Przetargi.pl
Modernizacja skrzyżowania drogi i chodnika od ul. Legionów Polskich do bloku Legionów Polskich 28

Gmina Miasta Bochnia ogłasza przetarg

  • Adres: 32700 Bochnia, ul. Kazimierza Wielkiego
  • Województwo: małopolskie
  • Telefon/fax: tel. 014 61 49 100 , fax. 014 611 83 99
  • Data zamieszczenia: 2018-08-17
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Miasta Bochnia
    ul. Kazimierza Wielkiego 2
    32700 Bochnia, woj. małopolskie
    tel. 014 61 49 100, fax. 014 611 83 99
    REGON: 52389600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bochnia.eu

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja skrzyżowania drogi i chodnika od ul. Legionów Polskich do bloku Legionów Polskich 28
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia objętego niniejszym postępowaniem jest zadanie pn.: Modernizacja skrzyżowania drogi i chodnika od ul. Legionów Polskich do bloku Legionów Polskich 28. 2. Zakres robót obejmuje przebudowę i rozbudowę drogi gminnej kategorii L ul. Legionów Polskich wraz z przebudową i rozbudową drogi dojazdowej do bloku nr 28 w zakresie budowy chodników, zatoki postojowej oraz przyłącza kanalizacji deszczowej na działkach nr 3067/12, 3067/16, 7546/2, 7546/64, 7546/67, 7546/68, 7546/69 w obrębie ewidencyjnym Bochnia-5, jednostce ewidencyjnej 12010101_1, Bochnia-miasto. 3. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera: 1) projekt budowlano-wykonawczy na budowę skrzyżowania wraz z przebudową drogi dojazdowej do bloku nr 28 wraz z niezbędną infrastrukturą techniczną, ciągami pieszymi, parkingami, utwardzonymi poboczami, placami i zjazdami; 2) przedmiar robót; 3) specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót; 4) wzór umowy wraz zestawieniem nośników cenotwórczych. 4. Zamówienie obejmuje również: 1) sporządzenie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia oraz programu zapewnieni jakości i przedstawienie ich inspektorowi nadzoru; 2) sporządzenie i zatwierdzenie projektu czasowej organizacji ruchu na czas realizacji robót oraz jego wprowadzenie 3) zapewnienia pełnej obsługi geodezyjnej; 4) utrzymanie należytego i prawidłowego oznakowania oraz bezpiecznego poruszania się pieszych oraz pojazdów przez cały okres realizacji zadania – dla ruchu lokalnego. 5) powiadomienie właścicieli lub zarządców sieci istniejącego uzbrojenia terenu oraz zapewnienia prawidłowego nadzoru branżowego, w szczególności energetycznego, gazowego, wod. - kan., telekomunikacyjnego; 6) przekazanie Zamawiającemu dokumentacji powykonawczej; 7) przeprowadzenia niezbędnych odwiertów kontrolnych, badań nośności i zagęszczenia wykonanych przez Wykonawcę robót, elementów oraz warstw konstrukcyjnych podłoża, podbudowy, nawierzchni. 5. Wykonawca zobowiązany będzie do ubezpieczenia się od odpowiedzialności cywilnej (OC) z tytułu realizacji umowy w stosunku do osób trzecich i ich mienia oraz od następstw nieszczęśliwych wypadków z limitem odpowiedzialności Zakładu Ubezpieczeń na kwotę nie mniejszą niż 100 000,00 zł (słownie: sto tysięcy złotych i 00/100). 6. Zgodnie z art. 29 ust. 3a. Pzp Zamawiający wymaga, aby Wykonawca i jego Podwykonawca zatrudnił na podstawie umowy o pracę, przez cały okres realizacji umowy, wszystkie osoby wykonujące czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi, polegające na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. – Kodeks pracy (Dz. U. z 2016 r. poz. 1666, 2138 2255 oraz z 2017 r. poz.60 i 962). Wymóg zatrudnienia na umowę o pracę dotyczy osób wykonujących wszystkie czynności bezpośrednio związane z robotami budowlanymi przy budowie dróg i montażu sieci wodno-kanalizacyjnej w tym: układanie kostki brukowej, montaż krawężników, przygotowanie fundamentów pod szalunek, zbrojenie, prace ziemne przy budowie nowych dróg, praca przy rozkładarce mas mineralno-bitumicznych, montaż elementów wod.-kan. (rury, studnie, itd.), prace ziemne przy montażu elementów wod.-kan. Konieczność zatrudnienia na podstawie umowy o pracę nie dotyczy m.in. osób kierujących budową, świadczących usługi dostawcze, transportowe i najmu sprzętu. 7. W celu prawidłowego sporządzenia oferty Zamawiający zaleca przeprowadzenie wizji w terenie.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45233140-2
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w wysokości 2 200,00 zł (słownie: dwa tysiące dwieście złotych 00/100); 2. Wadium może być wniesione w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu; 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; 3) gwarancjach bankowych; 4) gwarancjach ubezpieczeniowych; 5) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2016 r. poz. 359 i 2260 oraz 2017 r. poz. 1089). 3. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść na rachunek bankowy Zamawiającego Bank Polska Kasa Opieki S.A. ul. Rynek, Bochnia nr 74 1240 1431 1111 0010 0293 1934. 4. Wadium wnoszone w formie poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez Polska Agencje Przedsiębiorczości należy złożyć w formie oryginału u Skarbnika Urzędu Miasta pokój nr 131. 5. Nie należy załączać oryginału dokumentu wadialnego do oferty. 6. Z treści gwarancji (poręczenia) musi jednoznacznie wynikać, jaki jest sposób reprezentacji Gwaranta. 7. Gwarancja musi być podpisana przez upoważnionego (upełnomocnionego) przedstawiciela Gwaranta. Podpis winien być sporządzony w sposób umożliwiający identyfikację złożony wraz z imienną pieczątką lub czytelny z podaniem imienia i nazwiska. 8. Z treści gwarancji winno wynikać bezwarunkowo, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie Gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 46 ust. 5 Pzp. 9. Wadium musi być wniesione najpóźniej do wyznaczonego terminu składania ofert. 10. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli do wyznaczonego terminu składania ofert znajdzie się na rachunku bankowym Zamawiającego.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie określa warunku w tym zakresie.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Kosztorys ofertowy sporządzony na podstawie przedmiaru robót; 2. Dowody potwierdzające równoważność oferty w przypadku oferowania materiałów równoważnych, o których mowa w rozdziale XII SIWZ (jeżeli dotyczy); 3. Zobowiązanie innych podmiotów, o którym mowa w VI.7. pkt 2 – na załączniku Nr 4 do SIWZ (jeżeli dotyczy); 4. Pełnomocnictwo, jeżeli oferta będzie podpisana przez pełnomocnika podmiotów występujących wspólnie (konsorcja, spółki cywilne) zgodnie z obowiązkiem wynikającym z art.23 ust. 2 ustawy lub w imieniu wykonawcy (jeżeli ofertę i załączone do niej dokumenty podpisują osoby nieujawnione w rejestrze lub ewidencji, do oferty należy dołączyć stosowne pełnomocnictwa udzielone przez osobę/osoby ujawnioną w rejestrze lub ewidencji), pełnomocnictwo musi zawierać stwierdzenie, że upełnomocnieni są uprawnieni do zaciągania zobowiązań w imieniu wykonawcy lub podmiotów występujących wspólnie; 5. Wykaz dokumentów, które wykonawca zastrzega, jako niejawne dla innych uczestników postępowania i osób trzecich (poza członkami komisji przetargowej), stanowiących tajemnicę przedsiębiorstwa w rozumieniu przepis o zwalczaniu nieuczciwej konkurencji, jeżeli wykonawca, nie później niż w terminie składania ofert lub wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, zastrzegł, że nie mogą być one udostępniane. Wykonawca

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach