Przetargi.pl
Modernizacja sieci kanalizacyjnej w Gminie Lidzbark

Gmina Lidzbark ogłasza przetarg

  • Adres: 13-230 Lidzbark, Sądowa 21
  • Województwo: warmińsko-mazurskie
  • Telefon/fax: tel. 23 696 15 05 , fax. 23 696 21 07
  • Data zamieszczenia: 2022-07-22
  • Zamieszczanie ogłoszenia: nieobowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lidzbark
    Sądowa 21
    13-230 Lidzbark, woj. warmińsko-mazurskie
    tel. 23 696 15 05, fax. 23 696 21 07
    REGON: 130377942
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.umig.lidzbark.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci kanalizacyjnej w Gminie Lidzbark
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: dostawy
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń, spełniających parametry określone w Załączniku nr 1 do SWZ, mających na celu poprawę funkcjonalności sieci kanalizacji na terenie gminy Lidzbark. W ramach modernizacji sieci kanalizacji przewiduje się dostawę, instalację i konfigurację następujących urządzeń: w część nr 1 - Doposażenie oczyszczalni: – szczotki napowietrzające do rotora poziomego Landy typu 1000/12 - 27 kpl– mieszadło zatapialne z zestawem mocującym w komorze defosfatacji - 2 kpl– mieszadło zatapialne z zestawem mocującym w komorze nitryfikacji i denitryfikacji - 2 kpl– pompa piasku z zestawem mocującym - 1 kpl– piaskownik poziomy pomp z zestawem mocującym do usuwania piasku z piaskownika - 2 kpl– sonda optyczna z zakresem spektralnym UV-VIS, ze zintegrowanym czyszczeniem ultradźwiękami - 1 kpl– zautomatyzowana stacja zlewna – wyposażenie istniejącego kontenera po punkcie zlewnym - 1 kpl2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).1. Przedmiotem zamówienia jest dostawa wraz z montażem urządzeń, spełniających parametry określone w Załączniku nr 1 do SWZ, mających na celu poprawę funkcjonalności sieci kanalizacji na terenie gminy Lidzbark. W ramach modernizacji sieci kanalizacji przewiduje się dostawę, instalację i konfigurację następujących urządzeń: w część nr 2 - Wyposażenie przepompowni ścieków:– pompa z zestawem mocującym plus pełna automatyka sterująca przepompownią plus system monitorujący – 2 kpl– pompa z zestawem mocującym - 1 kpl– pompa z zestawem mocującym -2 kpl– pompa z zestawem mocującym - 1 kpl2. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia wraz z określeniem minimalnych wymagań został przedstawiony w Załączniku nr 1 do SWZ – Szczegółowy Opis Przedmiotu Zamówienia (SOPZ).
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 44411000-4
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wykonawca zobowiązany jest do zabezpieczenia swojej oferty wadium w wysokości:dla części nr 1 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100);dla części nr 2 - 1.000,00 zł (słownie: jeden tysiąc złotych 00/100);2. Wadium wnosi się przed upływem terminu składania ofert.3. Wadium może być wnoszone w jednej lub kilku następujących formach:1) pieniądzu;2) gwarancjach bankowych;3) gwarancjach ubezpieczeniowych;4) poręczeniach udzielanych przez podmioty, o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000 r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przedsiębiorczości (Dz. U. z 2020 r. poz. 299).4. Wadium w formie pieniądza należy wnieść przelewem na konto w Banku nr rachunku 07 8215 0006 2001 0000 0941 0042 z dopiskiem „Wadium - BiGK.271.1.18.2022 część nr 1 / 2 ”.UWAGA: Za termin wniesienia wadium w formie pieniężnej zostanie przyjęty termin uznania rachunku Zamawiającego.5. Wadium wnoszone w formie poręczeń lub gwarancji musi być złożone jako oryginał gwarancji lub poręczenia w postaci elektronicznej i spełniać co najmniej poniższe wymagania:1) musi obejmować odpowiedzialność za wszystkie przypadki powodujące utratę wadium przez Wykonawcę określone w ustawie PZP2) z jej treści powinno jednoznacznie wynikać zobowiązanie gwaranta do zapłaty całej kwoty wadium;3) powinno być nieodwołalne i bezwarunkowe oraz płatne na pierwsze żądanie;4) termin obowiązywania poręczenia lub gwarancji nie może być krótszy niż termin związania ofertą (z zastrzeżeniem iż pierwszym dniem związania ofertą jest dzień składania ofert);5) w treści poręczenia lub gwarancji powinna znaleźć się nazwa oraz numer przedmiotowego postępowania;6) beneficjentem poręczenia lub gwarancji jest: Gmina Lidzbark ul. Sądowa 21 , 13-230 Lidzbark7) w przypadku Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (art. 58 PZP), Zamawiający wymaga aby poręczenie lub gwarancja obejmowała swą treścią (tj. zobowiązanych z tytułu poręczenia lub gwarancji) wszystkich Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia lub aby z jej treści wynikało, że zabezpiecza ofertę Wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia (konsorcjum);6. Oferta wykonawcy, który nie wniesie wadium, wniesie wadium w sposób nieprawidłowy lub nie utrzyma wadium nieprzerwanie do upływu terminu związania ofertą lub złoży wniosek o zwrot wadium w przypadku, o którym mowa w art. 98 ust. 2 pkt 3 PZP zostanie odrzucona.7. Zasady zwrotu oraz okoliczności zatrzymania wadium określa art. 98 PZP
  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: Zamawiający uzna warunek za spełniony, jeśli Wykonawca wykaże, że:dla części nr 1w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował jedną dostawę obejmującą swoim zakresem dostawę i instalację elementów sieci wodno-kanalizacyjnej, których wartość nie może być mniejsza niż 160.000,00 zł brutto;dla części nr 2w okresie ostatnich 3 lat przed upływem terminu składania ofert, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie zrealizował jedną dostawę obejmującą swoim zakresem dostawę i instalację elementów sieci wodno-kanalizacyjnej, których wartość nie może być mniejsza niż 150.000,00 zł brutto;W przypadku składania oferty na więcej niż jedną część zamówienia, Zamawiający wymaga, aby w zakresie zdolności technicznych lub zawodowych wykonawca wykazał zdolność do każdej z części oddzielnie. Zamawiający nie dopuszcza wskazywanie tych samych dostaw w różnych częściach zamówienia.W przypadku wspólnego ubiegania się o zamówienie przez Wykonawców, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy jeden z Wykonawców wykaże się samodzielnie realizacją wymaganych przez Zamawiającego dostaw. Zamawiający nie dopuszcza sumowania zdolności technicznej lub zawodowej, tzn. warunek nie zostanie uznany za spełniony w sytuacji, gdy Wykonawcy wspólnie ubiegający się o zamówienie wykażą, że zrealizowali razem dostawy o wymaganej wartości, ale żaden z nich nie zrealizował samodzielnie dostawy wymaganej przez Zamawiającego.W przypadku, gdy Wykonawca polegający na zdolnościach lub sytuacji innych podmiotów w zakresie zdolności technicznej lub zawodowej, Zamawiający uzna warunek dotyczący zdolności technicznej lub zawodowej za spełniony, gdy podmiot udostępniający zdolność techniczną lub zawodową zrealizował samodzielnie dostawy wymagane przez Zamawiającego.W przypadku, gdy złożone przez Wykonawcę dokumenty w celu potwierdzenia spełniania warunku udziału w postępowaniu zawierają dane w innych walutach niż w złotych polskich, Zamawiający w celu oceny spełnienia warunku udziału w postępowaniu wartości wykonanych zamówień w innej walucie niż złoty polski na podstawie średniego kursu złotego w stosunku do walut obcych określonego w tabeli kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego (http://www.nbp.pl) na dzień publikacji ogłoszenia o zamówieniu. Jeżeli w tym dniu nie będzie opublikowana tabela kursów średnich walut obcych Narodowego Banku Polskiego, Zamawiający przyjmie kurs średni z ostatniej tabeli przed dniem publikacji ogłoszenia o zamówieniu.
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: Tak

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: Zamówienie udzielane jest w trybie podstawowym na podstawie: art. 275 pkt 1 ustawy
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.5. Termin związania ofertą: 2022-08-03

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach