Przetargi.pl
Modernizacja siedziby Urzędu - ul. Żelazna 99 w ramach zadania modernizacja siedzib Urzędu (sprawa nr 11/ZP/16)

Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola ogłasza przetarg

  • Adres: 01-003 Warszawa, Al. Solidarności 90
  • Województwo: mazowieckie
  • Telefon/fax: tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686 , fax. 22 4435600
  • Data zamieszczenia: 2016-03-14
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto Stołeczne Warszawa, Dzielnica Wola
    Al. Solidarności 90 90
    01-003 Warszawa, woj. mazowieckie
    tel. 22 4435682, 683, 684, 685, 686, fax. 22 4435600
    REGON: 01525966300161
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.wola.waw.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja siedziby Urzędu - ul. Żelazna 99 w ramach zadania modernizacja siedzib Urzędu (sprawa nr 11/ZP/16)
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia jest przebudowa i adaptacja wnętrz części budynku użytkowo - mieszkalnego na pomieszczenia administracyjno - biurowe przy ul. Żelaznej 99 w Warszawie na potrzeby Urzędu Dzielnicy Wola. 1. Realizacja przebudowy: przebudowa poziomu +1, klatki schodowej z instalacją oddymiania i wydzieleniem na wszystkich kondygnacjach, oraz niezbędnych części wspólnych instalacji technicznych, w szczególności wentylacji mechanicznej i pionów i poziomów wod-kan w obrębie poziomu +1 i piwnicy. Przedmiot zamówienia wiąże się z koniecznością uzyskania pozwolenia na budowę, które inwestor posiada. Zakres robót obejmuje: - Wydzielenie pożarowe klatki schodowej na wszystkich kondygnacjach oraz wykonanie instalacji oddymiania klatki schodowej, - Przebudowę pomieszczeń sanitarnych w adaptowanej części budynku, - Przebudowę układu pomieszczeń biurowych i innych poprzez wyburzenia i budowę nowych ścian działowych oraz wykonanie przebić i zamurowań w istniejących ścianach, - Roboty wykończeniowe wewnętrzne i montaż stałego wyposażenia, - Wymianę wewnętrznej instalacji wodno-kanalizacyjnej, - Wyposażenie pomieszczeń biurowo-administracyjnych w instalację wentylacji mechanicznej nawiewnej i wyciągowej wraz z rekuperacją, - Wyposażenie wszystkich pomieszczeń biurowych w klimatyzację realizowaną poprzez jednostki lokalne naścienne lub sufitowe w każdym pomieszczeniu, - Wymiana instalacji c.o. wewnętrznej i dostosowanie istniejącego węzła cieplnego, - Wymiana wewnętrznej instalacji elektrycznej oświetleniowej i zasilania, - Wyposażenie pomieszczeń w instalacje teletechniczne (sieć komputerowa telefoniczna, system sygnalizacji pożarowej, itp.). 2. Zamawiający wprowadza dodatkowe wymagania związane z realizacją zamówienia, w związku z zastosowaniem klauzuli społecznej na podstawie art. 29 ust. 4 ustawy Pzp, dotyczącej zatrudnienia jednej osoby w pełnym wymiarze czasu pracy na podstawie umowy o pracę na podstawie umowy o pracę. Szczegółowe wymagania dotyczące zatrudnienia osoby w pełnym wymiarze zawarte są we wzorze umowy - stanowiącym załącznik 4 do SIWZ. 3. Zgodnie z treścią § 3 ust.2 wzoru umowy, Wykonawca zobowiązany jest do posiadania polisy od odpowiedzialności OC z tytułu prowadzonej działalności na sumę ubezpieczenia nie mniejszą niż 500 000,00 zł (słownie złotych: pięćset tysięcy 00/100) przez cały okres trwania umowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia został określony w Części II Specyfikacji Istotnych Warunków Zamówienia (SIWZ)
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454000001
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 6 miesięcy

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Zamawiający nie wymaga zabezpieczenia oferty wadium

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Okres gwarancji
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.wola.waw.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach