dobór dmuchawy należy dokonać w uzgodnieniu z Użytkownikiem. Należy ułożyć nową instalację pneumatyczną do zasilania powietrzem każdej przepustnicy. Jako źródło powietrza należy wykorzystać istniejącą sprężarkę. Należy zabudować urządzenie kontrolujące ciśnienie w układzie powietrznym i włączyć je do układu sterowania z sygnalizacją braku powietrza jeśli taki stan wystąpi. 2. Dmuchawa. Obecnie do płukania filtrów wykorzystuje się wodę uzdatnioną. Należy zabudować w zmodernizowanym układzie hydraulicznym nową dmuchawę, którą należy. Dobór dmuchawy należy uzgodnić z Użytkownikiem. Rozruch dmuchawy- SOFTSTART. 3. Pompa płuczna. W zmodernizowanym układzie technologicznym należy zainstalować i podłączyć hydraulicznie oraz elektrycznie nową pompę płuczącą. Pompa powinna być połączona z kolektorem ssawnym zestawu sieciowego. Dobór pompy płuczącej należy dokonać w uzgodnieniu z Użytkownikiem. Rozruch pompy SOFTSTART. 4. Zestaw Sieciowy Obecny zestaw sieciowy wykorzystuje 3 pompy poziome typu PJM o mocy 15 kW każda. Ostatnio zabudowany falownik współpracuje z przetwornikiem ciśnienia 4-20 mA właczony w pętlę sterowania automatycznego. Dodatkowo zabudowano presostat do sterowania ręcznego. Należy wykorzystać te elementy. Rama zestawu pozostaje niezmieniona ( nie jest przedmiotem zadania wymiana zestawu sieciowego). W zadaniu należy jednak dostarczyć i podłączyć hydraulicznie i elektrycznie jedną pompę pionową- wielostopniową, która będzie współpracowała z falownikiem. Dobór pompy należy dokonać w uzgodnieniu z Użytkownikiem. Należy na tym etapie wykonać modernizację układu połączeniowego zestawu sieciowego uwzględniając montaż pompy płuczącej. Rozruch pompy płuczącej- SOFTSTART. UWAGA Pompa płucząca, pompa sieciowa powinna pochodzić od tego samego producenta. Należy uwzględnić fakt unifikacji urządzeń sterowniczych przez Użytkownika. 5. Szafa sterownicza Obecna szafa sterownicza przewidziana jest do rozbudowy. Rozbudowa polega na prefabrykacji dodatkowego segmentu szafy sterowniczej, który należy połączyć mechanicznie z szafą istniejącą. Obecna szafa sterownicza jest konstrukcyjnie przystosowana do rozbudowy a po modernizacji nowy układ ma stanowić jednolity ciąg szafowy. Na elewacji dobudowanej szafy mają znaleźć się manipulatory i przełączniki urządzeń . Należy zmodyfikować oprogramowanie sterownika oraz panela operatorskiego o nowe urządzenia zabudowane na stacji. Wewnątrz mają znaleźć się wszystkie elementy siłowe zasilające nowo zabudowane urządzenia elektryczne oraz urządzenia sterownicze w tym zespół sterowania pracą przepustnic ośmiu filtrów. W istniejącej szafie sterowniczej należy zabudować dodatkowe moduły sterownika. Płukanie filtrów ma się odbywać w cyklu automatycznym w określonej sekwencji godzinowo / dobowej z uwzględnieniem możliwości indywidualnego wypłukania dowolnego filtra na życzenie obsługi. Algorytm pracy płukania filtrów należy uzgodnić z Użytkownikiem 6. System zdalnego monitoringu. Istniejącą szafę sterowniczą należy wyposażyć w radiomodem GPRS podłączony do istniejącego układu sterowania, który ma współpracować z kartami SIM pracującymi w prywatnym APN eksploatowanym przez Użytkownika. Nowy monitoring ma być włączony w monitoring pracy stacji eksploatowany przez Użytkownika z wykorzystaniem w/w APN. 7. Instalacje elektryczne Należy ułożyć linię instalacyjną składającą się z koryt kablowych – stalowych, ocynkowanych ułożonych poziomo na wspornikach mocowanych do ściany wzdłuż ciągu technologicznego jednej i drugiej grupy filtrów. W korytach kablowych należy układać kable sterownicze do przepustnic filtrów oraz niezbędne kable sterownicze. Należy ułożyć w osobnym ciągu kablowym przewody zasilające dmuchawę, pompę płuczącą oraz pompę pionową zestawu sieciowego. Tę ostatnią należy zasilić kablem ekranowanym. Należy wykonać połączenia wyrównawcze poprzez ułożenie wzdłuż ścian hali filtrów, na wysokości określonej przez PN, bednarkę ocynkowaną do której podłączyć należy przewodem LG L6mm2 każdy filtr oraz każdą zabudowaną pompę oraz dmuchawę. Połączenie wyrównawcze należy podłączyć do uziomu stacji. Należy przedstawić protokół pomiarowy wykonanych połączeń stacji. Realizacja przedmiotu umowy odbywać się będzie zgodnie z przedstawionym przez Wykonawcę, a następnie zaakceptowanym przez Zamawiającego harmonogramem rzeczowo – finansowym zadania, ze szczególnym uwzględnieniem limitu środków finansowych przeznaczonych na realizację przedmiotu umowy w 2018 roku.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45252126-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium. Każdy Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 złotych, słownie: pięć tysięcy złotych 00/100. Forma wadium. Wadium musi obejmować cały okres związania ofertą i może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: a) w pieniądzu, b) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, c) gwarancjach bankowych, d) gwarancjach ubezpieczeniowych, e) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 oraz z 2015 r. poz. 978 i 1240), 2. Elementy składowe gwarancji lub poręczenia. W przypadku składania przez Wykonawcę wadium w formie gwarancji ubezpieczeniowej lub bankowej, gwarancja musi być sporządzona zgodnie z obowiązującym Prawem Zamówień Publicznych, a w szczególności: a) Gwarancja będzie zawierała wszystkie przypadki utraty wadium przez Wykonawcę określone w art. 46 ust. 4a i ust. 5 Prawa Zamówień Publicznych; b) Okres ważności gwarancji będzie nie krótszy niż okres związania ofertą określony w specyfikacji istotnych warunków zamówienia. Gwarancja powinna zawierać następujące elementy: a) Nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielającej gwarancji) oraz wskazanie ich siedzib, b) Kwotę gwarancji, c) Termin ważności gwarancji, d) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca, którego ofertę wybrano: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, lub - nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy, - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy. e) Zobowiązanie gwaranta do: „zapłacenia kwoty gwarancji na pierwsze pisemne żądanie Zamawiającego zawierające oświadczenie, iż Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art.26 ust. 3 i 3a z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1, oświadczenia o którym mowa w art 25a ust 1 pełnomocnictw, lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust.2 pkt 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej. f) Gwarancja winna być nieodwołalna i bezwarunkowa. g) Wszelkie spory dotyczące gwarancji podlegają rozstrzygnięciu zgodnie z prawem Rzeczypospolitej Polskiej i podlegają kompetencji sądu właściwego dla siedziby Zamawiającego, Jednocześnie Zamawiający wymaga, aby okres ważności wniesionego wadium nie był krótszy niż okres związania ofertą. Postanowienia wskazane powyżej stosuje się odpowiednio do poręczeń. 3. Miejsce i sposób wniesienia wadium. W przypadku wniesienia wadium w formie pieniężnej należy dokonać przelewu na rachunek bankowy Zamawiającego: Nr rachunku bankowego: 63 9588 0004 1300 2990 2000 0030 - Wadium – Znak sprawy GZGK/ZP/2/2018 Wadium wnoszone w innych dopuszczalnych przez Zamawiającego formach w oryginale dołączyć do oferty, w przypadku Konsorcjum wadium może być wniesione przez jednego z wykonawców / pełnomocnika Wykonawców. 4. Termin wniesienia wadium. a) Wadium należy wnieść przed upływem terminu składania ofert, b) Wadium musi być wniesione na cały okres związania ofertą wymagany treścią siwz lub wezwania, c) Wniesienie wadium w formie innej niż pieniądz poprzez dołączenie go do oferty jest równoznaczne z wniesieniem go przed upływem terminu składania ofert, pod warunkiem złożenia oferty przed terminem składania ofert. d) Wykonawca zostanie wykluczony z niniejszego postępowania, jeżeli jego oferta do upływu terminu składania ofert nie zostanie zabezpieczona wadium w wymaganej wysokości i formie.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający odstępuje od szczegółowego opisu w/w warunku. Warunek zostanie uznany za spełniony jeżeli Wykonawca złoży oświadczenie o spełnieniu warunku udziału w postępowaniu zgodnie z załącznikiem nr 2 do SIWZ. Zamawiający będzie je oceniał: Złożył stosowne oświadczenie ……………….. spełnia warunek Nie złożył oświadczenia ………………………. nie spełnia
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: a) Wypełniony formularz ofertowy - o treści zgodnej z określoną we wzorze stanowiącym załącznik nr 1 do SIWZ; b) pisemne zobowiązanie innych podmiotów do oddania Wykonawcy do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia, w przypadku, gdy Wykonawca będzie polegał na zasobach innych podmiotów –załącznik nr 7 do SIWZ- jeśli dotyczy; c) pełnomocnictwo określające jego zakres w przypadku, gdy Wykonawcę reprezentuje pełnomocnik-jeśli dotyczy; d) pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu o udzielenie zamówienia publicznego albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego Wykonawców występujących wspólnie (w tym: konsorcja, spółki cywilne) w przypadku wspólnego ubiegania się o udzielenie niniejszego zamówienia-jeśli dotyczy; e) oświadczenie o powierzeniu części zamówienia podwykonawcom- załącznik nr 6 do SIWZ- jeśli dotyczy. f)Oświadczenia wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej; przypadku przynależności do tej samej grupy kapitałowej wykonawca może złożyć wraz z oświadczeniem dokumenty bądź informacje potwierdzające, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu. – składane w terminie 3 dni od zamieszczenia na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert. Oświadczenie należy złożyć zgodnie ze wzorem stanowiącym załącznik nr 5 do SIWZ. g) Dowód wniesienia wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach