Przetargi.pl
Modernizacja sanitariatów i remont podłogi w Przedszkolu Miejskim nr 52 w Bytomiu

Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta ogłasza przetarg

  • Adres: 41902 Bytom, ul. Parkowa
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 322 836 301 , fax. 322 836 344
  • Data zamieszczenia: 2018-06-11
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Gmina Bytom reprezentowana przez Prezydenta Miasta
    ul. Parkowa 2
    41902 Bytom, woj. śląskie
    tel. 322 836 301, fax. 322 836 344
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://bip.um.bytom.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sanitariatów i remont podłogi w Przedszkolu Miejskim nr 52 w Bytomiu
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane w Przedszkolu Miejskim nr 52 w Bytomiu, ul. Tysiąclecia 5. Postępowanie podzielone jest na dwie części: 1) część 1 postępowania pn. „SANITARIATY” – obejmuje modernizację dwóch sanitariatów w budynku Przedszkola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, rysunek i przedmiary - stanowiące załączniki do siwz. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak: roboty rozbiórkowe, tynkarskie, malarskie, posadzkowe, instalacyjne, związane z wymianą stolarki okiennej i drzwiowej oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Istotnych postanowieniach umownych. Wykonawca: a) zobowiązany jest zaoferować karę umowną za każdy dzień opóźnienia w dotrzymaniu terminu wykonania zamówienia w przedziale od 500,00 zł do 800,00 zł. b) może skrócić termin wykonania zamówienia określony w cz. IV pkt 1 siwz, oferując wykonanie przedmiotu zamówienia do dnia 24 sierpnia 2018r. 2) część 2 postępowania pn. „PODŁOGA” – obejmuje remont podłogi w szatni budynku Przedszkola. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia zawiera Specyfikacja Techniczna Wykonania i Odbioru Robót Budowlanych, rysunek i przedmiar - stanowiące załączniki do siwz. Zamawiający wymaga zatrudnienia przez wykonawcę lub podwykonawcę (dalszego podwykonawcę) na podstawie umowy o pracę wszystkich osób wykonujących prace budowlane takie jak: roboty rozbiórkowe, malarskie, tynkarskie, roboty izolacyjne, roboty związane z układaniem podłogi oraz pozostałe roboty ogólnobudowlane wymienione w przedmiarze, do wykonywania których nie są wymagane uprawnienia. Określenie sposobu dokumentowania zatrudnienia tych osób, uprawnienia Zamawiającego w zakresie kontroli spełniania oraz sankcji z tytułu niespełnienia tych wymagań określono w Istotnych postanowieniach umownych. Wykonawca zobowiązany jest zrealizować przedmiot zamówienia oferując wykładzinę o parametrze klasyfikacji użytkowej 33 lub 34/43. zapisy dot. obu części postępowania: 2. Zamawiający dopuszcza możliwość pracy w systemie dwuzmianowym oraz w soboty. 3. Zamawiający dopuszcza możliwość składania ofert częściowych. Wykonawcy mogą składać oferty w odniesieniu do obu części postępowania. 4. Wykonawca zobowiązany jest udzielić Zamawiającemu na wykonane roboty budowlane, zastosowane materiały, urządzenia i elementy wyposażenia 60-miesięcznej gwarancji i rękojmi, liczonych od dnia odbioru końcowego robót. 5. Sposób realizacji przedmiotu zamówienia określono w Istotnych postanowieniach umownych, które stanowią załącznik nr 4 do siwz. 6. Zamawiający nie zastrzega obowiązku osobistego wykonania przez Wykonawcę kluczowej części zamówienia.
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45000000-7
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: tak

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.2. Warunki udziału
  • Opis warunków udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków: -
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1. Oferta winna składać się z: 1) formularza oferty dot. części 1 i/lub części 2 postępowania 2) oświadczenia/oświadczeń stanowiących wstępne potwierdzenie braku podstaw wykluczenia oraz spełnienia warunków udziału w postępowaniu (w przypadku, gdy Wykonawca składa ofertę na więcej niż jedna część postępowania, oświadczenie można złożyć tylko w jednym egzemplarzu, pod warunkiem iż będzie ono odnosiło się do obu części postępowania) oraz jeżeli dotyczy: 3) pełnomocnictwa do działania w imieniu Wykonawcy, jeżeli do reprezentowania Wykonawcy wskazano inną osobę niż upoważnioną z mocy prawa – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 4) dokumentu potwierdzającego ustanowienie pełnomocnika zgodnie z art. 23 ust. 2 ustawy Prawo zamówień publicznych w przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie – oryginał lub kopia poświadczona za zgodność z oryginałem przez notariusza; 5) dokument/-y dot. udostępnienia potencjału podmiotu trzeciego np. pisemne zobowiązanie 6) informacji, czy wybór oferty będzie prowadzić do powstania u Zamawiającego obowiązku podatkowego, wskazując nazwę (rodzaj) towaru lub usługi, których dostawa lub świadczenie będzie prowadzić do jego powstania oraz wskazując ich wartość bez kwoty podatku 2. Wykonawca zobowiązany jest bez wezwania Zamawiającego przedłożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez Zamawiającego na stronie internetowej informacji, o której mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp - oświadczenie Wykonawcy o przynależności albo braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej. UWAGA: W przypadku, gdy do przetargu przystępują Wykonawcy działający wspólnie (konsorcjum, spółka cywilna) oświadczenie, o którym mowa powyżej przedkłada każdy z podmiotów wchodzących w skład konsorcjum (każdy z wspólników spółki cywilnej).

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach