Przetargi.pl
Modernizacja Skansenu Miniatur Szlaku Piastowskiego w Pobiedziskach w ramach projektu „Rozwój kluczowego szlaku dziedzictwa kulturowego województwa wielkopolskiego pn. Szlak Piastowski”

Gmina Pobiedziska ogłasza przetarg

  • Adres: 62010 Pobiedziska, ul. Tadeusza Kościuszki
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. 618 977 100 , fax. 618 977 124
  • Data zamieszczenia: 2018-04-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Pobiedziska
    ul. Tadeusza Kościuszki 4
    62010 Pobiedziska, woj. wielkopolskie
    tel. 618 977 100, fax. 618 977 124
    REGON: 53044200000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.pobiedziska.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja Skansenu Miniatur Szlaku Piastowskiego w Pobiedziskach w ramach projektu „Rozwój kluczowego szlaku dziedzictwa kulturowego województwa wielkopolskiego pn. Szlak Piastowski”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    2. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane pod nazwą: "Modernizacja Skansenu Miniatur Szlaku Piastowskiego w Pobiedziskach w ramach projektu „Rozwój kluczowego szlaku dziedzictwa kulturowego województwa wielkopolskiego pn. Szlak Piastowski” 3. Przedmiot zamówienia obejmuje modernizację ogrodzenia skansenu z budową wieży widokowej, powiększenie terenu skansenu dla nowych, trzech makiet, uporządkowanie tematyczne makiet, przebudowę i rozbudowę istniejącego budynku administracyjnego dla potrzeb sali multimedialnej, dostosowanie obiektu do potrzeb osób niepełnosprawnych w tym niewidomych. 4. Lokalizacja inwestycji: ul. Fabryczna 100, DZ. NR 68/1, 68/2, 75, 76, 100, 101 ark. 11, obręb Pobiedziska, 62-010 Pobiedziska. 5. Określenie przedmiotu i zakresu zamówienia:  Zakres rzeczowy robót obejmuje : a) Modernizacje ogrodzenia tj. demontaż istniejącego ogrodzenia oraz wykonanie nowego ogrodzenia: reprezentatywnego (część północna, wschodnia, południowa) z pali drewnianych wysokości min.180 cm wraz z bramą i furtką oraz z siatki stalowej ocynkowanej (w części zachodniej) - roboty będą obejmować wykonanie wykopów ziemnych, wykonanie fundamentów betonowych, wbicie pali drewnianych, usypanie wymaganych spadków warstwy ziemnej. Cześć podziemna bali drewnianych należy zaimpregnować przeciwwilgociowo impregnatem na bazie asfaltu. b) Modernizacje bramy wjazdowej skansenu wraz z budową punktu widokowego dostosowanego dla osób niepełnosprawnych – elementy te należy wykonać z pali drewnianych oraz typowych elementów ogrodzeniowych tak aby miały charakter podgrodzia średniowiecznego. c) Wieża widokowa - (w północnej części Skansenu) wysokość 6,5 m, powierzchni 9 m2 z bali drewnianych z widokiem na gród sąsiadujący ze Skansenem Miniatur. Wieża wykonana będzie z bali drewnianych, zaimpregnowanych przeciwwilgociowo. Podłogę w punkcie widokowym należy ukształtować w sposób umożliwiający odprowadzenie wody na zewnątrz przez otwór wejściowy oraz aby nie posiadała progów stanowiących barierę dla poruszania się osób niepełnosprawnych. Dach kryty gontem drewnianym. Fundamenty pod wieżę o szerokości 35 cm oraz wysokości min 80 cm poniżej poziomu terenu dla każdej ze stóp fundamentu. d) Montaż bramy oraz furtek - roboty będą obejmować wykonanie fundamentów pod słupki nośne, montaż prowadnicy do bramy. Wszelkie nieocynkowane elementy metalowe należy zabezpieczyć przed korozją. Drewniane elementy należy zabezpieczyć przeciwwilgociowo. e) Plan zagospodarowania skansenu i terenów przyległych – przygotowanie i zagospodarowanie terenu wraz z jego powiększeniem w kierunku zachodnim w celu wydzielenia obszaru: wycinka drzew, usypanie skarpy, niwelacja terenu, obsianie trawą, budowa chodników, ewentualne nasadzenia, przygotowanie terenu pod nowe miniatury w skali 1:20 (Opactwo benedyktyńskie w Lubiniu, kompleks dawnego opactwa cysterskiego w Lądzie nad Wartą, Katedra św. Mikołaja w Kaliszu) i zagospodarowania terenu wokół makiet. f) Uporządkowanie terenu - należy wyrównać i oczyścić teren, nanieść glebę umożliwiającą porost trawy oraz zasiać trawę. g) Wytyczenie nowych ciągów pieszych - roboty obejmują wykonanie wykopów pod nowe ciągi piesze, wykonanie podkładów pod nawierzchnie i ułożenie nawierzchni z kostki cementowej, zamknięte krawężnikami betonowymi. h) Przeniesienie istniejących makiet oraz przygotowanie terenu pod nowa makietę. Przygotowując teren należy usunąć warstwę ziemną do głębokości ok. 8 cm, następnie dosypać piasku z domieszką cementu do wysokości 6cm, utwardzić, wypoziomować a następnie otoczenie makiety wysypać żwirem w kolorze grafitowym o frakcji 8/16 mm. Teren po przeniesionych makietach należy oczyścić ze żwiru, nanieść gleby przeznaczonej to trawy do głębokości 10 cm, obsiać trawą. Nowe makiety (Kościół Klasztorny pw. N. NMP w Lubiniu, Opactwo Cystersów w Lądzie, Katedra Św. Mikołaja w Kaliszu) zostaną wykonane przez wyspecjalizowaną firmę i nie są przedmiotem tego postępowania. i) Uporządkowanie tematyczne makiet Skansenu Miniatur – podział, wydzielenie odrębnego obszaru i odpowiednie usytuowanie makiet na te, które tematycznie należą do Szlaku Piastowskiego oraz istniejące nie związane ze Szlakiem Piastowskim oraz nowych trzech makiet obiektów, które znalazły się na Szlaku Piastowskim w jego aktualnym przebiegu tj. Opactwo benedyktyńskie w Lubiniu, Kompleks dawnego opactwa cysterskiego w Lądzie nad Wartą i Katedra św. Mikołaja w Kaliszu. j) Przebudowie oraz rozbudowie istniejącego budynku administracyjnego na potrzeby między innymi sali multimedialnej w celu organizowania wystaw i multimedialnych lekcji historii, budynek należy wykonać w taki sposób aby nawiązywał do średniowiecznej chaty chłopskiej i wkomponował się w czasy Piastów, w budynku należy uwzględnić wewnętrzną instalację elektryczną; pozostałe dwa budynki należy z zewnątrz pokryć drewnianą palisadą aby całość miała charakter podgrodzia średniowiecznego. Przebudowa dotyczy zmiany funkcji budynku, umiejscowienie w nim toalet dostosowanych do wymagań dla całej inwestycji, holu, rozbudowa o pomieszczenie szatni, połączenie budynku z projektowanym budynkiem, w którym znajdować się będzie sala multimedialna na 48 osób (należy uwzględnić montaż przez innego wykonawcę projektora multimedialnego oraz ekranu projekcyjnego do rzutnika) wraz z kasą i pomieszczeniem socjalnym, magazynkiem. Nowoprojektowany budynek połączony także będzie funkcjonalnie z drugim istniejącym budynkiem znajdującym się na terenie Skansenu. Nowoprojektowany budynek wykonany ma być w technologii Pierwszych Piastów tzn. konstrukcja nośna – bale drewniane, konstrukcja dachu – drewniana, pokrycie dachu – gont drewniany. Całość (wszystkie budynki) pod względem architektonicznym nawiązywać mają do estetyki pierwszych Piastów – pokrycie istniejących budynków balami drewnianymi bądź materiałem imitującym bale drewniane, pokrycie dachowe z gontu osikowego. k) Należy uwzględnić montaż przez innego wykonawcę nowych tablic informacyjnych (z językiem Braille’a) przed każdą makietą a także ławostołów i koszy na śmieci oraz ławy, które nie są przedmiotem tego postępowania. l) Całość obiektu winna być dostosowana do potrzeb osób niepełnosprawnych ze szczególnym uwzględnieniem osób niewidomych. Przed każdą z makiet architektonicznych należy umieścić nawierzchnię uwagi tj. płytki chodnikowe z wypukłą nawierzchnią prowadzącą do tabliczek z informacją o danej makiecie architektoniczno – urbanistycznej (40 sztuk). Wszelkie progi drzwiowe należy wykonać o maksymalnej wysokości 2 cm, co umożliwi swobodne poruszanie na wózku inwalidzkim. Toalety mają być przystosowane do potrzeb osób niepełnosprawnych, tzn. posiadające odpowiedniej szerokości drzwi, przestrzeń manewrową na planie okręgu o średnicy 150 cm, toalety wyposażone w poręcz ułatwiającą korzystanie z toalet. Punkt widokowy nie ma posiadać progów i umożliwiać ma swobodne korzystanie osobom poruszającym się na wózkach inwalidzkich oraz wolna przestrzeń umożliwiać ma swobodne obracanie się. m) Oraz inne czynności zawarte w dokumentacji projektowej. 6. Szczegółowy zakres prac objętych przedmiotem zamówienia określony został:  w Projekcie budowlanym, który stanowi załącznik nr 7 do SIWZ,  przedmiarze robót, który stanowi załącznik nr 7 Z uwagi na ryczałtowy charakter wynagrodzenia przedmiar robót ma charakter wyłącznie pomocniczy. Wykonawca zobligowany będzie do wykonania zakresu prac określonego w dokumentacji projektowej z wyłączeniem prac wprost określonych w SIWZ (makiety, ławostoły, kosze na śmieci oraz ławy).  oraz Specyfikacji technicznej wykonania i odbioru robót, która stanowi załącznik nr 7 do SIWZ. 7. Do obowiązków wykonawcy w ramach wynagrodzenia umownego należeć będzie a) Obsługi geodezyjnej (przez uprawnionego geodetę) na etapie: wytyczeń w terenie, realizacji inwestycji objętej Przedmiotem umowy, sporządzenia dokumentacji powykonawczej z inwentaryzacją geodezyjną. b) Wykonania koniecznych dokumentacji wykonawczych, rysunków wykonawczych koniecznych do realizacji Przedmiotu zamówienia. c) Wykonania dokumentacji i czynności koniecznych do uzyskania pozwolenia na użytkowanie, wraz z poniesieniem kosztów uzgodnień i przeprowadzenia kontroli. Dokumentacje wykonawcze i rysunki wykonawcze w trakcie trwania procesu inwestycyjnego objętego Przedmiotem umowy należy uzgodnić z Zamawiającym przed przystąpieniem do wykonania elementu realizowanego na podstawie przygotowanych przez Wykonawcę dokumentacji i rysunków. d) Poniesienia kosztów wyłączeń i włączeń dotyczących sieci, koordynacji i wykonania robót będących w kompetencji gestorów sieci itp. e) Dokonania uzgodnień, uzyskania wszelkich wymaganych opinii i decyzji, atestów, certyfikatów niezbędnych do wykonania Przedmiotu umowy i przekazania go do użytku, w tym przeprowadzenia pozytywnych odbiorów instytucji określonym w polskim prawodawstwie (Inspekcji Sanitarnej, Państwowej, Urzędu Dozoru Technicznego, Państwowej Straży Pożarnej, itp.) i pokrycia wszelkich kosztów z tym związanych. f) Złożenia wniosku w imieniu Zamawiającego do Powiatowego Inspektoratu Nadzoru Budowlanego w celu uzyskania decyzji pozwolenia na użytkowanie oraz przeprowadzenie pozytywnego postępowania w tym zakresie wraz z oddaniem Przedmiotu umowy do użytkowania, potwierdzonym ostateczną decyzją administracyjną. g) Odpowiedniego zabezpieczenia terenu budowy. Wykonawca jest zobowiązany do pisemnego uzgodnienia z Zamawiającym zabezpieczenia i organizacji robót. h) Zapewnienia dozoru, a także właściwych warunków bezpieczeństwa i higieny pracy. i) Prowadzenia robót zgodnie z przepisami bhp i ppoż. j) Utrzymania terenu budowy w stanie wolnym od przeszkód komunikacyjnych oraz usuwania na bieżąco zbędnych materiałów, odpadów i śmieci. k) Umożliwienia wstępu na teren budowy pracownikom organu nadzoru budowlanego i jednostek sprawujących funkcje kontrolne oraz upoważnionym przedstawicielom Zamawiającego. l) Uporządkowania terenu budowy po zakończeniu robót, przywrócenia go do stanu pierwotnego. m) Naprawy uszkodzonych urządzeń uzbrojenia podziemnego w trakcie prowadzonych prac budowlanych. n) Ubezpieczenia od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na wartość nie mniejszą niż cena ofertowa, na cały czas jej trwania. o) Wykonywania prac zgodnie z Harmonogramem rzeczowo-finansowym, którego poszczególne elementy zostaną uzgodnione z Zamawiającym. Harmonogram rzeczowo-finansowy jest załącznikiem do niniejszej Umowy. p) Użycia do wykonania Przedmiotu zamówienia nowych materiałów I (pierwszego) gatunku i posiadających świadectwa bezpieczeństwa, atesty, gwarancje i certyfikaty dopuszczające do stosowania w budownictwa w standardzie nie gorszym niż określone w projekcie budowlanym oraz STWOiR. q) Wykonania robót zgodnie z obowiązującymi przepisami, normami oraz na ustalonych niniejszą Umową warunkach. r) Opracowania instrukcji eksploatacji i użytkowania. s) Uwzględnić i ponieść koszty związane z zagospodarowaniem placu budowy obejmujące pomieszczenia socjalno-bytowe i sanitarne dla osób zatrudnionych biorących udział w procesie technologicznym budowy. t) Na własny koszt zabezpieczyć dostawy mediów, w tym wody, do procesów technologicznych budowy jak i socjalno-bytowych osób zatrudnionych. u) Pokryć koszty związane ze zużyciem mediów, w tym energii elektrycznej i wody, dla procesów technologicznych budowy i socjalno – bytowych osób zatrudnionych. v) Zapoznać się z terenem budowy przed zawarciem Umowy. 8. Warunki rękojmi i gwarancji: a) Na wykonany cały przedmiot zamówienia Wykonawca udzieli Zamawiającemu gwarancji minimum 36 miesięcy. b) Termin gwarancji liczony będzie od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. c) Okresy gwarancji udzielane przez Podwykonawców muszą odpowiadać, co najmniej okresowi udzielonemu przez Wykonawcę i liczone będą od daty bezusterkowego protokołu końcowego odbioru robót budowlanych. d) Okres rękojmi wynosi 5 lat. 9. Wykonawca może powierzyć realizację elementów (części) przedmiotu zamówienia podwykonawcom. W przypadku zamiaru wykonywania przedmiotu zamówienia z udziałem podwykonawców wykonawca zobowiązany jest do wskazania w swojej ofercie: części zamówienia (zakresów rzeczowych), których wykonanie zamierza powierzyć podwykonawcom i podania przez wykonawcę firm podwykonawców. Wskazanie takie należy umieścić na formularzu ofertowym. W przypadku braku wskazania w ofercie podwykonawstwa wykonawca będzie mógł wprowadzić podwykonawcę wyłącznie na warunkach określonych w umowie. 10. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę na podstawie umowy o pracę osób wykonujących czynności wchodzące w skład przedmiotu zamówienia tj. pracowników budowlanych wykonujących roboty budowlane inżynieryjne pod kierownictwem Kierownika budowy, jeżeli wykonanie tych czynności polega na wykonywaniu pracy w sposób określony w art. 22 § 1 ustawy z dnia 26 czerwca 1974 r. - Kodeks pracy (tekst jedn. Dz. U. z 2016 r. poz. 1666). Szczegółowe obowiązki Wykonawcy dotyczące zatrudniania na podstawie umowy o pracę zostały szczegółowo opisane we wzorze umowy, który stanowi załącznik nr 2 do SIWZ oraz rozdziale 25 SIWZ. 11. W przypadku, gdyby w opisie przedmiotu zamówienia (załącznikach do SIWZ) Zamawiający określił przedmiot zamówienia poprzez wskazanie znaków towarowych, patentów lub pochodzenia, źródła lub szczególnego procesu, który charakteryzuje produkty lub usługi dostarczane przez konkretnego Wykonawcę, jeżeli mogłoby to doprowadzić do uprzywilejowania lub wyeliminowania niektórych Wykonawców lub produktów dopuszcza możliwość składania ofert równoważnych. Wskazane wyżej określenie przedmiotu zamówienia ma charakter wyłącznie pomocniczy w przygotowaniu oferty i ma na celu wskazać oczekiwane standardy co do minimalnych parametrów technicznych oczekiwanych materiałów i urządzeń. Przez ofertę równoważną należy rozumieć ofertę o parametrach technicznych wytrzymałościowych, jakościowych, wydajnościowych nie gorszych od opisu wskazanego przez Zamawiającego w opisie przedmiotu zamówienia. Parametry wskazane przez Zamawiającego są parametrami minimalnymi, granicznymi. Pod pojęciem „parametry” rozumie się funkcjonalność, przeznaczenie, kolorystykę, strukturę, materiały, kształt, wielkość, bezpieczeństwo, wytrzymałość itp. W związku z powyższym Zamawiający dopuszcza możliwość zaoferowania materiałów o innych znakach towarowych, patentach lub pochodzeniu, natomiast nie o innych właściwościach i funkcjonalnościach niż określone w SIWZ. W przypadku, gdyby Zamawiający użył w opisie przedmiotu zamówienia normy, aprobaty, specyfikacje techniczne i systemy odniesienia, o których mowa w art. 30 ust., 1-3 ustawy Pzp należy rozumieć je jako przykładowe. Zamawiający zgodnie z art. 30 ust. 4 ustawy Pzp dopuszcza w każdym przypadku zastosowanie rozwiązań równoważnych opisywanym w treści SIWZ. Każdorazowo gdy wskazana jest w niniejszej SIWZ lub załącznikach do SIWZ norma, należy przyjąć, że w odniesieniu do niej użyto sformułowania „lub równoważna”. Wykonawca powołujący się na rozwiązania równoważne stosownie do dyspozycji art. 30 ust. 5 PZP musi wykazać, że oferowane dostawy, usługi lub roboty budowlane spełniają warunki określone przez Zamawiającego w stopniu nie gorszym. W przypadku, gdy Wykonawca nie złoży w ofercie dokumentów o zastosowaniu innych materiałów i urządzeń, to rozumie się przez to, że do kalkulacji ceny oferty oraz do wykonania umowy ujęto materiały i urządzenia zaproponowane w opisie przedmiotu zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Zamawiający wymaga wniesienia wadium w następującej wysokości  8000,00 zł (słownie: osiem tysięcy złotych) 2. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach: 1) pieniądzu, 2) poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo-kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym, 3) gwarancjach bankowych, 4) gwarancjach ubezpieczeniowych, 5) poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt. 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (tekst jednolity: Dz. U. z 2007 r. Nr 42, poz.275 z późniejszymi zmianami). 3. Wadium wpłacane w pieniądzu należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: 13 1020 4027 0000 1302 1108 0068 PKO BP SA Poznań 4. Z treści wadium wnoszonego w formie: poręczenia bankowego, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielonych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości powinno wynikać bezwarunkowe, na każde pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w terminie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty Zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp. 5. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli najpóźniej do terminu składania ofert zaliczone zostanie na rachunku bankowym Zamawiającego. 6. Wadium wnoszone w formie innej niż pieniądz musi zostać złożone w oryginale najpóźniej do upływu terminu składania ofert w siedzibie Zamawiającego – sekretariat. Wadium musi zabezpieczać ofertę przez cały okres związania ofertą. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie, zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie uznana za odrzuconą. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące elementy: 1) nazwę dającego zlecenie (Wykonawcy), beneficjenta gwarancji/poręczenia (Zamawiającego), gwaranta (banku lub instytucji ubezpieczeniowej udzielających gwarancji/poręczenia) oraz wskazanie ich siedzib, 2) określenie wierzytelności, która ma być zabezpieczona gwarancją/poręczeniem – określenie przedmiotu zamówienia 3) kwotę gwarancji/poręczenia, 4) zobowiązanie gwaranta/poręczyciela do zapłacenia bezwarunkowo i nieodwołalnie kwoty gwarancji/poręczenia na każde pisemne żądanie Zamawiającego w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a oraz art. 46 ust. 5 ustawy Pzp . 8. Zwrot wadium a) Zamawiający zwraca wadium wszystkim Wykonawcom niezwłocznie po wyborze oferty najkorzystniejszej lub unieważnieniu postępowania, z wyjątkiem Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. b) Wykonawcy, którego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza, Zamawiający zwraca wadium niezwłocznie po zawarciu umowy w sprawie zamówienia publicznego oraz wniesieniu zabezpieczenia należytego wykonania umowy, jeżeli jego wniesienia żądano. c) Zamawiający zwraca niezwłocznie wadium na wniosek Wykonawcy, który wycofał ofertę przed upływem terminu składania ofert. d) Zamawiający żąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. e) Jeżeli wadium wniesiono w pieniądzu, Zamawiający zwraca je wraz z odsetkami wynikającymi z umowy rachunku bankowego, na którym było ono przechowywane, pomniejszone o koszty prowadzenia rachunku bankowego oraz prowizji bankowej za przelew pieniędzy na rachunek bankowy wskazany przez Wykonawcę. f) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy Pzp, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy Pzp, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy Pzp, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy Pzp, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. g) Zamawiający zatrzymuje wadium wraz z odsetkami, jeżeli Wykonawca, którego oferta została wybrana: 1. odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; 2. nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wykonania umowy; 3. zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy.
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający nie stawia w tym zakresie żadnych wymagań;
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 9. Na ofertę składają się: a) Wypełniony formularz ofertowy sporządzony wg wzoru stanowiącego załącznik nr 1 do SIWZ. b) informacja o części zamówienia jaką Wykonawca zamierza powierzyć podwykonawcy - na formularzu oferty c) oświadczenie, o którym mowa w Rozdziale VII pkt 1, 2, 3, 4. Oświadczenia wykonawcy dotyczące przesłanek wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu d) w przypadku powoływania się na zasoby podmiotów trzecich - zobowiązanie tych podmiotów e) oświadczenie umożliwiające dokonanie oceny ofert w kryteriach gwarancji - na formularzu oferty. f) pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) - w przypadku, gdy upoważnienie do podpisania oferty nie wynika z dokumentów rejestrowych. W przypadku podmiotów wspólnie ubiegających się o zamówienie pełnomocnictwo (oryginał lub notarialnie potwierdzona kopia) do reprezentowania ich w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy w sprawie zamówienia publicznego. g) W przypadku wnoszenia wadium w innej formie niż pieniężna należy oryginał dokumentu zdeponować zgodnie z postanowieniami SIWZ. h) dokumenty potwierdzające równoważność w przypadku oferowania rozwiązań równoważnych

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach