Przetargi.pl
Modernizacja sieci komputerowej w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Staszowie przy ul. Oględowskiej 12

Izba Skarbowa w Kielcach ogłasza przetarg

  • Adres: 25-561 Kielce, ul. Witosa 78B
  • Województwo: świętokrzyskie
  • Telefon/fax: tel. 0-41 34 05 102 , fax. 0-41 34 458 54
  • Data zamieszczenia: 2016-07-04
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Izba Skarbowa w Kielcach
    ul. Witosa 78B 78B
    25-561 Kielce, woj. świętokrzyskie
    tel. 0-41 34 05 102, fax. 0-41 34 458 54
    REGON: 00102124000000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://www.kielce.apodatkowa.gov.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja rządowa terenowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci komputerowej w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Staszowie przy ul. Oględowskiej 12
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiot zamówienia obejmuje wykonie wszelkich prac i czynności niezbędnych do prawidłowego zrealizowania robót w zakresie ?Modernizacji sieci komputerowej w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Staszowie przy ul. Oględowskiej 12?, zgodnie z: 1.1. Projektem wykonawczym opracowanym przez Technitel Polska S. A.; 90-554 Łódź ul. Kuropatwińskiej 16, z zastrzeżeniem, że Zamawiający dokonał zmiany przedmiotu zamówienia w stosunku do wyżej wymienionego projektu, polegającej na rezygnacji z montażu elementów aktywnych sieci (przełączników) w ilości 5 szt. 1.2. Specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót elektrycznych i instalacji okablowania strukturalnego; 1.3. warunkami określonymi w SIWZ, w tym we wzorze umowy; 1.4. wytycznymi zawartymi w dokumencie ?Standard infrastruktury sieciowej? opracowanym przez Departament Informatyki Ministerstwa Finansów - stanowiącym Załącznik do SIWZ; 2. Zakres całości robót, w tym objęty wyżej wymienionym projektem oraz specyfikacjami technicznymi wykonania i odbioru robót obejmuje w szczególności: 2.1. wykonanie instalacji elektrycznych w związku z budową sieci komputerowej okablowania strukturalnego, w tym: -budowa tablic rozdzielczych dedykowanych dla zasilania obwodów komputerowych, -obwody odbiorcze gniazd wtykowych dedykowane dla zasilania obwodów komputerowych, zasilanych z w/w tablic rozdzielczych, -zasilanie urządzeń technicznych w pomieszczeniu serwerowni; 2.2. wykonanie instalacji okablowania strukturalnego (instalacja informatyczna) co wiąże się w szczególności z instalacją: -określonej w projekcie wykonawczym liczby punktów PEL składających się z dwóch gniazd teledacyjnych (RJ45) i trzech gniazd zasilających (AC) na jednym obwodzie (gniazda AC z elementami odkodowującymi) kategorii 6a (przewody teledacyjne prowadzone bezpośrednio do szafy krosowniczej), -szafy 19 cali 45U z wyposażeniem, 2.3. Zamawiający wymaga, aby instalacja okablowania strukturalnego była wykonywana przez firmę, która posiada ważne uprawnienia i certyfikat wydany przez producenta okablowania strukturalnego, spełniającego warunki jakości i gwarancji określone w projekcie oraz posiadała minimum dwóch instalatorów mających autoryzację producenta okablowania strukturalnego w zakresie projektowania, wykonania, nadzoru, pomiarów oraz kwalifikowania do objęcia gwarancją; 2.4. wykonanie wszelkich prób i pomiarów niezbędnych do odbioru zamontowanych sieci, zgodnie z wymaganiami projektanta i producentów; 2.5. wyremontowanie posadzki (ok. 16,5 m2) oraz pomalowanie ścian i sufitu w serwerowni znajdującej się na II piętrze budynku pok. nr 22 - prace te będą obejmować: - demontaż istniejącego parkietu drewnianego, - uzupełnienie ubytków posadzki, wykonaniu poziomej wylewki, - położenie wykładziny antyelektrostatycznej - podłączonej do uziomu centralnego wydzielonej sieci zasilającej komputery, - przygotowanie powierzchni ścian i sufitów pod malowanie farbami akrylowymi tj. wyczyszczenie i odtłuszczenie ścian, usunięcie ewentualnych luźnych elementów i zaszpachlowanie ubytków, oczyszczenie z pyłu, umycie, - nałożenie farby lub preparatu gruntującego, dwukrotne malowanie sufitów i ścian farbą akrylową (sufity malowane białą farbą, ściany w kolorze uzgodnionym z Zamawiającym), 2.6. wykonanie wszelkich robót towarzyszących, niezbędnych do prawidłowego wykonania w/w zakresu, w tym w szczególności: demontaż i ponowny montaż mebli i wyposażenia, przeniesienie, wyniesienie mebli i wyposażenia kolidującego z wykonywanymi pracami. Zamawiający informuje, że w pomieszczeniach urzędu znajdują się zabudowy stałe, które mogą kolidować z wykonywanymi pracami; 2.7. demontaż istniejącej sieci komputerowej; 2.8. doprowadzenie do stanu pierwotnego, po wykonaniu prac, miejsc uszkodzonych w wyniku przeprowadzenia tych prac, tj.np. uszkodzone ściany zatynkować/zagipsować, pomalować itp. 2.9. wykonanie dokumentacji powykonawczej. 3. Wykonywanie prac i robót odbywać się będzie na obiekcie czynnym - Wykonawca jest zobowiązany do takiej organizacji robót, aby nie zakłócać pracy Urzędu
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 453110000
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: nie
  • II.2. Czas trwania zamówienia lub termin wykonania: 60 dni

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca przystępujący do postępowania jest zobowiązany wnieść wadium w wysokości 5000,00 zł 2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert. 3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku formach przewidzianych w art. 45 ust. 6 pkt 1-5 ustawy Pzp. - w pieniądzu; - w poręczeniach bankowych lub poręczeniach spółdzielczej kasy oszczędnościowo - kredytowej, z tym że poręczenie kasy jest zawsze poręczeniem pieniężnym; - w gwarancjach bankowych; - w gwarancjach ubezpieczeniowych; - poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust.5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Przedsiębiorczości (t.j. Dz. U. z 2014 r. poz. 1804 z późn. zm.). 4. Wadium wnoszone w pieniądzu należy wpłacić przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego nr: 68 1010 1238 0804 4813 9120 0000 z podaniem tytułu na dowodzie przelewu ?Modernizacja sieci komputerowej w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Staszowie przy ul. Oględowskiej 12? Potwierdzenie wniesienia wadium należy dołączyć do oferty. 5. W przypadku wnoszenia wadium w formie innej niż pieniężna oryginał dokumentu należy złożyć w oddzielnej kopercie w siedzibie Zamawiającego w pokoju nr 15 (kancelaria) przed upływem terminu składania ofert lub dołączyć do oferty w osobnej kopercie. Na kopercie należy umieścić nazwę firmy i adres Wykonawcy oraz informację: ?Wadium - Modernizacja sieci komputerowej w budynku będącym siedzibą Urzędu Skarbowego w Staszowie przy ul. Oględowskiej 12?. 6. Zamawiający zwracając wadium w trybie art. 46 ustawy Pzp zwróci Wykonawcy oryginał dokumentu wadium jeżeli wadium zostało wniesione w formie innej niż pieniężna. Wobec powyższego zaleca się nie spinać w sposób trwały oryginału dokumentu wadium z ofertą. Kserokopię złożonego dokumentu poświadczoną za zgodność z oryginałem należy wpiąć do oferty. 7. W przypadku wniesienia wadium w formach, o których mowa w art. 45 ust. 6 pkt 2 do 5 ustawy Pzp, winny one zawierać w szczególności: - określenie postępowania (jego nazwę), - nazwę Wykonawcy, - określenie Zamawiającego jako beneficjenta, - wysokość gwarantowanej kwoty wadium, - termin ważności gwarancji, który nie może być krótszy niż termin związania ofertą. - dokument wadium musi być podpisany przez upoważnionego przedstawiciela Gwaranta. Podpis powinien być złożony w sposób umożliwiający jego identyfikację, np. z imienną pieczątką lub z podaniem imienia i nazwiska. 8. Z treści dokumentu wadium wniesionego w sposób, o którym mowa w pkt. 6 winno jednoznacznie wynikać, iż wystawca dokumentu gwarantuje wypłatę Zamawiającemu pełnej kwoty wadium bezwarunkowo, nieodwołalnie, na każde pisemne żądanie Zamawiającego, w przypadku, gdy: a) Wykonawca, którego oferta została wybrana: - odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie; - zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie Wykonawcy; b) Wykonawca, w odpowiedzi na wezwanie Zamawiającego, o którym mowa w art. 26 ust. 3 ustawy Pzp z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył dokumentów lub oświadczeń, o których mowa w art. 25 ust. 1, pełnomocnictw, listy podmiotów należących do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 2 pkt 5 lub informacji o tym, że nie należy do grupy kapitałowej lub nie wyraził zgody na poprawienie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt. 3, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez Wykonawcę jako najkorzystniejszej. 9. Inne zapisy w treści gwarancji lub poręczeń (nie wynikające z ogólnie obowiązujących przepisów, które winny być wówczas powołane) nie mogą utrudniać Zamawiającemu realizacji swoich praw do zatrzymania wadium wynikających z zapisów w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 10. W przypadku wniesienia wadium w pieniądzu decyduje data i godzina wpływu środków na konto Zamawiającego. Zamawiający sprawdzi czy w terminie składania ofert pieniądze znajdują się na jego koncie. 11. Wykonawca, który nie zabezpieczy swojej oferty akceptowaną formą wadium zostanie przez Zamawiającego wykluczony, a oferta uznana za odrzuconą. 12. Wadium wniesione w pieniądzu Zamawiający przechowuje na rachunku bankowym. 13. Zwrot, żądanie ponownego wniesienia lub zatrzymanie wadium nastąpi zgodnie z art. 46 ustawy Pzp. 14. W przypadku wniesienia odwołania Zamawiający, nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wzywa Wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie kieruje jedynie do Wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą - zgodnie z art. 184 ustawy Pzp. 15. Zamawiający zażąda ponownego wniesienia wadium przez Wykonawcę, któremu zwrócono wadium na podstawie art. 46 ust. 1 ustawy Pzp, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wnosi wadium w terminie określonym przez Zamawiającego.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.1. Kryteria oceny ofert: Zatrudnienie na umowę o pracę
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: http://www.kielce.apodatkowa.gov.pl/izba-skarbowa-w-kielcach/ogloszenia/zamowieniapubliczne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach