Przetargi.pl
Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Dworcowej w Wysokiej wraz z budową zbiornika retencyjnego przy Oczyszczalni ścieków w Wysokiej i modernizacją systemu zaopatrzenia w wodę w Młotkowie gmina Wysoka – w systemie „zaprojektuj i wybuduj”

Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka ogłasza przetarg

  • Adres: 89320 Wysoka, pl. Powstańców Wielkopolskich
  • Województwo: wielkopolskie
  • Telefon/fax: tel. (67) 2871004 , fax. (67) 2871004
  • Data zamieszczenia: 2019-01-25
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Miasto i Gmina Wysoka reprezentowana przez Burmistrza Miasta i Gminy Wysoka
    pl. Powstańców Wielkopolskich
    89320 Wysoka, woj. wielkopolskie
    tel. (67) 2871004, fax. (67) 2871004
    REGON: 53104500000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.bip.gminawysoka.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Dworcowej w Wysokiej wraz z budową zbiornika retencyjnego przy Oczyszczalni ścieków w Wysokiej i modernizacją systemu zaopatrzenia w wodę w Młotkowie gmina Wysoka – w systemie „zaprojektuj i wybuduj”
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem zamówienia w systemie „zaprojektuj i wybuduj”, jest modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Dworcowej w Wysokiej, budowa zbiornika retencyjnego przy Oczyszczalni ścieków w Wysokiej, modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w Młotkowie gmina Wysoka w systemie „zaprojektuj i wybuduj” Przedmiot zamówienia podzielony został na trzy części : - CZEŚĆ I - Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej w ul. Dworcowej w Wysokiej - CZEŚĆ II - Budowa zbiornika retencyjnego przy Oczyszczalni ścieków w Wysokiej - CZĘŚĆ III - Modernizacja systemu zaopatrzenia w wodę w Młotkowie, gmina Wysoka. Zakres zamówienia przewidzianego dla części Nr 1. ETAP I: 1. Opracowanie koncepcji rozwiązań technicznych. 2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia budowy, robót nie wymagających pozwolenia na budowę dla: a) rurociąg PVC 350x5,9 SN, pełnościenne o ściance litej – 700 m, b) rurociąg PVC 160x4,7 SN, pełnościenne o ściance litej – 200 m, c) studnie główne DN 1000, DN 1200 – szt. 1 studnie rewizyjne DN 315 wykonane z PP lub PVC-U – szt. 42 d) sieć wodociągowa z rur PE DN 160 – 500 m, e) przyłącza wodociągowe z rur PE 32 – 200 mm Długości sieci są długościami orientacyjnymi. Przebieg trasy może ulec zmianie na etapie projektowania. Zamawiający może dopuścić inne równoważne rozwiązania technologiczne. 3. Wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań, uzgodnień i opinii we wszystkich wymaganych branżach potrzebnych do realizacji inwestycji, uzgodnień z rzeczoznawcami, koncepcji drogowych, projektów odtworzenia nawierzchni czy projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, dokumentacji kosztorysowej oraz STWIOR, uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji i ostatecznego projektu przebudowy sieci kanalizacji sanitarnej i wodociągowej. ETAP II Przebudowę: sieci kanalizacji sanitarnej grawitacyjnej, sieci wodociągowej wraz z przyłączami, przyłączy kanalizacyjnych do posesji. Planowana inwestycja, obejmuje przebudowę sieci kanalizacji sanitarnej oraz wodociągowej wraz z infrastrukturą towarzyszącą. Planowane przedsięwzięcia będzie stanowić inwestycję lokalną. Usytuowana będzie w miejscowości Wysoka, w ulicy Dworcowej. Planuje się włączenie w/w kanalizacji sanitarnej i sieci wodociągowej do istniejącego już systemu kanalizacyjnego i wodociągowego. Planowana inwestycja zaliczana jest do liniowych, przebiegać będzie w pasie drogowym drogi wojewódzkiej, przez tereny publiczne i prywatne. 4. Szczegółowy zakres realizacji zamówienia ujęty został w: 4.1. Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Załączniku do Programu Funkcjonalno-Użytkowego 4.2. Wzorze umowy Zakres robót przewidzianych dla części Nr 2. ETAP I: 1. Opracowanie koncepcji rozwiązań technicznych. 2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót dla: - rozbudowy istniejącego układu technologicznego oczyszczalni ścieków o nowy piaskownik i zbiornik retencyjno-uśredniający ścieków surowych i międzyoperacyjną przepompownię ścieków. 3. Wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań, uzgodnień i opinii we wszystkich wymaganych branżach potrzebnych do realizacji inwestycji, uzgodnień z rzeczoznawcami, koncepcji, projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, dokumentacji kosztorysowej oraz STWIOR, uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji i ostatecznego projektu rozbudowy istniejącego układu technologicznego oczyszczalni ścieków o nowy piaskownik, zbiornik retencyjno-uśredniający ścieków surowych, międzyoperacyjną przepompownię ścieków. ETAP II Zakresem inwestycji objęto rozbudowę oczyszczalni ścieków w miejscowości Wysoka. W ramach zadania inwestycyjnego przyjmuje się rozbudowę istniejącego układu technologicznego oczyszczalni ścieków o nowy piaskownik oraz zbiornik retencyjno-uśredniający ścieków surowych wykonany jako żelbetowy, międzyoperacyjną przepompownię ścieków. Przyjmuje się, wybudowanie nowego zbiornika retencyjno-uśredniającego częściowo-zagłębionego w gruncie. Przewiduje się budowę zbiornika retencyjno-uśredniającego o pojemności użytkowej ok. 500 m3. Zbiornik powinien wykonany być jako zamknięty. Zadaszenie powinno wykonane być z tworzywa sztucznego - laminatów poliestrowych, poliwęglanów lub innych. 4. Szczegółowy zakres realizacji zamówienia ujęty został w: 4.1. Programie Funkcjonalno-Użytkowym i Załączniku do Programu Funkcjonalno-Użytkowego 4.2. Wzorze umowy Zakres robót przewidzianych dla części Nr 3. ETAP I: 1. Opracowanie koncepcji rozwiązań technicznych. 2. Opracowanie kompletnej dokumentacji projektowej wraz z uzyskaniem pozwolenia na budowę lub zgłoszenia robót dla: - rozbudowy wraz z przebudową Stacji uzdatniania wody w miejscowości Młotkowo 3. Wykonanie wszelkich niezbędnych opracowań, uzgodnień i opinii we wszystkich wymaganych branżach potrzebnych do realizacji inwestycji, uzgodnień z rzeczoznawcami, koncepcji, projektów usunięcia kolizji z istniejącą infrastrukturą podziemną, dokumentacji kosztorysowej oraz STWIOR, uzgodnienie z Zamawiającym koncepcji i ostatecznego projektu rozbudowy wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w miejscowości Młotkowo. ETAP II: Zakresem inwestycji objęto rozbudowę wraz z przebudową stacji uzdatniania wody w miejscowości Młotkowo. W ramach zadania inwestycyjnego przyjmuje się m.in. budowę wolnostojącego -stalowego zbiornika retencyjnego wody uzdatnionej o pojemności 100 m3, budowę nowego odstojnika, budowę nowego układu technologicznego do uzdatniania wody, budowę zestawu pompowego drugiego stopnia pompowania wody, prace remontowe budynku stacji uzdatniania wody, instalacje elektryczne, automatyki i sterowania, instalacje wod-kan, wyposażenie obiektu w agregat prądotwórczy, remont studni głębinowych polegających na wymianie rurociągów tłocznych, pompy głębinowej i występującej armatury oraz wyposażenie w sondę hydrostatyczną z wyjściem cyfrowym i analogowym i wykonanie sygnalizacji otwarcia pokrywy – włazu studni.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45200000-9
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Wysokość wadium ustala się dla poszczególnych części następująco : a) dla części Nr 1 – w wysokości 10 000 zł b) dla części Nr 2 – w wysokości 3 000 zł c) dla części Nr 3 – w wysokości 10 000 zł Jeżeli wykonawca składa ofertę na kilka części zobowiązany będzie wnieść wadium w kwocie łącznej dla wybranych części – z podziałem na każdą z części osobno. 2. Wadium w formie pieniężnej należy wnieść przelewem na rachunek bankowy Zamawiającego: Bank : Bank Spółdzielczy w Wysokiej Nr rachunku : 70 8940 0007 0000 0169 2000 0441 z dopiskiem na blankiecie przelewu: wadium na zabezpieczenie oferty przetargowej zadania: Modernizacja sieci kanalizacji sanitarnej w ulicy Dworcowej w Wysokiej wraz z budową zbiornika retencyjnego przy Oczyszczalni ścieków w Wysokiej i modernizacją systemu zaopatrzenia w wodę w Młotkowie gmina Wysoka w systemie „zaprojektuj i wybuduj” Część Nr ……….. 3. Kserokopię dowodu przelewu potwierdzoną za zgodność z oryginałem należy dołączyć do oferty. 4. Wadium może być wnoszone w formie: w pieniądzu, poręczenia bankowego, poręczenia pieniężnego SKOK, gwarancji bankowej, gwarancji ubezpieczeniowej lub poręczeniach udzielanych przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed¬siębiorczości, które należy w formie oryginału zdeponować u Zamawiającego, a kopię załączyć do oferty. 5. W zależności od wybranej formy wymienionej w pkt. 3, wniesienie wadium należy potwierdzić poprze złożenie do oferty: a) oryginału lub kopii potwierdzonej za zgodność z oryginałem przez Wykonawcę : dowodu dokonania przelewu lub poręczenia udzielanego przez podmioty o których mowa w art. 6b ust. 5 pkt 2 ustawy z dnia 9 listopada 2000r. o utworzeniu Polskiej Agencji Rozwoju Przed-siębiorczości, b) oryginału : gwarancji bankowej, poręczenia bankowego, gwarancji ubezpieczeniowej, poręczenia pieniężnego spółdzielczej kasy oszczędnościowo kredytowej. 6. Z treści gwarancji powinno wynikać bezwarunkowe i nieodwołalne, na pierwsze pisemne żądanie zgłoszone przez Zamawiającego w okresie związania ofertą, zobowiązanie gwaranta do wypłaty zamawiającemu pełnej kwoty wadium w okolicznościach określonych w art. 46 ust. 4a i 5 ustawy Pzp. 7. Treść gwarancji wadialnej musi zawierać następujące informacje: 1) nazwa i adres Zamawiającego; 2) nazwę przedmiotu zamówienia; 3) nazwę i adres Wykonawcy; 4) termin ważności gwarancji; 8. Wadium musi być wniesione nie później niż do wyznaczonego terminu składania ofert. 9. Wniesienie wadium w pieniądzu będzie skuteczne, jeżeli w podanym terminie rachunek bankowy Zamawiającego zostanie uznany pełną kwotą wymaganego wadium. 10. Wykonawca, który nie wniesie wadium lub nie zabezpieczy oferty akceptowalną formą wadium w wyznaczonym terminie zostanie wykluczony z postępowania, a jego oferta zostanie odrzucona. 11. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po wyborze oferty najkorzystniejszej, z wyjątkiem wykonawcy, którego oferta została wybrana, jako najkorzystniejsza, z zastrzeżeniem art. 46 ust. 4a ustawy Pzp. 12. Zamawiający zwróci niezwłocznie wadium wszystkim wykonawcom po unieważnieniu postępowania o udzielenie niniejszego zamówienia publicznego. 13. Zamawiający będzie żądał ponownego wniesienia wadium przez wykonawcę, któremu zwrócono wadium w okolicznościach, jak w pkt. 10, jeżeli w wyniku rozstrzygnięcia odwołania jego oferta została wybrana jako najkorzystniejsza. Wykonawca wniesie wadium w terminie określonym przez Zamawiającego. 14. W przypadku wniesienia odwołania, Zamawiający nie później niż na 7 dni przed upływem ważności wadium, wezwie wykonawców, pod rygorem wykluczenia z postępowania, do przedłużenia ważności wadium albo wniesienia nowego wadium na okres niezbędny do zabezpieczenia postępowania do zawarcia umowy. Jeżeli odwołanie wniesiono po wyborze oferty najkorzystniejszej, wezwanie skieruje jedynie do wykonawcy, którego ofertę wybrano jako najkorzystniejszą. 15. Zatrzymanie wadium nastąpi w okolicznościach, jeżeli: a) wykonawca w odpowiedzi na wezwanie, o którym mowa w art. 26 ust. 3 i 3a ustawy, z przyczyn leżących po jego stronie, nie złożył oświadczeń lub dokumentów potwierdzających okoliczności, o których mowa w art. 25 ust. 1 ustawy, oświadczenia, o którym mowa w art. 25a ust. 1 ustawy, pełnomocnictw lub nie wyraził zgody na poprawie omyłki, o której mowa w art. 87 ust. 2 pkt 3 ustawy, co spowodowało brak możliwości wybrania oferty złożonej przez wykonawcę jako najkorzystniejszej, b) wykonawca odmówił podpisania umowy w sprawie zamówienia publicznego na warunkach określonych w ofercie, c) wykonawca nie wniósł wymaganego zabezpieczenia należytego wyko¬nania umowy, d) zawarcie umowy w sprawie zamówienia publicznego stało się niemożliwe z przyczyn leżących po stronie wykonawcy.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach