Przetargi.pl
Modernizacja sali konferencyjnej Powiatowego Centrum Konferencyjnego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92

Zespół Szkół Technicznych ogłasza przetarg

  • Adres: 44300 Wodzisław Śląski, ul. Pszowska
  • Województwo: śląskie
  • Telefon/fax: tel. 0-32 4562720 , fax. 0-32 4562720
  • Data zamieszczenia: 2018-05-21
  • Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe

Sekcja I - Zamawiający

  • I.1. Nazwa i adres: Zespół Szkół Technicznych
    ul. Pszowska 92
    44300 Wodzisław Śląski, woj. śląskie
    tel. 0-32 4562720, fax. 0-32 4562720
    REGON: 27150496300000
  • Adres strony internetowej zamawiającego: http://zstwodzislaw.bip.powiatwodzislawski.pl

Sekcja II - Przedmiot zamówienia, przetargu

  • II.1. Określenie przedmiotu zamówienia
  • II.1.1. Nazwa nadana zamówieniu przez zamawiającego:
    Modernizacja sali konferencyjnej Powiatowego Centrum Konferencyjnego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92
  • II.1.2. Rodzaj zamówienia:
  • II.1.3. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
    1. Przedmiotem zamówienia są roboty budowlane obejmujące wykonanie zadania pn.: „Modernizacja sali konferencyjnej Powiatowego Centrum Konferencyjnego w Wodzisławiu Śląskim przy ul. Pszowskiej 92”, obejmującego zakres robót budowlanych, elektrycznych i sanitarnych. Roboty realizowane będą na podstawie pozwolenia na budowę wydanego przez Starostę Wodzisławskiego objętego DECYZJĄ Nr 399 /18 z dnia 2 maja 2018 r. 2. Zakres robót: 1) roboty budowlane: a) roboty przygotowawcze – wyniesienie sprzętu i mebli, rozebranie posadzek z wykładzin, zeskrobanie starej farby b) wykonanie ścianki działowej, c) wykonanie gładzi ok. 410 m2, d) malowanie ścian i sufitów ok. 740 m2, e) częściowe wykonanie sufitów podwieszanych ok. 130 m2, f) wykonanie wylewki, ułożenie wykładziny z płytek ok. 260 m2 oraz ułożenie listew przyściennych ok. 110 m g) zabudowa drzwi aluminiowych D1 – 2 szt., zabudowa okna stałego EI 60 – 1 szt. h) montaż parapetów z płyt z konglomeratów kamiennych – ok. 20 m i) montaż żaluzji naściennych okiennych – 7 szt. j) wykonanie okładziny z paneli akustycznych EA1 (180x180cm) – 4 kpl. k) wykonanie okładziny z paneli akustycznych EA2 (50x150cm )– 2 kpl. l) wykonanie ściany dekoracyjnej z płyty meblowej SD1 – 2 kpl. m) wykonanie podestu mobilnego, składanego P1 – 1 kpl. n) wykonanie mobilnej ścianki, składanej SS1 – 1 kpl. 2) roboty elektryczne: a) wykonanie nowej instalacji elektrycznej zasilania urządzeń, b) wykonanie instalacji audiowizualnej, c) montaż opraw oświetleniowych, d) montaż gniazd „floor box”, e) montaż szafy komputerowej. 3) roboty sanitarne (wentylacja mechaniczna, klimatyzacja, instalacja c. o.): a) wykonanie rurarzu wentylacji mechanicznej nawiewno-wywiewnej; b) wykonanie klimatyzacji typu split (jednostka wewnętrzna kasetonowa + jednostka zewnętrzna)– 2 kpl. c) wymiana grzejników wraz z głowicami termostatycznymi – 7 szt; Roboty prowadzone będą przy obiekcie czynnym. 3. Inne obowiązki wykonawcy: 1) opracowanie planu bezpieczeństwa i ochrony zdrowia (BIOZ), 2) posiadanie przez cały okres realizacji przedmiotu zamówienia polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia na sumę ubezpieczenia 700 000,00 złotych ważną na dzień zawarcia umowy. Wykonawca zobowiązany jest do przedłużenia lub zawarcia nowej umowy ubezpieczenia z tytułu wskazanego w zdaniu poprzedzającym oraz przedkładania potwierdzonych kserokopii polisy lub innego dokumentu potwierdzającego, że jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia, jeśli odpowiedzialność ubezpieczyciela wynikająca z zawartej umowy ubezpieczenia nie obejmuje całego okresu wykonywania niniejszej umowy lub szkód powstałych lub ujawnionych w okresie odpowiedzialności wykonawcy na podstawie niniejszej umowy. 3) zorganizowanie robót w systemie wielozmianowym, jeżeli będzie to niezbędne dla zachowania terminów wykonania całego przedmiotu umowy, 4) zorganizowanie robót w taki sposób, żeby nie utrudniać pracy w budynku Powiatowego Centrum Konferencyjnego, roboty prowadzone będą w obiekcie czynnym, 5) wywóz i zagospodarowanie odpadów, w tym odpadów komunalnych na zasadach wynikających z obowiązujących przepisów prawa, 6) zamówienie elementów związanych z realizacją zadania z wyprzedzeniem pozwalającym na realizację robót w terminie określonym w umowie, 7) poniesienie opłat niezbędnych do prowadzenia robót i prawidłowej realizacji przedmiotu umowy. Koszty ww. prac pokrywa wykonawca w ramach kosztów ogólnych budowy. 4. Szczegółowy opis przedmiotu zamówienia określa dokumentacja techniczna, specyfikacja techniczna wykonania i odbioru robót budowlanych a także wzór umowy, stanowiące załączniki do Opisu przedmiotu zamówienia – Dział II SIWZ
  • II.1.4. Wspólny Słownik Zamówień (CPV): 45310000-3
  • II.1.5. Czy dopuszcza się złożenie oferty częściowej: nie

Sekcja III - Informacje o charakterze prawnym, ekonomicznym, finansowym i technicznym

  • III.1. Warunki dotyczące zamówienia
  • Informacja na temat wadium: 1. Każdy wykonawca zobowiązany jest zabezpieczyć swoją ofertę wadium w wysokości 10.000,00 zł (słownie: dziesięć tysięcy 00/100 złotych). 2. Wadium powinno zostać wniesione na zasadach określonych w SIWZ, dział I - Instrukcja dla wykonawców, rozdział X - Wadium.
  • III.2. Warunki udziału
  • Informacja o oświadczeniach i dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu: 1) Oświadczenie o przynależności lub braku przynależności do tej samej grupy kapitałowej, o której mowa w art. 24 ust. 1 pkt 23 ustawy Pzp. Wraz ze złożeniem oświadczenia wykonawca może przedstawić dowody, że powiązania z innym wykonawcą nie prowadzą do zakłócenia konkurencji w postępowaniu o udzielenie zamówienia. Oświadczenie należy złożyć w terminie 3 dni od dnia zamieszczenia przez zamawiającego na stronie internetowej informacji z otwarcia ofert, tj. informacji, o których mowa w art. 86 ust. 5 ustawy Pzp). 2) Dokument (np. zobowiązanie) innych podmiotów do oddania do dyspozycji niezbędnych zasobów na potrzeby realizacji zamówienia, o ile wykonawca korzysta ze zdolności innych pomiotów na zasadach określonych w art. 22a ustawy Pzp, złożony w formie oryginału lub kopii poświadczonej za zgodność z oryginałem przez podmiot udostępniający zasoby (zgodnie z pkt 8 i 9 rozdziału XII SIWZ) - dokument należy złożyć do oferty.

Sekcja IV - Procedura przetargowa

  • IV.1. Tryb udzielenia zamówienia
  • IV.1.1. Tryb udzielenia zamówienia: przetarg nieograniczony
  • IV.2. Kryteria oceny ofert
  • IV.2.2. Wykorzystana będzie aukcja elektroniczna: nie

Zobacz następny przetargZobacz poprzedni przetargPobierz ofertę w pliku pdfPowrót na stronę główną

Podobne ogłoszenia o przetargach