Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym ogłasza przetarg
- Adres: 05-092 Łomianki, ul. Marii Konopnickiej
- Województwo: mazowieckie
- Telefon/fax: tel. 22 765 71 01; 765 71 21 , fax. 22 751 27 07
- Data zamieszczenia: 2019-06-12
- Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe
Sekcja I - Zamawiający
- I.1. Nazwa i adres: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
ul. Marii Konopnickiej 65
05-092 Łomianki, woj. mazowieckie
tel. 22 765 71 01; 765 71 21, fax. 22 751 27 07
REGON: 00029121000000 - Adres strony internetowej zamawiającego: www.szpitaldziekanow.pl
- I.2. Rodzaj zamawiającego: Samodzielny Zespół Publicznych Zakładów Opieki Zdrowotnej im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym
Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu
- II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
- II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
Modernizacja Stacji Uzdatniania Wody (SUW) w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. ” - II.1.2. Rodzaj zamówienia:
- II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest modernizacja Stacji Uzdatniania Wody w SZPZOZ im. Dzieci Warszawy w Dziekanowie Leśnym. Szczegółowy zakres robót przedstawia sporządzona przez firmę Instalacje Sanitarne projektowanie, nadzór mgr inż. Andrzej Wasiluk, 21-500 Biała Podlaska, ul. Ogrodowa 20 dokumentacja projektowo-kosztorysowa. Na przedmiot niniejszego postępowania, składają się m.in.: a)Zabezpieczenie obiektów szpitala w Stację Tymczasową SUW na czas prac modernizacyjnych, tj. do czasu końca zakończenia całego zadania uwzględniając poniższe parametry dla Stacji Tymczasowej to jest: wydajność -11m3 /h, podnoszenie - min 50 m H2O, zestaw hydroforowy o pojemności użytkowej min 3,0 m3 , wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń wykonanych instalacji oraz próbne uruchomienie stacji tymczasowej SUW w celu odłączenia stacji podstawowej SUW i włączenie Stacji Tymczasowej do pracy na okres prac modernizacyjnych Stacji Podstawowej, uzyskanie normowych parametrów wody na stacji tymczasowej przed włączeniem jej do pracy, włączenie Stacji Tymczasowej do pracy, utrzymanie normowych parametrów wody na stałym poziomie tak, aby zostały spełnione wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia przez ludzi na Stacji Tymczasowej i na obiektach, w czasie trwania prac objętych terminem umownym we współpracy z firmą konserwacyjną szpitala, wyposażenie Stacji Tymczasowej w moduł alarmowy przekazywania sygnałów na wybrane urządzenia odbiorcze np. smartfony, w formie sms lub inne, b) Modernizacja Stacji Podstawowej SUW; zdemontowanie istniejących urządzeń technologicznych i instalacji SUW, wykonanie otworów montażowych w celu wprowadzenia do budynku SUW urządzeń, montaż urządzeń i instalacji technologicznych, sanitarnych, elektrycznych oraz osprzętu, wymiana wszystkich rurociągów w rejonie SUW podstawowej, zgodnie z projektem, modernizacja zbiorników wód popłuczynach i wód z chlorowni. wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń wykonanych instalacji w tym automatyki oraz próbne uruchomienie Stacji Podstawowej, uzyskanie normowych parametrów wody na Stacji Podstawowej przed włączeniem jej do pracy, odłączenie Stacji Tymczasowej, włączenie Stacji Podstawowej do pracy, utrzymanie normowych parametrów wody na stałym poziomie tak, aby były spełnione wymogi zgodnie z Rozporządzeniem Ministra Zdrowia z dnia 7 grudnia 2017 r. w sprawie jakości wody przeznaczonej do spożycia ludzi na Stacji Podstawowej i na obiektach, w czasie trwania prac objętych terminem umownym, we współpracy z firmą konserwacyjną szpitala, c) Wyposażenie SUW w Stację Awaryjną 12-godzinny zapas wody. Technologia uzdatniania oparta jest na filtracji za pomocą filtrów ciśnieniowych; do Stacji Awaryjnej doprowadzić wodę z istniejącej studni nr 2, studnia nr 2 do modernizacji, wykonanie niezbędnych badań i sprawdzeń wykonanych instalacji oraz próbne uruchomienie Stacji Awaryjnej, na wypadek konieczności odłączenia stacji podstawowej, wyłączenie Stacji Podstawowej (włączenie ręczne), włączenie Stacji Awaryjnej do pracy (wyłączenie ręczne), d) Docieplenie ścian i fundamentów budynków SUW oraz wymiana okien i drzwi, e) Roboty modernizacyjne wewnątrz budynku SUW- m.in.: wydzielenie pomieszczenia chlorowni, okładzin ściennych, okładzin posadzkarskich, malowanie, f) Sprawdzenie zbiorników: wypompowanie wody z pierwszego zbiornika, drugi zbiornik pracuje, odsłonięcie ścian wewnętrznych i wykonanie niezbędnych napraw i impregnacji, odsłonięcie fragmentów ścian zewnętrznych zbiornika (w rejonie wymiany rurociągu) wykonanie niezbędnych napraw, wymiana rurociągów wewnętrznych, wymiana włazów wejściowych, drabinek, kominków wentylacyjnych wykonanie niezbędnych prób szczelności, dezynfekcji, badań bakteriologicznych, g) Wykonanie modernizacji studni nr 4; 6; łącznie z wykonaniem niezbędnych prac i sprawdzeń przed włączeniem jej do układu podstawowego; h) Przygotowanie instrukcji obsługi dla Stacji Podstawowej i Stacji Awaryjnej, i) Przeszkolenie pracowników w zakresie BHP i obsługi ujęcia wody, j) Wykonanie prac związanych z małą architekturą - ogrodzenie, oświetlenie, utwardzenie terenu, k) Uporządkowanie docelowe terenu budowy, l) Sporządzenie dokumentacji odbiorowej, m) Przeprowadzenie odbioru końcowego, Zamawiający wymaga do Wykonawcy : Obsługi serwisowej SUW w okresie gwarancji, wymagana przez zapisy w Dokumentacji Techniczno-Ruchowej (DTR) po stronie i na koszt Wykonawcy w tym: Wykonawca uwzględni dostępność części po zakończeniu okresu gwarancyjnego, Koszt przeglądów w okresie gwarancyjnym bezpośrednio wliczony w Ofertę, - II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45215140-0
- II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym
- III.2. Warunki udziału
- Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Zamawiający - wymaga zabezpieczenia wysokość zabezpieczenia należytego wykonania umowy wynosi 3% wartości umowy brutto. 42. Forma zabezpieczenia: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo – kredytowej, z tym że zobowiązanie kasy jest zawsze zobowiązaniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości. 43. Zabezpieczenie w formie pieniężnej: Zabezpieczenie w formie pieniężnej należy wnieść przed zawarciem umowy. Zabezpieczenie powinno znaleźć się na rachunku bankowym Zamawiającego przed podpisaniem umowy. Rachunek bankowy Zamawiającego na który należy wpłacić zabezpieczenie : nr rachunku 08 80090007 0000 0475 2001 0105, 44. Na wniosek wykonawcy wadium wpłacone przez niego w formie pieniężnej może być zaliczone na poczet zabezpieczenia należytego wykonania umowy. 45. Zabezpieczenie w innej formie niż pieniężna: Zabezpieczenie wnoszone w pozostałych formach musi być przesłane ma adres e-mail Zamawiającego na co najmniej 2 dni przed dniem podpisania umowy, zaś oryginał doręczony zamawiającemu przed podpisaniem umowy. 46. Wymogi dotyczące zabezpieczenia: Zabezpieczenie należytego wykonania umowy wnoszone w innej formie niż pieniężna musi: 1) być ważne przez okres od dnia podpisania umowy do 15 dnia po upływie okresu obowiązywania rękojmi, 2) musi zapewniać możliwość zaspokojenia roszczeń zamawiającego bezwarunkowo, nieodwołalnie i na jego pierwsze żądanie. 47. Zwrot zabezpieczenia: Zabezpieczenie zostanie zwrócone w następujący sposób: 1) 70% zabezpieczenia w terminie 30 dni kalendarzowych od dnia wykonania zamówienia i uznania przez Zamawiającego za należycie wykonane (dzień podpisania przez zamawiającego i wykonawcę protokołu końcowego odbioru przedmiotu umowy), 2) 30% zabezpieczenia w terminie 15 dni kalendarzowych po upływie okresu rękojmi . Wykaz osób Wykaz robót
Sekcja IV - Procedura przetargowa
- IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
- IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
- IV.2. Kryteria oceny ofert
- IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną
Podobne ogłoszenia o przetargach
- P-28-2024 Robota budowlana w zakresie wymiany dźwigów osobowych w budynkach RSS realizowana w ramach zadania: „Przebudowa i modernizacja oddziałów i zakładów szpitalnych RSS wraz z wyposażeniem”
Dodano: 2024-05-13 - "Przebudowa kondygnacji 0 oraz budowa kondygnacji -1 w zakresie pomieszczeń auli wykładowej budynku A Szpitala Czerniakowskiego sp. z o.o."
Dodano: 2024-03-13 - Wielobranżowa przebudowa i modernizacja pomieszczeń Oddziału Kardiologii Inwazyjnej Kliniki Kardiologii wraz z dostawą sprzętu i aparatury medycznej w formule „zaprojektuj – wybuduj - wyposaż” (...)
Dodano: 2024-02-13 - Roboty budowlane realizowane w ramach zadania pn. Przebudowa poczty pneumatycznej
Dodano: 2023-06-22 - Wykonanie prac adaptacyjnych części 2-giego piętra budynku nr 1 („A”) na potrzeby utworzenia Onkologicznego Centrum Wsparcia Badań Klinicznych w IHiT w Warszawie przy ul. Indiry Gandhi 14
Dodano: 2023-05-25 - Wykonanie robót budowlanych obejmujących przebudowę i wydzielenie jednoosobowego pomieszczenia do izolacji pacjenta na Oddziale Dermatologii Radomskiego Szpitala Specjalistycznego im. dr. Tytusa Chałubińskiego, w związku z realizacją projektu pn. „Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-CoV-2 na terenie województwa mazowieckiego” realizowany przez Województwo Mazowieckie w ramach Regionalnego Programu Operacyjnego Województwa Mazowieckiego na lata 2014-2020,
Dodano: 2021-12-28 - "Adaptacja i przystosowanie pomieszczeń na potrzeby utworzenia izolatek w ramach projektu: Zakup niezbędnego sprzętu oraz adaptacja pomieszczeń w związku z pojawieniem się koronawirusa SARS-COV2 na terenie województwa mazowieckiego.
Dodano: 2021-12-01 - wykonanie trzech izolatek na Oddziale Wewnętrznym i Pododdziale Geriatrycznym w Szpitalu Zachodnim w Grodzisku Mazowieckim.
Dodano: 2021-11-17 - Wykonanie robót budowlanych dla zadania inwestycyjnego pn. Modernizacja i doposażenie oddziałów szpitalnych - Oddział Dziecięcy
Dodano: 2021-01-14 - Termomodernizacja kompleksu budynków SPZZOZ w Żurominie
Dodano: 2020-12-16