Przetargi.pl
Modernizacja schodów wejściowych oraz II piętra kamienicy przyległej do Baszty Pachołków Miejskich przy ul. Kopernika 19 w Lubsku

Gmina Lubsko ogłasza przetarg

  • Adres: 68-300 Lubsko, Plac Wolności 1
  • Województwo: lubuskie
  • Telefon/fax: tel. 068 4576108 , fax. 068 4576200, 4576222
  • Data zamieszczenia: 2014-09-24
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Lubsko
    Plac Wolności 1 1
    68-300 Lubsko, woj. lubuskie
    tel. 068 4576108, fax. 068 4576200, 4576222
    REGON: 97077064600000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: www.lubsko.pl
  • I.2. Rodzaj zamawiającego: Administracja samorządowa

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja schodów wejściowych oraz II piętra kamienicy przyległej do Baszty Pachołków Miejskich przy ul. Kopernika 19 w Lubsku
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia: roboty budowlane
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    Przedmiotem niniejszego zamówienia jest modernizacja schodów wejściowych oraz II piętra kamienicy przyległej do Baszty Pachołków Miejskich przy ul. Kopernika 19 w Lubsku. Zadanie objęte jest Projektem pn. Remont kamienicy przyległej do Baszty Pachołków Miejskich przy ul. Kopernika 19 w Lubsku, dofinansowanym ze środków unijnych w ramach środka 4.1. Rozwój obszarów zależnych od rybactwa z wyłączeniem realizacji operacji polegających na funkcjonowaniu lokalnej grupy rybackiej (LGR) oraz nabywaniu umiejętności i aktywizacji lokalnych społeczności Programu Operacyjnego Zrównoważony rozwój sektora rybołówstwa i nadbrzeżnych obszarów rybackich 2007-2013. Zamówienie obejmuje: 1. Modernizację II piętra kamienicy przyległej do Baszty Pachołków Miejskich przy ul. Kopernika 19 w Lubsku, w tym w szczególności: a) roboty posadzkowe b) roboty tynkarsko-murarskie c) roboty instalacyjne: instalacja elektryczna, telefoniczna i komputerowa, instalacja c.o. i wodno-kanalizacyjna, wentylacja 2. Modernizację wejścia do kamienicy przyległej do Baszty Pachołków Miejskich przy ul. Kopernika 19 w Lubsku, w tym w szczególności: a) rozebranie istniejących schodów wejściowych, a także ścian - murków przy schodach, b) wykonanie nowych schodów, ścian, murków przy schodach c) demontaż istniejących drzwi z PVC i ich montaż (w tzw. wiatrołapie), wykonanie niezbędnych robót obróbkowych, d) montaż nowych drzwi wejściowych, drewnianych i wykonanie niezbędnych robót obróbkowych, e) wymontowanie starego okna i zamontowanie nowego z PVC i wykonanie niezbędnych robót obróbkowych. Roboty wykonać, uwzględniając przedmiar robót, dokumentację projektową wraz ze zmianami, dokumentację zdjęciową. Dla lepszego rozpoznania zakresu prac, Zamawiający zaleca dokonanie osobistej wizji lokalnej w obiekcie - przed wyceną i złożeniem oferty. Termin spotkania, należy wcześniej ustalić z Zamawiającym. UWAGA: Zamawiający informuje, że parter i I piętro kamienicy przy Baszcie Pachołków Miejskich w Lubsku, wykorzystywane są jako biura różnorodnych instytucji, dlatego Zamawiający zastrzega, że prace prowadzone w ramach zamówienia, nie mogę uniemożliwiać funkcjonowania tych biur. Wykonawca ma obowiązek poinformowania wynajmujących pomieszczenia o planowanym rozpoczęciu robót, o harmonogramie ich prowadzenia oraz o terminie ich zakończenia. Należy zwrócić szczególną uwagę na zabezpieczenie obszaru prowadzenia prac budowlanych ze względu na założenie, iż będą one wykonywane przy funkcjonującym budynku kamienicy (w zakresie parteru i I piętra). Roboty budowlane w obiekcie, należy tak zorganizować, aby działalność instytucji mieszczących się w obiekcie, nie była w dużym stopniu ograniczona. Organizacja pracy biur mających siedzibę w budynku kamienicy przy Baszcie, została przedstawiona w III części SIWZ. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia znajduje się w III części SIWZ. Na opis przedmiotu zamówienia składa się również dokumentacja projektowa (w tym opis techniczny, rysunki wraz ze zmianami, szkice, suplementy, przedmiar robót, dokumentacja zdjęciowa obiektu - stan istniejący). Jeśli dokumentacja projektowa lub inna część SIWZ przywołuje nazwy markowe, bądź nazwę producenta lub niektóre charakterystyczne dla producenta wymiary, dopuszcza się - w celu zapewnienia odpowiedniego poziomu konkurencji na rynku - dostarczenie w ramach zamówienia materiałów, rozwiązań równoważnych, spełniających wymagania opisane w Opisie Przedmiotu Zamówienia, w tym: w dokumentacji projektowej (przedmiarach, Specyfikacjach technicznych wykonania i odbioru robót budowlanych, rysunkach). Pomimo dołożenia wszelkich starań, w OPZ mogą występować nazwy własne, znaki towarowe lub być podane niektóre charakterystyczne dla konkretnego producenta wymiary. Gdziekolwiek takie zapisy występują, niezależnie od kontekstu w jakim zostały użyte, nie stanowią elementu opisu przedmiotu zamówienia i tym samym nie są one wiążące dla wykonawcy. W szczególności ew. nazwy własne lub znaki towarowe nie mogą być odczytywane jako wskazanie preferencji zamawiającego odnośnie przedmiotu zamówienia. Wykonawca jest zobowiązany dostarczyć materiały-urządzenia-sprzęt-licencje, spełniające wymagania techniczne, jakościowe i użytkowe wyspecyfikowane w OPZ. Jeżeli równoważne elementy dostarczane przez wykonawcę (tj. spełniające ww. wymagania OPZ) wymagają adaptacji projektu, wszelkie koszty wynikające z różnic pomiędzy urządzeniami zaprojektowanymi, a zaoferowanymi ponosi Wykonawca. Ponadto Wszędzie tam, gdzie podano parametry techniczne materiału-urządzenia-sprzętu należy dobierać takie, których parametry w typoszeregach producentów są najbliższe tym wyspecyfikowanym chyba, że w OPZ jednoznacznie wskazano szczególne zasady doboru urządzeń w oparciu o wyspecyfikowane parametry
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 454530007
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie
  • II.1.6. Czy dopuszcza się złożenie oferty wariantowej: nie
  • II.1.7. Czy przewiduje się udzielenie zamówień uzupełniających: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: Wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swą ofertę wadium w wysokości: 5 000,00 PLN (słownie: pięć tysięcy złotych i 00/100 groszy). Szczegółowe informacje dotyczące wadium zostały określone w pkt 11 I części SIWZ (IDW)

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.3. Informacje administracyjne
  • IV.3.1. Adres strony internetowej, na której dostępna jest specyfikacja istotnych warunków zamówienia: www.bip.lubsko.pl
  • IV.3.5. Termin związania ofertą, okres w dniach: 30 (od ostatecznego terminu składania ofert)

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach